هر آنچه که باید در مورد پنل پیامک بدانید

مقدمه

کاربرانی که دارای کسب و کارهای بزرگ هستند و پیامک های انبوه، به مشتریان، ارسال می کنند با پنل sms آشنا هستند. اما سایر کاربران، به محض شنیدن این اصطلاح، با این سوال مواجه می شوند که پنل یا سامانه پیامک چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از اینکه به بررسی و تعریف پنل پیامک بپردازیم یک مثال ساده بیان می کنیم تا با کاربرد سامانه پیامک یا sms آشنا شوید. فرض کنید می خواهید به یک گروه از مشتریان خود، مثلا مشتریان زیر ۲۰ سال یا فقط به مشتریان خانم، پیامک ارسال کنید. مطمئنا در چنین زمانی نمی توان یک گوشی در دست گرفت و به تک تک این افراد، اس ام اس تبلیغاتی خود را ارسال کرد.

به همین دلیل، اغلب صاحبان اینگونه مشاغل به دنبال راهکاری هستند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان، پیامک های تبلیغاتی خود را به مخاطبان خود ارسال کنند. پنل پیامکی یکی از بهترین راهکارها است که آن را با نام های دیگری مثل سامانه تبلیغاتی، سامانه پیامک یا سامانه sms هم می شناسند. این خط خدماتی کمک می کند کاربران بتوانند با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن، اس ام اس های تبلیغاتی خود را به صورت یکجا به مخاطبان خود ارسال کنند.

سامانه تبلیغاتی، امکان ارسال sms تبلیغاتی و خدماتی را برای کاربران فراهم می کند. به عبارت دیگر، با سامانه پیامکی یا سامانه پیام کوتاه ملی ایران می توانید به تمام اهداف کاری خود اعم از جذب مشتری، تعامل با مشتری و تبدیل مشتریان به مشتریان دائمی برسید.

پنل پیامک

سامانه پیامک چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

سرویس پیام کوتاه ملی ایران یا اس ام اس، یک سامانه و نرم افزار بسیار پیشرفته در فضای اینترنت است که با کمک شبکه های تلفن همراه، می تواند پیامک های انبوه را به مخاطبان، ارسال یا دریافت کند. طراحی و ارائه این سامانه، یکی از مهمترین دستاوردهای حوزه ارتباطات است. با این نرم افزار می توان به یک تا هزاران، مشتری، پیامک ارسال کرد. ایجاد باشگاه مشتریان، کارایی ساده و آسان، افزایش مشتریان، ارسال کد اعتبارسنجی، قابلیت اتصال به نرم افزارهای حسابداری و ارسال انبوه پیامک از مهمترین شاخصه های این پنل است.

نکته قابل توجه در مورد این سرویس پیامکی این است که اغلب این سرویس ها، تحت وب هستند. یعنی برای استفاده از آن ها باید به اینترنت متصل بود. البته برخی دیگر از سامانه های پیامکی از نرم افزار ویندوزی برخوردار هستند. یعنی این دسته از پنل ها برای ارسال sms تبلیغاتی و خدماتی، به اتصال اینترنت، نیاز ندارند.

قرارداد انحصاری اپراتور ارین تل با هلدینگ ایرانیان

ویژگی های پیام کوتاه ملی ایران

یکی از مهمترین ویژگی های پنل اس ام اس این است که برای ارسال پیامک به موبایل، نیاز ندارد. در صورتی که در گذشته، ارسال sms تبلیغاتی و خدماتی انبوه از طریق موبایل انجام می گرفت که پروسه ای زمان بر بود. اما امروزه با کمک پنل پیامکی، در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه می توان انواع پیامک را به حجم بالایی از شماره ها، ارسال کرد.

این پنل از ویژگی های دیگری هم برخوردار است. مثلا می توان، مخاطبان را دسته بندی کرد و اس ام اس مورد نظر را به هر دسته مد نظر، ارسال نمود. نکته قابل توجه در مورد پنل sms این است که قابلیت ارسال پیامک، فقط برای کسب و کارها نیست و مخاطبان نیز می توانند برای آن ها اس ام اس، ارسال کنند. در واقع این پنل کمک می کند تعامل بین مشتری و مشاغل، قوی تر شود.

از دیگر ویژگی های این سرویس پیامکی این است که هم قابلیت ارسال پیامک از طریق خط خدماتی و هم سیمکارت را دارد. معمولا پیامک های غیر تبلیغاتی، نظیر پیامک های تبریک تولد، کد فعال سازی و … از طریق خط خدماتی ارسال می شود. اما ارسال sms تبلیغاتی از طریق سیمکارت، صورت می گیرد.

پنل پیامکی این امکان را برای کاربران، فراهم می کند که بدون نیاز به مودم و سایر تجهیزات سخت افزاری بتوانند پیامک های تبلیغاتی خود را به شماره های مسدود و بلک لیست ارسال کنند. ارسال پیامک لیست سیاه یکی از مهمترین شاخصه های این نرم افزار است. معمولا ارسال به شماره های بلک لیست از طریق خط خدماتی انجام می گیرد.

با خط خدماتی نه تنها ارسال پیامک لیست سیاه ممکن است بلکه می توان به شماره های نامحدودی، اس ام اس، ارسال کرد.

هلدینگ ایرانیان

روش های ارسال پیامک از طریق سرویس پیام کوتاه ملی ایران

  • ارسال اس ام اس از طریق مرورگر
  • ارسال اس ام اس از طریق کد پستی
  • ارسال به شماره های بلک لیست
  • ارسال اس ام اس بر اساس دسته بندی سن و جنسیت
  • ارسال پیامک بر اساس کد پستی و منطقه
  • ارسال پیامک به شماره های روشن
  • ارسال پیامک bts
  • ارسال پیام های صوتی انبوه

قرارداد انحصاری اپراتور ارین تل

تهیه پنل پیامکی از شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان

با توجه به ویژگی های سامانه پیامکی، کسب و کارهای مختلفی به دنبال تهیه این پنل برای تبلیغات و افزایش متری شغل خود هستند. در حال حاضر، شرکت های مختلفی اقدام به ارائه چنین سامانه ای نموده اند که قیمت، تعرفه و امکانات سامانه پیامکی هر شرکت با شرکت دیگر، متفاوت است.

شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان یکی از معتبرترین شرکت های این حوزه است که با تکیه بر سال ها تجربه و تخصص خود، بهترین پنل پیامکی با بهترین ویژگی ها و امکانات، به کاربران خود ارائه می دهد. از مهمترین ویژگی های این شرکت می توان به مجهز بودن به دیتا جدید همراه اول و ایرانسل، اپراتور آرین تل و تبلیغات ارین تل اشاره کرد. قرارداد انحصاری اپراتور ارین تل با هلدینگ ایرانیان از مهمترین شاخصه های این شرکت است.

هدف از قرارداد انحصاری اپراتور ارین تل با هلدینگ ایرانیان، ارتقا و توسعه خدمات رسانی این شرکت در زمینه ارسال پیامک، به کاربران، می باشد. رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی کم ترین تعرفه بدون واسطه و به منظور رفاه حال مشتریان و برای جبران خسارت های ناشی از همه گیری ویروس کرونا، این پنل پیامکی را با کمترین تعرفه و بدون واسطه در اختیار کاربران قرار می دهد.

سخن آخر

با این قابلیت های ذکر شده، هلدینگ ایرانیان موفق شد جامع ترین سامانه نسل دوم اس ام اس را به کاربران خود ارائه دهد. این پنل پیامکی علاوه بر برخورداری از قابلیت هایی نظیر دیتا جدید همراه اول و ایرانسل و ارسال پیامک به خطوط همراه اول، ایرانسل و ارین تل، ارسال فایل‌ های اکسل و  Text، تبلیغات ارین تل، ارسال کارت ویزیت و سایر ماژول های سامانه پیامکی معتبر، به گونه ای طراحی شده که تمام کاربران بتوانند به راحتی با آن کار کنند.