تأثیر کپسول پیگمنتا بر کاهش چین و چروک

کپسول پیگمنتا یکی از مهم ترین مکمل های مفید و مؤثر برای کمک به استحکام پوست افراد در برابر انواع اختلالات از قبیل کاهش چین و چروک، خشکی و افتادگی پوست می باشد. در متن زیر به اطلاعات بیش تری در این باره اشاره شده است.
تاثیر کپسول پیگمنتا بر کاهش چین و چروک
مطالعات نشان می دهند که افراد با گذشت زمان انعطاف پذیری و تحرک موجود در پوست خود را از دست می دهند و این منجر به ایجاد خطوط و نشانه هایی بر روی پوست افراد می شود که این نشان ها حاکی از این است که افراد از سلامت پوست مناسبی برخوردار نیستند. یکی از این نشانه های مورد توجه، افزایش میزان چین و چروک در پوست افراد است که نقش به سزایی در کاهش اعتماد به نفس و زیبایی آنها دارد.
امروزه چین و چروک به عنوان یک عامل نشان دهنده پیری زودرس در افراد به ویژه در افراد سفید پوست، فاکتوری از کاهش اعتماد به نفس در افراد به ویژه در خانم ها می باشد.
علت های به وجود آمدن چین و چروک و خشکی پوست در افراد دلایل مختلفی دارد. یکی از مهمترین دلایل آن، این است که فرد از مکمل های خوراکی مناسب حاوی پروتئین و آنتی اکسیدان قوی استفاده نمی کند. کمبود ویتامین ها از ق..

کپسول پیگمنتا یکی از مهم ترین مکمل های مفید و مؤثر برای کمک به استحکام پوست افراد در برابر انواع اختلالات از قبیل کاهش چین و چروک، خشکی و افتادگی پوست می باشد. در متن زیر به اطلاعات بیش تری در این باره اشاره شده است.

تاثیر کپسول پیگمنتا بر کاهش چین و چروک

مطالعات نشان می دهند که افراد با گذشت زمان انعطاف پذیری و تحرک موجود در پوست خود را از دست می دهند و این منجر به ایجاد خطوط و نشانه هایی بر روی پوست افراد می شود که این نشان ها حاکی از این است که افراد از سلامت پوست مناسبی برخوردار نیستند. یکی از این نشانه های مورد توجه، افزایش میزان چین و چروک در پوست افراد است که نقش به سزایی در کاهش اعتماد به نفس و زیبایی آنها دارد.

امروزه چین و چروک به عنوان یک عامل نشان دهنده پیری زودرس در افراد به ویژه در افراد سفید پوست، فاکتوری از کاهش اعتماد به نفس در افراد به ویژه در خانم ها می باشد.

علت های به وجود آمدن چین و چروک و خشکی پوست در افراد دلایل مختلفی دارد. یکی از مهمترین دلایل آن، این است که فرد از مکمل های خوراکی مناسب حاوی پروتئین و آنتی اکسیدان قوی استفاده نمی کند. کمبود ویتامین ها از قبیل ویتامین C و ویتامین E، کمبود انواع کلاژن و پروتئین ها در بدن و بسیاری از موارد دیگر از قبیل بالا رفتن سن افراد و قرار گرفتن آن ها در معرض نور خورشید و اشعه های ماوراء بنفش و فرا بنفش از دیگر دلایل ابتلای افراد به این اختلالات می باشد.

زمانی که میزان چربی طبیعی در بدن کاهش پیدا می کند، منجر به وجود آمدن خشکی پوست می شود و تداوم این اختلال موجود در پوست باعث ایجاد چین و چروک هایی بر روی پوست افراد می شود.

تحقیقات نشان داده اند که افراد میانسال و بزرگسال بیشتر در معرض ابتلا به این نوع اختلال پوستی هستند، چرا که با افزایش سن افراد؛ میزان روغن طبیعی بدن کمتر و منجر به ایجاد اختلال در پوست می شوند.

اختلالات موردنظر که بخشی طبیعی از سالخوردگی است، بیشتر در بخش هایی از پوست از قبیل صورت، گردن، دست ها و ساعد که در معرض مستقیم نور آفتاب قرار دارند، به چشم می خورد. همچنین افرادی که دارای پوست روشنی هستند در مقایسه با افراد با پوست های تیره، با قرار گرفتن در معرض نور خورشید بیشتر موجبات ابتلا به ایجاد چین و چروک در پوست خود را فراهم می کنند. از عوامل دیگری که این نوع اختلالات را تشدید می کند آلودگی های هوا و استفاده از مصرف دخانیات است که این نوع اختلالات در پوست، نوعی عامل آزار دهنده برای افرادی به حساب می آید که در معرض آن قرار دارند. با این وجود، افرادی که در ایجاد این نوع اختلالات مقاومت می کنند و باعث کاهش چین و چروک موجود در پوست خود می شوند، احساس بهتری نسبت به خود دارند.

یکی از آشکارترین و سرسخت ترین شکل ایجاد چین و چروک در صورت به شکل چین های عمودی یا افقی بر روی پیشانی است که به محض ایجاد چنین نوعی از چین و چروک ها، مقابله با آنها و از بین بردنشان دشوار می شود و ممکن است برای همیشه بر روی پوست افراد باقی بمانند. مگر اینکه اقداماتی از قبیل انواع تزریق ژل و یا لیزر اثرات آنها را کاهش دهد. بنابراین با این وجود، از جمله مهمترین عوامل دیگری که منجر به ایجاد چین و چروک و خشکی پوست در افراد می شود می توان به مواردی از قبیل مصرف زیاد دخانیات، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اشعه های ماوراءبنفش، تکرار کردن یک حالت در صورت از قبیل اخم کردن و یا لبخند و خنده، عدم داشتن یک رژیم غذایی سالم حاوی پروتئین و آنتی اکسیدان را شامل می شود. اگرچه افزایش در ایجاد چین و چروک در صورت افراد با افزایش سن آنها امری طبیعی است و با افزایش سن، میزان چین و چروک ها نیز افزایش می یابد، ولی استرس و عوامل طبیعی دیگر نیز از جمله عواملی هستند که موجب تشدید این نوع اختلالات می شوند و در کاهش اعتماد به نفس افراد نقش بسیار مؤثری دارند.

با افزایش سن، سلول های پوست کندتر تقسیم می شوند و لایه داخلی پوست به نام درم شروع به نازک شدن می کند که شروع به از بین بردن کشش و ساختار پوست می شود. پوست پیر نیز شروع به از دست دادن توانایی خود برای حفظ رطوبت می کند. روغن کمتری تولید می کند و دیرتر التیام می یابد. همه اینها به روند چروک شدن کمک می کنند. موارد دیگری که باعث ایجاد چین و چروک در پوست می شوند عبارتند از:

– سیگار کشیدن. این کار تولید کلاژن پوست را که بخش کلیدی ساختار پوست است، کند می کند. کاهش کلاژن راه را برای چین و چروک هموار می کند. این یک دلیل دیگر برای ترک سیگار یا شروع نکردن آن است؛

– نوع پوست (افرادی که پوست روشن و چشمان آبی دارند بیشتر در معرض آسیب نور خورشید هستند)؛

– وراثت (برخی خانواده ها بیشتر چروک می شوند)؛

– قرارگیری در معرض نور خورشید؛

– و حالت های تکراری صورت؛

اگرچه نمی‌توان همه این عوامل را کنترل کرد، اما می‌توان در مورد دو مورد از آنها کاری انجام داد: یکی این که افراد باید قرار گرفتن در معرض نور خورشید را به حداقل برسانند و دیگری این که سیگار نکشند.

برای کاهش میزان چین و چروک در پوست افراد در وهله اول می بایست از مکمل ها و مواد غذایی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی از قبیل پروتئین استفاده کنند.

یکی از مهم ترین مکمل های مورد استفاده افراد در زمینه کاهش چین و چروک در پوست و کمک به سلامتی و تقویت پوست، استفاده از کپسول پیگمنتا می باشد. از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات استفاده از مکمل مورد نظر می توان به اهمیت آن در تقویت و کمک به روشن کنندگی پوست، از بین بردن اختلالات پوستی که منجر به فرآیند پیری پوست می شود از قبیل چین و چروک ها و خشکی پوست، افتادگی پوست، جوش و لکه های تیره پوستی و آکنه ها و سایر لک و کک و مک های موجود بر روی پوست، اشاره کرد. پیگمنتا را می توان به عنوان یک محصول بسیار مقوی برای محافظت از سلول های پوستی در مقابل خطرات حاصل از اکسیده شدن سلول ها مورد استفاده قرار داد.

کپسول پیگمنتا با دارا بودن ترکیبات و عناصر بسیار مهمی از قبیل ال-گلوتاتیون ( ۵۰۰ میلی گرم در هر کپسول)، ویتامین C (100 میلی گرم در هر کپسول)، ویتامین E ( IU100)، آلفا لیپوئیک اسید (۱۰۰ میلی گرم در هر یک کپسول) و عصاره دانه انگور (۵۰ میلی گرم در هر کپسول)، می تواند خاصیت الاستیسیته و انعطاف پذیری پوست را افزایش داده و به تقویت و استحکام طبیعی پوست، کاهش چین و چروک های موجود بر روی پوست افراد و پیشگیری از ایجاد آن ها کمک کند. کمک به افزایش گردش خون در زیر پوست و بدین طریق افزایش میزان رطوبت و شادابی پوست از دیگر خصوصیات استفاده از مکمل مورد نظر است.

استفاده از محصول مورد نظر نیز می تواند به مانند سایر مکمل های دیگر با مشکلات گوارشی در برخی از افراد از قبیل اسهال، استفراغ، سردرد، حالت تهوع، و نفخ، همراه باشد. هم چنین، استفاده از این مکمل توسط افرادی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند و یا مستعد تشکیل سنگ کلیه می باشند، می تواند با خون ریزی همراه باشد که افراد در این گونه موارد باید احتیاط کرده و در صورت وقوع این عوارض، فوراً با پزشک مورد نظر خود مشورت کنند. روش مصرف مکمل مورد نظر به این صورت می باشد که می بایست روزانه ۱ یا ۲ عدد از این کپسول را به همراه با وعده غذایی و با یک لیوان آب مصرف نمود. بهتر است افراد مصرف این کپسول را مطابق با دستورالعمل های پزشک مورد نظر خود مصرف کنند.

ذکر این نکات لازم است که؛ تمامی افرادی که باردار و یا شیرده می باشند و هم چنین، کسانی که از داروهای خاصی از قبیل ضد پلاکت ها، داروهای کاهنده چربی خون از قبیل استاتین ها، داروهای رقیق کننده خون از قبیل آسپرین یا وارفارین و یا داروهای ضد انعقاد استفاده می کنند، باید در استفاده از مکمل مورد نظر احتیاط کرده و قبل از مصرف این کپسول، حتماً با پزشک خود مشورت کنند. هم چنین، افرادی که عمل جراحی دارند و در حال استفاده از این نوع مکمل می باشند نیز بایستی دو هفته قبل از عمل جراحی، از مصرف مکمل مورد نظر خودداری کنند.

لازم به ذکر این نکته نیز ضروری می باشد که استفاده از این مکمل برای کودکان زیر ۱۸ سال مجاز نمی باشد و افرادی که با مصرف آن دچار عوارض و اختلالاتی می شوند، باید استفاده از این مکمل را کنار بگذارند.

مکمل مورد نظر را باید در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد و به دور از رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید و هم چنین به دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

نوشته تأثیر کپسول پیگمنتا بر کاهش چین و چروک اولین بار در داروخانه آنلاین داروهلپ | داروخانه آنلاین | ارسال رایگان | darookhaneonline. پدیدار شد.