ضد چروک موثر با کلاژن کلاژینو

مکمل کلاژن کلاژینو یکی از مهم ترین مکمل های سرشار از پروتئین است که به سلامت پوست و مو و از بین بردن چین و چروک های موجود در پوست و مو کمک های بسیار مؤثری می کند. با بالا رفتن سن افراد و کاهش میزان کلاژن موجود در بدن آن ها، پوست افراد دچار چین و چروک شده و این عامل منجر به ایجاد پیری زودرس در فرد می شود. حال افراد می توانند با استفاده از این مکمل که از ترکیبات به سزایی تشکیل شده است، نقش بسیار مؤثری در کاهش میزان چین و چروک خود و هم چنین جلوگیری از فرآیند پیری زودرس در پوست خود داشته باشند. برای مثال، هیالورونیک اسید موجود در این مکمل، کمک مؤثری به آبرسانی پوست و زینک موجود در آن، از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می کند. در متن زیر اطلاعات بیشتری در این رابطه ارائه شده است.
ضد چروک موثر با کلاژن کلاژینو
مطالعات نشان می دهند که افراد با گذشت زمان انعطاف پذیری و تحرک موجود در پوست خود را از دست می دهند و این منجر به ایجاد خطوط و نشانه هایی بر روی پوست افراد می شود که این نشان ها حاکی از این است که افراد از سلامت پوست مناسبی برخوردار نیستند. یکی از این نشانه های مورد توجه، افزایش میز..

مکمل کلاژن کلاژینو یکی از مهم ترین مکمل های سرشار از پروتئین است که به سلامت پوست و مو و از بین بردن چین و چروک های موجود در پوست و مو کمک های بسیار مؤثری می کند. با بالا رفتن سن افراد و کاهش میزان کلاژن موجود در بدن آن ها، پوست افراد دچار چین و چروک شده و این عامل منجر به ایجاد پیری زودرس در فرد می شود. حال افراد می توانند با استفاده از این مکمل که از ترکیبات به سزایی تشکیل شده است، نقش بسیار مؤثری در کاهش میزان چین و چروک خود و هم چنین جلوگیری از فرآیند پیری زودرس در پوست خود داشته باشند. برای مثال، هیالورونیک اسید موجود در این مکمل، کمک مؤثری به آبرسانی پوست و زینک موجود در آن، از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می کند. در متن زیر اطلاعات بیشتری در این رابطه ارائه شده است.

ضد چروک موثر با کلاژن کلاژینو

مطالعات نشان می دهند که افراد با گذشت زمان انعطاف پذیری و تحرک موجود در پوست خود را از دست می دهند و این منجر به ایجاد خطوط و نشانه هایی بر روی پوست افراد می شود که این نشان ها حاکی از این است که افراد از سلامت پوست مناسبی برخوردار نیستند. یکی از این نشانه های مورد توجه، افزایش میزان چین و چروک در پوست افراد است که نقش به سزایی در کاهش اعتماد به نفس و زیبایی آنها دارد.

امروزه چین و چروک به عنوان یک عامل نشان دهنده پیری زودرس در افراد به ویژه در افراد سفید پوست، فاکتوری از کاهش اعتماد به نفس در افراد به ویژه در خانم ها می باشد.

علت های به وجود آمدن چین و چروک و خشکی پوست در افراد دلایل مختلفی دارد. یکی از مهمترین دلایل آن، این است که فرد از مکمل های خوراکی مناسب حاوی پروتئین و آنتی اکسیدان قوی استفاده نمی کند. کمبود ویتامین ها از قبیل ویتامین C و ویتامین E، کمبود انواع کلاژن و پروتئین ها در بدن و بسیاری از موارد دیگر که در ادامه بحث به آنها پرداخته می شود، موجب ایجاد چین و چروک و خشکی پوست افراد می شوند. زمانی که میزان چربی طبیعی در بدن کاهش پیدا می کند، منجر به وجود آمدن خشکی پوست می شود و تداوم این اختلال موجود در پوست باعث ایجاد چین و چروک هایی بر روی پوست افراد می شود.

تحقیقات نشان داده اند که افراد میانسال و بزرگسال بیشتر در معرض ابتلا به این نوع اختلال پوستی هستند، چرا که با افزایش سن افراد؛ میزان روغن طبیعی بدن کمتر و منجر به ایجاد خشکی در پوست می شود.

بررسی های حاصل از مطالعات پوستی نشان داده اند که اختلالات موردنظر که بخشی طبیعی از سالخوردگی و افزایش سن افراد است، بیشتر در بخش هایی از پوست از قبیل صورت، گردن، دست ها و ساعد که در معرض مستقیم نور آفتاب قرار دارند، به چشم می خورد. همچنین افرادی که دارای پوست روشنی هستند در مقایسه با افراد با پوست های تیره، با قرار گرفتن در معرض نور خورشید بیشتر موجبات ابتلا به ایجاد چین و چروک در پوست خود را فراهم می کنند. از عوامل دیگری که این نوع اختلالات را تشدید می کند آلودگی های هوا و استفاده از مصرف دخانیات است که این نوع اختلالات در پوست، نوعی عامل آزار دهنده برای افرادی به حساب می آید که در معرض آن قرار دارند. با این وجود، افرادی که در ایجاد این نوع اختلالات مقاومت می کنند و باعث کاهش چین و چروک موجود در پوست خود می شوند، احساس بهتری نسبت به خود دارند.

یکی از آشکارترین و سرسخت ترین شکل ایجاد چین و چروک در صورت به شکل چین های عمودی یا افقی بر روی پیشانی است که به محض ایجاد چنین نوعی از چین و چروک ها، مقابله با آنها و از بین بردنشان دشوار می شود و ممکن است برای همیشه بر روی پوست افراد باقی بمانند. مگر اینکه اقداماتی از قبیل انواع تزریق ژل و یا لیزر اثرات آنها را کاهش دهد. بنابراین با این وجود، از جمله مهمترین عوامل دیگری که منجر به ایجاد چین و چروک و خشکی پوست در افراد می شود می توان به مواردی از قبیل مصرف زیاد دخانیات، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اشعه های ماوراءبنفش، تکرار کردن یک حالت در صورت از قبیل اخم کردن و یا لبخند و خنده، عدم داشتن یک رژیم غذایی سالم حاوی پروتئین و آنتی اکسیدان را شامل می شود. اگرچه افزایش در ایجاد چین و چروک در صورت افراد با افزایش سن آنها امری طبیعی است و با افزایش سن، میزان چین و چروک ها نیز افزایش می یابد، ولی استرس و عوامل طبیعی دیگر نیز از جمله عواملی هستند که موجب تشدید این نوع اختلالات می شوند و در کاهش اعتماد به نفس افراد تأثیر به سزایی خواهند داشت.

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که داشتن پوست خشک خود می تواند عاملی برای ابتلا به اختلالات چین و چروک در پوست باشد اما در این رابطه، تحقیقات انجام شده نشان می دهند که داشتن پوست خشک اگرچه می تواند اختلالات پوستی مرتبط با پیری را تشدید کند و مشکلاتی در اختلالات پوست از قبیل جمع شدن پوست، آویزان شدن و ظاهر پوسته پوسته شدن آن و چین و چروک را بیشتر نمایان دهد ولی خود منجر به به تنهایی منجر به ایجاد چین و چروک نمی شود. زمانی که پوست چرب باشد علائم پیری را کمتر نشان می دهد ولی پوست خشک به خاطر اینکه نیازمند آب رسانی است حتی خطوط ریز موجود در پوست نیز نمایان می سازد و علائم پیری را به طور واضح تری نشان می دهد. یکی دیگر از عوامل مؤثر در ایجاد چین و چروک در پوست افراد عوامل ژنتیکی است.

پس با این وجود، پروتئین ها به عنوان یکی از مهمترین اجزای اصلی در پوست انسان هستند که به کلاژن معروف هستند و نقش به سزایی را در تقویت اختلالات و عوارض گفته شده، بر عهده دارند. کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و هر چه سن افراد بالاتر می رود میزان تولید کلاژن طبیعی در بدن آنها رو به کاهش می رود و این عمل، منجر به خشکی پوست و ایجاد چین و چروک در فرد می شود.

با این حال، یکی از انواع مکمل های تقویت کننده پوست در برابر چین و چروک و جوان سازی آن و نیز کمک به تقویت ناخن ها و رشد مو و همچنین استحکام و تقویت کننده عضلات و استخوان ها، که اکثر متخصصان نیز استفاده از آن را به افراد و به ویژه خانم ها و یا کسانی که برای درمان به مراکز تخصصی پوست مراجعه می کنند، پیشنهاد می دهند استفاده از مکمل کلاژن کلاژینو است که از پودر خالص کلاژن ماهی تشکیل شده است و حامی ترکیباتی از قبیل زینک، بیوتین، هیالورونیک اسید و ویتامین ث است. برای استفاده از این مکمل کافی است که ساشه را در لیوانی ریخته و آن را با انواع مایعات مدنظر محلول و سپس مصرف کرد. این پودر عاری از هر گونه چربی، قند و کلسترون و همچنین فاقد هر گونه رنگ و بو و مواد نگهدارنده است.

باید در نظر داشته باشیم که مکمل کلاژینو، آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که موجب تقویت سلامت کلی بدن و همچنین موجب تحریک رشد مو و جلوگیری از ریزش و سفید شدن تدریجی آنها می شود. استفاده از این مکمل خوراکی به انعطاف پذیری پوست بدن کمک قابل توجهی می کند.

دلیل اینکه این مکمل از چین و چروک و افتادگی پوست و در نتیجه پیری زودرس جلوگیری می کند این است که حاوی مقدار زیادی پروتئین است. ویتامین C موجود، یکی از ترکیبات تولید این مکمل می باشد که با داشتن خواص آنتی اکسیدانی، نقش به سزایی در شادی و طراوت پوست ایفا می کند. ترکیب موجود ویتامین C در مکمل کلاژن کلاژینو، خشکی و لک های پوستی را بر طرف و زخم ها را ترمیم می کند و در نهایت از پوست در برابر اشعه های خورشید مراقبت می کند. این پودر مکملی، علاوه بر کلاژن حاوی مقدار زیادی از ترکیبات دیگر موردنیاز و مؤثر برای پوست از قبیل ویتامین C، هیالوونیک اسید، زینک و بیوتین است. ویتامین C و هیالوونیک اسید موجود در کلاژن موردنظر، به اثربخشی کامل تر و بهتر آن کمک کرده است. چرا که این پودر تمام نیازهای پوست را برای جلوگیری از چین و چروک و ایجاد آبرسانی برطرف می کند.

از دیگر ترکیب مؤثر موجوددر این مکمل، زینک می باشد که از چین و چروک های موجود در پوست و پیری زودرس جلوگیری کرده و موجب تقویت پوست و زیبایی و شفافیت آن شده و از طرفی روند سفیدی و ریزش موها را کاهش می دهد. این محصول ساخت کشور فرانسه است که با خواص منحصر به فرد خود دارای اثرات مؤثری بر روی پوست و مو و ناخن و استحکام استخوان های افراد است. بنابراین بدون شک، بهترین مکملی که می توان برای ایجاد سلامت و داشتن پوستی شفاف از آن استفاده کرد، مکمل پودر کلاژن کلاژینو است.

نوشته ضد چروک موثر با کلاژن کلاژینو اولین بار در داروخانه آنلاین داروهلپ | داروخانه آنلاین | ارسال رایگان | darookhaneonline. پدیدار شد.