دیگر نگران گارانتی و خرابی رم گوشی موبایل نباشید !!!

گارانتی رم گوشی موبایل و آدرس مراکز گارانتی اصلی

یکی از معضلاتی که مشتریان هنگام خرید رم گوشی موبایل یا مدتی بعد از خرید کارت حافظه با آن مواجه می شوند، خراب شدن مموری ها تلفن همراه میباشد . در بعضی از مواقع مشتری بعد از خرید کارت حافظه، حتی از سایت های معتبری مثل دیجی کالا یا فروشگاه های دیگر، بعد از استفاده متوجه میشوند که کارت حافظه آنها خراب است و حتی کار نمی کند. در این گونه مواقع اکثر مشتری ها گیج  و سر در گم خواهند شد و به دنبال راه حلی برای این مشکل می گردند. حتی گاهی پس از تماس با فروشگاه ها جواب درستی دریافت نمی کنند.

خرید رم گوشی موبایل

به همین دلیل با شناختن مراکز گارانتی و دانستن آدرس و شماره تماس آنها می توانند خود بطور مستقیم و بدون واسطه با مرکز گارانتی رم گوشی خود تماس بگیرند و محصول معیوب خود را برای آنها بفرستند. با اینکار می توانند بطور مستقیم گارانتی محصول را پیگیری نمایند و از این مراکز خدمات پس از فروش و گارانتی را دریافت نمایند. و در صورت لزوم آن را تعویض کنند.

در این مقاله سعی داریم آدرس اصلی ترین مراکز گارانتی را بصورت کلی برای استفاده مشتریان ذکر کنیم و آدرس و مشخصات آنها را قرار داده ایم. همچنین بهترین برندها را با ذکر شرکت اصلی گارانتی کننده معرفی می کنیم و به شرایط عمومی و شرایط خاص هرکدام از این شرکت ها برای تقبل گارانتی می پردازیم.

بهترین برندهای مموری کارت ارائه دهنده گارانتی کدام اند؟

سن دیسک (Sandisk)، سامسونگ (Samsung)، توشیبا (Toshiba)، ویکومن (Viccoman) ، آیلکس (ILEX)، وریتی (Verity)، پاناتک (Panatech) و کوئین تک (Queen Tech) از بهترین برندهای تولید کننده کارت حافظه می باشند که در بازار ایران موجود هستند. نمایندگی های آنها در ایران ارائه دهنده انواع گارانتی کارت حافظه اورجینال هستند.

بهتر است کارت حافظه اصل برندهای بالا را از نمایندگی های فروش تهیه کنید. شرکت خرید۲۰ شرکتی است که با سابقه بالغ بر ۲۰ سال با شرکت های ارائه دهنده گارانتی اصلی ایران که تامین کننده مموری کارت (کارت حافظه) هستند کار کرده و اطلاعات خیلی جامعی در این خصوص دارد. در این مطلب سعی شده است برای کمک به حل مشکلات مشتریان کارت حافظه که با مشکل خرابی مواجه هستند، اطلاعات لازم در اختیار آنها قرار بگیرد.

خرید ۲۰ یکی قدیمی ترین و معتبرترین مراکز پخش عمده انواع کارت حافظه ارزان قیمت در سراسر ایران است. شما می توانید مموری کارت های ۸، ۱۶، ۳۲، ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ انواع برندها را با قیمت همکاری و کاملا ارزان زیر قیمت بازار و با گارانتی معتبر از این فروشگاه تهیه کنید. با انجام خرید از فروشگاه خرید ۲۰ درصورت وجود هرگونه مشکل، خرید۲۰ محصول شما را تحویل می گیرد و به شرکت گارانتی ارائه می دهد.

خرید20

شرایط عمومی شرکت های گارانتی رم موبایل

با وجود دارا بودن گارانتی رم گوشی موبایل، اما نمایندگی‌ها سعی دارند با قرار دادن شرایطی برای مشتری هر طور که شده از ارائه گارانتی فرار کنند. معمولا شرکت‌های گارانتی شرایط یکسانی برای ارائه گارانتی می گذارند. بنابراین لازم است مشتریان آگاهی لازم از نحوه و روند انجام گارانتی داشته باشند. در زیر شرایط یکسان گارانتی بین همه شرکت ها را شرح داده ایم:

  1. معمولا مدت زمان گارانتی محصولات رم و فلش مموری بصورت مادام العمر است. گارانتی مادام العمر به این معنی است که تا زمان که محصول با یک ظرفیت مورد نظر درحال تولید باشد شامل خدمات گارانتی و پس از فروش خواهد شد. درصورتیکه تولید آن متوقف شود دیگر خدمات گارانتی شامل آن نخواهد شد.
  2. درصورتیکه محصول فاقد بسته بندی باشد مرکز گارانتی آن را قبول نمی کند. یعنی حتما باید محصول معیوب همراه با بسته بندی به نمایندگی گارانتی ارائه شود.
  3. درصورتیکه جعبه یا بسته بندی محصول فاقد هولوگرام باشد، گارانتی پذیرفته نمی شود. پس حتما دقت داشته باشید که پس از خرید بسته بندی را نگه دارید و برچسب هولوگرام آن را جدا نکنید.
  4. درصورتیکه محصول ضربه ببیند، شکسته شود، خراشیده شود، دچار نوسانات برق شود، آتش بگیرد و یا دچار حوادث دیگری شود که به آن آسیب برساند، از گارانتی خارج می شود.
  5. شکستن، خراشیده شدن یا تاب خوردن مدار رم میکرو اس دی گارانتی را باطل می کند.
  6. خدمات گارانتی فقط توسط مراکز گارانتی معتبر انجام می شود. درصورتیکه کارت حافظه خریده خود را برای تعمیر به جایی غیر از نمایندگی بسپارید نمایندگی باطل خواهد شد.
  7. حتما محصول باید در محدوده زمانی گارانتی تعیین شده به مرکز ارائه شود.

گارانتی محصولات رم

آسان سرویس گارانتی حافظه میکرو SD وریتی (Verity) و پاناتک (Panatech)

شرکت آسان سرویس از بزرگترین و فعالترین شرکت های ارائه خدمات گارانتی مموری کارت در ایران است. این شرکت نمایندگی محصولات وریتی در ایران را برعهده دارد و به دلیل فعالیت های خوب خود توانست به پر بازدید ترین شرکت گارانتی تبدیل شود. گارانتی تمام این محصولات نیز بصورت مادام العمر است. هزینه ارسال کالا به نمایندگی های این شرکت بر عهده مشتری می باشد. اگر محصول معیوب جزو دسته کالاهای خارج از خدمات گارانتی نباشد، در صورت تشخیص عدم امکان تعمیر توسط متخصصان تعویض می گردد. و در صورتیکه موجود نباشد با یک کالای مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز جایگزین می شود.

آدرس: تهران، میدان امام خمینی، خیابان سرهنگ سخایی، نبش کوچه بهنیا، پلاک۴۰، طبقه چهارم، واحد۱۲

شماره تماس: ۰۲۱-۶۷۳۴۱

 

آیتین تراشه هوشمند گارانتی کارت حافظه کوئین تک (Queen Tech)

شرکت آیتین تراشه هوشمند (IT WARRANTY) یکی از شرکت های بزرگ وارد کننده و پخش کننده انواع حافظه با برند تجاری کوئین تک می باشد و گارانتی کننده انواع رم گوشی کوئین می باشد. این شرکت تلاش دارد محصولات رم گوشی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در جهت کسب رضایت مشتریان خود به فروش برساند. این شرکت یکی از اعضای اتحادیه فن آوران یارانه و شرکت های IT روز دنیا است. علاوه بر شرایط کلی ارائه محصولات جهت دریافت گارانتی که به آنها اشاره کردیم، برای ارسال محصول به این شرکت همچنین باید شماره سریال محصول کاملا سالم باشد و مخدوش نشده باشد. اگر جهت مصارف ماینینگ و استخراج ارزهای دیجیتال از انها استفاده شود گارانتی نخواهند شد. اطلاعات ذخیره شده در داخل رم میکرو اس دی نیز گارانتی نخواهند شد و در صورت پاک شدن اطلاعات مسئولیت آن برعهده مرکز نمی باشد.

آدرس: تهران، خیابان سهروردی، خیابان شهید عربعلی، نبش کوچه قندی، پلاک ۱۴۶

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۶۱۶۱۷

 

شرکت یارانه سگال، گارانتی مموری کارت ویکومن (VICCOMAN)

شرکت نوین یارانه سگال، یکی از کمپانی های بسیار موفق در زمینه ارائه خدمات پس از فروش انواع رم و فلش مموری می باشد. این شرکت نماینده رسمی خدمات پس از فروش گارانتی کارت حافظه های ویکومن می باشد. شرکت ویکومن تنوع بسیار زیادی در تولید انواع حافظه دارد و طراحی های زیبای آن هر نوع مشتری با هر سلیقه ای را راضی نگه داشته است. گارانتی های رم گوشی ویکومن مانند هر شرکت دیگری بصورت مادام العمر ارائه می شود.

آدرس: تهران، چهار راه تئاتر شهر، خیابان ولیعصر،  بازار کامپیوتر رضا، طبقه سوم،  واحد ۳۰۳

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۶۹۰۳۲

گارانتی کارت حافظه های ویکومن

شرکت حافظه پرداز گارانتی کارات حافظه سامسونگ (SAMSUNG) و سن دیسک (SANDISK)

شرکت حافظه پرداز نماینده ی رسمی و شرکت گارانتی کارت حافظه برندهای سن دیسک و سامسونگ در ایران است. تمام انواع رم گوشی شرکت حافظه پرداز گارانتی مادام العمر (LIFE TIME WARANTY) دارند. این شرکت آسیب هایی که در اثر استخراج ارزهای دیجیتال به کارت حافظه وارد می شود را گارانتی نمی کند. هزینه اشکالات نرم افزاری روی کارت حافظه که نیاز به ریکاوری داشته باشد بر عهده خود مشتری می باشد. مسئولیت اطلاعات پاک شده بر عهده مشتری است و شامل گارانتی نمی شود.

آدرس: تهران، میدان امام خمینی، پاساژ لباف، زیر زمین پلاک ۳۶

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۰۶۰۰۰

 

خرید کارت حافظه با بهترین قیمت و گارانتی اصل

اگر قصد خرید مموری کارت (کارت میکرو اس دی) با قیمت کاملا ارزان از بهترین برند ها و با کیفیت بسیار عالی را دارید، حتما به سایت خرید ۲۰ مراجعه کنید. فروشندگان بسیاری هستند که اجناس تقلبی و فیک را با قیمت های بسیار گزاف به مشتری می فروشند. این کارت حافظه ها علاوه بر کیفیت پایین هیچ گارانتی معتبری نیز ندارند. اما شما می توانید بهترین کیفیت رم گوشی اصل را با کمترین قیمت بصورت عمده و با گارانتی کارت میکرو اس دی معتبر از نمایندگی های ایرانی دریافت کنید. برای سفارش محصولات کافی است به سایت KHARIDE20.COM مراجعه کنید و علاوه بر سفارش انواع کارت حافظه، سفارش خرید ارزان انواع فلش مموری ارزان قیمت ویژه همکاران و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر را نیز انجام دهید. و همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی نحوه ی سفارش و مشاهده قیمت روز انواع کارت حافظه و مموری را از لینک لیست قیمت انواع مموری کارت دز ذیل مشاهده بفرمایید .

لیست قیمت روز انواع کارت حافظه و رم گوشی موبایل

جهت هماهنگی بیشتر و راهنمایی خرید با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۱۳۰۷۶۰۳  و ۰۲۶۳۲۲۱۶۴۶۳-۴