استئو فلکس هلث اید برای بهبود حرکت پذیری مفاصل

استئو فلکس هلث اید یک مکمل تغذیه ای است که برای بهبود حرکت پذیری مفاصل استفاده می شود. این محصول کیفیت بالایی داشته و می تواند در رفع خشکی و درد مفاصل موثر باشد. مصرف استئو فلکس هلث اید برای افرادی که با بیماری آرتروز مواجه هستند، بسیار توصیه می شود.
خشکی مفاصل و عدم حرکت پذیری مناسب مفاصل بدن در سنین بالا، باعث ایجاد درد در ناحیه مفاصل می شود. متاسفانه، بسیاری از افرادی که در سنین بالای ۵۰ سال زندگی می کنند با مشکل خشکی مفاصل و عدم حرکت پذیری درست مفاصل مواجه شده اند. استئو فلکس هلث اید یکی از بهترین مکمل های تغذیه ای است که با دارا بودن ترکیبات موثر و در عین حال خاص، برای کاهش خشکی مفاصل و بهبود انعطاف پذیری مفاصل مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول کیفیت بالایی دارد و می تواند باعث بهبود حرکت پذیری مفاصل شود.
استئو فلکس هلث اید یک ترکیب منحصر به فرد با دارا بودن ترکیبات گیاهی و مینرال های مختلف می باشد که می تواند در کاهش علائم ناشی از بیماری آرتروز و یا هر نوع بیماری مفصلی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول با کاهش التهاب در بدن، باعث بهبود سلامت جسمی شده و می تواند درد و تورم ای..

استئو فلکس هلث اید یک مکمل تغذیه ای است که برای بهبود حرکت پذیری مفاصل استفاده می شود. این محصول کیفیت بالایی داشته و می تواند در رفع خشکی و درد مفاصل موثر باشد. مصرف استئو فلکس هلث اید برای افرادی که با بیماری آرتروز مواجه هستند، بسیار توصیه می شود.

خشکی مفاصل و عدم حرکت پذیری مناسب مفاصل بدن در سنین بالا، باعث ایجاد درد در ناحیه مفاصل می شود. متاسفانه، بسیاری از افرادی که در سنین بالای ۵۰ سال زندگی می کنند با مشکل خشکی مفاصل و عدم حرکت پذیری درست مفاصل مواجه شده اند. استئو فلکس هلث اید یکی از بهترین مکمل های تغذیه ای است که با دارا بودن ترکیبات موثر و در عین حال خاص، برای کاهش خشکی مفاصل و بهبود انعطاف پذیری مفاصل مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول کیفیت بالایی دارد و می تواند باعث بهبود حرکت پذیری مفاصل شود.

استئو فلکس هلث اید یک ترکیب منحصر به فرد با دارا بودن ترکیبات گیاهی و مینرال های مختلف می باشد که می تواند در کاهش علائم ناشی از بیماری آرتروز و یا هر نوع بیماری مفصلی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول با کاهش التهاب در بدن، باعث بهبود سلامت جسمی شده و می تواند درد و تورم ایجاد شده در مفاصل را کاهش دهد.

با استئو فلکس هلث اید بیشتر آشنا شویم

برخی از ویتامین ها و مواد معدنی، با دارا بودن خواص متنوع می توانند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین، پیشگیری از برخی از بیماری ها شوند. امروزه بیماری آرتروز، جزء بیماری های شایع در سنین بالا محسوب می شود که عوارض خاص خودش را دارد. بیماری آرتروز یک بیماری پیشرونده است که معمولا مفاصل تحمل کننده وزن مانند زانو را درگیر می کند.

از جمله علائم شایع بیماری آرتروز می توان به خشکی مفاصل و عدم تحرک پذیری مفاصل اشاره کرد. این بیماری باعث کاهش دامنه حرکتی مفاصل شده و می تواند باعث ایجاد التهاب و تورم در ناحیه مفاصل شود. مصرف استئو فلکس هلث اید به ویژه در سنین بالا، توصیه می شود.

این مکمل تغذیه ای، یک ترکیب منحصر به فرد از ضد التهاب ها ایجاد کرده است که می تواند باعث بهبود التهاب ایجاد شده در مفاصل شود و در کاهش درد مفاصل نیز موثر باشد. استئو فلکس هلث اید، دارای ترکیبات مختلفی همچون عصاره زردچوبه، منگنز، ویتامین سی، گلوکزآمین و کندروئیتین می باشد.

گلوکزآمین از جمله ترکیبات گیاهی است که نقش بسیار مهمی در سلامت عمومی مفاصل و غضروف های بین مفصلی دارد. این ماده باعث تولید غضروف های بین مفصلی شده و با خواص خاصی که دارد، می تواند باعث بازسازی غضروف های بین مفصلی شود. از جنبه دیگر، گلوکزآمین باعث بهبود التهاب و تورم ایجاد شده در مفاصل شده و می تواند کم کم خشکی و التهاب مفاصل را کاهش دهد. مصرف گلوکزآمین باعث افزایش دامنه حرکتی مفاصل نیز می شود.

از جمله ترکیبات به کار رفته دیگر در استئو فلکس هلث اید، عصاره زردچوبه می باشد. عصاره زردچوبه، خواص بسیار زیادی برای بدن داشته و می تواند با کاهش التهاب مفاصل، نقش بسیار موثری را در کاهش درد ایجاد شده در اثر بیماری آرتروز ایفا کند. مصرف عصاره زردچوبه، باعث افزایش دامنه حرکتی مفاصل شده و کم کم در رفع خشکی مفاصل نیز موثر است.

ویتامین سی از جمله ویتامین های ضروری برای بدن محسوب شده که خواص بسیار متنوعی دارد. این ویتامین یک کلاژن ساز طبیعی است و با توجه به اینکه غضروف های بین استخوانی از کلاژن ساخته شده اند، مصرف ویتامین سی باعث افزایش استحکام غضروف های بین استخوانی می شود.

استئو فلکس هلث اید دارای ترکیب دیگری به نام منگنز نیز می باشد. این ماده معدنی، نقش بسیار موثری در کاهش التهاب دارد و می تواند باعث بهبود حرکت پذیری مفاصل بدن شود. مصرف این ماده معدنی در کنار گولوکزامین و ترکیبات دیگر به کار رفته در این محصول، باعث بهبود شرایط جسمی شده و در رفع دردهای مفصلی موثر است.

کندروئیتین از جمله ترکیبات دیگری است که در استئو فلکس هلث اید یافت می شود. این ماده نقش بسیار موثری در افزایش استحکام بافت های مختلف دارد. این ماده به وفور در بافت های مختلف بدن یافت می شود و می تواند باعث افزایش خاصیت انعطاف پذیری بافت های مختلف شود. این ماده برای پیشگیری از بیماری آرتروز و یا بهبود این بیماری، نقش بسیار موثری داشته و می تواند در کاهش علائم آرتروز نیز موثر باشد.

استئو فلکس هلث اید با ترکیبات ذکر شده، خواص بسیار زیادی برای بدن داشته و باعث تقویت استحکام استخوان ها، کاهش التهاب، بهبود علائم آرتروز، رفع خشکی و درد مفاصل و … می شود. این محصول تحت لیسانس کشور انگلستان به تولید رسیده است و شرکت داروسازی امید پارسینا دماوند، اقدام به تولید و بسته بندی این محصول کرده است. هر یک از بسته بندی های جعبه ای استئو فلکس هلث اید، حاوی ۳۰ عدد قرص می باشند.

ویژگی های استئو فلکس هلث اید

آرتروز به عنوان یک بیماری پیشرونده شناخته می شود که معمولا باعث درگیری زانو می شود. این بیماری با مصرف ضد التهاب های قوی، معمولا بهبود پیدا می کند. استئو فلکس هلث اید یک ترکیب منحصر به فرد ضد التهابی است که با دارا بودن ترکیبات موثر، نقش بسیار مفیدی را در کاهش التهاب و خشکی مفاصل ایفا می کند.

این قرص کیفیت بالایی داشته و می تواند باعث افزایش استحکام مفاصل، پیشگیری از آرتروز، رفع درد و خشکی مفاصل و … شود. از جمله خواص و ویژگی هایی که می توان برای استئو فلکس هلث اید ذکر کرد، شامل موارد زیر می باشند.

  1. کمک به بهبود عملکرد مفاصل و غضروف های بدن
  2. ترکیبی جدید، منحصر به فرد و موثر برای رفع التهاب و درد ایجاد شده در مفاصل و غضروف ها
  3. دارای عصاره زردچوبه برای کاهش التهاب ایجاد شده در مفاصل
  4. موثر در رفع خشکی مفاصل و بهبود حرکت پذیری آن ها
  5. دارای کمترین عوارض گوارشی
  6. تولید شده به فرم آهسته رهش
  7. مناسب برای مصرف بیماران مبتلا به سلیاک و عدم تحمل به لاکتوز
  8. قابل مصرف برای افراد مبتلا به پرفشاری خون
  9. فاقد هرگونه مواد نگهدارنده، طعم دهنده و رنگ مصنوعی

نکاتی درباره استفاده از استئو فلکس هلث اید

استئو فلکس هلث اید یک مکمل تغذیه ای ایمن برای حفظ سلامت عمومی بدن و پیشگیری از آرتروز می باشد. این محصول با رعایت کردن نکات زیر، قابل مصرف می باشد.

  • تداخلات دارویی: از سوی شرکت هلث اید، برای مصرف این قرص تداخل دارویی خاصی گزارش نشده است. ولی بهتر است در صورت مصرف هر نوع دارو مانند داروهای ضد انعقادی، ضد التهابی و … با پزشک برای مصرف استئو فلکس هلث اید مشورت کنید.
  • بازه سنی مصرف: استئو فلکس هلث اید قابل مصرف برای بزرگسالان و افراد بالای ۱۲ سال می باشد.
  • منع مصرف: افرادی که به هر یک از ترکیبات به کار رفته در این محصول، سابقه حساسیت دارند؛ می بایست از مصرف استئو فلکس هلث اید خودداری کنند.

افراد دیابتی برای مصرف این محصول، ابتدا با پزشک خود مشورت کنند.

این محصول برای افرادی که به ترکیبات و غذاهای دریایی حساسیت دارند، منع مصرف دارد.

  • مصرف در مادران باردار و شیرده: مادران باردار و شیرده در صورت نیاز به مصرف استئو فلکس هلث اید، حتما باید با پزشک مشورت کنند.
  • عوارض جانبی دارو: تا به حال عارضه جانبی جدی ناشی از مصرف استئو فلکس هلث اید گزارش نشده است. در مواردی که افراد به ترکیبات این محصول حساسیت داشته باشند، احتمال بروز حساسیت وجود دارد. در صورت بروز حساسیت و تشدید علائم، حتما مصرف این محصول را قطع نموده و با یک پزشک مشورت کنید.

شیوه مصرف

  • افراد بالای ۱۲ سال (در صورت تجویز پزشک) و بزرگسالان می توانند روزانه ۱ الی ۲ عدد از قرص استئو فلکس هلث اید را مصرف نمایند.
  • دوز مشخص شده برای مصرف این قرص را بدون مشورت کردن با پزشک افزایش ندهید.

ترکیبات

در جدول زیر کلیه ترکیبات به کار رفته در استئو فلکس هلث اید را مشاهده می کنید.

نام ترکیب مقدار در ۱ قرص
Glucosamine SulFate ۵۰۰ میلی گرم
Chondroitin Sulphate ۴۰۰ میلی گرم
Vitamin C ۱۰۰ میلی گرم
Manganese ۲ میلی گرم
Turmeric (curcuma longa) Powder ۱۰۰ میلی گرم

نتیجه گیری

قرص استئو فلکس هلث اید، یک مکمل تغذیه ای است که با داشتن ترکیبات ضد التهابی، باعث بهبود علائم آرتروز می شود. این قرص کیفیت بالایی داشته و دارای ترکیبات مختلفی همچون عصاره زردچوبه، گلوکزآمین، منگنز، ویتامین سی و … می باشد. این محصول با کیفیت، در بسته بندی های ۳۰ عددی و تحت لیسانس کشور انگلستان به تولید رسیده است. آهسته رهش بودن این محصول، از جمله مزیت های آن نسبت به محصولات مشابه است.

نوشته استئو فلکس هلث اید برای بهبود حرکت پذیری مفاصل اولین بار در داروخانه آنلاین داروهلپ | داروخانه آنلاین | ارسال رایگان | darookhaneonline. پدیدار شد.