خرید چسب سیلیکات سدیم کارتن

سیلیکات سدیم مایع یک محصول چند منظوره با کاربردهای متنوع است. محصولی با گریدهای مختلف از جمله برای ریخته گری، سرامیک و چسب سیلیکات سدیم کارتن می باشد. در هنگام استفاده از این ماده از دستکش و محافظ چشم استفاده کنید تا از احتمال سوختگی جلوگیری شود. خرید چسب سیلیکات سدیم از سایت ما تنها از طریق شماره تماس ها امکان پذیر است. شما می توانید با بخش فروش تماس بگیرید و سفارش خود را انجام دهید.

خرید چسب سیلیکات سدیم کارتن
خرید چسب سیلیکات سدیم کارتن

چسب سیلیکات سدیم کارتن

چسب سیلیکات سدیم کارتن، در تولید جعبه و کارتن و لمینت کردن مقوا پر استفاده است. در صنعت پوسترسازی، خمیر کاغذ،، لوله مقوایی و کارتن سازی این چسب بسیار کاربردی است. خرید چسب سیلیکات سدیم برای سفید کردن کاغذ و پاک کردن جوهر، در کارخانه های تولید کاغذ مرسوم است. از این ماده برای سفید کردن کاغذ از جوهر و ناخالصی ها استفاده می شود.

نحوه انجام فرآیند

سیلیکات سدیم در تولید چسب برای لوله مقوایی، کاغذ، کارتن، فایبر گلاس استفاده می شود. در طول فرآیند چسب سیلیکات سدیم کارتن، افزایش ویسکوزیته باعث می شود تا زمان خشک شدن کاغذ لایه ای شیشه ای چسبنده، خشک و مقاوم ایجاد کند. در ابتدا چسب سیلیکات سدیم رقیق می شود تا نفوذ مطلوب در کاغذ حاصل شود. با غوطه وری اجازه داده می شود چسب به خوبی به خورد کاغذ و کارتن رود. آب سیلیکات جذب شده توسط زیر لایه تبخیر می شود و ویسکوزیته آن افزایش می یابد تا زمانی که یک پوشش شیشه ای و چسبنده تشکیل شود و مقاومت محصول افزایش یابد.

خرید چسب سیلیکات سدیم
خرید چسب سیلیکات سدیم

قیمت چسب سیلیکات سدیم

قیمت چسب سیلیکات سدیم با توجه به مواد اولیه که در ساخت آن بکار می رود محاسبه می گردد. تغییر قیمت های مواد اولیه معمولا بر روی قیمت چسب تاثیر می گذارند. ما با فروش عمده این محصول می توانیم قیمت نهایی چسب سیلیکات سدیم کارتن را تا حد زیادی برای شما مناسب تر کنیم. برای خرید چسب سیلیکات سدیم بهتر است تولید کنندگان معتبر را بیابید، زیرا تولید کنندگان در این حوزه محصولات خود را به صورت عمده عرضه می کنند. ما با ارائه خدمات به شما کمک می کنیم تا محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید.

 

نکات استفاده از چسب سیلیکات در کارتن سازی

  1. اگر چسب سیلیکات سدیم کارتن غلیظ است با کمی آب رقیق کنید.
  2. اگر چسبی که تهیه کردید رقیق است با کمی حرارت غیر مستقیم به غلظت می رسد.
  3. اگر در حال لمینت کردن مقوا هستید و رنگ تیره ظاهر شد نشان دهنده آب در چسب است.
چسب سیلیکات سدیم
چسب سیلیکات سدیم

امروزه تولید کاغذ، مقوا و کارتن بدون استفاده از کاغذ باطله غیر قابل تصور است. قیمت چسب سیلیکات سدیم به نسبت سایر چسب ها مناسب تر است. علاوه بر آن چسب سیلیکات سدیم کارتن کیفیت بالا دارد و ایمن برای محیط زیست می باشد. خرید چسب سیلیکات سدیم در صنعت کاغذ و کارتن باعث حفظ و نگهداری محیط زیست اطراف شما می شود. شما می توانید به راحتی با استفاده از شماره تماس های موجود در سایت سیلیکات گستر اصفهان با بخش فروش ارتباط برقرار کنید. برای مشاوره و راهنمایی در خرید همکاران ما شما را یاری می رسانند، پس اینجا کلیک کنید و وارد سایت شوید.

https://silicategostar.com/