انتخاب کانادا برای جلوگیری از کلاهبرداری مهاجرتی

کلاهبرداری های مهاجرتی موضوعی جدی است که می تواند عواقب قابل توجهی برای کسانی که قربانی آن می شوند داشته باشد. این روزها با توجه به افزایش درخواست ویزای توریستی کانادا از سوی مردم افراد یا شرکت های مهاجرتی هستند که از این موقعیت استفاده می کنند و متقاضایان مهاجرتی ناآگاه را در دام نقشه های فریبکارانه خود قرار می دهند.

انتخاب موسسه پارسی کانادا برای جلوگیری از کلاهبرداری مهاجرتی

در این راه ممکن است پول های زیادی را هزینه کنید، وقت و انرژی زیادی را بگذارید و در نهایت چیزی دستگیرتان نشود. یا حتی ممکن است به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنید و پایتان به آنجا برسد اما به محض رسیدن افسر مهاجرت به دلیل جعلی بودن مدارک شما را به کشور خود دیپورت کند. به همین دلیل بسیار مهم است که محتاط باشید و یک آژانس مهاجرتی مورد اعتماد را برای همکاری انتخاب کنید.

موسسه مهاجرتی قابل اعتماد برای جلوگیری از اقدامات کلاهبردارانه مهاجرتی

موسسه مهاجرتی  دارای مجوز کامل و تحت نظارت شورای تنظیم مقررات مهاجرت کانادا (ICCRC) است. این بدان معناست که این موسسه استانداردهای سخت گیرانه ای از آموزش و تجربه را در کارنامه خود دارد . ملزم به رعایت اصول رفتار حرفه ای در تمامی مراحل درخواست متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا است.

متاسفانه موسسات مهاجرتی زیادی هستند که به اندازه از اعتبار برخودار نیستند.  افراد و شرکت های بدون مجوز زیادی وجود دارند که ادعا می‌کنند می‌توانند خدمات مهاجرتی ارائه بدهند، اما در واقع کارشان کلاهبرداری محض است. این افراد و موسسات اغلب هزینه‌های گزافی را دریافت می‌کنند و هیچ خدمات واقعی به متقاضیان ارائه نمی‌کنند. در برخی موارد، این افراد حتی ممکن است اطلاعات نادرستی ارائه دهند که می تواند شما را با مشکل قانونی مواجه کند.

خب با این تفاسیر، چگونه می توان در برابر کلاهبرداری های مهاجرتی در امان ماند؟ یکی از بهترین راه ها انتخاب یک موسسه مهاجرتی مورد اعتماد مانند است.

۸ نکته پیشنهادی برای جلوگیری از کلاهبرداری های مهاجرتی

  1. در مورد موسسه مهاجرتی که انتخاب می کنید به طور کامل تحقیق کنید: برای تحقیق در مورد هر موسسه یا فردی که قصد همکاری با آنها را دارید، وقت بگذارید. اعتبار آنها را بررسی کنید و ببینید آیا آنها توسط ICCRC مجوز دارند یا خیر.
  2. مراقب پیشنهاداتی که از سوی موسسات به شما می شود باشید : اگر آژانس یا فردی که خدمات مهاجرتی را با قیمت های بسیار پایین تر یا وعده های غیرواقعی می دهد، احتمالاً یک کلاهبرداری است. به یاد داشته باشید، خدمات مهاجرت قانونی می تواند پیچیده و زمان بر باشد، و به همین دلیل، کم هزینه نیستند.
  3. هر چیزی را که نمی‌فهمید امضا نکنید: مطمئن شوید که اسناد یا قراردادهایی را که از شما خواسته شده است کاملاً درک کنید. اگر سوالی دارید، بارها از مشاوران بپرسید. اگر در امضای چیزی احساس راحتی نمی کنید، به راحتی دغدغه خود را بیان کنید.
  4. قبل از پرداخت هرگونه وجهی در مورد چرایی پرداخت آن اطمینان حاصل کنید. و حتما رسید پرداخت خود را بگیرید.
  5. از دانش مشاورانی که موسسه مهاجرتی برای طی کردن پرونده شما معرفی می کنند مطمئن شوید.
  6.  مراقب پیشنهادات آنلاین باشید: با ظهور اینترنت، دسترسی به قربانیان احتمالی آنلاین برای کلاهبرداران مهاجرتی آسان تر از همیشه است. مراقب هرگونه پیشنهاد ناخواسته کمک مهاجرتی که از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی یا سایر کانال های آنلاین دریافت می کنید، باشید.
  7. در تصمیم گیری عجله نکنید. یک موسسه مهاجرتی قانونی شما را برای تصمیم گیری در محل تحت فشار قرار نمی دهد. اگر احساس می کنید عجله می کنید یا تحت فشار قرار می گیرید، بهتر است یک قدم به عقب بردارید و بیشتر تحقیق کنید. البته این را هم باید مد نظر قرار بگیرید که بعضی از لاین های مهاجرتی به دلیل کمبود وقت یا ممکن است به دلیل وضعیت اقتصادی کشور در مورد افزایش قیمت دلار احتمال دارد کارشناس مهاجرتی این موضوع را به شما هشدار بدهد.
  8. از درخواست کمک نترسید، اگر در مورد یک موسسه یا فردی مطمئن نیستید، یا اگر فکر می کنید ممکن است قربانی کلاهبرداری مهاجرت شده باشید، از کمک گرفتن نترسید.

با رعایت این نکات و انتخاب یک آژانس مورد اعتماد مانند ، می توانید از خود در برابر کلاهبرداری های مهاجرتی محافظت کنید. تیم مشاوران مجرب و حرفه ای ما در زمینه مهاجرت به شما کمک می کنند تا در روند مهاجرت و دستیابی به اهداف خود موفق شوید. می توانید ما را از طریق درگاه ما در ارتباط باشید.

همچنین شایان ذکر است که علاوه بر همکاری با آژانس مورد اعتمادی مانند، مهم است که در مورد فرآیند مهاجرت محتاط باشید و تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید. مطمئن شوید که شرایط و قوانین مهاجرت به کانادا را کاملاً درک کرده اید و در صورت داشتن سؤال از پرسیدن نترسید.

به طور کلی، برای جلوگیری از کلاهبرداری در مهاجرت، محتاط بودن و انتخاب یک آژانس قابل اعتماد و معتبر مانند کار درستی است.

سخن پایانی

این روزها با بالا گرفتن تب مهاجرت بعضی از شرکت ها و افراد سودجو و کلاهبردار فرصت را مغتنم می شمارند و با دادن وعده های دروغین و کذب متقاضیان مهاجرت به کشورهای مختلف را تلکه می کنند و به آنها وعده های سرخرمن و پوچ می دهند. در این نوشته قصد داشتیم تمامی ابعاد روند یک مهاجرت دروغین را باهم برررسی کنیم و ضمناً نکاتی را که موسسه مهاجرتی  در خصوص هشدار در مورد موسسات مهاجرتی کلاهبردار پیشنهاد داده است را توضیح دادیم.

پایان رپرتاژ آگهی