میکرودرم برای چی خوبه ؟ آشنایی با فناوری میکرودرم

میکرودرم برای چی خوبه ؟ آشنایی با فناوری میکرودرم

در گذشته برای چین ‌و ‌چروک، لکه‌های تیره روی صورت، اسکار و جای سوختگی درمان موثری وجود نداشت. بسیاری از افراد مجبور بودند با علائم آبله، جای جوش و آثار زخم حوادث ناگوار روی صورتشان زندگی کنند. اما حالا برخلاف گذشته، درمان‌های گوناگونی برای رفع این عارضه‌ها و ضایعات پوستی وجود دارد. طوریکه تعدد این روش‌های درمانی می‌تواند، باعث سردرگمی بیمار شود. اگر مشغول تحقیق در مورد زیبایی و جوانسازی پوست هستید، نام میکرودرم را در بین مقالات و کلینیک‌ها زیاد شنیده‌اید. اگر شما هم با پرسش میکرودرم برای چی خوبه و چه فایده‌ای دارد روبرو شده‌اید، با ما همراه شوید. زیرا در ادامه این مقاله قصد داریم، در مورد فناوری میکرودرم صحبت کنیم.

میکرودرم ابریژن چیست و چگونه انجام می شود ؟

قبل از اینکه بگوییم میکرودرم برای چی خوبه، ابتدا باید به پاسخ پرسش میکرودرم ابریژن چیست بپردازیم. میکرودرم ابریژن، یک روش غیر‌تهاجمی و غیر شیمیایی برای جوانسازی و شادابی پوست است. در این روش با استفاده از دستگاه اسپری میکروکریستال، لایه خارجی پوست که شامل سلول‌های خشک و مرده است، از بین رفته، تا سلول‌های جدید و شاداب در آن ایجاد شوند. سابیدن و لایه‌برداری پوست توسط این ذرات کریستالی، میزان کلاژن سازی را افزایش داده و سبب می شود تا صورت شما لطیف‌تر به نظر برسد.

در این روش ابتدا پوست به طور کامل تمیز شده و از هرگونه مواد آرایشی و چربی پاک می‌شود. سپس پزشک دستگاه میکرودرم ابریژن را با فشار معینی روی سطح پوست قرار داده و تراش‌های سطحی روی لایه‌های فوقانی پوست ایجاد می‌کند. البته به طور همزمان پروسه مکش نیز روی پوست انجام شده و با جمع شدن کریستال‌ها از سطح پوست، خون به جریان افتاده و پوست با طراوت‌تر می‌شود.

لیست مزایا و معرفی کاربرد روش میکرودرم ابریژن

اغلب افراد ترجیح می‌دهند برای درمان ضایعات پوستی، روش‎‌های خانگی و زمان‌بر مثل ژل و ماسک را کنار گذاشته و از راه‌های درمانی موثر و کاربردی چون میکرودرم ابریژن استفاده کنند. در ادامه مقاله قصد داریم بگوییم که میکرودرم برای چی خوبه و چه کاربردی برای پوست دارد.

  • یکنواخت کردن بافت و رنگ پوست
  • درمان لک‌های ناشی از حاملگی، پیری، نور خورشید و آکنه
  • درمان منافذ باز پوست
  • از بین بردن جای جوش و اسکار آکنه و زخم
  • رفع جوش‌های زیرپوستی و سرسیاه
  • پاک کردن تاتو و خالکوبی
  • درمان چین‌و‌چروک سطحی پوست

پروسه میکرودرم ابریژن، در سریع‌ترین زمان ممکن رخ داده و فرد هیچگونه درد یا سوزشی احساس نخواهد کرد. همچنین بعد استفاده از میکرودرم ابریژن، میزان نفوذ و جذب مواد دارویی به پوست بیشتر شده و اثربخشی محصولات جوانسازی بر پوست افزایش می‌یابد.آیا استفاده از میکرودرم ابریژن عوارض خاصی دارد ؟

آیا استفاده از میکرودرم ابریژن عوارض خاصی دارد ؟

در مواردی نادر ممکن است پوست فرد بیمار بعد از میکرودرم ابریژن، تغییر رنگ داده و متورم شود. البته این مشکل موقتی بوده و بعد از یک یا دو روز به طور کامل برطرف خواهد شد. روش میکرودرم ابریژن، برای افرادی که آکنه فعال داشته یا بیماری پسوریازیس دارند، مناسب نیست.

نکات مراقبتی قبل و بعد از درمان میکرودرم ابریژن

در اولین قدم بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید. در این مرحله پزشک، شما را با پروسه درمانی میکرودرم آشنا کرده و درباره تعداد جلسات، مزایا و هزینه صحبت خواهد کرد. سپس پوست شما را با دقت بررسی و معاینه کرده تا ببیند، این روش درمانی برای شما مناسب هست یا نه؟ در این مرحله اگر پوست چین ‌و ‌چروک عمیقی داشته باشد، از سایر روش‌های جوانسازی مثل لیفتینگ صورت با نخ یا هایفو استفاده خواهد شد.

یک متخصص پوست و جراح زیبایی ماهر، از تمام مشکلاتی که ممکن است رخ دهد آگاه بوده و می‌تواند آن را مدیریت و رفع کنند. پس، از انجام دادن میکرودرم ابریژن در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، پرهیز کنید.

ممکن است بنابر تشخیص پزشک، حداقل یک هفته پیش از شروع جلسات میکرودرم ابریژن، از سولاریوم و برنزه‌شدن منع شوید. بعد از میکرودرم ابریژن، نیازی به گذراندن دوره نقاهت خاصی نداشته و می‌توانید به سرعت فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهید. تا دو الی چهار هفته بعد از میکرودرم ابریژن، هیدراته و مرطوب نگه‌داشتن پوست از اهمیت زیادی برخوردار است. در طی این مدت از مصرف لوازم آرایشی خودداری کرده و در تمام طول روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
میکرودرم ابریژن سریع ترین و موثرترین روش برای درمان مشکلات پوستی

میکرودرم ابریژن سریع ترین و موثر‌ترین روش برای درمان مشکلات پوستی!

در این مقاله به پرسش میکرودرم برای چی خوبه پاسخ داده و مزایا و نکات مراقبتی این پروسه را به طور کامل توضیح دادیم. میکرودرم با استفاده از سایش و لایه‌برداری، عارضه‌های سطحی پوست را در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن برطرف خواهد کرد.

اما برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن از میکرودرم ابریژن، به یک کلینیک معتبر مراجعه و از یک پزشک متخصص کمک بگیرید. تمامی کلینیک‌ها و مطب‌های شناخته‌شده، از دستگاه‌های استاندارد و بروز، برای جوانسازی پوست استفاده می‌کنند. این کلینیک‌ها وسایل و لوازم پیشرفته خود را از شرکت تجهیزات پزشکی پوست و زیبایی آفا تهیه می‌کنند. آفا با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه تولید و عرضه تجهیزات پزشکی، بهترین خدمات را به کاربران این عرصه ارائه خواهد داد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه دستگاه آفا، با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۱۰۷۰۷۰ تماس حاصل کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز بدهید[مجموع: ۱ میانگین: ۱]

نوشته میکرودرم برای چی خوبه ؟ آشنایی با فناوری میکرودرم اولین بار در مجله داروخانه مثبت سبز. پدیدار شد.