مرکز خرید ویا دِی کوندوتی در ایتالیا

اخذ ویزای ایتالیا:  بسیار زیاد هستند و ایتالیا متنوع ترین مراکز خرید را در خود جای داده است. اگر به ایتالیا سفر می کنید حتما به مراکز خرید این کشور بروید و از اجناس و برند های مختلف در این کشور دیدن کنید.

بهترین مراکز خرید در ایتالیا قرار دارد که تنوع زیادی از انواع برند های ایتالیایی، اروپایی و آمریکایی را مشاهده خواهید کرد. برای تکمیل سفرتان خرید هیجان انگیز را از دست ندهید و در اولویت سفر خود قرار دهید.

به طور کلی غیر ممکن است نام ایتالیا بر زبان ها بیاید و کسی یاد مد و مراکز خرید این کشور نیفتد، مراکز خرید با بهترین برند ها که عاشقان خرید را شیفته خود می کنند.

به دنبال اخذ ویزای ایتالیا هستید؟ این لینک را دنبال نمایید

مرکز خرید Quadrilatero d’Oro

نام کشور ایتالیا با مد و مراکز خرید گره خورده است. در این ميان سر زدن به یکی از پایتخت های مد جهان هم می تواند هوش از سر هر گردشگر خوش ذوقی ببرد. مراکز خرید میلان در کنار شهر هایی چون پاریس، لندن، نیویورک از بهترین مراکز خرید در تمام جهان به حساب می آید.

اگر در تلاش هستید به ایتالیا سفر کنید، شهر میلان را فراموش نکنید. میلان، موقعیتی است که نباید فرصت بازدید از بناهای تاریخی و مراکز خریدش را از دست بدهید. این شهر دارای اجناس و وسیله های مختلفی است که با همه سلیقه ها همخوانی دارد، از لباس و کیف و کفش گرفته تا انواع پارچه و مبل.

مرکز خرید Quadrilatero d’Oro یکی از مراکز دیدنی و جذاب است که در ایتالیا و میلان قرار دارد. شما دوستان عزیز برای سفر به ایتالیا و بازدید از بهترین مراکز میلان می توانید تور مورد علاقه خود را از سایت ما رزرو کنید. امروزه توریست ها و گردشگران زیادی به ایتالیا سفر می کنند و به شهر میلان برای خرید مراجعه می کنند.

مرکز خرید Galleria Vittorio Emanuele

بهترین مرکز خرید میلان Galleria Vittorio Emanuele است که در کشور ایتالیا قرار دارد‌. این مرکز یکی از مراکزی است که عرضه کننده محصولات شرکت های معتبر می باشد و علاوه بر آن کتاب، نقاشی، ظروف نقره و طلا و جواهر هم در آن یافت می شود.

به طور کلی این مرکز یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در جهان است که قدمت چندین ساله دارد. این بنا در سال ۱۸۶۱ ساخته شد و توسط جوزپه منگونی در سال های ۱۸۶۵ تا ۱۸۷۷ ساخته شد، به همین علت سبب شد تا میلان لقب کشور مد ایتالیا را به خود اختصاص دهد.

شما دوستان عزیز اگر از آن دسته افرادی هستید که علاوه بر مسافرت، خرید کردن هم برایتان لذت بخش است، با ما در این سفر همراه باشید.

مرکز خرید Galleria Vittorio Emanuele نه یک مرکز خرید ساده، بلکه یک شاهکار معماری است. در این گالری تاریخی و زیبا می توانید از تماشای بوتیک ها و فروشگاه ها لذت ببرید.

این مرکز قدیمی ترین مرکز خرید دنیا و دربردارنده تنها هتل هفت ستاره تایید شده دنیا می باشد. زیبایی و جذابیت و تنوع در این مرکز خرید به قدری زیاد است که چشم هر بیننده را به خود جلب می کند.

مرکز خرید ویا دِی کوندوتی

مرکز خرید در رم و مرکز خرید ویا دی کاندوتی محل برخی از بهترین فروشگاه های این شهر و مکان مناسبی برای پیدا کردن هدایا و لوازم مد روز می باشد. با قدم زدن در این خیابان ها می توانید علاوه بر لذت بردن از مناظر و جاذبه های اطراف، تجربه خریدی لذت بخش در ایتالیا را نیز داشته باشید.

خیابان ویا دی کوندوتی رم که در نزدیکی پله های اسپانیایی این شهر قرار دارد، یک مکان مناسب برای خرید و گردش در رم است.. این خیابان دارای ۲۲۰ مغازه، ۱۳ سالن و سینما، ۲ استخر شنا و یک مرکز فیتنس می باشد. در این مرکز انواع برند های بین المللی شعبه های مختلفی دارد.

 

اگر به دنبال اخذ ویزای شینگن هستید حتما لینک را دنبال نمایید

 

مرکز خرید Galleria Alberto Sordi

یکی از بهترین مراکز خرید رم، مرکز خرید Galleria Alberto Sordi است. این مکان از زیبا ترین مراکز خرید ایتالیا است و بنای این مراکز به قدری زیبا است که دیدن آن از خرید کردن داخل فروشگاه ها لذت بخش تر است. اگر به رم سفر کردید، حتما از اینجا دیدن کنید.

این مرکز تمام برند های روز دنیا را دارد و لازم به ذکر است بگوییم که نمی شود به اروپا مخصوصا مرکز مد یعنی ایتالیا سفر کنید و خریدی انجام ندهید.

در رم مراکز خرید بسیاری وجود دارد که میزبان برند های مشهور مد در جهان است. مرکز خرید Galleria Alberto Sordi تا سال ۲۰۰۳ گالری کونولا نامیده می شد و پس از درگذشت آلبرتو سوردی، هنرپیشه ایتالیایی به نام او تغییر پیدا کرد. این مرکز خرید به سبک معماری هنر نو و به شکل گذرگاهی طاق دار طراحی شده و معماری به نام داریو کربن در اوایل قرن بیستم در خیابان ویا دل کورسو ساخت.

مرکز خرید Roma Est

بزرگ ترین مرکز خرید رم، مرکز خرید Roma Est است. مرکز خرید روما با ۹۸۰۰۰ متر مربع یکی از مراکز خرید بزرگ رم با حدود ۲۲۰ فروشگاه می باشد و یک مجموعه سینمایی مدرن و لوکس دارد که هر روز بعد از ظهر ها باز می شود. این مرکز در دو طبقه به یک هایپر مارکت به نام پانوراما، رستوران، مک دونالد، کافه های متعدد، سرویس های بهداشتی و یک پارکینگ بزرگ سرپوشیده مجهز است.