فروشگاه ماشین کنترلی آسیاوند

آسیاوند، مرجع خرید ماشین کنترلی بنزینی، کامیون کنترلی، تریلی شارژی، ماشین آرسی دریفت، ماشین آرسی صخره نورد، کیت کشنده های آرسی، مدل های راهسازی، ماکت موتور سیکلت، اسباب بازی های تخصصی و کلیه سرگرمی های RC و همچنین موارد غیر کنترلی مثل کیت ماکت موتورسیکلت همچنین کلیه مدل های خاص با نازلترین قیمت در ایران.

سرگرمی های رادیو کنترلی شامل دسته بندی های متنوعی می شوند که از بابت سطح تماس با محیط داری  دسته بندی اصلی زمینی، دریایی و هوایی (پروازی) هستند و هر یک نیز از زیر مجموعه های دیگری تشکیل می شوند.

در فروشگاه آسیاوند تمرکز بر مدل های حرفه ای RC سبک زمینی، خصوصا ماشین سنگین و مدل های راهسازی آرسی می باشد.

برند های ماشین کنترلی

تمامی برند های و جدید ترین محصولات تولید کنندگان مشهور دنیای آرسی هابی در فروشگاه Asia Vend آماده عرضه و یا بصورت سفارشی قابل تهیه می باشند که شامل برند زیر است:

  • تامیا
  • کیوشو
  • هرکولس هابی
  • لسو
  • دبلیو ال تویز
  • بی اس دی ریسینگ
  • اچ اس پی
  • رد کت
  • هوینا
  • دبل ای
  • روان آرسی

فروشگاه هابی آسیاوند، بصورت تخصصی بیشتر بر روی سبک زمینی که خود شامل انواع ماشین کنترلی سبک آفرود و آنرود با پیشرانه های سوختی بنزینی و نیترو یا پیشرانه های الکتریکی براش و براشلس است تمرکز دارد.

در ماشین های آرسی زیر مجموعه دیگری بنام ماشین آلات راهسازی انواع کامیون کنترلی و کشنده های آرسی که با نام تریلی شارژی  از تولید کنندگان و برند های معتبری همچون لسو، تامیا، هوینا، هرکولس هابی، دبلیو ال تویز و دبل ای در دسترس می باشند.  فروشگاه آسیاوند مفتخر است مدل های فوق را بدون واسطه و با تضمین پایین ترین قیمت و اصالت کالا به علاقه مندان این وسایل جذاب تقدیم نماید.

کامیون کنترلی آسیاوند

تریلی کنترلی، کشنده های آرسی و انواع کامیون کنترلی آسیاوند شامل مدل های متنوع کیت ماکت ماشین سنگین کنترلی اسکانیا، مان، بنز آکتروس، ولوو اف اچ می شود که در مقیاس های متنوع خصوصا ۱/۱۴ در مجموعه آسیاوند قابل تهیه هستند.

تولید کنندگان مهم کامیون آرسی شامل تامیا، لسو و هرکولس هابی می باشند.

ماشین آلات راهسازی آرسی

از زیر شاخه های ماشین کنترلی اسباب بازی خصوصا نمونه حرفه ای می توان به سبک عمرانی و راهسازی اشاره نمود.

ماشین راهسازی اسباب بازی <RC Construction Toys>  بسیار جذاب و قابل استفاده بصورت گروهی برای انجام یک فرایند تیمی است که محدودیت سنی نیز ندارد و در بین علاقه مندان دنیای آرسی بسیار محبوب است.

امکان شبیه سازی یک عملیات عمرانی و راهسازی با مجموعه چند عددی از ماشین آلات راهسازی آرسی برای تمام اعضای خانواده یا دوستان در کنار هم می تواند لحظات خوشی را برای شما رقم زند و در عین حال باعث افزایش مهارت کار تیمی در بین کودکان شود.

از پر فروش ترین و محبوب ترین ماشین آلات راهسازی می توان به بیل مکانیکی کنترلی هیدرولیک، لودر آرسی، کمپرسی، بولدوزر و گریدر اشاره کرد.
برند های متنوعی در این سبک فعال و دارای تولیدات زیادی هستند که در بین آن ها برند HUINA / WLTOYS / LESU / Double E از مهمترین سازندگان  سبک ماشین های آرسی عمرانی و راهسازی می باشند که در جدید ترین محصولات این برند ها در فروشگاه آسیاوند با تضمین اصالت و کیفیت کالا براحتی قابل تهیه می باشد.

تولید کنندگان ماشین آرسی بنزینی

سبک محبوب دیگر ماشین آرسی سوختی است که با نام ماشین آرسی بنزینی نیز شناخته می شود. یاد آور می شویم مدل های سوختی خود به دو زیر گروه با پیشرانه نیترو و بنزینی تقسیم می شوند که در هر دو گروه مقیاس و طراحی های مختلفی از نظر نوع حرکت و استایل وجود دارد مانند آفرود، آنرود و دریفت.

در زمینه تولید کنندگان GAS RC CARS  کمپانی های مطرحی همچون HPI / TRAXXAS / ROVAN RC / KYOSHO در این زمینه فعال هستند که فروشگاه آسیاوند در شاخه ماشین کنترلی بنزینی جدیدترین و بهترین محصولات کمپانی های فوق خصوصا برند روان را برای علاقه مندان به این رشته عرضه می دارد.

آسیاوند مرجع سرگرمی های رادیو کنترلی حرفه ای در ایران.