معرفی بیشتر قرص وانا فلکس نورم لایف

در این مقاله با عنوان «قرص وانا فلکس نورم لایف» مجموعه ای از اطلاعات درباره این قرص گردآوری کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. مخاطب ما، افرادی هستند که تصمیم دارند برای مصرف این محصول اقدام کنند و به دنبال دانستن در این باره هستند. با مطالعه این مقاله می‌توانند ابتدا آگاهی های لازم را کسب کنند.
قرص وانا فلکس نورم لایف
قرص وانا فلکس نورم لایف یکی از مکمل های دارویی مناسب برای سلامتی استخوان ها و دندان ها می‌باشد.
با قرص وانا فلکس نورم لایف بیشتر آشنا شویم:
قرص وانا فلکس نورم لایف مکملی است که برای جلوگیری از پوکی استخوان ها و حفظ تراکم دندان ها طراحی شده است. این دارو سلامتی و رشد را در ساختارهای استخوانی بدن حمایت می‌کند و همچنین خشکی پوست و شکنندگی ناخن ها را درمان می‌کند.
این دارو از موادی ساخته شده است که برای حفظ سلامتی و همچنین رشد ساختارهای استخوانی در بدن، ضروری هستند. کلسیم اصلی ترین ماده تشکیل دهنده قرص وانا فلکس نورم لایف است. علاوه بر کلسیم، این دارو از ویتامین D نیز برخوردار می‌باشد. این ویتامین نه تنها برای جلوگیری از پوکی استخوان لازم است، در جذب بهتر و ب..

در این مقاله با عنوان «قرص وانا فلکس نورم لایف» مجموعه ای از اطلاعات درباره این قرص گردآوری کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. مخاطب ما، افرادی هستند که تصمیم دارند برای مصرف این محصول اقدام کنند و به دنبال دانستن در این باره هستند. با مطالعه این مقاله می‌توانند ابتدا آگاهی های لازم را کسب کنند.

قرص وانا فلکس نورم لایف

قرص وانا فلکس نورم لایف یکی از مکمل های دارویی مناسب برای سلامتی استخوان ها و دندان ها می‌باشد.

با قرص وانا فلکس نورم لایف بیشتر آشنا شویم:

قرص وانا فلکس نورم لایف مکملی است که برای جلوگیری از پوکی استخوان ها و حفظ تراکم دندان ها طراحی شده است. این دارو سلامتی و رشد را در ساختارهای استخوانی بدن حمایت می‌کند و همچنین خشکی پوست و شکنندگی ناخن ها را درمان می‌کند.

این دارو از موادی ساخته شده است که برای حفظ سلامتی و همچنین رشد ساختارهای استخوانی در بدن، ضروری هستند. کلسیم اصلی ترین ماده تشکیل دهنده قرص وانا فلکس نورم لایف است. علاوه بر کلسیم، این دارو از ویتامین D نیز برخوردار می‌باشد. این ویتامین نه تنها برای جلوگیری از پوکی استخوان لازم است، در جذب بهتر و بیشتر کلسیم نیز نقش دارد.

دلایل استفاده از کلسیم در ساخت قرص وانا فلکس نورم لایف کاملا واضح است. کلسیم مهمترین عنصر معدنی موجود در بدن است که ماده اصلی سازنده استخوان ها می‌باشد. وجود مقدار لازم کلسیم در بدن، تراکم استخوانی را حمایت می‌کند و سرعت فرایندهای ترمیم استخوان ها را بهبود می‌بخشد. اما کلسیم علاوه بر اینکه نقش ساختاری دارد، نقش عملکردی مهمی نیز در بدن دارد. این ماده در مکانیسم های نقل و انتقال مواد مختلف در بین سلول ها، نقش مهمی دارد. در واقع کلسیم یکی از ترانسپورترهای شیمیایی کانال های غشایی است که عبور و مرور مواد مختلف از عرض غشا را کنترل می‌کند. عدم وجود کلسیم کافی در بدن، عواقب خطرناکی دارد. احتمالا مهمترین پیامد منفی کمبود کلسیم در بدن، پوکی استخوان است. قرص وانا فلکس نورم لایف مکملی است که با داشتن کلسیم به شما کمک می‌کند درگیر پوکی استخوان و سایر عوارض کمبود این ماده معدنی در بدن نشوید.

کمبود کلسیم در بدن معمولا با افزایش سن بیشتر می‌شود. با گذشت زمان و افزایش سن، جذب کلسیم از طریق مواد غذایی کاهش می‌یابد. از طرفی نیاز بدن به کلسیم بیشتر می‌شود. این دو موضوع به صورت همزمان باعث می‌شوند که بدن از ذخایر کلسیم موجود در استخوان ها و دندان ها، برای مصارف سلولی استفاده کند. تجزیه سلول های استخوان ها، سبب پوکی استخوان می‌شود. به همین خاطر، مصرف مکمل های کلسیم دار مانند وانا فلکس نورم لایف برای افراد سالمند، اهمیت ویژه ای دارد.

ویتامین D نیز به اندازه کلسیم برای بدن اهمیت دارد. افرادی که به کمبود این ویتامین دچار هستند، توده استخوانی ضعیفی دارند. زیرا جذب کلسیم در این افراد، کمتر از حالت طبیعی است و کمبود کلسیم باعث ضعف ساختاری و عملکردی استخوان ها و دندان ها می‌شود. از این رو، مصرف مکملی که دارای کلسیم و ویتامین D به صورت توامان باشد، اهمیت زیادی دارد.

ویتامین D به شکل طبیعی در غذاهایی مانند ماهی و روغن های گیاهی مانند روغن کنجد، به وفور یافت می‌شود. اما از آنجایی که رژیم غذایی بسیاری از افراد، کامل نیست و فاقد مقادیر مورد نیاز این ویتامین است، بهترین کار، مصرف مکمل های حاوی این ویتامین است. قرص وانا فلکس نورم لایف، از مقادیر لازم این ویتامین برخوردار است و به خاطر داشتن کلسیم و ویتامین D، فواید زیادی برای بدن دارد.

ویژگی های قرص وانا فلکس نورم لایف

  1. مناسب برای تقویت ساختارهای استخوانی و دندان ها
  2. مکملی مناسب برای درمان قطعی کمبود کلسیم در بدن
  3. مفید برای تقویت سیستم ایمنی کل بدن
  4. بهبود عملکرد اعصاب
  5. موثر در پیشگیری از بروز پوکی استخوان
  6. مکملی مناسب برای مبارزه با انواع سرطان روده
  7. کمک به کاهش و تنظیم فشار خون
  8. مناسب برای حفظ سلامت قلب
  9. درمان پوکی استخوان در هر مرحله ای که باشد

نکاتی درباره استفاده از قرص وانا فلکس نورم لایف

  • مقدار مصرفی دارو را بدون مشورت با پزشک خود یا داروساز، افزایش ندهید. (در صورتی که بدون نسخه آن را تهیه کرده اید، طبق نحوه مصرفی که روی بروشور داخل جعبه درج شده است دارو را استفاده کنید)
  • در صورتی که مصرف دارو را برای یک نوبت، فراموش کردید، به محض یادآوری باید آن را مصرف کنید. اما در صورتی که زمان دوز بعدی مصرف دارو، نزدیک است، باید تنها همان دوز را مصرف کرده و از دو برابر کردن میزان مصرف دارو، خودداری کنید.
  • در صورتی که پس از مصرف قرص وانا فلکس نورم لایف هرگونه عوارض ناشی از حساسیت به ترکیبات موجود در آن در شما بروز پیدا کرد، مصرف آن را فوری قطع کنید و پزشک خود را در جریان بگذارید.
  • این فراورده دارویی، تنها یک مکمل است و برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نیست.
  • لطفا به مدت حداقل ۲ ساعت پس از مصرف این مکمل از مصرف سایر داروهای خوراکی اجتناب کنید.
  • در صورتی که مواد غذایی حاوی غلات و فیبر مصرف نموده اید، قرص وانا فلکس را به مدت حداقل ۲ ساعت پس از آن، میل کنید.
  • در صورتی که به هر یک از انواع بیماری های کلیه مبتلا هستید، قبل از مصرف این فراورده دارویی با پزشک مشورت نمایید.
  • خانم های باردار و مادرانی که در دوران شیردهی قرار دارند باید قبل از شروع به مصرف این دارو، از پزشک خود اجازه بگیرند.
  • در صورتی که تحت درمان با دارو یا مکمل خاصی هستید، قبل از مصرف این قرص با پزشک مشورت کنید.
  • عوارض جانبی قرص وانا فلکس نورم لایف بسیار نادر است اما در صورت مصرف طولانی مدت و یا مصرف بیش از اندازه دوز مجاز، ممکن است بروز پیدا کند.
  • این فراورده دارویی را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
  • دارو را در محلی خشک و خنک نگهداری نمایید.
  • به هشدارهای روی جعبه و آنچه که روی بروشور مربوط به دارو نوشته شده است، دقت کنید.

شیوه مصرف قرص وانا فلکس نورم لایف

شیوه مصرف قرص وانا فلکس نورم لایف به این صورت است که باید روزانه ۲ تا ۳ عدد قرص مصرف شود. مصرف این فراورده دارویی بهتر است همراه با غذا صورت گیرد. به همراه آب کافی میل شود.

ترکیبات یونی قرص وانا فلکس نورم لایف

در هر ۱ عدد قرص ترکیبات
۵۰۰ mg Calcium
۵ µg Vitamin D3

مشخصات فنی قرص وانا فلکس نورم لایف

  • نام تولید کننده : کمپانی نورم لایف
  • جنس مصرف کننده: عمومی
  • نوع محصول عرضه شده: قرص
  • نام انگلیسی محصول: Norm Life Vana Flex Calcium + Vitamin D3 60 Tabs
  • نوع بسته بندی: جعبه مقوایی حاوی ۶۰ عدد قرص
  • نام برند: Norm Life، نورم لایف
  • کشور سازنده: کانادا

نتیجه گیری

قرص وانا فلکس نورم لایف مکملی مناسب برای افرادی است که در معرض خطر پوکی استخوان قرار دارند. البته منظور از این حرف، تنها افراد سالمند نیستند. بلکه جوانانی که به دلایل مختلف در معرض پوکی استخوان هستند یا نوجوانانی که در سنین رشد قرار دارند، نیز می‌توانند از این مکمل استفاده کنند.

این فراورده دارویی فاقد هرگونه نگهدارنده، افزودنی، رنگ و طعم دهنده است. حتی هیچ ترکیب شیمیایی اضافه ای نیز در آن وجود ندارد. بلکه تنها مواد تشکیل دهنده قرص وانا فلکس نورم لایف، کلسیم و ویتامین D هستند. افرادی که به هر دلیلی دچار کمبود کلسیم یا ویتامین D هستند، لازم است که از این مکمل استفاده کنند. این مکمل برای همه افراد بالاتر از ۱۲ سال قابل استفاده است.

امروزه رژیم غذایی افراد بسیار ضعیف شده است و افراد به دلایل مختلف، اهمیت چندانی برای کیفیت غذایی که می‌خورند، قائل نیستند. این امر سبب شده تا کمبود مواد معدنی مهم و ویتامین های لازم در رشد ساختارهای مختلف بدن، به صورت های گوناگون خود را نشان دهد. علاوه بر این، ویتامین D منابع غذایی اندکی دارد و به ندرت از طریق رژیم غذایی تامین می‌شود. به همین خاطر انسان همواره به مصرف مکمل های حاوی این ویتامین نیاز دارد. یکی از بهترین مکمل ها برای رساندن این ویتامین به بدن، قرص وانا فلکس نورم لایف است که علاوه بر ویتامین D کلسیم نیز دارد.

ترکیب کلسیم و ویتامین D در کنار یکدیگر بسیار مفید است. این ترکیب معجزه آسا، فواید زیادی برای بدن دارد که نمی‌توان همه آنها را ذکر کرد. اما مهمترین فایده مصرف این ترکیب فوق العاده، جلوگیری از بروز پوکی استخوان و حفظ تراکم بالای استخوان ها و دندان ها است.

مصرف این مکمل برای کودکان زیر ۱۲ سال ممنوعیت دارد. همچنین خانم های باردار و مادرانی که در دوران شیردهی قرار دارند، باید قبل از مصرف این دارو، با پزشک خود مشورت کرده و از وی اجازه بگیرند.

نوشته معرفی بیشتر قرص وانا فلکس نورم لایف اولین بار در داروخانه آنلاین داروهلپ | داروخانه آنلاین | ارسال رایگان | darookhaneonline. پدیدار شد.