سریع ترین جت تجاری چیست؟

سریع ترین جت تجاری چیست؟
در ایر پارتنر، ما به خود می بالیم که می توانیم طیف گسترده ای از هواپیماها را به شما ارائه دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که بلیط هواپیما   همیشه ترجیحات شخصی شما را برآورده می کنیم و با مناسب ترین هواپیما برای سفر خود پرواز می کنید.
یکی از شرکای ما در شبکه جهانی ما، قطر اجرایی، در حال تغییر ناوگان خود به طور انحصاری از هواپیماهای Gulfstream است. هواپیمای گلف استریم که یکی از پیشگامان تولید جت تجاری است، هم از نظر عملکرد و هم از نظر زیبایی شناسی، در دسته جت های فوق متوسط ​​و جهانی برتری دارد. در این مقاله، نگاهی می اندازیم به این که چرا G650ER به طور گسترده ای به عنوان بهترین جت جهانی در کلاس شناخته می شود و چگونه اخیراً یک رکورد جهانی را شکست.
Gulfstream G650ER
G650ER به دو دلیل تحسین شده است – سرعت و برد. این هواپیما به عنوان سریع‌ترین و طولانی‌ترین  بلیط هواپیما تهران تبریز جت تجاری در جهان شناخته می‌شود که می‌تواند به ۰٫۹۲۵ ماخ برسد و ۰٫۹۰ ماخ راحت را حفظ کند. این موتور مجهز به دو رولزرویس BR725 A1-12 توربوفن است که نیروی رانش ۱۶۹۰۰ پوندی را ارائه می دهد. این هواپیما قادر به پرواز ۷۵۰۰ مایل دریایی تا ارتفاع ۵۱۰۰۰ پا است. این معادل پرواز از لندن به سنگاپور یا نیویورک به توکی است.