خرید دود رنگی ، فروشگاه هپی مپی

دود رنگی  یا اسموک رنگی یکی از لوازم آتش بازی پرطرفداره که چند سالی هست که داره در ایران تولید میشه و هرساله تعداد طرفداران آن افزایش می یابد .

همون طور که از اسمش هم مشخص است با روشن کردن دود رنگی یک دود غلیظ ایجاد میشود که در صحنه سازی و آتش بازی کاربرد بسیاری را دارد .

کاربرد دود رنگی ، فروشگاه هپی مپی

دود رنگی دارای رنگهای متنوعیه که بیشترین کاربرد آن  برای رنگ بخشیدن و جذاب کردن عکس ها توی مراسم تولد، عکاسی و فیلم برداری، افکت پردازی و مانور از اون استفاده میکنند.

 

تایم سوخت مشعل دود رنگی حدود ۳۰ تا ۴۰ ثانیه هست. به صورت عمده ۲ نوع دود رنگی در بازار موجوده: دود رنگی دستی و دود رنگی زمینی

 

انواع دود رنگی ، فروشگاه هپی مپی

در ادامه این مقاله قصد داریم انواع دود رنگی را نام ببریم و توضیحاتی در مورد آن ها بدهیم  در دو نوع زمینی و دستی تولید میشه. تفاوت دودرنگی های زمینی و دستی در اندازه و میزان حرارت پوکه مشعله آن ها و همچنین در استفاده با دست یا روی زمین خلاصه میشه.

 

دود رنگی های زمینی طول کمتری دارند و پوکه انها گرم تر میشه و همین گرمای پوکه باعث میشه که نشه اون رو روی دست برداشت.

 

اما دود درنگی دستی حرارت کمتر و طول بیشتر دارند.

 

دود رنگی

نوع دیگری از لوازم آتش بازی و نور افشانی دود رنگی ها هستند . دود رنگی را می توان بی خطر ترین محصول در حوزه محصولات آتش بازی و نورافشانی دانست. دود رنگی ها را می توان به سه دسته عمده تقسیم کرد

 

دود رنگی زمینی  :

مانند آبشار روی زمین قرار داده می شود و بعد از روشن نمودن فیتیله ، از آن دود خارج می شود .

 

دود رنگی دستی :

دود رنگی دستی همانند مشعل دستی است و بعد از روشن نمودن می توان آن را در دست گرفت با خود حمل کرد.

 

دود رنگی ضامن دار :

دود رنگی ضامن دار هم مانند نارنجک عمل میکند به این صورت که بعد از کشیدن ضامن دود رنگی را به آرامی پرتاب می کنیم تا دود آن در محلی که مورد نظر ماست پخش شود.

در ادامه قصد داریم توضیحاتی در مورد مواد اصلی تشکیل دهنده دود رنگی توضیحاتی بدهیم .

 

دودزاها از پتاسیم کلرات (پتاسیم نیترات) و شکر تشکیل می شوند. اما برای رنگ های مختلف آن از مواد دیگری درون آن نیز استفاده می شود.

مدت زمان دود رنگی ۳۰ تا ۴۰ ثانیه و نهایتا ۱ دقیقه می باشد.

کاربرد دود رنگی چیست؟در افتتاحیه مسابقات ورزشی مانند که نیاز به اعلان شروع مسابقه با دودرنگي را دارند.

اختتامیه مسابقات ورزشی و فینال مسابقات و یا عبور از خط پایان در مسابقات دو و میدانی و رالی و موتور سواری.استفاده از دودرنگي در افتتاحیه کافه یا رستوران که تم رنگی خاصی دارند و با دودرنگي ست میکنند.

زمان عکاسی و افکت دادن به عکس های گرفته شده توسط عکاس که دودرنگی تصاویر رو هنری و خیلی زیبا میکنه و حتی توی فیلمبرداریهم خیلی حرفه ایه.

در سال های اخیر هم استفاده زیادی تو صنعت سینمای جهانی داشته.

استفاده از دود رنگی برای تولد تولد یا جشن عروسی. توی دورهمی و مهمانی های کوچیک که تم رنگی خاصی دارن و با دودرنگی ست میشن.در دورهمی و مهمانی های کوچک که تم رنگی خاصی دارند و با دودرنگي ست میکنند.و خیلی استفاده های دیگه که شاید الان به ذهنتون اومده و دودرنگی رو مناسب برای استفادش میدونین.

ممکن است در ذهنتون سوالی به وجود بیاید که آیا دود رنگی لباس را رنگی میکند؟

اگر فاصله ی دودرنگی از لباس خیلی کم باشد به احتمال زیاد لباس را رنگی میکند. منظور از فاصله ی کم فاصله ای کمتر از حدودا ۴۰ سانتی متر می باشد. فاصله ی کم علاوه بر رنگی کردن لباس احتمال سوزاندن یا سوراخ شدن لباس را هم بالا می برد.

اما برای اینکه رنگی نشوید لباس علاوه بر رعایت فاصله می توانید از لباس های تیره هم استفاده کنید. لباس های سفید و روشن مثل لباس عروس حتی در فاصله ذکر شده یعنی ۴۰ سانتی متر هم احتمال رنگی شدن دارند. اگر لباس شما سفید است و می خواهید دود رنگی دستی استفاده کنید حتما فاصله را افزایش دهید تا خدایی نکرده لباستان رنگی نشود.

تلفن: ۰۹۱۰۱۸۷۵۰۰۷  ۰۹۱۲۵۶۳۰۶۶۷

برای خرید لوازم آتش بازی می توانید با این شماره ها تماس بگیرید و تمام لوازم آتش بازیهای بی خطر و جذاب جشنهایتان را خریداری کنید.