خرید بک لینک مطابق با استراتزی روز

در سال ۱۴۰۰ فرصت‌های خرید بک لینک بیشتری خواهید داشت زیرا کانال‌های رسانه‌ای جدید و قالب‌های محتوای نوآورانه ظهور کرده‌اند. اما رقابت برای آن بک لینک ها بیشتر است و موتورهای جستجو از الگوریتم های پیچیده تری استفاده می کنند. ما به شش بهترین راه برای استفاده از این فرصت‌ها، شکست دادن رقبا و برآوردن الگوریتم‌های موتورهای جستجو نگاه خواهیم کرد.

همه چیز با RankDex شروع شد و الگوریتمی که توسط رابین لی ابداع شد، که صفحات وب را بر اساس ساختارهای مرتبط با یکدیگر فهرست می‌کرد. RankDex الهام بخش موتور جستجوی مبتنی بر لینک گوگل است که توسط لری پیج و سرگئی برین ایجاد شده است. این موتور جستجوی نسل جدید بسیار برتر از موتورهای جستجوی موجود مبتنی بر متن و تراکم کلمات کلیدی در آن زمان بود.

رابین لی در ادامه بزرگترین موتور جستجوی چینی، بایدو را ایجاد کرد و گوگل با افزودن عناصر به موتور جستجوی موفق خود، امپراتوری ساخت.

بنابراین، همه چیز به خرید بک لینک ها مربوط می شود، اما چگونه آنها را دریافت می کنید؟

بیشتر بخوانید
خرید بک لینک انبوه

بررسی کلی: بک لینک چیست؟

بک لینک خرید بک لینک ی از یک وب سایت است که به وب سایت شما اشاره می کند، از این رو نام آن است. ما بین خرید بک لینک های داخلی ، صفحات متصل به وب سایت شما، بک لینک هایی که از سایت های دیگر به سمت شما هستند و خرید بک لینک های خروجی که از وب سایت شما به صفحات دیگر اشاره می کنند، تمایز قائل می شویم.

هنگام ساخت بک لینک، بین لینک های dofollow و nofollow تمایز قائل می شویم. در کد HTML، لینک ها به طور پیش فرض dofollow هستند، بنابراین فقط nofollow نیاز به کدنویسی دارد.

آنها می توانند به عنوان nofollow، UGC یا حامی تعیین شوند. اعتقاد بر این است که هر سه اثر یکسان در رتبه بندی دارند: هیچ کدام. با این حال، آنها به موتورهای جستجو اجازه می دهند تا ماهیت یک رابطه خرید بک لینک ی را بهتر درک کنند و به آنها بگویند که آیا برای یک خرید بک لینک پولی پرداخت کرده اید یا خودتان آن را کدگذاری نکرده اید.

تصویری از ذکر نام تجاری، nofollow، dofollow و لینک های عمیق.

نام تجاری و لینک های nofollow تاثیر حاشیه ای یا بدون تاثیر بر رتبه بندی دارند، لینک های dofollow مهم هستند و لینک های عمیق با کلمات کلیدی در انکر ایده آل در نظر گرفته می شوند.

چگونه بک لینک ها به تلاش های سئو شما کمک می کنند؟

از آنجایی که خرید بک لینک ها هسته اصلی الگوریتم های موتورهای جستجوی مدرن هستند، برای سئو ضروری هستند. در اینجا نحوه تأثیر آنها بر سئو:

۱٫ بک لینک ها از خزیدن سایت شما اطمینان می دهند

دیگر نیازی نیست که سایت خود را به موتورهای جستجو ارسال کنید . آنها به محض خزیدن وب سایت شما که به آن لینک داده می شود، می یابند.

۲٫ بک لینک ها قدرت صفحه شما را افزایش می دهند

شاید مهم ترین تأثیر بک لینک ها برای سئو نحوه تفسیر آنها به عنوان نشانه ای از اهمیت یا قدرت صفحه ای باشد که به آن اشاره می کنند. هرچه صفحه ای که به سایت شما اشاره می کند قوی تر باشد، قدرت و در نتیجه پتانسیل رتبه بندی بیشتر، صفحه شما دریافت خواهد کرد.

۳٫ بک لینک ها می توانند اثبات موضعی ارائه دهند

با تکامل الگوریتم ها، ماهیت خرید بک لینک ها به طور فزاینده ای مورد توجه قرار می گیرد. هنگامی که یک صفحه قوی در یک موضوع یا صنعت خاص به سایت شما اشاره می کند، مقداری اختیار در آن موضوع به صفحه شما منتقل می کند و به آن پتانسیل بالاتری برای رتبه بندی کلمات کلیدی مرتبط با آن موضوع می دهد.

۴٫ بک لینک ها حتی می توانند باعث افزایش ترافیک شوند

ما تقریباً فراموش می کنیم، اما خرید بک لینک ها برای کلیک کاربران ایجاد می شوند. آنها می توانند ترافیک ایجاد کنند. بک لینک از صفحات قوی، که باعث افزایش ترافیک می شود و شاید حتی از کلمه کلیدی مناسب در لنگر استفاده می کند، همان چیزی است که اکثر سئوکاران در شب رویای آن را می بینند و بیشترین ارزش را دارند.

۶ راه برای دریافت بک لینک های با کیفیت بیشتر

هنگامی که روی بک لینک کار می کنید، از یک ابزار بک لینک عالی استفاده کنید تا به شما در شناسایی موانع، فرصت ها و برآورد سختی نسبی این لینک ها کمک کند.

بیایید اکنون به چند روش برای دریافت بک لینک نگاه کنیم.

. فرصت از دست رفته

بیایید این یکی را به سرعت از لیست حذف کنیم، اگر قبلاً آن را انجام نداده اید. اگر سایت شما برای مدتی فعال بوده است، یا اگر به‌روزرسانی‌های مهمی مانند تغییر نام دامنه یا یک CMS جدید را نصب کرده‌اید، ممکن است بک لینک‌های غیر کاربردی ناشی از این تغییرات را پیدا کنید. یک گزارش لینک های شکسته را با یک ابزار SEO اجرا کنید، یا فایل های لاگ خود را برای خطاهای ۴۰۴ بررسی کنید تا آنها را پیدا کنید و آنها را برطرف کنید.

در سال ۱۴۰۰ ، می توانید این ایده را با جستجوی نام های تجاری غیر مرتبط که می توانند به خرید بک لینک های dofollow تبدیل شوند، گسترش دهید. شما همچنین می توانید این کار را با درخواست از نویسنده مقالات و سایت هایی که نام تجاری شما را ذکر می کند اما به شما لینک نمی دهند، انجام دهید. اشتباهات املایی و املایی را هم برای برند و هم برای URL خود بررسی کنید.

۲٫ بهترین لینک ها به رقبای شما

ابزارهای بک لینک می توانند از لیست کلمات کلیدی شما کار کنند و لینک های ورودی به رقبای اصلی شما را شناسایی کنند اما نه برای شما. اینها لیست‌های ساده‌ای هستند که باید برای شناسایی میوه‌های کم آویزان که می‌توانید برای آنها خرید بک لینک درخواست کنید، کار کنید. این تکنیک هنوز در سال ۱۴۰۰ معتبر است، اما بسته به سرعتی که رقبای شما با آن پیشروی می‌کنند، می‌توانید در حال بازی کردن باشید.

Ahrefs به راحتی می تواند بک لینک هایی را که در مقایسه با رقبای اصلی خود از دست داده اید، پیدا کند. منبع: ahrefs.com.

۳٫ در اخبار روزه بگیرید

ایجاد هوش تجاری شما برای اولین کسی که روندها را شناسایی می کند و آنها را مستند می کند و آنها را از طریق وب سایت و کانال های اجتماعی به اشتراک می گذارد، می تواند یک استراتژی معتبر ایجاد لینک مبتنی بر محتوا در سال ۱۴۰۰ باشد. نکته کلیدی این است که با اخبار اول باشید و آنها را به سرعت به اشتراک بگذارید. به طور گسترده ای. این رویکرد خرید بک لینک هایی را ایجاد می کند که ارگانیک، dofollow و با کیفیت بالا هستند، اگرچه گاهی اوقات فقط برای مدت محدودی معتبر هستند.

۴٫ مطالب برای سایت های معتبر

وبلاگ نویسی مهمان، یا ایجاد تحقیقات یا داده های سفارشی برای یک سایت معتبر در ازای شناسایی، یک استراتژی جالب در سال ۱۴۰۰ خواهد بود. بندهای خرید بک لینک را می توان به عنوان یک مورد جداگانه در یک قرارداد مشارکت نوشت، یا می توانید به سادگی محتوا را برای وبلاگ ها ارسال کنید. در ازای شناسایی از طریق خرید بک لینک هایی به نویسنده.

۵٫ روابط عمومی دیجیتال

روابط عمومی دیجیتال یا فرآیند ایجاد محتوای برجسته و به اشتراک گذاری گسترده آن از طریق ارتباط آنلاین و آفلاین، می تواند موفقیت بزرگی در سئو ایجاد کند. مانند روابط عمومی سنتی، هر داستانی پخش نمی‌شود، اما آن‌هایی که انجام می‌دهند به شدت آن‌هایی را که نمی‌کنند جبران می‌کنند. این ممکن است یکی از بهترین استراتژی های خارج از صفحه در سال ۱۴۰۰ باشد و بدون ریسک باشد.

۶٫ مدیر عامل شما در ویدیو

ویدئو در حال رونق است. حتی مدیران عامل نیز به زوم عادت کرده اند. قدم بعدی را بردارید و از مدیر عامل خود بخواهید ویدیوهای زنده را برای ارسال در وب سایت شما تولید کند. در مورد محتوای ارزشمند و قابل خرید بک لینک صحبت کنید!

بک لینک ها ابتدا به محتوای برجسته می روند

در سال ۱۴۰۰ بیش از هر زمان دیگری، شما نیاز به ایجاد ارتباطات معنی دار دارید تا بک لینک های با بیشترین تاثیر را به دست آورید. موتورهای جستجو پیچیده تر می شوند و بهترین بک لینک ها از رویدادهای برجسته، محتوا و پوشش مطبوعاتی حاصل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.