سفری رویایی به متنوع ترین تورهای اروپا

برای بیشتر افراد سفر به دور اروپا می ‌تواند یک تجربه‌ منحصر به فرد و فراموش نشدنی باشد. از پاریس  زیبا گرفته تا کافی ‌شاپ ‌های آمستردام و سواحل یونان، جاذبه‌ های گردشگری و تفرحی اروپا هستند. در این قاره مکان های زیادی برای دیدن وجود دارد که حتی اگر بخواهیم هم نمی ‌توانیم همه را نام ببریم. اما حتی اگر قصد سفر به دور اروپا را نداشته باشید، این قاره سواحل زیبا، معماری‌ های با‌شکوه و قدیمی و مردمی مهربان و میهمان نوازی دارد و مهمتر هر کشور به‌ طوری باور‌نکردنی با دیگر کشور‌های اروپایی تفاوت دارد.

اروپا قاره‌ ای با طبیعت سرسبز و بسیار شگفت انگیز است که توانسته لقب ” قاره‌ سبز ” را به خود اختصاص دهد. این قاره در اصل تلفیقی از هنر، معماری، ساختمان‌ های تاریخی و جاذبه ‌های بکر منحصر به ‌فردی است که تور اروپا را به مقصدی ماجراجویانه و پرطرفدار برای مسافران بدل کرده است. بی شک هر کدام از کشورهای این قاره‌ متفاوت و بی نظیر، خود به تنهایی یک قطب گردشگری بزرگی به شمار می آیند و هر توریست و مسافری با هر سلیقه ‌ای محصور و شیفته خود می کند.

جالب است بدانید که سفر به اروپا در زمستان نیز جذابیت‌ های منحصر به فرد خودش را برای شما گردشگران علاقه مند به تجربیات جدید دارد؛ چرا که کشور سوئیس با کوه ‌های سر به فلک کشیده و منحصر به ‌فردش میعادگاه عاشقان اسکی و ورزش‌ های زمستانی در روزهای سرد سال بشمار می رود و شما علاقه مندان برای دیدن تمام این جاذبه های بکر و دیدنی می‌ توانید با تورهای اروپا نامی گشت که به صورت ترکیبی برگزار می ‌شود همراه باشید و لذت سفرهای اروپایی را با تمام وجودتان لمس کنید.

آژانس نامی گشت تمامی خدمات گردشگری را در متنوع ترین حالت به شما مسافران ارائه می‌ کند و از آنجاییکه به عنوان مجری مستقیم تور اروپا شناخته می‌ شود تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات و امکانات به شما خواهد کرد. وجه تمایز تورهای اروپای مجموعه نامی گشت؛ گشت ‌های کامل شهری، همراه بودن راهنمای فارسی زبان در تمام طول سفر، همراهی راهنما‌های باتجربه محلی، ترانسفر، بیمه مسافرتی، هتل ‌های با کیفیت و لوکس، تسهیل روند اخذ ویزای شینگن و … می باشد. شما با آژانس نامی گشت کامل‌ ترین مسیر‌های تورهای اروپا را برای انتخاب پیش رو خواهید داشت و در ادامه به معرفی پرطرفدارترین و محبوب ترین مقاصد اروپایی در بین مسافران می پردازیم.

تور ایتالیا

کشور ایتالیا در تور اروپا را می ‌توان مهد شعرا، نویسندگان و نمایشنامه ‌‌نویسان نام برد و از معماری چشمگیر کلیساها تا تجربیات خوشمزه در بین طیف غذاهای متنوع ایتالیایی، از خرید اجناس لوکس و مدرن تا فستیوال ‌های هنری سالانه همگی کشور ایتالیا را به یکی از دیدنی ‌ترین کشورهای اروپایی برای بازدید و گشت و گذار تبدیل کرده است. همچنین در سفر با تور اروپا می توانید از رم و بناهای تاریخی آن دیدن کنید و به خرید آثار هنری این شهر بپردازید و حتما به ونیز هم سری بزنید و از سواحل بی نظیر کوه ‌های آلپ دیدن کرده و تمامی این جاذبه های توریستی ایتالیا را به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایرانیان در تور ایتالیا تبدیل کرده است.

بی شک پرطرفدارین و محبوب ترین تور اروپایی در بین مسافران ایرانیان، تور ایتالیا است. اکثر متقاضیان ایرانی به دلیل داشتن یک تاریخچه سفری مناسب اقدام به خرید تور ایتالیا می ‌کنند. تور مسافرتی ایتالیا برای شهر‌های رم، میلان، ونیز، فلورانس و به صورت ترکیبی با شهر‌های دیگر کشور‌ها در طیف متنوعی برگزار می ‌شود. مهمه بدانید که بیشترین زمان استقبال از تور ایتالیا در بازه زمانی های عید نوروز و تابستان است و اصلی ترین دغدغه مسافران ایتالیا، اخذ ویزای این کشور است که آزانس مسافرتی نامی گشت، این مشکل را تا حد بالایی برای شما رفع کرده‌ است!

خوشبختانه شرایط ویزای ایتالیا در مقایسه با دیگر کشورها راحت ‌ترین ویزای شینگن محسوب می شود! برای اخذ ویزای ایتالیا، فقط نیاز به گردش حساب بالا و تمکن مالی حدودا XMRباشد!! همچنین ویزای ایتالیا مصاحبه ندارد و شما فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری باید به دفتر کارگزاری CKGS مراجعه می کنید و سپس ۲۱ روز کاری بعد از مراجعه به کارگزاری، جواب ویزا برای شما خواهد آمد.
موضوع مهم بعدی در سفر به این مقصد هزینه تور ایتالیا است که این هزینه بر اساس ۳ پارامتر خطوط هوایی، هزینه هتل و نرخ یورو محاسبه می ‌شود. قیمت بلیط هواپیما از تهران به هر یک از شهر‌های ایتالیا با نرخ ریال از سمت آژانس دریافت می ‌شود. هزینه هتل، بسته به منطقه هتل و چند ستاره بودنش متفاوت است و در صورتی که هتل در مرکز شهر باشد، هزینه آن بالاتر است اما اگر هتل در حومه شهر باشد، هزینه کمتری باید برای اقامت می پردازید.

کمترین قیمت تور ایتالیا برای ۴ شب و ۵ روز، از ۶۵۰ یورو شروع می ‌شود و بیشترین قیمت آن، تا ۱,۸۵۰ یورو برای ۱۱ شب برآورد شده است. به این هزینه ‌ها، هزینه بلیط رفت و برگشت را هم می بایستی اضافه کنید و در حال حاضر هزینه بلیط رفت و برگشت از ۴ میلیون تومان شروع می ‌شود و تا ۱۱ میلیون تومان نیز افزایش پیدا خواهد یافت.

تور فرانسه

بازدید کشور فرانسه در بین بیشتر گردشگران با تماشای پاریس شروع می شود، اما توجه داشته باشید که فرانسه تنها به دلیل وجود برج ایفل به شهرت جهانی رسیده است، بلکه موزه لوور و چشم ‌اندازهای مشهور و دیدنی دیگری هم در این شهر عشاق وجود دارد که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. سواحل رویایی، مناظر بکر و شگفت ‌انگیز، قلعه ‌های زیبا و تاریخی و پارک‌ های حیات وحش دیدنی تنها بخشی از جاذبه‌ های تفریحی کشور در تور فرانسه بشمار می روند. در سفر به این مقصد حتما از منطقه چمپنی و چامونیکس ‌ولی دیدن کنید و برای لذت بردن از انواع غذاها و نوشیدنی‌ های محلی، در حومه ‌های شهرهای فرانسه چرخی بزنید بی شک خالی از لطف نیست. این کشور اروپایی برای فرهنگ، غذا، مد و تجارت شناخته شده است. تورهای فرانسه به صورت ترکیبی یا انفرادی در صورت تمایل شما برگزار می شود! برای سفر به فرانسه شما نیاز به ویزای فرانسه دارید و اصلی ‌ترین دغدغه مسافران، اخذ ویزای فرانسه است که ما در مجموعه مسافرتی نامی گشت، این مشکل را تا حد بالایی رفع کرده‌ ایم.

شرایط ویزای فرانسه به این صورت است که برای اخذ این ویزا، شما باید وقت سفارت بگیرید و اینکه ویزای فرانسه مصاحبه ندارد و شما تنها باید برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به دفتر کارگزاری VFS GLOBAL مراجعه کنید. برای ویزای توریستی فرانسه، باید بین ۱ تا ۳ ماه قبل از تاریخ سفرتان باید اقدام کنید و جواب ویزای فرانسه توریستی، ۲۱ روز کاری بعد به شما اعلام خواهد شد. ضمنا ویزای فرانسه را با تضمین پرداخت هزینه از آژانس نامی گشت دریافت کنید.

در ادامه قیمت تور فرانسه شامل هزینه‌ ویزا، پرواز، هتل و نرخ دلار می ‌باشد. قیمت ویزای فرانسه ۱ میلیون تومان است و هزینه‌ پرواز هم با توجه به زمان سفر از ۳ میلیون تا ۸ میلیون متغیر می باشد که کمترین نرخ هتل‌ های فرانسه از شبی ۱ میلیون شروع می ‌شود و تا ۴ میلیون نیز ادامه دارد. خوب اگر شما تا به امروز تجربه سفر به اروپا را نداشته ‌اید و به اصطلاح سفر اولی هستید و همچنین ترجیح می دهید اولین مقصد اروپایی شما پاریس باشد، چنانچه شما قصد داشته باشید با تور فرانسه اروپا اقدام به سفر کنید و نه به صورت انفرادی، اصلا نگران نباشید، درست است که سفارت فرانسه یکی از سخت ‌گیرترین سفارت ‌ها در خصوص افرادی است که تا به‌ حال ویزای شنگن نداشته‌ اند اما این موضوع باعث نمی شود که شما از شرکت در تور فرانسه صرف ‌نظر کنید.

 

نتیجه گیری نهایی
در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تورهای ایتالیا و فرانسه از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای اروپایی ما هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com، مراجعه کنند و نرخ تورهای اروپایی را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای خارجی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید
لازم به ذکر است که آژانس نامی گشت در حال حاضر تنوع بی نظیری را در تورهای اروپایی شامل تور ایتالیا و تور فرانسه ارائه کرده است که شامل تورهای ۳ شب و ۴ روز، ۴ شب و ۵ روز، ۷ شب و ۸ روزه و… می باشد که شما عزیزان این امکان را دارید کیفیت و آرامش در سفر را در بالاترین سطح آن تجربه کنید و البته نا گفته نماند که شما مسافران در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه این مجموعه با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره XMR آرامش بخش و عالی را تجربه کنید.