بهترین برند سایه چشم + معرفی ۷ مارک برتر

زمان مطالعه: ۶ دقیقهبهترین برند سایه چشم کدام است؟ اگر بخواهید یک سایه چشم خوب بخرید چه ویژگی‌هایی برایتان اهمیت دارد؟ از آن جا که سایه در آرایش چشم‌ها نقش موثری ایفا می‌کند، بسیار مهم است که این وسیله آرایشی را از برندهای معتبر و شناخته شده تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برند سایه چشم آشنا کنیم تا هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید. پس اگر به همین زودی‌ها قصد خرید سایه چشم دارید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.
بهترین برند سایه چشم سایه زدن یکی از هیجان انگیزترین قسمت‌های آرایش کردن صورت است. می‌پرسید چرا؟ چون این مرحله از میکاپ با رنگ‌های متنوعی سر و کار دارد و مرحله رنگارنگ و جذابی محسوب می‌شود.
قبل از آشنایی با بهترین برند سایه چشم ابتدا انواع سایه چشم را بشناسید. سایه چشم‌های موجود در بازار در انواع مختلفی دیده می‌شوند که عبارتند از:
سایه چشم پودری سایه چشم کرمی سایه چشم پودری فشرده سایه چشم مدادی سایه چشم مایع رایج ترین نوع سایه که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد پالت‌های سایه چشم هستند که بافت اکثر آن‌ها به صورت پودر فشرده است. بافت و ظاهر سایه‌های کرمی شبیه ک..

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

بهترین برند سایه چشم کدام است؟ اگر بخواهید یک سایه چشم خوب بخرید چه ویژگی‌هایی برایتان اهمیت دارد؟ از آن جا که سایه در آرایش چشم‌ها نقش موثری ایفا می‌کند، بسیار مهم است که این وسیله آرایشی را از برندهای معتبر و شناخته شده تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برند سایه چشم آشنا کنیم تا هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید. پس اگر به همین زودی‌ها قصد خرید سایه چشم دارید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بهترین برند سایه چشم

سایه زدن یکی از هیجان انگیزترین قسمت‌های آرایش کردن صورت است. می‌پرسید چرا؟ چون این مرحله از میکاپ با رنگ‌های متنوعی سر و کار دارد و مرحله رنگارنگ و جذابی محسوب می‌شود.
قبل از آشنایی با بهترین برند سایه چشم ابتدا انواع سایه چشم را بشناسید. سایه چشم‌های موجود در بازار در انواع مختلفی دیده می‌شوند که عبارتند از:

  1. سایه چشم پودری
  2. سایه چشم کرمی
  3. سایه چشم پودری فشرده
  4. سایه چشم مدادی
  5. سایه چشم مایع

رایج ترین نوع سایه که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد پالت‌های سایه چشم هستند که بافت اکثر آن‌ها به صورت پودر فشرده است. بافت و ظاهر سایه‌های کرمی شبیه کرم بوده و برق زیادی دارند.سایه های پودری هم اکثرا به شکل تک رنگ و کاسه ای در بازار به فروش می‌رسند.
در ادامه ۷ مورد از بهترین‌ برند سایه چشم را به شما معرفی خواهیم کرد:

سایه چشم رولوشن

رولوشن یک مارک سایه چشم بسیار محبوب است. برند پرطرفدار و با کیفیت رولوشون در میان انواع محصولات آرایشی که تولید می‌کند، پالت‌های سایه چشم را هم طراحی و تولید می‌کند. رولوشون یک برند انگلیسی می‌باشد که از میان پالت‌های متنوع آن با رنگ‌های مات و براق می‌توانید با توجه به رنگ چشم یا لباس خود، پالت دلخواهتان را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانیم: چند ایده پاییزی برای آرایش چشم

اگر به جشنی دعوت شده‌اید و به دنبال یک سایه چشم با رنگ‌های پایه، ملایم و گرم هستید، پیشنهاد می‌کنیم پالت سایه چشم ۱۵ رنگ رولوشن مدل Velvet Rose را تهیه کنید. این محصول رنگ بندی متنوعی دارد و برای آرایش روز و شب مناسب است چون به شما کمک می‌کند در تمام طول مراسم، چشمانی گیرا و نافذ داشته باشید. در فرمولاسیون این محصول نهایت دقت به عمل آمده و فاقد مواد آلرژی زا می‌باشد. پس می‌توانیم بگوییم با خیال راحت این پالت را تهیه کنید چون دچار هیچ گونه حساسیتی نخواهید شد. پالت سایه چشم رولوشن مدل Velvet Rose را می‌توان هم به صورت خشک و هم به صورت مرطوب استفاده کرد.
پالت سایه چشم 15 رنگ رولوشن مدل Velvet Roseمدل دیگری از پالت‌های سایه چشم مارک رولوشن که بسیار پرفروش است و طرفداران زیادی هم دارد، پالت سایه چشم ۱۵ رنگ رولوشن مدل Iconic Fever می‌باشد. این محصول بسیار باکیفیت بوده و دارای طیف رنگی نارنجی و قرمز تا قهوه ای می باشد. این پالت مناسب افرادی است که تناژ رنگ پوست آن‌ها سرد است؛ چون رنگ‌های این پالت گرم و خنثی هستند.
ویژگی‌های سایه‌ چشم‌های رولوشن:

  • دارای رنگ‌های متنوع سرد، گرم و خنثی
  • دارای انواع رنگ‌های مات و درخشان
  • دارای پیگمنت و رنگدانه‌های قوی
  • نرم و سبک روی چشم
  • ماندگاری بالا
مارک سایه چشم

سایه چشم میبلین

میبلین نام برند فرانسوی معروف است که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردارند. برند بسیار محبوب و با کیفیت میبلین در سری محصولات آرایشی خود، پالت‌های سایه چشم میبیلین را هم طراحی و تولید نموده است.
اگر به دنبال یک سایه چشم هستید که در عین طبیعی بودن ماندگاری بالایی هم داشته باشد، سایه چشم‌های میبلین بهترین گزینه هستند. شما می توانید با رنگ بندی متنوع سایه‌های میبلین آرایش روز و شب مختص به خود را داشته باشید و در تمام روز با داشتن چشمانی گیرا و نافذ در تمامی مراسمات و جشن‌ها بدرخشید.
پالت‌های سایه چشم فرانسوی میبلین دارای ماندگاری بالایی بوده و نیازی به تمدید در طول روز ندارد. پس لازم نیست هیچ گاه نگران پاک شدن سایه خود در جشن باشید. براش موجود در پالت‌های میبلین کار را برای شما راحت تر کرده است و در صورتی که این پالت را تهیه کنید دیگر نیازی نیست به دنبال براش سایه چشم جدا برای آن باشید.

مارک سایه چشم

ویژگی‌های سایه چشم‌های میبلین:

  • دارای رنگ بندی متنوع در یک پالت
  • دارای پیگمنت‌های فشرده و غنی
  • ایجاد بافت نرم و مخملی روی پلک
  • دارای بافت مات و براق
  • مناسب برای آرایش در روز و شب
  • دارای کیفیت و ماندگاری بالا

بیشتر بخوانیم: ویژگی های یک خط چشم خوب چیست؟

سایه چشم دبورا

پالت سایه چشم دبورا مدل Smoky Eye نمایی جذاب در آرایش شما ایجاد می کند و با ترکیب رنگهای متنوع جلوه بی نظیر به چشمهایتان می دهد. این پالت سایه چشم دبورا با رنگدانه های غنی خود و ترکیب اسان با پوست دارای ماندگاری بالایی است .در حال حاضر محصولات آرایشی برند دبورا جزو محصولات دسته یک آرایشی در ایتالیا به حساب می‌آیند و نسل چهارم خانواده بنتی این کمپانی را هدایت می‌کند. امروزه این کمپانی با صادرات به بسیاری از کشورها همچنان با هدف تولید محصولات با کیفیت برتر به مسیر خود ادامه می‌دهد.

ویژگی‌های سایه چشم‌های دبورا:

  • ایجاد بافت نرم و ابریشمی پشت پلک
  • دارای رنگ‌های متنوع و متفاوت
  • ماندگاری و دوام بالا
  • دارای رنگدانه‌های قوی و غنی
سایه چشم دبورا

سایه چشم لورال

برند لورال یکی از معروفترین برندهای لوازم آرایشی است که با شعار مراقبت های شخصی، پایه و بنا نهاده شده است. دفتر مرکزی لورئال در شهر کلیشی (Clichy) قرار گرفته است. کار عمده این شرکت بر اساس رنگ مو، عطر، کرم های محافظت در مقابل خورشید (ضدآفتاب)، انواع ژل و نرم کننده و لوازم آرایشی است. شرکت لورال در زمینه هایی چون درمانولوژی، مهندسی بافت و تولید داروهای شیمیایی نیز فعالیت گسترده ای دارد، به طوریکه در بخش فناوری نانو نیز دارای اختراعات زیادی در آمریکا است.
پالت سایه چشم لورال با دارا بودن ۱۰ رنگ متفاوت و هارمونیک در یک قاب امکان ایجاد سایه‌ای بی نظیر بر پشت چشمان شما را دارد. بافت این سایه چشم ابریشمی و نرم است و به راحتی بر روی پلک شما می‌نشیند و ظاهری زیبا به آرایشتان میبخشد.
شما از رنگ‌های روشن و خنثی این پالت چشم عالی می‌توانید به عنوان رنگ پایه استفاده نمایید و از رنگ‌های بسیار ملایم و روشن می‌توانید به عنوان قاب ابرو و جلوه‌ای برای زیر ابرو، پشت پلک و حتی اطراف چشم استفاده نمایید. از دیگر رنگ‌های پالت لورال که دارای تناژ پر رنگ‌تر و گرم‌تر هستند هم برای زیرچشمان خود می‌توانید استفاده کنید.

پالت سایه چشم لورآل مدل Ombree

سایه چشم هدی بیوتی

هدی بیوتی نام یک برند آمریکایی لاکچری و گران قیمت است. سایه چشم‌های هدی بیوتی مانند سایر محصولات این برند از قیمت بالایی برخوردارند اما به خاطر کیفیت بالایی که دارند بسیاری از میکاپ آرتیست‌های مطرح دنیا با این برند کار می‌کنند.
پالت سایه هدی بیوتی مدل New Nude یکی از مدل‌های جدید پالت سایه هدی بیوتی است که از بی نظیرترین و خاص ترین رنگ ها ساخته شده و در دنیا سر و صدای زیادی به پا کرده است. این پالت بسیار حرفه ای طراحی شده و از پیگمنت‌های بسیار غنی و رنگ های فوق العاده قوی در آن استفاده شده است. قدرت شاین این پالت بسیار بالاست و سایه های چشم را چندین برابر زیباتر می‌کند. پس اگر به دنبال یک پالت سایه چشم هستید که زیبایی چشمان شما را دو چندان کند این برند سایه چشم را از دست ندهید.
پالت سایه هدی بیوتی مدل Desert Dusk یکی دیگر از پالت‌های هدی بیوتی می‌باشد که دارای رنگ های درخشان و پیگمنت بسیار بالایی است. هدی کتان صاحب برند هدی بیوتی در مورد این پالت این گونه گفته که زمان زیادی را صرف به دست آوردن هر تناژ این پالت کرده است تا رنگی خاص و زیبا را به وجود آورد.
اگر این پالت سایه چشم را از نزدیک ببینید، مشاهده می‌کنید که همه رنگ های این پالت پر انرژی بوده و در دو نوع شاین و مات ارائه شده اند. اگر به سراغ رنگ‌های متنوع و گرم این پالت بروید به شما قول می‌دهیم که آرایش های بسیار متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

سایه چشم هدی بیوتی

سایه چشم آرت دکو

برند آرت دکو برندی آلمانی است که در سال ۱۹۸۵ توسط هلموت باوقشت در شهری نزدیک مونیخ تاسیس شد. هدف او تولید لوازم آرایش با کیفیت بالا و قیمت مناسب بود. او می‌خواست زیبایی در دسترس همه زنان قرار بگیرد و سعی در تولید محصولاتی خلاقانه و منحصر به‌ فرد داشت.

بیشتر بخوانیم: معرفی بهترین ریمل چشم برای انواع مژه‌ها

تنوع رنگ‌ها در سایه چشم های آرت دکو، به هر فرد قدرت انتخاب سبک مخصوص خود را می‌دهد و این نکته نشان دهنده قابل انعطاف بودن محصولات در برابر سبک و سلیقه هر فرد است. نام برند آرت دکو برگرفته از یکی از سبک‌های هنرهای تجسمی است و در طراحی بسته بندی زیبای محصولات این برند نیز از نقاشان و گرافیست‌های خلاق و مشهور سراسر جهان کمک گرفته شده است.

ویژگی های سایه چشم مرواریدی آرت دکو مدل Duochrome

  • بسته به طیف نور رنگ تغییر می کند
  • تنوع رنگی بینظیر
  • بدون عطر
  • ماندگاری بالا
  • درخشندگی رنگی شگفت انگیز
  • نرم و کاملا به پلک می چسبد
  • دارای تاییده تست درماتولوژیک

سایه چشم آرت دکو

سایه چشم فلورمار

خرید پالت سایه چشم فلورمار یک انتخاب اقتصادی است چرا که تنوع رنگ‌های این پالت، به شما امکان استفاده از رنگ‌هایی با طیف مختلف را می‌دهد که می‌توانید استفاده‌های زیادی از آن کنید. محصولات فلورمار به دلیل قیمت و کیفیت مناسب‌شان است که در میان خانوم‌ها پر طرفدارند.
خانوم‌های ایرانی به‌خوبی با محصولات این برند ایتالیایی-ترکیه‌ای آشنایی دارند و آن‌هایی که یک بار از این محصولات استفاده کرده‌اند، به مشتری دائمی‌اش تبدیل شده‌اند.

پالت سایه چشم فلورمار

برای مشاهده و خرید انواع سایه چشم، کلیک کنید.

سایه چشم خوب ایرانی چی بخرم؟

مواردی که تا به اینجا به شما عزیزان معرفی کردیم برندهای خارجی سایه چشم بودند که علاوه بر کیفیت از قیمت تقریبا بالایی هم برخوردارند. اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای سایه چشم پرداخت کنید اما در عین حال از کیفیت سایه چشمتان هم راضی باشید بهتر است به سراغ برندهای ایرانی بروید. از بهترین مارک سایه چشم های ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایه چشم کالیستا
  • سایه چشم کنویس
  • سایه چشم مای
  • سایه چشم این لی

ممنونیم که تا پایان این مقاله از مو تن رو همراه ما بودید. لطفا اگر سوال یا پیشنهادی درباره بهترین برند سایه چشم دارید در قسمت نظرات مطرح کنید.

نوشته بهترین برند سایه چشم + معرفی ۷ مارک برتر اولین بار در مجله ی دارویی. پدیدار شد.