خرید پلاسما جت: نبوغ یک مخترع در زیبایی پوست

امروزه پلاسما یکی از محبوب ترین روش ها در صنعت زیبایی و جوانسازی پوست است. البته باید توجه داشت که برای رسیدن به نتیجه مطلوب حتما دستگاه مناسب را انتخاب کنید. همچنین به بیماران توصیه می شود قبل از شروع پلاسما درمانی به کیفیت و قدرت دستگاه مورد استفاده توجه کنند. اثرات درمان با دستگاه های پلاسما به عوامل متعددی بستگی دارد.

انتخاب دستگاه های پلاسمایی مورد استفاده در پزشکی از حساسیت بیشتری نسبت به سایر گزینه ها برخوردار است. بنابراین این دستگاه ها باید دارای پالس های انرژی با فرکانس بالا باشند. بنابراین بیمار کمترین درد و ناراحتی را در طول درمان تجربه خواهد کرد. البته امروزه در بازار می توانید دستگاه های پلاسما زیبایی را با قیمتی پایین مشاهده کنید. این دستگاه ها در حین کار فرکانس پایینی دارند و فاصله نوک دستگاه تا پوست بسیار کم است. در نتیجه بیمار یک جلسه درمانی دردناک با عوارض جانبی بالا خواهد داشت. استفاده از انرژی پلاسما در زمینه زیبایی می تواند در درمان بسیاری از اختلالات پوستی موثر باشد. از کاربردهای پلاسما درمانی می توان به درمان زخم ها، آکنه، زانتالاسما، زگیل، خال، فیبروم، کراتوز سبورئیک و بسیاری از ضایعات پوستی اشاره کرد. همچنین می تواند در انجام بلفاروپلاستی لیفت کردن پلک ها بدون جراحی برانگیخته شود.

 

اقدامات مورد نیاز در یک جلسه پلاسما درمانی اصولی

برای انجام اولیه پلاسما درمانی، رعایت نکات مهم در فرآیندهای کار ضروری است. اولین قدم در این راستا انتخاب بیمار مناسب و آماده سازی مناسب پوست است. بنابراین با انتخاب یک بیماری با شرایط نامناسب برای پلاسما نمی توان انتظار داشت که به نتیجه ایده آل برسد. برای این کار توصیه می شود قبل از شروع کار با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید. برای ارزیابی تغییرات ناشی از درمان، استفاده از عکس قبل و بعد از پلاسما درمانی توصیه می شود. همچنین برای دستیابی به نتیجه ایده آل استفاده از محصولات مناسب مانند زیبا کننده های پوست ضروری است. پس از دانستن چند نکته در این زمینه، می توانید به سراغ مراحل اصلی کار بروید.

 

دستگاه پلاسما جت در مدل های مختلف سالنی و کلینیکی در بازار موجود می باشد. دستگاه های بالینی عموما توسط شرکت های معتبر وارد یا تولید و عرضه می شوند. برای خرید دستگاه پلاسما جت با کارشناسان ما در ایران لیزر تماس بگیرید تا تمامی اطلاعات لازم برای خرید دستگاه پلاسما جت را در اختیار داشته باشید.

 

برای راحتی مشتری، پزشک قبل از شروع زایمان از بیهوشی در ناحیه تحت درمان استفاده می کند. با این کار پزشک می تواند بدون احساس درد به عمق مورد نیاز پوست نفوذ کرده و بافت ها را درمان و جوانسازی کند. بلافاصله پس از درمان، بیمار لکه های قهوه ای کوچکی را روی پوست مشاهده می کند. این کاملا طبیعی است و باعث تبخیر بافت می شود. این لکه ها طی هفت تا ده روز از بین می روند و نتایج مثبت ظاهر می شود. تورم قابل توجهی در اطراف ناحیه درمان در صبح بعد از درمان مشاهده می شود.

اهمیت انتخاب دستگاه پلاسما جت مناسب

با استقبال از دستگاه های پلاسما جت در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست، برندهای مختلفی وارد بازار شده اند. دو تا از معروف ترین دستگاه های پلاسمای پزشکی جت پلاسما یا پلکسر هستند. از آنجایی که این دستگاه ها در حوزه پزشکی کاربرد دارند، انتخاب یک برند معتبر و باکیفیت بسیار مهم است. زیرا باید تجهیزات مناسبی برای درمان داشته باشند. ناگفته نماند که علاوه بر انتخاب دستگاه مناسب، مراجعه به متخصص و مجرب در این زمینه الزامی است. در غیر این صورت، بیماران باید برای عوارض خطرناک و غیر قابل برگشت آماده باشند.

 

 

 

 

 

از بین بردن انواع چین و چروک در نقاط مختلف مانند چین و چروک دور پیشانی – چین و چروک و افتادگی پلک – چین و چروک زیر و اطراف چشم – چین و چروک لب بالا و پایین و حتی خط خنده پلاسما بدون هیچ عارضه ای یا نیاز به جراحی یا برش و بی حسی موضعی – با کمترین زمان بهبودی. از بین بردن جای زخم همیشه کار سختی است، اما دستگاه پلاسما این امکان را به وجود آورده است، با این دستگاه می توانید اسکار، آکنه یا سایر مشکلات پوستی ایجاد کنید. بلفاروپلاستی که معروف ترین عمل این دستگاه است. عمل برداشتن افتادگی پوست که قبلا توسط جراح زیبایی انجام می شد شامل بریدن قسمت افتادگی پلک و بخیه زدن دو طرف به هم و باقی ماندن بخیه روی پلک ها بود و زمان زیادی را صرف کرد. زمان آن است که درمان به خودی خود بهبود یابد. در نظر گرفته می شد که این مشکل برای صورت است، اما با آمدن این دستگاه دیگر نیازی به جراحی نیست. به تدریج تبدیل به زخم می شوند و پس از ۳ تا ۷ روز به طور کامل بهبود می یابند. برخی افراد درمان را در یک جلسه کامل می کنند و برخی دیگر برای درمان کامل به ۲ تا ۳ جلسه نیاز دارند.

دستگاه پلاسما جت که برای انجام پلاسماتراپی استفاده می شود امروزه در بین متخصصان پوست و فروشندگان پوست بسیار محبوب شده است. برای اطلاع از قیمت انواع سالن ها و کلینیک های پلاسما جت می توانید با ما تماس بگیرید. از آنجایی که پلاسما تراپی یک روش کاملا غیر تهاجمی بدون جراحی است، از این روش استقبال می شود. کاربردهای دستگاه پلاسما جت که به ویژه برای نواحی مختلف صورت موثر است، باعث شده است که بسیاری از افراد حتی برای یک بار هم که شده به پلاسما درمانی علاقه مند شوند.

عوارض استفاده از دستگاه پلاسما جت

همانطور که گفته شد پلاسما درمانی غیر تهاجمی است. در درمان های غیر تهاجمی، تیغ جراحی وجود ندارد و برشی در ناحیه تحت درمان ایجاد نمی شود. بنابراین عوارض زیادی ایجاد نمی کند. بسته به ناحیه درمان، سن بیمار، نوع پوست بیمار و. ممکن است قرمزی، التهاب و خارش کاملا طبیعی و غیر نگران کننده وجود داشته باشد. این موارد پس از ۲-۳ روز بدون نیاز به درمان به طور طبیعی از بین می روند و جای نگرانی وجود ندارد. در صورت تداوم این عوارض، می توانید با پزشک خود مشورت کنید.

 

خرید دستگاه پلاسما جت صورت

دستگاه پلاسما جت دستگاهی سبک وزن و قابل حمل برای از بین بردن خال، زگیل، رنگدانه های پوست، خالکوبی، لک و کک و مک است که ظاهر جای جوش و چین و چروک را نیز بهبود می بخشد. فرکانس ها بین سطح پوست و جریان یونی موجود در هوا اثرات قوی و جرقه های خود را اعمال می کند. نقاطی که توسط دستگاه پلاسما جت لمس یا کشیده می شوند بدون برجای گذاشتن اثری تقریباً می سوزندو به همین دلیل می توان گفت که دستگاه پلاسما هیولا بیوتی جزوه خانواده دستگاه های پلاسما جت حرفه ای می باشد. و متخصصین پوست از این دستگاه برای پلاسماتراپی استفاده می کنند. یکی از ویژگی های خاص دستگاه پلاسما الکتریک شارژی این است که یک دستگاه برقی شارژی است که هم به صورت شارژی و بدون اتصال به آداپتور قابل استفاده است و هم قابل شارژ بودن و انتخاب و سهولت بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. کار دوستان عزیز . دستگاه پلاسمای برقی قابل شارژ در دو حالت مستقیم و قابل شارژ برای عملکرد پایدار و بدون مشکل کار می کند. به منظور خرید پلاسما جت با کارشناسان ما در ایران لیزرز تماس حاصل نمایید تا در زمینه تکنولوژی پلاسما جت و نیز قیمت دستگاه اطلاع یابید.