تاثیر قرص استئو فیت آپوویتال بر رفع خشکی مفاصل

در این مقاله با عنوان «قرص استئو فیت آپوویتال» مجموعه ای از اطلاعات درباره این قرص گردآوری کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. مخاطب ما، افرادی هستند که تصمیم دارند برای مصرف این محصول اقدام کنند و به دنبال دانستن در این باره هستند. با مطالعه این مقاله می‌توانند ابتدا آگاهی های لازم را کسب کنند.
قرص استئو فیت آپوویتال یکی از محصولات دارویی مورد استفاده برای بهبود وضعیت استخوان ها، غضروف ها و همچنین ماهیچه ها می‌باشد.
با قرص استئو فیت آپوویتال بیشتر آشنا شویم:
قرص استئو فیت آپوویتال محصولی است که دارای ویتامین های C و D و انواع مواد معدنی مورد نیاز برای استخوان ها می‌باشد. این قرص مقادیر بالایی از عناصر کلسیم و منیزیم و همچنین عصاره زنجبیل دارد که سلامت استخوان ها و غضروف ها را حفظ می‌کند. زمانی که بدن انسان به هر دلیلی با کمبود کلسیم و منیزیم مواجه شود، انسان رفته رفته دچار پوکی استخوان می‌شود. پوکی استخوان عارضه ای است که بیشتر افراد میانسال و کهن سال درگیر آن می‌شوند زیرا در سنین بالا، ذخایر کلسیم بدن دچار افت شدیدی می‌شود. در صورتی که بتوان ذخیره کلسیم، منیزیم و سایر مو..

در این مقاله با عنوان «قرص استئو فیت آپوویتال» مجموعه ای از اطلاعات درباره این قرص گردآوری کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. مخاطب ما، افرادی هستند که تصمیم دارند برای مصرف این محصول اقدام کنند و به دنبال دانستن در این باره هستند. با مطالعه این مقاله می‌توانند ابتدا آگاهی های لازم را کسب کنند.

قرص استئو فیت آپوویتال یکی از محصولات دارویی مورد استفاده برای بهبود وضعیت استخوان ها، غضروف ها و همچنین ماهیچه ها می‌باشد.

با قرص استئو فیت آپوویتال بیشتر آشنا شویم:

قرص استئو فیت آپوویتال محصولی است که دارای ویتامین های C و D و انواع مواد معدنی مورد نیاز برای استخوان ها می‌باشد. این قرص مقادیر بالایی از عناصر کلسیم و منیزیم و همچنین عصاره زنجبیل دارد که سلامت استخوان ها و غضروف ها را حفظ می‌کند. زمانی که بدن انسان به هر دلیلی با کمبود کلسیم و منیزیم مواجه شود، انسان رفته رفته دچار پوکی استخوان می‌شود. پوکی استخوان عارضه ای است که بیشتر افراد میانسال و کهن سال درگیر آن می‌شوند زیرا در سنین بالا، ذخایر کلسیم بدن دچار افت شدیدی می‌شود. در صورتی که بتوان ذخیره کلسیم، منیزیم و سایر مواد معدنی مهم را ثابت نگه داشت، می‌توان از بروز پوکی استخوان جلوگیری کرد.

استفاده از مکمل های دارویی از جمله قرص استئو فیت آپوویتال به حفظ ذخایر کلسیم و منیزیم در بدن کمک می‌کند. به همین خاطر فرد با احتمال کمتری دچار پوکی استخوان می‌شود. از جمله ترکیباتی که در این قرص وجود دارد و سلامت استخوان ها و غضروف ها را تامین می‌کند، پودر زنجبیل می‌باشد. از دیرباز، زنجبیل به عنوان دارویی کارآمد برای دردهای عضلانی و اسکلتی مورد استفاده بوده است.

محققان سازنده قرص استئو فیت آپوویتال با اشراف بر خواص معجزه آسای زنجبیل از پودر این گیاه در ساخت این فراورده دارویی استفاده کرده اند. پودر زنجبیل قادر است درد و التهابات ناشی از آسیب های استخوان ها و غضروف ها را در بدن سرکوب کند. جالب است بدانید التهاب یکی از اصلی ترین دلایل بروز آرتروز می‌باشد. در حالیکه با وجود پودر زنجبیل در قرص مذکور، می‌توان التهاب را سرکوب کرد و به همین ترتیب از آرتروز نیز جلوگیری می‌شود.

پودر زنجبیل موجود در قرص استئو فیت آپوویتال سبب تسکین درد در بیماران مبتلا به آرتروز می‌شود. علت این امر به خاطر مکانیسم اثر سالیسیلیک اسید است. در واقع پودر زنجبیل در بدن سبب تولید ماده ای به نام اسید سالیسیلیک می‌شود. همین اسید سالیسیلیک یکی از ترکیباتی است که در داروهای ضد آرتروز به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده با تسکین درد، تحمل آرتروز را برای بیماران راحت تر می‌کند.

قرص استئو فیت آپوویتال نه تنها خاصیت ضد التهابی و ضد درد دارد بلکه روند پوکی استخوان را نیز مختل می‌کند. درمان قطعی برای آرتروز و پوکی استخوان وجود ندارد اما با مصرف روزانه ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای استخوان سازی و غضروف سازی، می‌توان روند پیشرفت این بیماری ها را مختل کرد.

این فراورده دارویی مانند تمام داروهایی که برای استخوان و غضروف ساخته می‌شوند، شامل مقداری گلوکزامین می‌باشد. گلوکزامین اصلی ترین ماده تشکیل دهنده غضروف ها است و به همین خاطر، برای بازسازی و ترمیم غضروف ها لازم و ضروری است. وجود این ماده نه تنها برای بازسازی و ترمیم غضروف ها ضروری است بلکه سلول ها را تحریک می‌کند تا دیگر مواد مورد نیاز برای بازسازی غضروف ها را بسازد.

در ساخت قرص استئو فیت آپوویتال از ویتامین های D و C نیز استفاده شده است. این ویتامین ها هر یک نقشی مهم و کلیدی در بدن انسان ایفا می‌کنند. ویتامین D برای جذب موثرتر کلسیم در دستگاه گوارش، لازم است. بدون این ویتامین، اختلالاتی در جذب کلسیم به وجود می‌آید. ویتامین C نیز سبب تقویت سیستم ایمنی کل بدن می‌شود. وجود این ویتامین در بدن برای مبارزه با انواع بیماری ها ضروری است. از طرفی وجود این ویتامین، عملکرد ماهیچه ها را در ارتباط با دستگاه اسکلتی بهبود می‌بخشد.

منگنز، سلنیوم و روی موجود در قرص استئو فیت آپوویتال، از جمله مهمترین ریزمغذی هایی هستند که بدن انسان برای سلامتی به آنها نیاز دارد. این ریزمغذی ها در نقل و انتقال مواد مورد نیاز سلول ها نقش دارند و مسیرهای انتقال مواد مختلف را در بین سلول ها تسهیل می‌کنند. اگرچه که این مواد در دوزهای کمی برای بدن مورد نیاز است اما اگر بدن فاقد همین دوزهای کم باشد، دچار مشکلات عدیده ای خواهد شد. مشکلات جدی به دنبال کمبود روی، سلنیوم، منگنز و حتی کروم در بدن به وجود می‌آید که با مصرف قرص آپوویتال می‌توان از آنها جلوگیری کرد.

قرص استئو فیت آپوویتال یک مکمل عالی برای درمان هر مرحله از آرتروز، پوکی استخوان و اختلالاتی از این دست در افراد می‌باشد.

ویژگی های قرص استئو فیت آپوویتال

  1. کمک کننده به بهبود عملکرد استخوان ها
  2. کمک کننده به بهبود عملکرد غضروف ها
  3. موثر در بهبود عملکرد ماهیچه ها
  4. مفید برای پیشگیری از بروز عارضه پوکی استخوان
  5. مفید برای کند کردن روند پیشرفت بیماری آرتروز
  6. پیشگیری از بروز بیماری آرتروز
  7. برخوردار از کلسیم، منیزیم و ویتامین D3 و ویتامین C

نکاتی درباره استفاده از قرص استئو فیت آپوویتال

  • مقدار مصرفی دارو را بدون مشورت با پزشک خود یا داروساز، افزایش ندهید. (در صورتی که بدون نسخه آن را تهیه کرده اید، طبق نحوه مصرفی که روی بروشور داخل جعبه درج شده است دارو را استفاده کنید)
  • در صورتی که مصرف دارو را برای یک نوبت، فراموش کردید، به محض یادآوری باید آن را مصرف کنید. اما در صورتی که زمان دوز بعدی مصرف دارو، نزدیک است، باید تنها همان دوز را مصرف کرده و از دو برابر کردن میزان مصرف دارو، خودداری کنید.
  • مصرف این دارو برای بیماران دیابتی باید با احتیاط و تحت نظر پزشک صورت گیرد.
  • بیمارانی که به صدف حلزون حساسیت دارند احتمالا با مکمل های گلوکزامین سازگار نیستند و بهتر است قبل از مصرف قرص کارتیژن فورت نیچرز اونلی با پزشک مشورت نمایند.
  • هنگامی که تحت درمان با این دارو قرار دارید از مصرف مکمل های دیگر، صرف نظر کنید.
  • این فراورده دارویی تنها یک مکمل است و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان قابل استفاده نیست.
  • این فراورده دارویی را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
  • دارو را در محلی خشک و خنک نگهداری نمایید.
  • به هشدارهای روی جعبه و آنچه که روی بروشور مربوط به دارو نوشته شده است، دقت کنید.

شیوه مصرف استئو فیت آپوویتال

شیوه مصرف قرص استئو فیت آپوویتال به این صورت است که باید روزانه یک یا دو عدد قرص، مصرف شود. بعد از هر وعده مصرف غذا، یک قرص همراه با آب کافی میل شود.

ترکیبات قرص استئو فیت آپوویتال

مقدار در هر ۱ عدد قرص ترکیبات
۷۵۰ mg گلوکزامین سولفات
۳۰۰ mg کندروئیتین سولفات سدیم
۷۵ mg عصاره زنجبیل
۸۰۰ mg کلسیم
۱۵۰ mg منیزیم
۱ mg مس
۵۰ µg سلنیوم (سلنیوم سدیم)
۱۵ mg زینک
۰٫۵ mg منگنز (سولفات منگنز)
۸۰ mg ویتامین C
۲۵ µg ویتامین D

مشخصات فنی قرص استئو فیت آپوویتال

  • نام تولید کننده : Apovital
  • جنس مصرف کننده: عمومی
  • نوع محصول عرضه شده: قرص
  • نام انگلیسی محصول: Apovital OsteoFit Tablets 30 Tabs
  • نوع بسته بندی: جعبه مقوایی
  • نام برند: Apo Vital، آپوویتال
  • هر جعبه مقوایی حاوی ۳۰ عدد قرص
  • کشور سازنده: آلمان

نتیجه گیری

قرص استئو فیت آپوویتال یک داروی فوق العاده برای درمان آرتروز و سایر اختلالات مربوط به غضروف ها و استخوان ها است. این فراورده دارویی مجموعه ای است از بهترین مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز برای حفظ سلامت استخوان ها و بهبود عملکرد آنها. مهمترین ترکیباتی که در این قرص وجود دارد عبارتند از: پودر زنجبیل، کلسیم، منیزیم، روی، منگنز و ویتامین های D و C.

این مکمل دارویی نه تنها سلامت استخوان ها و غضروف ها را تضمین می‌کند بلکه بهبود عملکرد ماهیچه ها را نیز به دنبال دارد. این امر احتمالا به خاطر وجود ویتامین های موجود در آن است. ویتامین C به طور کلی سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و از همین طریق بر عملکرد ماهیچه ها نیز تاثیر می‌گذارد.

قرص استئو فیت آپوویتال از بسیاری از جهات نسبت به سایر داروهای تولید شده برای استخوان ها و مفاصل، برتری و ارجحیت دارد. از جمله اینکه بیشتر مکمل های تولید شده برای استخوان و مفصل ها تنها سلامت همین اندام ها را حفظ می‌کنند و عملکرد آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. اما مکمل آپوویتال علاوه بر بهبود عملکرد استخوان و مفصل ها، ماهیچه ها را نیز تقویت می‌کند که این امتیاز بزرگی برای این دارو محسوب می‌شود. قرص استئو فیت آپوویتال، دارویی است که با مصرف آن، استخوان ها، غضروف ها و به طور کلی مفاصل و همچنین ماهیچه را تقویت خواهید کرد.

نوشته تاثیر قرص استئو فیت آپوویتال بر رفع خشکی مفاصل اولین بار در داروخانه آنلاین داروهلپ | داروخانه آنلاین | ارسال رایگان | darookhaneonline. پدیدار شد.