بهترین کرم ضد آفتاب + معرفی ۱۰ برند از بهترین ها

زمان مطالعه: ۱۱ دقیقهبهترین کرم ضد آفتاب در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را برای انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب مد نظرتان همراهی کنیم.
فرقی نمی‌کند در کدام فصل سال باشیم، در هر حالت کرم ضد آفتاب باید همراه همیشگی ما باشد. البته با گرم شدن هوا نیاز به آن بیشتر احساس می‌شود. یکی از دلایلی که افراد در فصول گرم مانند بهار و به‌خصوص تابستان نسبت به فصل‌های دیگر سال بیشتر اقدام به خرید ضد آفتاب می‌کنند، این است که اشعه‌های خورشید بیشتر احساس می‌شود. اگرچه نباید فراموش کنیم که این اشعه‌ها در تمام فصول وجود دارد و به طبع، پوست نیز در معرض این اشعه‌های مضر قرار دارد. بنابراین در هر فصل سال نباید استفاده از کرم ضدآفتاب فراموش شود.
کرم‌های ضد آفتاب بر اساس کاربرد، نوع پوست، فرمولاسیون، خواص به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند. هنگام انتخاب ضد آفتاب معیار اصلی نوع پوست است.
در اینجا به معرفی ۱۰ برند از محبوبترین ، پر طرفدارترین و بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی می پردازیم.
۱- ضدآفتاب های سینره: ضد آفتاب های سینره دارای طیف گسترده (محافظت ضدآفتاب در برابر پرتوهای UVA و (UVB است. ضدآفتاب هایی را..

زمان مطالعه: ۱۱ دقیقه

بهترین کرم ضد آفتاب

در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را برای انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب مد نظرتان همراهی کنیم.

فرقی نمی‌کند در کدام فصل سال باشیم، در هر حالت کرم ضد آفتاب باید همراه همیشگی ما باشد. البته با گرم شدن هوا نیاز به آن بیشتر احساس می‌شود. یکی از دلایلی که افراد در فصول گرم مانند بهار و به‌خصوص تابستان نسبت به فصل‌های دیگر سال بیشتر اقدام به خرید ضد آفتاب می‌کنند، این است که اشعه‌های خورشید بیشتر احساس می‌شود. اگرچه نباید فراموش کنیم که این اشعه‌ها در تمام فصول وجود دارد و به طبع، پوست نیز در معرض این اشعه‌های مضر قرار دارد. بنابراین در هر فصل سال نباید استفاده از کرم ضدآفتاب فراموش شود.

کرم‌های ضد آفتاب بر اساس کاربرد، نوع پوست، فرمولاسیون، خواص به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند. هنگام انتخاب ضد آفتاب معیار اصلی نوع پوست است.

در اینجا به معرفی ۱۰ برند از محبوبترین ، پر طرفدارترین و بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی می پردازیم.

۱- ضدآفتاب های سینره:

ضد آفتاب های سینره دارای طیف گسترده (محافظت ضدآفتاب در برابر پرتوهای UVA و (UVB است. ضدآفتاب هایی را انتخاب کنید که دارای ویژگی طیف گسترده باشند. استفاده مداوم از کرم ضد آفتاب همچنین می تواند به جلوگیری از ایجاد چین و چروک، لکه های تیره و افتادگی پوست کمک کند.

برند آرایشی بهداشتی سینره یکی از پیشگامان تولید و عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی است که از محبوب ترین محصولات این برند میتوان به انواع کرم های ضد آفتاب اشاره کرد. برند سینره ارائه دهنده انواع مختلفی از کرم های ضد آفتاب برای انواع پوست می باشد. همچنین باید افزود که برند سینره با توجه به نیاز متقاضیان مختلف، کرم های ضد آفتاب با کارایی های متنوع برای استفاده خانمها، آقایان و همینطور کودکان در نظر گرفته است.

انواع ضد آفتاب های سینره شامل:

-کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 در دو طیف رنگی بژ روشن و طبیعی

-کرم ضد آفتاب مخصوص آقایان SPF45+ سینره

-کرم ضدآفتاب بدون رنگ فاقد چربی spf50 سینره

-کرم ضد آفتاب رنگی +SPF30 سینره

-کرم ضد آفتاب رنگی مناسب انواع پوست SPF50+ سینره

-کرم ضد آفتاب SPF60+ پوست خشک و نرمال

یکی از پرفروش‌ترین کرم های ضد آفتاب این برند کرم ضد آفتاب رنگی +SPF30 می‌باشد. این محصول در دو رنگ بژ روشن و بژ طبیعی می باشد که علاوه بر محافظت از پوست در برابر پرتوهای مضر UVA و UVB، به واسطه قدرت پوشانندگی بالا همانند BB کرم ها عمل می کند. کرم ضد آفتاب SPF30+ رنگی سینره حاوی ELIX-IR (عصاره گیاه نِت گرس) بوده که از پوست در مقابل اثرات مخرب اشعه های مادون قرمز (IR) محافظت می کند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.

۲- ضد آفتاب های سان سنس

سان سنس یک کمپانی استرالیایی است که به طور رسمی تولید محصولات سان سنس از سال ۱۹۸۸ آغاز شد که از آن زمان تا حالا ، تمرکز اصلی این برند تولید ضد آفتاب برای انواع مختلف پوست بوده است. جالب است بدانید کمپانی سان سنس یکی از زیر مجموعه های برند معروف Ego می باشد که در سال ۱۹۵۳ توسط یک جراح و همسرش که یک پرستار بود ، پایه ریزی شد. نام های دیگری مانند اوریاژ ، لیراک و کیووی از دیگر برندهایی هستند که زیر نظر این کمپانی بزرگ یعنی Ego ، نامی برای خود دست و پا کرده اند.

اصولا محصولات سان سنس به دلیل اینکه نیاز های انواع پوست و سنین مختلف ، حتی پوست حساس کودکان را همیشه جوابگو بوده است ، محبوبیت زیادی میان مصرف کنندگان دارد. نکته جالب دربارهمحصولات سان سنس این است که اولین فراورده ها و محصولات ضد آفتابی به شمار می آیند که توانایی مراقبت از پوست در برابر اشعه های مضر و خطرناک UVB و UVA را دارا بودند که در زمان خود ، یک ویژگی فوق العاده و منحصر به فرد محسوب می شد. نکته دیگر درباره محصولات سان سنس کیفیت قابل قبول آنهاست و این برند با تولید ضد آفتاب های فیزیکی و جاذب امواج فرابنفش و البته ،SPF مناسب به سرعت جای خود را در بین سایر ضدآفتاب های با کیفیت باز کرد و به نوعی با برندهای دیگر شروع به رقابت کرد.

ضد آفتاب سان سنس

کرم های ضد آفتاب برند سان سنس شامل:

-کرم ضد آفتاب مرطوب کننده سان سنس ایگو +SPF50

-لوسیون ضد آفتاب سان سنس آنتی ایج ایگو SPF50+

-کرم ضد آفتاب سان سنس دیلی فیس ایگو SPF50+

-کرم ضد آفتاب سان سنس رنگی ایگو SPF50

-کرم ضد آفتاب سان سنس اسپرت +SPF50 ایگو

-فلوئید سان سنس اسپرت میلک ایگو SPF50+

-لوسیون ضد آفتاب سان سنس اولترا میلک + SPF50 ایگو

-لوسیون رولی سان سنس کیدز SPF50+ ایگو

-ژل ضد آفتاب سان سنس SPF50 ایگو

پر فروش ترین و بهترین کرم ضد آفتاب این برند لوسیون ضد آفتاب سان سنس آنتی ایج ایگو SPF50+ می باشد در این ضد آفتاب لایه‌بردار و ضد آفتاب در کنار هم قرار گرفته‌اند. در اینکه لایه بردار های صورت برای پوست مفید هستند شکی نیست ولی آیا استفاده آنها در طول روز می‌تواند برای پوست مفید باشد؟ تجربیات مختلف کسانی که از این محصول استفاده می‌کند نشانگر نتایج خوبی است که پس از چند ماه مصرف به دست آورده‌اند. واقعیت این است که لایه‌بردار باید بتواند بر روی پوست بماند تا لایه‌های مرده پوست را کم کم حل کند.

اگر چه بهترین توصیه برای مصرف یک لایه بردار AHA استفاده از آن بر روی پوست تمیز است. اما لایه بردار موجود در لوسیون ضد آفتاب سان سنس آنتی ایج ایگو می‌تواند کمی از سلول‌های مرده را در خود حل کند و آنها را آماده کرده تا با اولین شستشوی پوست از روی پوست کنده شوند. همچنین استفاده از آنتی‌اکسیدان‌ها به صورت موضعی به اثر بخشی این ضد آفتاب کمک کرده است.

۳- ضد آفتاب های ایزدین

-ژل ضدآفتاب ایزدین مدل Fusion water spf 50

-فلوئید ضدآفتاب ایزدین سری فوتو الترا مدل اکتیو یونیفای

-فلوئید ضد آفتاب ایزدین مدل Fusion Fluid با SPF50+

-ژل ضد آفتاب فیوژن اسپرت ایزدین SPF50+

-فلوئید ضد آفتاب فتو اولترا اسپات ایزدین SPF100

-فلوئید ضد آفتاب فیوژن مینرال ایزدین SPF50+

-فلوئید ضد آفتاب مینرال کودک

ضد آفتاب ایزدین

پر طرفدار ترین و بهترین کرم ضد آفتاب این برند ژل ضد آفتاب ایزدین مدل Fusion water spf 50 می باشد که این در برابر اشعه UVA و UVB محافظت بسیار بالایی داشته و در برابر آب مقاوم است. ترکیبات انحصاری و بافت سبک این ضدآفتاب حالتی ابریشمی بر روی پوست ایجاد می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز این ضد آفتاب، استفاده به صورت خشک و مرطوب است تکنولوژی Wet –flex به شما این امکان را می‌دهد که حتی بر روی پوست مرطوب نیز از این ضد آفتاب استفاده کنید و نگران جذب نشدن آن نباشید. چنانچه ژل کرم ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین را اطراف چشم خود استفاده کردید با تکنولوژی Safe-Eye نیازی نیست نگران سوزش چشم خود باشید. این تکنولوژی هیچگونه تحریک و سوزشی در چشم ایجاد نمی‌کند.

مشاهده و خرید انواع ضد آفتاب های خارجی و ایرانی با بهترین قیمت

۴- ضد آفتاب های مای

کرم ضد آفتاب مای با داشتن فیلتراسیون‌های اولترا ویولت، اینفرا رد و بلولایت از پوست شما در برابر تابش‌های مضر خورشید حفاظت می‌کند. این کرم در انواع مختلف فاقد رنگ، با رنگ طبیعی، رنگی، فاقد چربی و فیزیکال با spf های مختلف برای انواع پوست‌های خشک، معمولی، چرب و حساس تولید شده و به بازار عرضه شده‌اند.

کرم های ضدآفتاب مای با spf 30 تا spf 90 برای استفاده در تمامی وضعیت‌های تابش خورشید از بهترین کرم ضد آفتاب ها بوده و حتی از روشن‌ترین و حساس‌ترین پوست‌ها محافظت می‌کند.

انواع کرم های ضدآفتاب مای:

-کرم ضد آفتاب رنگی مای با spf های ۳۰ و ۵۰ و ۶۰ فاقد چربی و انواع پوست

-کرم ضد آفتاب بدون رنگ مای با SPF های ۳۰ و ۵۰ و ۶۰ فاقد چربی و انواع پوست

-کرم ضد آفتاب ضد چروک مای با spf 50

-ضد آفتاب فیزیکال

-ضد آفتاب آکنه لاین

-ضدآفتاب کودکان

-ضد آفتاب آقایان

ضد آفتاب مای

انواع ضد آفتاب های مای فارما: لاین مای فارما دارای ۶ ضد آفتاب ویژه است. تمامی این ضد آفتاب ها دارای ماده فعال کننده ویتامین D بر روی پوست بوده و و از سراماید برای آبرسانی عمیق به پوست استفاده می‌کنند. علاوه بر این پنج کرم ضدآفتاب های مای فارما دارای نیاسینامید با خواص ضد چروک و پیری هستند. از طرف دیگر بیشتر این کرم‌ها در ساختار خود از آلفا بیزابول به عنوان ضد حساسیت بهره می‌برند.

۵- ضد آفتاب های پریم

ترکیبات ویژه با فرمولاسیونی طبیعی و ضد حساسیت در گروه محصولات پریم (Prime) و تولید آن بر طبق پوست و موی ایرانی از مزایای برجسته این برند معروف و معتبر ایرانی می‌باشد. محصولات این برند بیشتر از آنکه جنبه زیبایی داشته باشند جنبه درمانی دارند و بیشتر پزشکان در مشکلات و معضلات پوستی آن‌ها را تجویز می‌کنند. البته در این بین نمی‌توان درصد بالای رضایت مشتریان را نادیده گرفت. این برند دارای گروه محصولات ضد آفتاب بوده که به اختصار در مورد آن‌ها توضیح خواهیم داد.

انواع کرم ضد آفتاب های پریم:

کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 پریم مناسب پوست چرب

کرم ضد آفتاب بی رنگ جوان کننده SPF50 پریم

لوسیون رولی ضد آفتاب SPF50 پریم مناسب ورزشکاران

کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 پریم مناسب پوست چرب از پرفروشترین و بهترین کرم ضد آفتاب های این برند محسوب میشود.

۶- ضد آفتاب های اوریاژ

برند اوریاژ از سال ۱۹۹۲ آغاز به کار کرده و تمامی محصولات خود را از آب معدنی این چشمه استفاده نموده است. اوریاژ یک چشمه اب معدنی بوده که خاصیت التیام بخشی داشته و دارای نمک های معدنی و ویتامین های کمیاب نیز می باشد. از مهمترین تاثیرات استفاده از آب معدنی اوریاژ می توان به تقویت لایه محافظتی پوست، تعادل بین سلول های پوستی، آبرسانی و جلوگیری از کم آب شدن بدن اشاره کرد.

ضد آفتاب اوریاژ

انواع کرم ضد آفتاب های اوریاژ:

-کرم ضد آفتاب بری سان کرم فاقد عطر SPF +50

-کرم ضد آفتاب بری سان کرم SPF 30

-کرم ضد آفتاب فلوئید هیسه اک SPF +50

-کرم ضد آفتاب فلوئید هیسه اک SPF 30

-کرم ضد آفتاب هیسه‌اک spf30

-کرم ضد آفتاب بری سان رنگی SPF +50

-کرم ضد آفتاب بری سان کرم منیرال SPF +50

-کرم ضد آفتاب بری سان SPF +50

-کرم ضد آفتاب بری سان مت

پرطرفدارترین و بهترین کرم ضد آفتاب برند اوریاژ فلوئید هیسه اک SPF +50 بوده که دارای محافظت بالا بوده که دارای ترکیبات موثر ضد آفتاب و ترکیبات دیگری است که کاملاً مناسب پوست چرب است. فرمولاسیون این محصول محافظت بالا در برابر UVA و UVB ایجاد می کند و فاقد اکتوکریلن است. ساختاری غیر چرب و غیرچسبناک دارد. همچنین مرطوب کننده ای قوی است و حاوی مواد موثری است که از کم آب شدن پوست جلوگیری می‌کند.

عصاره لیکورایس موجود در این محصول باعث رفع براقی پوست به مدت طولانی می شود. همچنین سبوم اضافی پوست را جذب می کند و درنتیجه از بوجود آمدن جوش های جدید جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانیم: ۵ برند از بهترین رنگ مو ایرانی موجود در بازار

۷- ضد آفتاب های الارو

کرم های ضدآفتاب الارو به انواع فاقد چربی، انواع پوست، مناسب پوست حساس، ضد لک، کرم پودری، کرم ضد آفتاب کودک تقسیم می‌شوند. همچنین لوسیون افترسان الارو نیز برای رفع التهابات ناشی از تابش طولانی مدت خورشید، حمام آفتاب، سولاریم و ضد التهاب نیز تولید شده است.

انواع کرم ضد آفتاب های الارو:

-کرم ضدآفتاب و ضد لک اسپات سولوشن SPF50+

-کرم ضد آفتاب انواع پوست SPF50+

-کرم ضد آفتاب پوست چرب SPF50+

-کرم ضد آفتاب مینرال SPF30

-کرم ضد آفتاب کرم پودری انواع پوست SPF25

-کرم ضد افتاب کرم پودری فاقد چربی SPF30

-کرم ضد آفتاب کودک SPF30

-لوسیون آفتر سان تسکین دهنده و خنک کننده بعد از حمام آفتاب

محصولات-ضد-آفتاب-الارو

یکی از پرطرفدارترین و بهترین کرم ضد آفتاب های، “ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی“ با SPF 30 است که ضمن محافظت از پوست شما در برابر آفتاب، به واسطه رنگ‌های زیبا و پوشش عالی‌اش، زیبایی خاصی به پوست شما می‌بخشد.

۸- ضد آفتاب های سان سیف

لابراتوار پارس حیان، در زمینه تولید فرآورده های ضد آفتاب در ایران با همکاری کمپانی دکتر اشتراتمانز کشور آلمان، گروه جدیدی از فرآورده های ضدآفتاب سان سیف (Sun safe) را جهت محافظت از پوست در برابر اثرات زیانبار نور خورشید تولید و به بازار عرضه نموده است. این فرآورده ها از یک سو با دارا بودن بازتابنده های فیزیکی و جاذب پرتوهای ماورای بنفش موثر و انتخاب آن ها بر اساس آخرین دستاوردهای علمی حفاظت کاملی را در برابر کلیه طول موج های اشعه ماورای بنفش UVB ایجاد کرده و از سوی دیگر با دارا بودن نسبت UVA/UVB بزرگتر از ۰/۹۱ (دارای ۵ ستاره در سیستم اندازه گیری Boots) و مقادیر PPD>8 دارای (+++PA) در سیستم اندازه گیری بین المللی ژاپن قدرت حفاظتی بسیار بالایی را در برابر اشعه UVA و در نتیجه جلوگیری از بروز ضایعات بدخیم پوستی ایجاد می نمایند . این محصولات علاوه بر محافظت طولانی مدت (حداکثر تا ۴ ساعت) از پوست در برابر تابش های زیانبار نور خورشید، با داشتن ترکیبات موثر دارای ویژگی هایی بوده و با جلوگیری از ایجاد جوش های پوستی، سبب کاهش احتمال بروز حساسیت ها ی پوستی نیز می گردند.

انواع کرم ضد آفتاب های برند سان سیف:

-کرم ضد آفتاب +SPF50 ضد چروک

– کرم ضد آفتاب +SPF50 روشن کننده سان

– کرم ضد آفتاب SPF40 برنزه کننده سان سیف

– کرم ضد آفتاب +SPF50 فاقد چربی سان سیف

– کرم ضد آفتاب SPF35 رنگی فاقد چربی سان سیف

– کرم ضد آفتاب +SPF50 فاقد جاذب های شیمیایی سان سیف Top of Form

Bottom of Form

– کرم ضد آفتاب SPF40 آقایان سان سیف

– کرم ضد آفتاب SPF35 مچی سان سیف

کرم-ضد-آفتاب-سان-سیف

یکی ازپرطرفدارترین و بهترین کرم ضد آفتاب های این برند کرم ضد آفتاب +SPF50 ضد چروک سان سیف می باشد. کرم ضد آفتاب و ضد چروک سان سیف با استفاده از بازتابنده‌های فیزیکی و جاذب های پرتو های ماورای بنفش موثر و انتخاب آنها بر اساس آخرین دستاوردهای علمی و ایجاد فاکتور حفاظتی بالا، از پوست در برابر کلیه طول موج‌های اشعه ماورای بنفش UVB به طور کامل و طولانی مدت و تا حداکثر ۴ ساعت محافظت کرده و همچنین ۴ ستاره در سیستم اندازه‌گیری Boots، حفاظت بسیار بالایی را در برابر اشعه UVA و در نتیجه جلوگیری از بروز ضایعات بدخیم پوستی ایجاد می‌کند.

استفاده از تکنولوژی سلول‌های بنیادی در ساخت کرم ضد آفتاب و ضد چروک +SPF50 سان سیف و نفوذ بالای آن در لایه‌های درونی پوست، سبب تحریک سلول‌های زاینده و تقویت ساختار پوست شده و ترکیبات فعال موجود در آن با تحریک سنتز کلاژن و الاستین، خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد. با کمک به رفع چین و چروک های سطحی ناشی از تابش‌های نور خورشید و افزایش سن و تقویت فرآیند بازسازی سلولی، ظاهری جوان، شاداب و زیبا را در پوست ایجاد می‌کند. بافت سبک و جذب مناسب این ضد آفتاب صورت می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که از احساس سنگینی کرم بر روی صورتشان ناراضی هستند.

۹- ضد آفتاب های مدیسان

برند مدیسان با محصول متنوع و متفاوت و صرفا در زمینه حفاظت پوست از اشعه زیانبار خورشید و کمک به زیبایی، بوجود آمده است. تولید کرم های ضد آفتاب با انواع عیارهای حفاظتی و در اقلام رنگی با خاصیت پوشانندگی و کرم پودری به منظور استفاده توسط افراد با پوستهای چرب- خشک- مختلط و حساس، اجزاء سبد کالای مورد نیاز خانواده را تشکیل می دهد.

انواع کرم ضد آفتاب های برند مدیسان:

-روغن آفتاب SPF7 مدیسان

-ضد آفتاب کودکان SPF40 مدیسان

-ضد آفتاب کرم پودری رنگی فاقد چربی شیشه‌ای پوست حساس و چرب SPF40 مدیسان

-ضد آفتاب کرم پودری رنگی تیوبی انواع پوست SPF40 مدیسان

-ضد آفتاب کرم‌پودری رنگی فاقد چربی تیوبی پوست حساس و چرب SPF40 مدیسان

-ضد آفتاب کرم پودری رنگی شیشه‌ای انواع پوست SPF40 مدیسان

-ضد آفتاب رنگی فاقد چربی SPF60 مدیسان

-ضد آفتاب بی‌رنگ فاقد چربی SPF60 پوست معمولی و چرب

-ضد آفتاب روزانه SPF30 مدیسان

-ضد آفتاب رنگی +SPF50 مدیسان

کرم پودر ضد آفتاب مدیسان در انواع و اقسام مختلف با عیار حفاظتی ۴۰ محصولات مهم و پر مصرف این برند محسوب میشود.

کرم ضد آفتاب کرم پودری اس پی اف ۴۰ انواع پوست مدیسان با داشتن فیلترهای فیزیکی و شیمیایی مختلف از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند، ماتریکسیل موجود در آن نیز از چروکیدن پوست جلوگیری می کند و در نتیجه مانع پیری آن می شود. کرم ضد آفتاب کرم پودری اس پی اف ۴۰ (پوست خشک و نرمال) مدیسان نیاز به کرم پودر و ضد آفتاب را همزمان تأمین می کند، و ماندگاری بالایی دارد که دو برابر ضد آفتاب های عادی است.

۱۰- ضد آفتاب های لافارر

محصولات آرایشی و بهداشتی برند لافارر با علم و تخصص و دانش روز اروپا از پاییز سال ۱۳۸۸ در شرکت لابراتوارهای بین المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار تولید و پس از طی مراحل مختلف کیفی و تست‌ها و بررسی‌های کلینیکی در جهت رفع مشکلات و نیازهای مصرف کنندگان عرضه گردید. برند لافارر در زمینه‌ی مراقبت از پوست، محصولات متنوعی تولید کرده است که می‌توان به این موارد اشاره کرد: کرم ضد آفتاب،میسلار واتر، ژل شستشوی صورت، فوم شستشوی صورت، دستمال مرطوب، مرطوب کننده،اسکراب و لایه بردار، سرم پوست، آرایش پاک کن.

انواع کرم ضد آفتاب های برند لافارر:

-کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه SPF 50

-کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ مخصوص پوست های خشک و معمولی SPF 50

-کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ مخصوص پوست های خشک و معمولی SPF30

-کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه SPF30

-کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مخصوص پوست های خشک و معمولی SPF40

-کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه SPF40

از پرفروشترین و بهترین کرم ضد آفتاب های لافارر می توان به کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه SPF 50 اشاره کرد. این محصول حاوی عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا ، آلوئه ورا و پاپایا می‌باشد که موجب پیشگیری و رفع لک های پوستی، مهار ترشح سبوم و مات کنندگی پوست، ضد حساسیت ، کند کردن روند پیری پوست، جلوگیری از ایجاد آکنه و حفاظت بالا از پوست در برابر اشعه های UV-A و UV-B میشود. SPF50 مناسب برای پوست های بسیار حساس و روشن است و دارای فرمولاسیون بسیار سبک میباشد.

امیدواریم که با خواندن این مطلب به انتخاب مناسب ضد آفتاب مناسب خود رسیده باشید.

نوشته بهترین کرم ضد آفتاب + معرفی ۱۰ برند از بهترین ها اولین بار در مجله ی دارویی. پدیدار شد.