ساخت جعبه با یراق گوشه آنتیک

چندین تکنیک برای ساخت جعبه های چوبی با گوشه آنتیک ساده را نشان می دهد.

می دانم.. می دانم.. جعبه ها خسته کننده هستند. جعبه‌ها کسل‌کننده هستند. اما… تکنیک‌هایی که نشان خواهم داد را می‌توان برای چیزهای کمی جالب‌تر، مانند قاب عکس و… خوب… دیگر چیزهای مربعی به کار برد. یه چیزی فکر میکنی.. من اینجا مشغولم.. راه حل خودت رو بیا… باشه؟

تنبلی و عدم تمایل من به خرج کردن هر گونه پولی باعث می شود که جعبه های کوچکتری بسازم. به اندازه یک کتاب شومیز فکر کنید. تکنیک‌ها را می‌توان بزرگ‌تر کرد، اما خودتان در آنجا هستید.

من هیچ وقت بعد از دبیرستان در کلاس مغازه شرکت نکردم و هیچ فامیل خوش دستی هم نداشتم. بیشتر کارهایی را که یاد گرفتم انجام دهم باید به تنهایی یا از یک کتاب یاد می گرفتم. من این را ذکر می کنم زیرا مطمئن هستم که نازی های مغازه دار از ابرها بیرون می آیند و هر کاری را که من اشتباه می کنم به من می گویند، اما این چیزی است که برای من کار می کند. اگر توصیه ای دارید یا می خواهید چیزی را اصلاح کنید، لطفاً خوب باشید. اگر همه بتوانیم با هم کنار بیاییم بهتر است.

اول، برخی از موارد ایمنی.

در برخی از بخش ها از برخی ابزارهای برقی استفاده خواهم کرد. و برای تزئین نیاز به گوشه انتیک خواهیم داشت ابزار قدرتمند قدرتمند. ابزارهایی که نه خودآگاهی دارند و نه روح. در این صورت، آنها کاملاً از تفاوت بین یک تخته سه‌لایی تمیز ۳/۴ اینچی و نازک نی شما بی اطلاع هستند. رسیدن به اینجا این است که هر ابزار برقی خیلی راحت‌تر از یک تکه چوب تکه‌های مواد را با خوشحالی می جود یا درون شما پرتاب می‌کند، بنابراین لطفاً تمام احتیاط را به کار ببرید تا هر یک از قطعات نرم خود را از قطعات متحرک براق دور نگه دارید.

هنگام استفاده از هر ابزاری با قطعات چرخان مانند اره رومیزی یا دریل، باید یا لباس های گشادی را که ممکن است گرفتار شوند ، بردارید.. تنها چیزی که حساس تر از وارد کردن انگشت شست به اره رومیزی است، این است که دستبند BFF شکل قلب خود را روی تیغه خود بگیرید و تا ناخن های پا مکیده شود. آن وقت شما به عنوان یک دوست “کوچولو” به پایان می رسید.

از محافظ چشم و (در صورت لزوم) تنفس استفاده کنید. فقط یکبار زنگ زدم توی چشمم تا این درس رو بهم یاد بدم. برخی از مواد می توانند گرد و غبار یا ذرات کاملاً خطرناک را از بین ببرند. پلکسی گلاس و اره رومیزی راه خوبی برای دوش گرفتن از پلاستیک آب شده است، ام دی اف و چرخ سنباده به شما ریه قهوه ای می دهد و قرنیه شما را خراش می دهد. بله، همه اینها برای من اتفاق افتاده است.

در طول این آموزش، من برخی از محافظ‌های ایمنی را بر روی ماشین‌های کشتار بی‌روح خود حذف کرده‌ام تا فرآیندهای من را بهتر به شما نشان دهم.من انجام این کار را به هیچ وجه توصیه نمی کنم و این روش معمولی من برای کار نیست. سازنده برای قالب‌گیری آن تکه‌های پلاستیکی با مشکلات زیادی روبرو شد. آنها را رها کنید

اگر به نظر می رسد که من می خواهم شما را بترسانم، من هستم. من حدود ۱۰ سال است که اره میز خود را دارم و این لعنتی هنوز هر بار که آن را روشن می کنم، بجسوس را از من می ترساند. این باید شما را بترساند. من این حقیقت را که هنوز ۱۰ انگشت دارم به خاطر احترام گذاشتن و ترس از قدرت این ابزارها می‌دانم و هر کسی را که این کار را انجام می‌دهد تشویق می‌کنم همان احتیاط را رعایت کند.

مرحله ۲: ابزار و مواد

تکنیک‌های مختلف به ابزارهای مختلفی نیاز دارند. من احساس می‌کنم به همان اندازه احمقانه می‌نویسم که همانطور که بیشتر شما فکر می‌کنید حتی برای ذکر آن هستم، اما گاهی اوقات چیزهایی فقط باید گفته شود.

به همین دلیل، من سعی می کنم در شروع هر تکنیک یک لیست ابزار خاص را بشکنم. موارد زیر لیستی جامع از مواردی است که در طول این پروژه استفاده کردم. در بسیاری از تکنیک ها می توان از جایگزینی ابزار، مته دستی برای مته پرس یا جعبه میتر به جای اره میتر استفاده کرد. من همچنین توضیحات اساسی، عملکرد و تنظیم ابزارها را بررسی خواهم کرد، بنابراین هنوز در مورد جزئیات خیلی نگران نباشید.

ابزار: ملزومات:
مته دستی و قطعات مختلف سنباده دستی –
این می تواند کاغذ ماسه مستقیم و یک قطعه چوب باشد یا یک سنباده برقی
گیره اره مربعی سرعت
(چند کوچک و چند عدد بزرگ)
گیره بند (یا یک تکه طناب و یک چوب.. بعداً توضیح خواهم داد..)
اندازه گیری نوار

اختیاری:
اره رومیزی
پرس مته
اسکنه مجموعه
پیچ راننده
جعبه میتر و اره

برای ادامه و مراجعه به مرحله ۳  این محتوا به سایت طراح نوین به محتوای ساخت جعبه هایی با یراق آلات و گوشه آنتیک مراجعه نمایید