شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس برای چیست؟

زمان مطالعه: ۴ دقیقهشربت ایمیونیس ویتابیوتیکس دارای ویتامین و ریزمغذی‌های مورد نیاز بدن است و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود همچنین می تواند باعث افزایش سطح انرژی بدن و اشتها شود.
شربت ایمیونیس در واقع یک مکمل غذایی برای تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوانزا است.
خواص شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس یکی از مهمترین مزایا و خواص این شربت طعم خوب آن است به صورتی که نه فقط بزرگسالان بلکه کودکان هم به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. در شربت ایمیونیس به میزان قابل توجهی سلنیوم و روی یافت می شود.
شما می‌توانید با رعایت یک برنامه غذایی سالم و سبک زندگی مناسب کیفیت زندگی خود را بالا ببرید اما، بازهم با استفاده از مکمل هایی که تقویت کننده سلولهای بدن و افزایش دهنده انرژی هستند میتوانید ایمنی بدنتان به بالاترین سطح برسانید.
استفاده از شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس Immunace یکی از بهترین رساندن ویتامین ها و مواد معدنی به بدن است.

ویتامین های موجود در شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس موثرترین ترکیبات موجود در شربت ایمیونیس بتاکاروتن، ال-کارنیتین، کولین، سلنیوم، روی و ویتامین D۳..

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس دارای ویتامین و ریزمغذی‌های مورد نیاز بدن است و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود همچنین می تواند باعث افزایش سطح انرژی بدن و اشتها شود.

شربت ایمیونیس در واقع یک مکمل غذایی برای تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوانزا است.

خواص شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس

یکی از مهمترین مزایا و خواص این شربت طعم خوب آن است به صورتی که نه فقط بزرگسالان بلکه کودکان هم به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. در شربت ایمیونیس به میزان قابل توجهی سلنیوم و روی یافت می شود.

شما می‌توانید با رعایت یک برنامه غذایی سالم و سبک زندگی مناسب کیفیت زندگی خود را بالا ببرید اما، بازهم با استفاده از مکمل هایی که تقویت کننده سلولهای بدن و افزایش دهنده انرژی هستند میتوانید ایمنی بدنتان به بالاترین سطح برسانید.

استفاده از شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس Immunace یکی از بهترین رساندن ویتامین ها و مواد معدنی به بدن است.

ویتامین های موجود در شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس

موثرترین ترکیبات موجود در شربت ایمیونیس بتاکاروتن، ال-کارنیتین، کولین، سلنیوم، روی و ویتامین D۳ هستند.

ویتامین D3

ویتامین D۳ یکی از ترکیبات موجود در شربت ایمیونس است. این ویتامین از جمله ضروری‌ترین ویتامین‌ها برای بدن است. اما به دلیل سبک زندگی مدرن افراد و کمتر در معرض آفتاب قرار گرفتن نورخورشید به صورت کافی به بدن ها نمی رسد و موجب پوکی استخوان می شود. این ویتامین می‌تواند باعث تقویت رشد استخوان‎‌ها و سلول‌ها شود.

ممکم است شما با استفاده از بعضی غلات و ماهی ها، یا شیر و سبزیجات تا اندازه ای ویتامین D3 را دریافت کنید، اما بیشترین میزان با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید دریافت می شود.

در بعضی از غلات، فراورده‌های دریایی، شیر، سبزیجات، میوه‌ها و لبنیات وجود دارد. اما بهترین راه دریافت این ویتامین قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس مقدار بالایی ویتامین د۳ در خود دارد و به شما در داشتن بدنی سالم‌ کمک می‌کند.

ویتامین های گروه B

ویتامین‌های گروه B و زینک از ترکیباتی هستند که به افزایش اشتها کمک می‌کنند. بنابراین این شربت برای کسانی که قصد افزایش وزن و چاق تر شدن را دارند، پیشنهاد می شوداما شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس یک شربت چاق کنند نیست! چرا که این افزایش اشتها تنها برای کسانی اتفاق می افتد که پیش از این با مشکل کبد ویتامین یا زینک رو به رو بوده اند.

دیگر ترکیبات شربت ایمیونیس ویتابیوتیک

بتاکاروتن

بتاکاروتن یک کاروتنوئیداست. این ماده مغذی پیش‌ساز ویتامین A بوده و در میوه و سبزیجات دارای رنگ روشن به میزان زیاد پیدا می شود. از آنجا که بتاکاروتن به سادگی از بدن دفع می شود پس مصرف زیاد آن هیچ مشکلی برای بدن ایجاد نمی کند.

بتاکاروتن سبب افزایش تولید گروهی از گلبول‌های سفید می‌شود که منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن خواهند شد. همچنین این ماده در حفظ سلامت پوست و غشا موکوسی (اولین سد دفاعی بدن) بسیار موثر است.

Low levels of carotenoids linked to Parkinson's disease risk and progression: RCT

ال-کارنیتین

ال کارنیتینی که در شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس وجود دارد. به بدن در تولید انرژی کمک می‌کند. این انرژی از تبدیل چربی‌ها به دست آمده و در اختیار اندام‎هایی مانند قلب، مغز و عضلات قرار می گیرد.

مکمل‌های غذایی باعث کاهش چربی سازی در بدن می شود، بیشترین میزان کارنیتین در گوشت قرمز و لبنیات است.هرچند شما می توانید با استفادهاز حبوبات و غلات نیز تا اندازه ای ال کارنیتین را به دست بیاورید.

کولین

کولین هم یک ماده پر اهمیت در بدن است، که توسط کبد تولید می شود اما این ماده به اندازه کافی توسط بدن انسان تولید نمی شود و شما باید از طریق مواد غذایی و مکمل های دارویی آن را دریافت کنید.

کولین نه یک ویتامین است و نه یک ماده معدنی یک ماده محلول در آب است. این ماده به رشد مغز و سیستم عصبی و سوخت و ساز کمک می کند.

سلنیوم

سلنیوم یک ماده ضروری برای بسیاری از فرایندهای سلولی است. سلنیوم در جلوگیری از پیری زودرس، پیشگیری از سرطان، بهبود عملکرد تیروئید، کاهش التهاب و افزایش سلامت پوست و مو نقشی اساسی دارد.

سلنیوم که در شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس نیز وجود دارد تاثیر مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن می گذارد.

برای مشاهده مولتی ویتامین های حاوی سلنیوم اینجا کلیک کنید.

روی

روی (زینک) از ترکیبات مهم شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس است. این روز ها نقش روی zincدر بدن بر کسی پوشیده نیست، کافی است این نکته را بدانید که در بدن شما نزدیک به ۱۰۰ آنزیم و هورمون برای فعالیت نیاز به روی دارند.

روی در خصوص تقویت سیستم بدنی به سراغ تولید گلبول‌های سفید می رود و به آن ها کمک می کند. همانطور که می دانید وظیفه اصلی گلبول های سفید در بدن مبارزه با میکروب ها و عوامل بیماری زا است. در واقع آن ها سربازان خط مقدم بدن هستند که باید برای سلامت ماندن به اندازه کافی در خون شما موجود باشند.

معمولا اغلب افرادی که زیاد دچار بیماری های ویروسی به ویژه سرما خوردگی می شوند از کمبود روی در بدن رنج میبرند. همچنین کمبود روی برای تولید پروتئین، تولید کلاژن و کراتین، تقویت سیستم بینایی و مقابله با استرس نقشی سازنده در بدن ایفا می‌کند.
(عکس)

اگر به دنبال مولتی ویتامین های حاوی زینک هستید، اینجا کلیک کنید.

چگونگی مصرف شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس

اگر شربت ایمونیس را برای افزایش اشتهای کودکان استفاده می کنید بهتر است. در دو دوره این شربت را مصرف کنید و بین این دو دوره برای اثر بخشی بیشتر بین ۲-۳ هفته فاصله بیاندازید و سپس مصرف را از سر بگیرید.

هرچند انواع مختلفی از مکمل هایی با ترکیباتی که بالاتر گفتیم امروز در داروخانه ها موجود است، اما شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس برای کسانی که علاقه به خوردن شربت های بدمزه ندارد، یا اینکه به صورت خانوادگی قصد مصرف دارند(این شربت فاقد موارد مضر برای کودکان است) انتخاب خوبی می تواند باشد. شما می توانید این شربت و دیگر مکمل های غذایی را از طریق سایت دارو دات کام تهیه کنید.

نوشته شربت ایمیونیس ویتابیوتیکس برای چیست؟ اولین بار در مجله ی دارویی. پدیدار شد.