روش انجام لیفت سینه در تهران توسط بهترین دکتر زیبایی

بیمارانی که نیاز به کاهش متوسط در اندازه سینه دارند و افتادگی قابل توجه بیشتری دارند، اغلب کاندیدهای خوبی برای کوچک کردن عمودی سینه هستند. این شامل دو محل برش است: یکی در اطراف لبه هاله و برش دوم به صورت عمودی از پایین آرئول به چین زیر پستانی یا چین زیر سینه کشیده می شود. این الگوی برش به جراح زیبایی اجازه می‌دهد تا چربی اضافی، پوست و بافت سینه را برداشته، سینه کوچک‌تر جدید را در داخل تغییر شکل دهد و سینه را به حالت جوان‌تری لیفت کند.
در حالی که لیفت عمودی سینه مقداری اسکار بر روی سینه به جا می‌گذارد، اما به ناحیه زیر نوک سینه محدود می‌شود و بنابراین می‌توان به راحتی زیر سوتین یا بیکینی پنهان کرد.

لیفت سینه T معکوس یا “لنگر”.

کوچک کردن سینه با T معکوس با بهترین جراح لیفت سینه در تهران شامل ۳ برش است: یکی در اطراف لبه هاله، یکی به صورت عمودی از ناحیه آرئول به سمت چین سینه، و دیگری در امتداد چین زیر سینه ایجاد می شود. از آنجایی که این تکنیک حداکثر درجه حذف و تغییر شکل بافت را امکان پذیر می کند، جراحان زیبایی معمولاً از این روش استفاده می کنند اگر بیمار به کاهش قابل توجهی اندازه سینه نیاز داشته باشد و/یا دارای افتادگی یا عدم تقارن قابل توجهی برای اصلاح باشد.
اسکارهای ناشی از لیفت سینه با T معکوس یا لنگر مشابه اسکارهای ناشی از کاهش عمودی هستند، با یک اسکار نازک اضافی که در امتداد چین زیر سینه قرار دارد. با مراقبت مناسب، اسکارها معمولاً در طول سال اول یا بیشتر پس از جراحی به میزان قابل توجهی محو می‌شوند و به راحتی با لباس، حتی تاپ بیکینی، پنهان می‌شوند.

جراحی لیفت سینه و ریکاوری

جراحی لیفت سینه به طور معمول به عنوان یک روش سرپایی با استفاده از بیهوشی عمومی یا آرام بخش داخل وریدی با بی حسی موضعی انجام می شود. پس از ایجاد برش ها با استفاده از یکی از تکنیک های شرح داده شده در بالا، جراح زیبایی شما بافت، چربی و پوست اضافی سینه را برمی دارد و کمپلکس نوک سینه/آرئولا را به موقعیت بالاتر و جلوتر روی قفسه سینه می برد. بافت پستان و پوست باقیمانده با بخیه های قابل حل تغییر شکل داده و بسته می شود. آرئول ها را می توان به اندازه متناسب تری در طول عمل کاهش داد.
پس از گذراندن مدت کوتاهی در بهبودی تحت نظارت، می‌توانید همان روز برای ادامه بهبودی خود به خانه بروید. قفسه سینه شما پانسمان می شود و ممکن است با یک سوتین جراحی به خانه فرستاده شوید. می‌توانید انتظار داشته باشید که در دو روز اول پس از عمل، درد قابل‌توجهی احساس کنید، و جراح زیبایی‌تان داروهای ضددرد تجویز می‌کند تا در این دوره اولیه راحت باشید. قرار دادن کیسه های یخ به آرامی در بالای باندها می تواند به کاهش ناراحتی نیز کمک کند.
دت زمانی که برای بهبودی پس از کوچک کردن سینه نیاز دارید به میزان بهبودی طبیعی شما و همچنین میزان جراحی انجام شده بستگی دارد. شما می توانید در همان روز جراحی از جای خود بلند شوید و راه بروید، اگرچه باید یک فرد بزرگسال قابل اعتماد در ۲۴ ساعت اول همراه خود داشته باشید. در حالی که ممکن است چند روز پس از جراحی اجازه دوش گرفتن داشته باشید، احتمالاً برای پوشیدن لباس به کمک نیاز خواهید داشت، زیرا در ابتدا دامنه حرکتی کامل در قفسه سینه و شانه های خود نخواهید داشت.
اکثر بیماران پس از اینکه دیگر از داروهای مسکن نسخه‌ای استفاده نمی‌کنند، احساس می‌کنند که آماده رانندگی هستند و ظرف ۱ هفته به کار می‌پردازند. الو پزشک جراح زیبایی شما احتمالاً از شما می خواهد که حداقل ۳ تا ۴ هفته قبل از شروع مجدد ورزش به غیر از پیاده روی صبر کنید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که برش های شما به درستی بهبود می یابند. پیروی از نظر جراح زیبایی در مورد فعالیت بعد از لیفت سینه ضروری است.