شامپو لیندان  پرمترین (کپی)

توضیحات شامپو لیندان پرمترین طریقه ی مصرف شامپو لیندان بر روی آن درج شده است اما برخی افراد برای تاثیرگیری بیشتر در روش مصرف و یا تعداد دفعات تغییراتی ایجاد می کنند که به ضرر سلامتی آن ها تمام می شود . ۱ عدد شامپو لیندان ۱ درصد برای دوبار استفاده ارائه شده است . ابتدا به حمام بروید و با یک شامپو معمولی موها را کتملا بشویید ؛ اجازه دهید موها کاملا خشک شوند ، اگر تحمل ندارید حداقل ۱ ساعت صبر کنید . سپس شامپو را خوب بهم بزنید و مقدار یک دوم آن را به کف سر و موها بمالید . ۴ دقیقه صبر کرده و مقداری آب به آن اضافه کنید ؛ مشاهده می کنید که کف زیادی تولید می شود ؛ کف شامپو لیندان را در تمام سر پخش کرده و تا ۴ دقیقه اجازه بدهید باقی بماند سپس با شانه ی دندانه ریزی که در محصول وجود دارد سر را آبکشی کنید. در روش مصرف شامپو لیندان زمان ۴ دقیقه در نظر گرفته شده است اما اجازه افزایش زمان به ۸ و حداکثر ۱۰ دقیقه وجود دارد . استفاده بیش از حد مجاز می تواند باعث بروز حالت تهوع ، تشنج ، سردرد و… شود . درمان باید بعد از ۷ روز مجددا تکرار شود . بعد از استفاده از شامپو لیندان به هیچ وجه سطح سر را با روسری و..

توضیحات

شامپو لیندان پرمترین

طریقه ی مصرف شامپو لیندان بر روی آن درج شده است اما برخی افراد برای تاثیرگیری بیشتر در روش مصرف و یا تعداد دفعات تغییراتی ایجاد می کنند که به ضرر سلامتی آن ها تمام می شود . ۱ عدد شامپو لیندان ۱ درصد برای دوبار استفاده ارائه شده است .

ابتدا به حمام بروید و با یک شامپو معمولی موها را کتملا بشویید ؛ اجازه دهید موها کاملا خشک شوند ، اگر تحمل ندارید حداقل ۱ ساعت صبر کنید . سپس شامپو را خوب بهم بزنید و مقدار یک دوم آن را به کف سر و موها بمالید . ۴ دقیقه صبر کرده و مقداری آب به آن اضافه کنید ؛ مشاهده می کنید که کف زیادی تولید می شود ؛ کف شامپو لیندان را در تمام سر پخش کرده و تا ۴ دقیقه اجازه بدهید باقی بماند سپس با شانه ی دندانه ریزی که در محصول وجود دارد سر را آبکشی کنید.

در روش مصرف شامپو لیندان زمان ۴ دقیقه در نظر گرفته شده است اما اجازه افزایش زمان به ۸ و حداکثر ۱۰ دقیقه وجود دارد . استفاده بیش از حد مجاز می تواند باعث بروز حالت تهوع ، تشنج ، سردرد و… شود .

درمان باید بعد از ۷ روز مجددا تکرار شود .

بعد از استفاده از شامپو لیندان به هیچ وجه سطح سر را با روسری و… نپوشانید ؛ بیش از یکبار ( در دو نوبت ) از این محصول استفاده نکنید ( اگر در دور اول استفاده آلرژی داشتید به پزشک مراجعه کنید ) ؛ در مصرف شامپو لیندان بسیار دقیق باشید و اجازه ندهید چشم ها ، نواحی صورت و یا مجاری مخاطی به شامپو آلوده شوند ( در صورت آلودگی با آب بسیار زیاد ناحیه را شستشو دهید ) .

نحوه شانه کردن:

موهای سر را به چند قسمت تقسیم نموده و هر قسمت را طبق روش زیر شانه نمایید.

ابتدا موی سر را با شانه معمولی شانه کنید تا موها صاف و گره مو باز شود. سپس نوک شانه دندانه ریز را به سمت خود گرفته و مقداری از مو را از کف سر به صورتی که شانه ابتدا چسبیده به کف سر باشد، به سمت انتهای مو شانه نمایید. بعد از هر بار شانه کردن با دستمال کاغذی، شپش ها را از شانه جدا کنید و دستمال کاغذی را در کیسه پلاستیکی بریزید. موهای شانه شده را با یک کلیپس از قسمت های شانه نشده جدا نموده و قسمت های دیگر مو را به همین ترتیب تا شانه شدن تمامی موها ادامه دهید. سپس کلیپس ها را جدا نموده و مجددا موها را با آب گرم شستشو دهید.