تفاوت هیربرست یا هیرویت

مکمل های خوراکی هیربرست و هیرویت هر دو از زیر مجموعه محصولات پوست، مو و ناخن می باشند که نوعی مواد تغذیه­ای بسیار مناسب برای تقویت و کمک به رشد موهای فرد می باشند، بنابراین، افراد می توانند با استفاده از آن­ها، موجب تقویت موهای خود شوند. در متن زیر توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه شده است.
تفاوت هیربرست با هیرویت
ریزش مو بسیار رایج است و محصولات ریزش موی متعددی وجود دارد که افراد می توانند آن ها را در نظر بگیرند. افراد باید در مورد ریزش مو با پزشک مشورت کنند تا بهترین گزینه های درمانی را در رابطه با سلامت کلی خود دریافت کنند. مواد تشکیل دهنده محصول و میزان آلرژی هر دو ملاحظات مهمی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. ریزش مو بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار می دهد اما اثرات بسیار شخصی دارد. فرد ممکن است متوجه عقب ‌رفتن خط رویش مو، لکه‌های طاس یا ناحیه‌ای از موهای نازک شده باشد. بر اساس یک مطالعه ۲۰۲۰ از یک منبع معتبر، ۴۰ درصد از زنان ریزش مو را تا سن ۵۰ سالگی تجربه می کنند. به طور مشابه، ۵۰ درصد از مردان بالای ۵۰ سال ممکن است دچار ریزش مو با الگوی مردانه شوند. هنگامی که فردی علت ری..

مکمل های خوراکی هیربرست و هیرویت هر دو از زیر مجموعه محصولات پوست، مو و ناخن می باشند که نوعی مواد تغذیه­ای بسیار مناسب برای تقویت و کمک به رشد موهای فرد می باشند، بنابراین، افراد می توانند با استفاده از آن­ها، موجب تقویت موهای خود شوند. در متن زیر توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه شده است.

تفاوت هیربرست با هیرویت

ریزش مو بسیار رایج است و محصولات ریزش موی متعددی وجود دارد که افراد می توانند آن ها را در نظر بگیرند. افراد باید در مورد ریزش مو با پزشک مشورت کنند تا بهترین گزینه های درمانی را در رابطه با سلامت کلی خود دریافت کنند. مواد تشکیل دهنده محصول و میزان آلرژی هر دو ملاحظات مهمی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. ریزش مو بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار می دهد اما اثرات بسیار شخصی دارد. فرد ممکن است متوجه عقب ‌رفتن خط رویش مو، لکه‌های طاس یا ناحیه‌ای از موهای نازک شده باشد. بر اساس یک مطالعه ۲۰۲۰ از یک منبع معتبر، ۴۰ درصد از زنان ریزش مو را تا سن ۵۰ سالگی تجربه می کنند. به طور مشابه، ۵۰ درصد از مردان بالای ۵۰ سال ممکن است دچار ریزش مو با الگوی مردانه شوند. هنگامی که فردی علت ریزش موهای خود را مشخص کرد، به احتمال زیاد به دنبال یافتن محصولات مؤثر برای رشد موهای خود خواهد بود.

بسیاری از محصولات رشد مو طبق ادعای تولید کنندگانشان عمل نمی کنند. با این حال، طبق بررسی های آکادمی پوست آمریکا، برخی از محصولات رشد مو موثر هستند.

انواع ریزش مو

افراد انواع مختلفی از ریزش مو را تجربه می کنند، از جمله:

آلوپسی آندروژنتیک که هم چنین به عنوان MPHL یا FPHL شناخته می شود، این شایع ترین نوع ریزش مو است. استفاده از منبع معتبر ماینوکسیدیل روی پوست سر ممکن است کمک کند.

تلوژن افلوویوم، این دومین علت شایع ریزش مو است. تلوژن افلوویوم زمانی ایجاد می‌ شود که تعداد فولیکو ل‌های موی فرد کاهش می ‌یابد و باعث ریزش مو می ‌شود و گاهی اوقات، بر اثر یک حادثه محرک مانند یک بیماری شدید رخ می دهد. استفاده از شامپوهای ملایم منبع معتبر و روغن های مو، همراه با مکمل های غذایی خاص، ممکن است به این بیماری کمک کند.

درمان مو با مواد شیمیایی بسیار قوی و رنگ‌ ها یا مدل موی سفت می ‌تواند باعث ریزش مو شود. تغییر این شیوه ها ممکن است به جلوگیری از آسیب بیشتر کمک کند. رشد مو به سطوح سالم پروتئین، روی، بیوتین و آهن در بدن نیاز دارد که افراد می توانند با پیروی از یک رژیم غذایی سالم و مصرف مکمل های مربوطه به آن دست یابند. محصولات زیادی برای رشد مو وجود دارد که باید آنها را بررسی کرد.

اگر موهای افراد خشک، شکسته و یا نازک است، جای هیچ گونه نگرانی نیستی. استرس، نوسانات هورمونی، کمبود ویتامین، برخی داروها و حالت دادن بیش از حد گرما، همگی می توانند منجر به داشتن موهای سالم کمتری در زنان و مردان در هر سنی شوند. این کاملاً طبیعی است، اما خوشبختانه، اکنون طیف گسترده ای از مکمل های مو وجود دارد که می تواند به بازگرداندن موهای افراد و تقویت آنها کمک کند. مو از رژیم غذایی نامناسب به شدت آسیب می بیند، زیرا آخرین قسمت بدن فرد است که مواد مغذی دریافت می کند. اگر به اندازه کافی پروتئین تقویت کننده مو، روی، آهن و ویتامین های B که بیشتر در ماهی، لبنیات و آجیل یافت می شود، دریافت نشود، استفاده از مکمل های مو می توانند به رفع این شکاف کمک کنند.

آنها با تغذیه فولیکول های مو از داخل کار می کنند و منجر به موهای بلندتر، ضخیم تر و پرتر می شوند. برخی نیز برای پوست و ناخن فرد مفید هستند. اما نباید انتظار معجزه یک شبه را داشت، باید حداقل سه ماه مکمل های مو مصرف کرد تا متوجه بهبودی شد. بیشتر مکمل ‌ها فقط در صورتی کار می ‌کنند که بدن فرد فاقد ویتامین‌ هایی باشد که فراهم می‌ کنند. اگر افراد در حال حاضر سطح سالمی از مواد مغذی را از رژیم غذایی خود دریافت می کنند، بعید است که تغییری را مشاهده کنند، زیرا محدودیتی برای جذب هر یک از ویتامین ها در سیستم فرد وجود دارد. انتخاب مکمل‌ های مو برای امتحان کردن می تواند با طیف وسیعی از قرص ‌ها، آدامس‌ ها و مایعات موجود، بسیار دشوار باشد. مطالعات پزشکی نشان داده اند که بدن ما مایعات را سریع تر و تنها در یک تا چهار دقیقه جذب می کند. در همین حال، قرص ها ممکن است تا نیم ساعت طول بکشد تا تجزیه شوند و در معده ما مایع شوند.

با توجه به توضیحات داده شده در فوق در مورد رشد موها و اهمیت استفاده از مکمل ها در تقویت آن ها، با این حال، دو نوع از مکمل هایی که می توانند نقش بسزایی در تقویت و حفاظت از مو داشته باشند و از دسته محصولات پوست، مو و ناخن می باشند، مکمل هیربرست و هیرویت می باشند. در زیر به این مکمل ها اشاره می شود:

هیربرست یکی از مهم ترین مکمل های مورد نیاز افراد برای کمک به رشد و سلامت موهای آن ها می باشد که از ترکیبات بسیار مؤثری از قبیل کلاژن، MSM، سیلیکا، روی (زینک)، سلنیوم، بیوتین، ویتامین D، C،A و آمینو اسیدهای بسیار ضروری ساخته شده است. از آن جایی که بدن برای رشد و تقویت خود به انواع مواد معدنی و مولتی ویتامین ها نیاز دارد و در صورت کمبود آن ها منجر به اختلالاتی در پوست، مو و ناخن های آن ها می شود، بنابراین مکمل مورد نظر به عنوان یکی از محصولات بسیار ارزشمند در کمک به تقویت و سلامتی موهای فرد بوده و به افزایش رشد آن ها کمک و منجر به انعطاف پذیری پوست سر و در نهایت کمک به تقویت فولیکول های مو در برابر رادیکال های آزاد می شود. مکمل هیربرست، محصولی از شرکت هیربرست انگلستان می باشد که در ایران توسط شرکت اکسون طب دارو، وارد می شود. روش مصرف این مکمل بدین صورت می باشد که می بایست روزانه و هر روز صبح ۲ عدد قرص را همزمان و به همراه صبحانه مصرف شود. طول مدت درمان در نظر گرفته شده برای محصول مورد نظر سه ماه می باشد.

محصول مورد نظر علاوه بر دارا بودن مواد معدنی و ویتامین های زیاد برای کمک به رشد و تقویت پوست و مو، به خاطر دارا بودن آمینواسیدها علاوه بر تقویت و سلامت پوست و مو دارای نقش بسزایی در کاهش شکنندگی ناخن های فرد می باشد.

افراد برای کمک به تقویت موهای خود باید از انواع مکمل های سرشار از مواد معدنی و مولتی ویتامین استفاده کنند که یکی دیگر از مهم ترین مکمل های خوراکی مورد استفاده آن ها استفاده از مکمل هیرویت می باشد. مکمل مورد نظر سرشار از مواد معدنی و ویتامین های گروه B و اسیدهای آمینه برای کمک به تغذیه و بافت مو و هم چنین تقویت فولیکول های موهای افراد می باشند. از مهم ترین ترکیبات تشکیل دهنده مکمل مورد نظر می توان به زینک، کولین، فسفولیپید لسیتین، ویتامین های B1 و B2 و B3، ویتامین بیوتین، ویتامین B12، فسفر و کلسیم، آهن و منگنز و ویتامین B5 اشاره کرد.

به خاطر ترکیبات بسیار مؤثر در تشکیل مکمل مورد نظر، استفاده از مکمل هیرویت دارای خواص بسیار زیادی می باشد. از جمله مهم ترین خواص آن می توان به مواردی از قبیل کاهش دادن میزان شکنندگی موهای فرد، کمک به تقویت موها و ضخیم شدن آن ها، محافظت از مو در برابر انواع عوامل محیطی و خارجی از قبیل آلاینده ها و تابش اشعه ها، افزایش میزان رشد در ریش آقایان و پیشگیری از کم پشتی آن ها، کمک به تقویت فولیکول های مو و افزایش گردش خون در بدن و اکسیژن رسانی به آن ها، کمک به جوان سازی پوست سر و پیشگیری از بروز برخی مشکلات مرتبط با آن، کمک به بهبود رنگ طبیعی موها و افزایش درخشندگی، لطافت و زیبایی آن ها، کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن به خاطر دارا بودن انواع ویتامین های گروه B، تولید کراتین مورد نیاز برای کمک به حفاظت از بافت طبیعی موها و پبشگیری از ایجاد موخوره، تنظیم کردن سطح کلسترول و هورمون های مؤثر در پر پشت شدن موها به خاطر دارا بودن ویتامین B5 و تحریک فولیکول های مو برای رویش مجدد موهای فرد اشاره کرد. با این حال، بسیاری از افراد از مکمل مورد نظر برای جلوگیری از ریزش موها، تقویت آن ها و افزایش ضخامت موهای خود استفاده می کنند.

هر دو مکمل برای استفاده بزرگسالان اعم از مرد و زن مجاز می باشد، حال این که، ممکن است بسیاری از افراد از قبیل خانم های باردار و شیرده و یا افرادی که دارای بیماری های خاصی می باشند و یا از داروی خاصی استفاده می کنند، در مصرف مکمل مورد نظر، باید احتیاط کرده و قبل از استفاده از آن، با پزشک مورد نظر خود مشورت کنند. هر دو محصول مورد نظر باید در جای خشک و خنک و به دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

نوشته تفاوت هیربرست یا هیرویت اولین بار در داروخانه آنلاین داروهلپ | داروخانه آنلاین | ارسال رایگان | darookhaneonline. پدیدار شد.