معرفی سه بازی به یاد ماندنی در پلی استیشن یک

پلی استیشن یک در سال ۱۹۹۴ توسط کشور ژاپن عرضه شد. که قبل از آن کنسول های سگا و مگا در کشور ما بسیار رواج داشت. قبل از این که این کنسول وارد بازار شود در کلوپ های شبانه و روزانه با استفاده از کنسول سگا مردم به بازی های آن می پرداختن. این نوع سیستم ها بسیار ضعیف و کیفیت بازی های آنها بسیار ضعیف بود. اما با گذشت زمان کشور ژاپن پدیده جدیدی بنام پلی استیشن یک رو وارد بازار ژاپن عرضه کرد. که بعد از سال ها این کنسول به کشور محبوب ما ایران رسید. بعد از عرضه شدن این پلی استیشن جدید مردم ایران در کلوپ های روزانه در صف انتظار می ماندن تا بتوانند بازی های متنوع و جذابی در این پلی استیشن انجام دهند. سایت سافت دانلود بزرگ ترین سایت دانلود رایگان نرم افزار است

در سال ۱۹۹۹ اولین بازی جذاب سال که توسط شرکت کونامی عرضه شد انتشار پیدا کرد. اسم این بازی بود بازی فوتبال ۱۹۹۸

این بازی بر خلاف دیگر سیستم ها سرو صدای بلندی ایجاد کرد. چرا که این بازی علاوه بر تک نفره میتوانستن بصورت دو نفره با دوستان خود رقابت کنند. در سال ۱۹۹۹ اویل ماه اوکتبر نسخه جدید بازی فوتبال ۱۹۹۸ در بازار ایران انتشار شد.بعد از آن موقع شرکت کونامی که از بازی ۱۹۹۸ خاطر بسیار خوبی دارد هر سال با نسخه جدید فوتبال از سایت کونامی عرضه میشود.

اما این پایان کار نبود بازی های بسیاری وارد بازار شدند که محبوب ترین آنها بازی فوتبال ۱۹۹۸,بازی هاروست مون , بازی سبک مبارزه ای تیکن ۳ بودند.

بازی فوتبال ۱۹۹۸

فوتبال سال ۱۹۹۸ بطور کارتونی و جذاب در پلی استیشن یک که میتوان یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های فوتبال در ان زمان گفت. بازی که شما در آن میتوانستین تیم محبوب ملی خودتون رو انتخاب کنید و پا به میدان جام جهانی جهان بزارید.در این بازی علاوه بر تک نفره میتوانستید بصورت دونفره با دوستان خود بازی کنید. آنها را ببرید یا به آنها ببازید این شیرینی فوتبال بود که یک حرفه بهتر پا به میدان بزارید.

شما در این بازی علاوه بر انتخاب تیم میتوانستید بازیکنان محبوب جهان از جمله رونالدو, امبوبابا, اورتگا, ریوالدو, اموکاچی و… سایر بازیکنان که در کشور های مختلف بازی  میکردند.بازی خاطره انگیز بازی ۱۹۹۸ میتواند یک رخداد مهم در زندگی خیلی از کاربران باشد. چرا که این بازی هنوز هم در کلوپ های روزانه بازی میکنند.

بازی هاروست مون

یک بازی جدید, یک بازی خاطره انگیز از بازی بسیار جذاب هاروست مون که موضوع بهتر و جذاب برای شما است. بله این است بازی مزرعه رایگان که بصورت شبیه سازی شده میتواند خاطرات بسیاری از کاربران رو بیدار کند. بازی هاروست مون با توجه به گرافیک کارتونی که داشت اما میتوان گفت یک بازی جذاب امروزه هم به شما میاید. بازی که شما در آن خاطرات خوبی دارید.

در داستان بازی هاروست مون بگیم که روزی پسر جوانی پدر بزرگ اون دهدکده را برای همیشه ترک میکند. اون تصمیم میگیرد تا به شهر برود. اما این مزرعه برای کی می ماند. بله برای شما در این بازی پدر بزرگ شما بعد از ترک دهکده به شما وظایف زیادی رو محول میکند. اما در این کار شهردار و اهالی دهکده برای رسیدن به هدف های شما یاری میکنند. در این بازی شما بعنوان یک جوان ۲۱ ساله که تجربیات شما این اجازه رو به شما نمی دهد تا یک مزرعه بزرگ رو اداره کنید از شهردار دهکده میخواهید تا به ثمر رسیدن هدف های خوبتون شما رو کمک کنند.

در این بازی شما مشغول کاشت و برداشت در مزرعه خود میشود. علاوه بر کاشت و برداشت میتوانید از حیوانات اهلی همچون مرغ, گاو, اسب, سگ, ماهی و حیوانات جنگی نگهداری کنید. این حیوانات میتوانند برای شما منع در آمد باشند. پس شما برای بزرگ کردن و گسترش کار خود به یکم در آمد خوبی نیاز دارید. این در آمد ها میتوانند از طریق کاشت و برداشت باشند. یا میتواند از طریق فروش محصولات حیوانی باشد و راه هایی دیگر …

در این بازی ازدواج میکنید تشکیل خانواده میدید. برای خودتون و خانوادتون رفاه و آرامش رو به ارمغان میاورید. و در آخر صاحب فرزند میشود.

اما نحوه ازدواج در بازی هاروست مون

در این بازی شما باید یک دختر که قلب مشکی دارد او را در نظر بگیرید. با توجه به علایق آن کادو هایی رنگی بهش بدید و در آخر قلب اون برای شما قرمز خواهد شد. و در نهایت با هدیه پر آبی  بعد از یک هفته در کلیسا با اون ازدواج میکنید. این بازی رایگان میتوانید بصورت کنترلر هم در رایانه خود بازی کنید. دانلود بصورت رایگان و مستقیم در سافت دانلود انجام میشود.