آسانیسم سامانه هوشمند خدمات پرستاری و مراقبتی در منزل

هیچ چیز در هنگام بروز بیماری برای یکی از نزدیکان بهتر از این نیست که خانواده بیمار حس کنند می توانند از خدمات پزشکی و پرستاری در خانه استفاده کنند . سامانه هوشمند آسانسیم به همین منظور در کنار شماست.
به گزارش خبرآنلاین، هنگامی که یکی از اعضای خانواده به دلیل خردسالی، بیماری یا سالمندی نیاز به مراقبت و همراهی دارد زندگی سایر اعضای خانواده با چالش جدی روبه‌رو می‌شود چراکه بسیاری از افراد به دلیل مشغله‌ کاری، دانشگاه و… زمان کافی برای مراقبت و نگهداری از این عزیزانشان را ندارند.
علاوه بر نیاز به مراقبت و نگهداری، مراجعه به مراکز درمانی به منظور انجام تزریقات، نمونه‌گیری آزمایشات، تعویض سوند و … برای سالمندان و بیماران به دلیل ناتوانی جسمی بسیار سخت است از طرفی زمان زیادی از شما و بیمارتان در ترافیک و صف انتظار درمانگاه گرفته می‌شود. در چنین شرایطی استفاده از خدمات پرستاری و مراقبتی در منزل آسانیسم بهترین گزینه برای شما و عزیزانتان است. خدمات پرستاری در منزل آسانیسم این فرصت را به سالمندان، بیماران و فرزندان شما می‌دهد تا با آسایش در خانه خود بمانند به جای آنکه به مراکز درمانی، خانه س..

آسانیسم سامانه هوشمند خدمات پرستاری و مراقبتی در منزل

هیچ چیز در هنگام بروز بیماری برای یکی از نزدیکان بهتر از این نیست که خانواده بیمار حس کنند می توانند از خدمات پزشکی و پرستاری در خانه استفاده کنند . سامانه هوشمند آسانسیم به همین منظور در کنار شماست.

به گزارش خبرآنلاین، هنگامی که یکی از اعضای خانواده به دلیل خردسالی، بیماری یا سالمندی نیاز به مراقبت و همراهی دارد زندگی سایر اعضای خانواده با چالش جدی روبه‌رو می‌شود چراکه بسیاری از افراد به دلیل مشغله‌ کاری، دانشگاه و… زمان کافی برای مراقبت و نگهداری از این عزیزانشان را ندارند.

علاوه بر نیاز به مراقبت و نگهداری، مراجعه به مراکز درمانی به منظور انجام تزریقات، نمونه‌گیری آزمایشات، تعویض سوند و … برای سالمندان و بیماران به دلیل ناتوانی جسمی بسیار سخت است از طرفی زمان زیادی از شما و بیمارتان در ترافیک و صف انتظار درمانگاه گرفته می‌شود. در چنین شرایطی استفاده از خدمات پرستاری و مراقبتی در منزل آسانیسم بهترین گزینه برای شما و عزیزانتان است. خدمات پرستاری در منزل آسانیسم این فرصت را به سالمندان، بیماران و فرزندان شما می‌دهد تا با آسایش در خانه خود بمانند به جای آنکه به مراکز درمانی، خانه سالمندان یا مهدکودک بروند.

خدمات مراقبتی و پرستاری آسانیسم

اگر کودک، سالمند یا بیماری در خانه دارید که نیاز به مراقبت دارند و انجام این مسئولیت به دلیل مشغله کاری یا دست تنها بودن از شما ساخته نیست، می‌توانید از خدمات مراقبتی و پرستاری آسانیسم استفاده کنید. در ادامه هریک از خدمات مراقبتی و پرستاری ارائه شده در پلتفرم آسانیسم را معرفی می‌کنیم:

سرویس پرستار سالمند در منزل

یکی از خدماتی که آسانیسم ارائه می‌دهد سرویس پرستار سالمند در منزل است. پرستاران سالمند آسانیسم همگی آموزش‌دیده، با تجربه دلسوز و متعهد هستند که مراقبت‌ها و خدمات لازم را به سالمند شما در منزلتان ارائه می‌دهند. پرستاران آسانیسم در طول بیماری و سلامتی از عزیز سالمند شما مراقبت و حمایت می‌کنند تا در این دوران نیز مانند گذشته استقلال و کیفیت زندگی خود را حفظ کنند. از جمله خدماتی که پرستار سالمند ارائه می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– کمک به انجام تحرک، ماساژ و پیشگیری از ایجاد زخم بستر

– توجه به مصرف صحیح و به موقع دارو

– کمک در انجام کارهای روزمره و شخصی (حمام و لباس پوشیدن و…)

– تنظیم ساعت خواب

– هم‌صحبتی با سالمند

– توجه به رژیم غذایی سالمند

– انجام تزریقات در صورت نیاز

– چک کردن فشارخون، قند خون و …

سرویس پرستار کودک در منزل

پرستاران کودک آسانیسم نیز افرادی با سابقه، آموزش‌دیده، دلسوز و مهربان هستند که از فرزندان شما در محیط خانه مراقبت می‌کنند؛ بنابراین اگر زمان یا مهارت کافی در زمینه نگهداری از فرزندان به ویژه کودکان خردسال را ندارید می‌توانید از سرویس پرستار کودک در منزل آسانیسم استفاده کنید. خدماتی که پرستار کودک ارائه می‌دهد به نیاز شما و فرزندتان بستگی دارد اما به صورت کلی خدماتی پرستار کودک شامل موارد زیر می‌شود:

– ایجاد محیطی ایمن و شاد برای کودک

– تهیه وعده‌های غذایی و میان وعده مناسب سن کودک

– بازی و سرگرم کردن کودک

– کمک به انجام تکالیف

– تعویض پوشک

– تنظیم ساعت خواب کودک

– تعویض لباس‌های کودک

– حمام کردن کودک

مراقب بیمار در بیمارستان و منزل

حضور بیمار در منزل و بیمارستان برای بسیاری از خانواده‌ها استرس‌زا است چراکه زمان و مهارت‌های لازم در مراقبت و پرستاری از بیمار را ندارند شما می‌توانید با استفاده از سرویس همراه بیمار در بیمارستان و منزل آسانیسم، آسایش و آرامش را به عزیز بیمارتان و سایر اعضای خانواده هدیه دهید.

مراقبان بیمار آسانیسم افرادی آموزش‌دیده هستند و اطلاعات کاملی در مورد مسائل پرستاری و پزشکی دارند و از عزیز بیمار شما در محیط خانه یا بیمارستان مراقبت می‌کنند.

از جمله وظایف مراقب بیمار شامل موارد زیر می‌شود:

– ایجاد فضای امن و آرام برای بیمار

– تعویض سوند و پانسمان زخم

– انجام تزریقات در صورت نیاز

– ماساژ بیمار و پیشگیری از زخم بستر

– کنترل دمای بدن، فشارخون و علائم حیاتی بیمار

– همکاری با پزشک بیمار

– کمک به بیمار در انجام کارهای شخصی

– توجه به مصرف داروها

– توجه به برنامه غذایی بیمار

خدمات بالینی در منزل

قطعاً مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای بیماران و سالمندان به دلیل بیماری و ناتوانی جسمی بسیار سخت است. چراکه باید زمان زیادی را در ترافیک و صف‌های طولانی انتظار بمانند از طرفی به دلیل حضور بیماران زیاد در این مراکز و وجود بیماری‌های ویروسی از جمله کرونا ممکن است سلامت بیمارتان بیش‌ازپیش به خطر بیفتد. در این شرایط بهترین راه‌حل در حفظ سلامت شما و عزیز بیمارتان استفاده از خدمات بالینی در منزل است در این بخش برخی از خدمات بالینی در منزل پلتفرم آسانیسم را معرفی می‌کنیم:

دکتر در منزل

پلتفرم آسانیسم با بهره‌گیری از پزشکان متخصص و عمومی، آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان در هر زمینه و با هر بیماری است. با استفاده از این سرویس لازم نیست عزیز بیمارتان با شرایط جسمانی سخت محیط امن خانه را به مقصد بیمارستان ترک کند بلکه دکتر در کوتاه‌ترین زمان در منزل شما حاضر خواهد شد و تمام خدماتی که در مراکز درمانی ارائه می‌شود را در خانه به بیمارتان ارائه خواهد داد.

تزریقات و تعویض سوند در منزل

تزریقات و تعویض سوند در منزل یکی دیگر از خدمات اسانیسم است برای دریافت این خدمات نیز لازم نیست با وجود بیماری و شرایط جسمانی سخت خانه را ترک کنید و به مراکز درمانی بروید؛ بنابراین در صورت نیاز به تعویض سوند و انجام تزریقات برای بیمار خانم یا آقای خود، با آسانیسم تماس بگیرید.

حمل‌ونقل بیمار

اگر بیماری در خانه دارید که برای انتقال او به مراکز درمانی نیاز به کمک تخصصی در جابه‌جایی آن‌ها دارید یا اگر به هر دلیلی تمایل به انتقال بیمارتان به یک مرکز درمانی دیگر دارید می‌توانید از سرویس حمل‌ونقل بیمار آسانیسم بهره‌مند شوید. انتقال بیماران با شرایط جسمانی وخیم به ویژه بیماران ضایعه نخاعی و بیمارانی با مشکلات حرکتی آن هم به تنهایی و با ماشین شخصی اصلاً ایده خوبی با توجه به شرایط آن‌ها نیست چراکه ممکن است شرایط آن‌ها بدتر شود و آسیب بیشتری ببینند.

آمبولانس خصوصی

اگر برای انتقال بیمارتان به مراکز درمانی یا هر مکان دیگری نیاز به آمبولانس خصوصی دارید می‌توانید از سرویس آمبولانس خصوصی آسانیسم استفاده کنید. آمبولانس خصوصی آسانیسم در سریع‌ترین زمان ممکن و بهترین شرایط بیمار شما را به بیمارستان و سایر مراکز درمانی می‌رساند.

با آسانیسم زندگی به همین آسانیست!

آسانیسم متشکل از پرسنلی دلسوز، متعهد، آموزش‌دیده و متبحر در زمینه خدمات پرستاری و مراقبتی است بنابراین بدون هیچ نگرانی می‌توانید مراقبت از کودک، سالمند و بیمارتان را به ما بسپارید. چراکه پرسنل آسانیسم با عشق و علاقه به عزیزان شما خدمت‌رسانی می‌کنند از طرفی اسانیسم در هر شرایطی پشتیبان شما است، در صورت نارضایتی یا نیاز به مشاوره می‌توانید با کارشناسان آسانیسم در ارتباط باشید.

پس از ثبت درخواست شما، کارشناسان ما جهت هماهنگی بیشتر و اطلاع از وضعیت و شرایط جسمانی سالمند و بیمارتان با شما تماس خواهند گرفت سپس با توجه به نیازتان سرویس‌دهی خواهند داشت؛ شما می‌توانید با تکمیل فرم ثبت سفارش موجود در سایت و اپلیکیشن آسانیسم درخواست خود را ثبت کنید. علاوه بر آن، می‌توانید با استفاده از شماره تلفن ۰۲۱۸۹۵۱۴۱۴۱ نسبت به درخواست خود اقدام نمایید.

وبسایت آسانسیم را از اینجا مشاهده کنید.

۴۶