دستور پخت سه نوشیدنی انرژی زا

کلداماریس پروفیلاکتیک اسپری کلداماریس بیبی اسپری بینی کلداماریس فلو نوشیدنی انرژی زا به صورت خانگی نیز قابل تهیه می باشد. در ادامه این مقاله سه دستور تهیه نوشیدنی های انرژی دهنده را ذکر می کنیم.
حتما شما هم تا به حال در طول روز احساس خستگی بسیار زیادی کرده اید و به دنبال روش های مناسب برای کاهش خستگی خود بوده اید. به هر حال اینکه جسم انسان خسته شود، یک روند کاملا طبیعی است. زیرا در اثر فعالیت های جسمی شدید، جسم انسان خسته می شود و دیگر قادر به انجام فعالیت های سنگین نیست. نوشیدنی های انرژی زا از جمله نوشیدنی هایی هستند که می توانند برای تامین انرژی مو..

کلداماریس پروفیلاکتیک
اسپری کلداماریس بیبی
اسپری بینی کلداماریس فلو

نوشیدنی انرژی زا به صورت خانگی نیز قابل تهیه می باشد. در ادامه این مقاله سه دستور تهیه نوشیدنی های انرژی دهنده را ذکر می کنیم.

حتما شما هم تا به حال در طول روز احساس خستگی بسیار زیادی کرده اید و به دنبال روش های مناسب برای کاهش خستگی خود بوده اید. به هر حال اینکه جسم انسان خسته شود، یک روند کاملا طبیعی است. زیرا در اثر فعالیت های جسمی شدید، جسم انسان خسته می شود و دیگر قادر به انجام فعالیت های سنگین نیست. نوشیدنی های انرژی زا از جمله نوشیدنی هایی هستند که می توانند برای تامین انرژی مورد نیاز افراد مورد استفاده قرار گیرند. این نوشیدنی ها عمدتا حاوی کافئین می باشند و می توانند با افزایش انرژی، خستگی جسمی را کاهش دهند.

در دنیای کنونی، برندهای مختلفی در جهان وجود دارند که اقدام به تولید نوشیدنی های انرژی زا می کنند. در اینکه برخی از نوشیدنی های انرژی زا برای بدن مضر هستند، شکی نیست. زیرا این محصولات با کمک کافئین و همچنین، مواد قندی به تولید می رسند و می توانند باعث افزایش وزن گردند.

به همین خاطر، توصیه می شود که افراد به جای مصرف نوشیدنی های انرژی دهنده مصنوعی و صنعتی، در خانه خودشان اقدام به تهیه نوشیدنی های انرژی زا کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم، ۳ دستور پخت برای نوشیدنی های انرژی دهنده را ذکر کنیم.

چرا نوشیدنی های انرژی زای صنعتی را نخوریم؟

به سوپر مارکت های مختلف نزدیک خانه و محل کارمان که سر بزنیم، می توانیم چندین نوع نوشیدنی های انرژی زا را خریداری کنیم و مصرف کنیم. به هر حال همه ما در زندگی خودمان دغدغه های کاری و درسی داریم. این نوشیدنی ها می توانند خستگی های جسمی و حتی روحی ما را برطرف کنند و باعث افزایش انرژی و تمرکز ما شوند. به همین خاطر، بسیاری از مردم علاقه مند به مصرف این نوشیدنی های انرژی دهنده هستند.

ولی نوشیدنی های انرژی زای صنعتی، می توانند مضرات زیادی را برای بدن ما داشته باشند. اولا اینکه برای خوش طعم کردن نوشیدنی های انرژی دهنده صنعتی، از شکر و محصولات قندی استفاده می شوند. این ترکیبات به شدت می توانند بر روی افزایش وزن ما تاثیر بدی داشته باشند.

به همین خاطر، توصیه می شود که افراد اقدام به استفاده از نوشیدنی های انرژی زای صنعتی نکنند. زیرا این نوشیدنی ها به شدت می توانند باعث اضافه وزن و چاقی شما شوند. از طرفی احساس نیاز به مصرف مجدد آن ها، از کنترل کردن مصرف آن ها جلوگیری می کند. زیرا این نوشیدنی ها دارای کافئین می باشند و شما با هر بار مصرف آن ها، احساس می کنید که دفعه بعدی نیز نیاز به مصرف این نوشیدنی ها دارید.

مخلوط کن های خود را آماده کنید و با ما همراه باشید

حالا که با مضرات نوشیدنی های انرژی دهنده صنعتی آشنا شدیم، می خواهیم یک جایگزین مناسب برای این نوشیدنی ها را ذکر کنیم. به هر حال برخی از ما عادت داریم که به صورت روزانه، نوشیدنی های انرژی زا مصرف کنیم. به همین خاطر، نمی توان به طور کامل این نوشیدنی ها را از عادت های غذایی حذف کرد.

نوشیدنی های انرژی دهنده ای که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرند، اگر طبیعی و با ترکیبات مناسب باشند، برای بدن ضرری ایجاد نمی کنند. به همین خاطر، می توان با مصرف یک سری از ترکیبات و مواد مغذی، انرژی مورد نیاز بدن را تامین کرد و از چاقی و اضافه وزن ناشی از مصرف نوشیدنی های صنعتی جلوگیری نمود.

برای این کار کافیست که مخلوط کن های خودتان را آماده کنید و با ما در ادامه این مقاله همراه باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم دستور پخت سه نوشیدنی انرژی زای با کیفیت خانگی را به شما توضیح دهیم.

طرز تهیه ۳ نوشیدنی انرژی دهنده خانگی

در دنیایی که همه مردم دغدغه های فکری و جسمی بسیار زیادی دارند، مصرف نوشیدنی هایی که باعث افزایش انرژی در طول روز می شوند، یک اتفاق بسیار عالی است. خوشبختانه، نوشیدنی های انرژی زا به صورت خانگی نیز قابل تهیه می باشند. از این رو نیازی نیست که هر روز هزینه زیادی را برای خرید نوشیدنی های انرژی دهنده صرف کنید و در نهایت نوشیدنی های بی کیفیت را خریداری نمایید.

در ادامه این مقاله قصد داریم سه دستور پخت اصلی برای نوشیدنی های انرژی زای خانگی را ذکر کنیم. اگر شما هم عادت دارید که هر روز نوشیدنی های انرژی دهنده صنعتی مصرف کنید، بهتر است که با ما همراه باشید و این سه دستور پخت را امتحان کنید. قطعا با مصرف این نوشیدنی ها، احساس بهتری در طول روز دارید.

نوشیدنی انرژی دهنده اول

این نوشیدنی یک بمب ویتامین سی است که به غیر از افزایش انرژی در بدن شما، باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی نیز می گردد. مصرف این نوشیدنی به تمامی افرادی که به میوه هلو علاقه دارند، توصیه می شود.

مواد اولیه مورد نیاز برای نوشیدنی اول

  • ۲ فنجان تکه ‌های هلوی یخ ‌زده در فریزر
  • یک فنجان آب‌ هویج
  • یک فنجان آب پرتقال
  • ۲ قاشق غذا‌خوری بذر کتان
  • یک قاشق غذا‌خوری زنجبیل خرد شده

کامنت بزار جایزه بگیر نظرات شما برای بهبود عملکرد مجموعه داروهلپ بسیار مهم و با ارزش است پس بعد از خرید نظرات خودت و تو بخش کامنت که زیر همان محصول هست با اسم خودت و ایمیل رسمی ات بزار و از هر ۵ کامنت برای محصول مختلف میزاری ، یک کد تخفیف ۵ % از داروهلپ در ایمیل خودت هدیه بگیر . دقت کن تو این موضوع باید به نکات زیر توجه داشته باشی : حتما زیر محصول خریداری شده نظر خودت و بزار در صورتی که یک محصول را خریداری کردید زیر آن محصول چند کامنت به منزله یک کامنت محصوب می شود ایمیل خودت رو درست وارد کنی چون کد تخفیف به اون ایمیل ارسال میشه از تجربیات و تهیه محصولات ات کامل تو کامنت بنویس × بستن هشدار

طرز تهیه نوشیدنی اول

برای اینکه نوشیدنی انرژی زای اول را تهیه کنید، نیاز به یک مخلوط کن دارید. اول تمامی مواد سفت مانند بذر کتان، زنجبیل را در مخلوط کن بریزید و پودر کنید. سپس، تکه های هلوی خرد شده در مخلوط کن ریخته و به همراه آب هویج و آب پرتقال، همه مواد را مخلوط کنید. حالا می توانید یک لیوان از این نوشیدنی انرژی زای فوق العاده را مصرف کنید. قطعا شاهد بهبود خستگی های جسمی و روحی خودتان خواهید بود.

نوشیدنی انرژی دهنده دوم

این نوشیدنی یکی از خاص ترین نوشیدنی هایی است که تا به حال خورده اید. طعم بی نظیر آن به شما احساس طراوت و شادابی می دهد و از بروز خستگی های جسمی جلوگیری می کند. نه تنها شما با مصرف این نوشیدنی، احساس شادابی و سرحالی می کنید، بلکه سیستم ایمنی بدن خود را نیز تقویت خواهید کرد.

نوشیدنی انرژی دهنده دوم برای افرادی که به سلامت بدن خودشان اهمیت می دهند و می خواهند بدن خود را سم زدایی کنند، به شدت توصیه می شود. در ادامه مواد اولیه و طرز تهیه این نوشیدنی را ذکر می کنیم.

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید نوشیدنی انرژی دهنده دوم

  • دو عدد سیب قرمز با پوست
  • نصف عدد لیمو
  • دو برش زنجبیل
  • مقداری فلفل قرمز

طرز تهیه نوشیدنی دوم

ابتدا سیب قرمز را به طور کامل بشویید. سپس، یک نصف لیمو را به همراه سیب قرمز آب بگیرید. بهتر است که لیمو پوست گرفته شود تا تلخی خاصی را همراه نداشته باشد. حالا دو برش زنجبیل را در مخلوط کند بریزید و مقداری فلفل قرمز به آن اضافه کنید. کافیست که آب سیب و لیمو را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را با هم مخلوط کنید. نوشیدنی انرژی زای خوشمزه شما آماده است!

نوشیدنی انرژی دهنده سوم

یکی دیگر از نوشیدنی های انرژی زایی که در خانه قابل استفاده می باشد، این نوشیدنی است که در ادامه دستور تهیه آن را توضیح می دهیم. این نوشیدنی در واقع، یک چای خوشمزه است که می تواند باعث بهبود شرایط جسمی شما شود.

افرادی که به چای و نوشیدنی های مشابه چای علاقه زیادی دارند، می توانند این نوشیدنی انرژی زا را مصرف کنند. برای اینکه چای میوه ای خوشمزه که اتفاقا انرژی زا نیز هست را تهیه کنید، با ما در ادامه همراه باشید.

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید نوشیدنی انرژی دهنده سوم

  • دو فنجان میوه ‌های یخ‌ زده به دلخواه: می توانید از هلو، آناناس، توت فرنگی، نارگیل و … استفاده کنید.
  • یک فنجان چای سبز خنک شده
  • یک قاشق غذا‌خوری عسل
  • یک قاشق غذا‌خوری آب ‌لیمو

طرز تهیه نوشیدنی سوم

برای اینکه این نوشیدنی انرژی دهنده خوشمزه را تهیه کنید، لازم است که ابتدا میوه های یخ زده را در مخلوط کن بریزید. سپس، یک فنجان چای سبز، یک قاشق عسل و یک قاشق آب لیمو را به میوه های یخ زده اضافه کنید. مخلوط کن را روشن کنید و نوشیدنی خود را آماده کنید. شما می توانید روزی چند لیوان از نوشیدنی را مصرف کنید.

نوشته دستور پخت سه نوشیدنی انرژی زا اولین بار در داروخانه آنلاین داروهلپ | داروخانه آنلاین | ارسال رایگان | darookhaneonline. پدیدار شد.