خرید خط تلفن اینترنتی ویپ در ایران

تلفن اینترنتی درواقع نمونه همان تلفن‌های ثابت قدیمی می‌باشد که بجای استفاده از سیم‌کشی مخابراتی، از اینترنت برای انتقال داده استفاده می‌کند. این خطوط همانند همان خطوط ۸ رقمی معمول در سراسر کشور است که با استفاده از بستر اینترنت، مشکلات و هزینه‌های بسیاری را از سر راه شما بر می‌دارند.

تلفن اینترنتی جزء اولین تحولاتی بود که فناوری اینترنت در صنعت ارتباطات پدید آورد و علاوه بر کاهش هزینه‌های شرکت‌ها و سازمان‌ها امکانات جدیدی را به تلفن‌ها اضافه کرد.

در اصطلاحات فنی امکان دارد بجای تلفن اینترنتی، نام‌های دیگری مانند ویپ‌لاین، سیپ‌لاین و یا سیپ ترانک را بشنوید.

تفاوت‌های عمده تلفن مجازی با تلفن اینترنتی

بسیاری از افراد عملکرد تلفن‌های اینترنتی را با تلفن‌ها و خطوط مجازی اشتباه می‌گیرند، با اینکه این دو عملکرد و اهداف متفاوتی دارند.

شماره‌ها یا تلفن مجازی در اصل غیرواقعی و یکبار مصرف هستند و بیشتر در تماس‌های یکطرفه مورد استفاده قرار می‌گیرند. افرادی که از این شماره‌ها استفاده می‌کنند، تمایل ندارند هویت و شماره تلفن اصلی آن‌ها شناسایی شود.

برای مثال فرض کنید مدیرعامل یک شرکت بزرگ قصد داشته باشد برای یک‌بار با یکی از کارمندان عادی شرکت تماس بگیرد، اما تمایل ندارد که در دفعات بعدی فرد موردنظر با این شماره مزاحم او شود، در اینجاست که شماره مجازی کاربرد دارد.

مشکلات نقل مکان در تلفن‌های قدیمی

شاید تا به حال با این مشکل مواجه شده‌اید که تمامی خطوط تلفنی یک شرکت که پیشتر از آن استفاده می‌کردید غیرفعال شده و دیگر ردی از شماره‌های جدید نداشته باشید؛ این مورد از عمده مشکلات خطوط قدیمی می‌باشد.

اگر یک خانواده ساده اقدام به نقل مکان کند، تغییر کردن خط تلفن آن‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند، اما برای یک شرکت هزینه‌های بسیاری دارد. شرکت‌ها امکان دارد ملیون‌ها تومان خرج بازاریابی و تبلیغ خطوط ارتباطی خود کنند که در صورت نقل مکان، تمامی مشتریان خود را از دست می‌دهند.

اما با روی کار آمدن تلفن‌های اینترنتی این مشکل کاملا حل شده است. خطوط تلفنی اینترنتی برای همیشه ثابت هستند و شما قادر هستید به هر مکانی بدون نگرانی نقل مکان کنید.

کیفیت بالاتر در تلفن‌های اینترنتی

در کنار اینکه تلفن‌های اینترنتی هزینه‌های بسیاری را رفع کردند، مزیت‌های بسیاری را هم به همراه خود آوردند.

از عمده مشکلاتی که استفاده از سیم‌کشی‌های مخابراتی به همراه دارد، کاهش کیفیت صدا با طولانی شدن مسیر کابل‌ها و یا مشکلات مربوط به برق و حوادث طبیعی می‌باشد. اما خطوط و شماره تلفن اینترنتی به دلیل مبتنی بودن بر بستر اینترنت، بدون هیچ کاستی صدای مخاطبین را با کیفیتی مناسب به گوش شنونده می‌رسانند.

کانال‌های ورودی و خروجی متنوع در تلفن‌های اینترنتی

از مشکلات اصلی پشتیبانی‌های تلفنی که حتی در شرکت‌های بزرگ امروزی هنوز وجود دارد، پشت خط ماندن مشتریان در هنگام شلوغی خط تلفن می‌باشد که موجب نارضایتی آن‌ها می‌شود.

شما با خریدن خط تلفن اینترنتی، قادر هستید کانال‌های ورودی و خروجی مختلفی را به آن اضافه کنید که در صورت اشغال بودن یک مسیر، مشتریان به خط‌های دیگر وصل شوند. این ویژگی برای کسانی که دوست ندارند هیچ کدام از مشتریان را از دست بدهند مهم است.

کاهش هزینه‌های اضافی

شرکت‌ها برای راه‌اندازی سیستم پشتیبانی تلفنی خود نیازمند voip هستند. متاسفانه برای راه‌اندازی این سیستم نیازمند به خرید دستگاهی به نام gateway هستید که هزینه‌ای بالغ بر ۶ ملیون تومان در پی دارد؛ اما زمانی که از خطوط تلفن اینترنتی استفاده کنید، بدون نیاز به این دستگاه قادر خواهید بود خط تلفنی خود را راه‌اندازی کنید.

استفاده از خطوط تلفنی اینترنتی و voip ده‌ها مزیت با ارزش دیگر دارد که برای سفارش و آگاهی از آن‌ها می‌توانید به سایت الو۰۲۱ مراجعه کنید. الو۰۲۱ با کمترین هزینه ممکن شروع از ۳۵۰۰۰ تومان خدمات مربوط به تلفن‌های اینترنتی را ارائه می‌دهد.

وابستگی به اینترنت

خوشبختانه استفاده از تلفن‌های اینترنتی معایب بسیار کمتری نسبت به دیگر سیستم‌ها دارد. شما برای راه‌اندازی تلفن اینترنتی، تنها نیاز به اتصال اینترنت و برق هستید. در صورت قطعی اینترنت و یا پائین بودن سرعت پینگ، امکان دارد که ارتباط را از دست بدهید.

برخی دیگر از مزایای استفاده از تلفن اینترنتی

  • هزینه کم
  • امکان استفاده بر روی موبایل
  • قابل حمل
  • عدم وابستگی به سیم‌کشی
  • کیفیت بالا
  • مناسب شرکت‌ها و سازمان‌ها

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت الو ۰۲۱ یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده تلفن اینترنتی ایران مراجعه و یا نسب به خرید سرویس های متنوع تلفن اینترنتی و تلفن گویا اقدام نمایید.