چگونه از شکم بند لاغری استفاده کنیم؟

زمان مطالعه: ۷ دقیقهچگونه از شکم بند لاغری استفاده کنیم؟ این سوالی است که اگر به تازگی زایمان کرده باشید یا به فکر لاغر شدن افتاده باشید، به ذهن شما خطور کرده است.
اولین دلیل شهرت شکم بند ها به مسائل پزشکی برمی گردد چون در ترمیم، تأثیر عجیب و شگفت انگیزی دارد.
مثلاً بعد از بعضی جراحی ها به کار می رود تا در ترمیم و بهبود زخم محل عمل کمک کند. یکی دیگر از کاربرد های شکم بندها که از قضا به شدت نیز مورد توجه قرار می گیرد، شکم بند های لاغری می باشند. اما چگونه از شکم بند لاغری استفاده کنیم؟
دلیل استقبال از این گن ها و شکم بند ها نیز پیدا کردن شکل بهتری برای اندام و لاغر شدن به وسیله ی بستن آن در مدت زمان کوتاهی می باشد.در این مقاله به بررسی فواید شکم بند لاغری و نحوه استفاده از آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
شکم بند لاغری چیست؟ قبل از اینکه بدانیم چگونه از شکم بند لاغری استفاده کنیم بهتر است ابتدا با این وسیله و ساز و کار آن آشنا شویم.
کمربند یا شکم بندهای لاغری مانند صدها ابزار کمکی دیگر ابزاری برای کاهش وزن هستند. به نظر می‌رسد که آن‌ها راه‌حل ساده‌ای برای از بین بردن چربی‌های بر..

زمان مطالعه: ۷ دقیقه

چگونه از شکم بند لاغری استفاده کنیم؟ این سوالی است که اگر به تازگی زایمان کرده باشید یا به فکر لاغر شدن افتاده باشید، به ذهن شما خطور کرده است.

اولین دلیل شهرت شکم بند ها به مسائل پزشکی برمی گردد چون در ترمیم، تأثیر عجیب و شگفت انگیزی دارد.
مثلاً بعد از بعضی جراحی ها به کار می رود تا در ترمیم و بهبود زخم محل عمل کمک کند. یکی دیگر از کاربرد های شکم بندها که از قضا به شدت نیز مورد توجه قرار می گیرد، شکم بند های لاغری می باشند. اما چگونه از شکم بند لاغری استفاده کنیم؟

دلیل استقبال از این گن ها و شکم بند ها نیز پیدا کردن شکل بهتری برای اندام و لاغر شدن به وسیله ی بستن آن در مدت زمان کوتاهی می باشد.در این مقاله به بررسی فواید شکم بند لاغری و نحوه استفاده از آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

شکم بند لاغری چیست؟

قبل از اینکه بدانیم چگونه از شکم بند لاغری استفاده کنیم بهتر است ابتدا با این وسیله و ساز و کار آن آشنا شویم.

کمربند یا شکم بندهای لاغری مانند صدها ابزار کمکی دیگر ابزاری برای کاهش وزن هستند. به نظر می‌رسد که آن‌ها راه‌حل ساده‌ای برای از بین بردن چربی‌های برآمده شکم شما هستند، بااین‌حال، اثربخشی آن‌ها هنوز به‌طور کامل اثبات نشده است. در حال حاضر بازار پر است از کمربندهای لاغری تحت برندهای مختلف که با صدای بلند فریاد می‌زنند شما می‌توانید با آن‌ها بهترین اندام را داشته باشید و از شر چربی‌های دور شکمتان خلاص شوید تا شما را جذب کنند و درواقع با تبلیغات تمام تلاش خود را می‌کنند تا شما را متقاعد کنند.

مشکل اساسی این است که این کمربندها، ماشین‌ها یا هر قرصی که برای کاهش وزن پیشنهاد می‌شوند، هرگز نمی‌توانند به‌تنهایی کاهش وزن پایداری را برای شما به ارمغان بیاورند. سازندگان این انواع کمربند لاغری باید این‌طور بیان کنند که حرکاتی که کمربند ایجاد می‌کند باعث تحریک عضلات ناحیه کمر می‌شود که نتیجه آن سفت شدن عضلات شکم است.

آیا شکم بند لاغری واقعاً کار می‌کند؟

شکم بند لاغری یک ابزار کمکی برای کاهش وزن است و اگر به‌درستی در کنار یک رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم استفاده شود می‌تواند بسیار مؤثر باشد؛ اما طبیعی است که وقتی بار اول می‌خواهید از آن استفاده کنید این نگرانی در شما وجود داشته باشد که آیا برایتان مؤثر است یا خیر؟ نکته‌ای که باید توجه کنید این است که به‌هیچ‌وجه در استفاده از کمربند لاغری زیاده‌روی نکنید زیرا می‌تواند منجر به زدن تاول روی بدنتان شود؛ اما اگر به‌صورت منظم و در هر زمان بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه از آن استفاده کنید می‌تواند دور شکم و کمر شما را کوچک کند و حتی برای دور بازو و ران‌ها نیز استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانیم: لاغری شکم با رعایت ۷ نکته جادویی

برای پاسخ دادن به سوال چگونه از شکم بند لاغری استفاده کنیم عجله نکنید. اگر بخواهیم به‌طور منطقی صحبت کنیم، وزنی که از طریق کمربند لاغری از دست می‌دهیم چیزی جز مایع نیست و ممکن است به‌زودی برگردد، به این معنی که نتایج به‌دست‌آمده از طریق کمربند لاغری کوتاه‌مدت است. نتایج طولانی‌مدت را می‌توان به کمک کمربند لاغری و از طریق ورزش منظم و مصرف یک رژیم غذایی متعادل به دست آورد. ورزش کنید و خوب غذا بخورید و از ابزار کمکی هم استفاده کنید. این بهترین راه برای کاهش چربی و داشتن یک زندگی سالم است.

مزایای استفاده از شکم بند لاغری چیست؟

شاید این روزها رایج ترین نوع شکم بند در بین افراد، شکم بند لاغری می باشد. عوارض ناشی از چاقی بر همگان واضح و مبرهن است، و از همه مهمتر آنکه هیچکس دوست ندارد شکمی چاق و بیرون زده داشته باشد. از این رو کم کردن وزن و کاهش چربی های ناحیه شکم و حفظ لاغری مهمترین عامل انگیزشی برای افراد جهت ممارست در تمرینات ورزشی و متناسب نگه داشتن اندام است. بستن شکم بند لاغری را می توان سریع ترین راه برای داشتن اندام مناسب دانست. این شکم بند ها با حالت کشسانی خوب فشار مناسبی را به شکم و پهلو ها وارد می کنند. به گونه ای که این فشار چربی های اشباع شده در ناحیه شکم و پهلو را جمع می کند، اما فشار وارده آنقدر زیاد نیست که فرد دچار آسیب شود.
بهترين وسيله برای از بين بردن چربي هاي پهلوها و شكم و در نتیجه لاغری و تناسب اندام با روش عرق كردن و سوزاندن چربي اضافه شكم، استفاده از شکم بند های لاغری می باشد. طراحی ویژه و استفاده از پارچه از جنس پلاستیک در شکم بند لاغری، باعث افزایش درجه حرارت بدن شده و سبب تعریق زیاد بدن می گردد( بخاطر همین ویژگی برای پس از جراحی و زایمان مناسب نمی باشد) و از آنجایی که شکم بند های لاغری نواحی شکم ودورکمر را پشتیبانی می کند، چربی سوزی این نواحی را افزایش داده وکاهش وزن را به دنبال دارد.

معمولاً سازندگان شکم بندها ادعا می‌کنند که این نوع کمربند می‌تواند به شما کمک کند تا عرق کنید، وزن خود را بدون زحمت کاهش دهید و لاغرتر به نظر برسید. متأسفانه، باید بگوییم انواع این کمربندها، ازجمله کمربند سونا، نمی‌توانند بدون تلاش به کاهش وزن کمک کنند. رژیم غذایی و ورزش حتماً در کنار استفاده از آن‌ها باید به کار گرفته شود تا تفاوت طولانی‌مدت در وزن شما مشاهده شود. بااین‌حال استفاده از شکم بند لاغری به روش صحیح و انتخاب نوع مناسب آن می‌تواند مزایای زیر را برایتان به همراه داشته باشد:

بیشتر بخوانیم: بهترین روش لاغری چیست؟

بهبود وضعیت بدن

چه پشت میز خود بنشینید و چه وزنه‌بردار باشید درحالی‌که کمربند لاغری پوشیده‌اید، می‌تواند به شما کمک کند وضعیت ارگونومی بهتری داشته باشید. کمربند لاغری معمولاً از نئوپرن یا ماده‌ای نرم و کشدار، اما سفت ساخته می‌شود. بستن کمربند به‌صورت روزانه می‌تواند به شما کمک کند صاف‌تر بنشینید که می‌تواند منجر به کاهش کمردرد شود. بستن کمربند مناسب همچنین می‌تواند به شما یادآوری کند که وضعیت بلند کردن بدن خود را در حین تمرین بهبود ببخشید، بنابراین در هنگام تکنیک بلند کردن نامناسب مانند وزنه‌برداری نادرست آسیب کمتری متحمل می‌شوید.

مشاهده و خرید انواع شکم بند لاغری

کاهش درد

اگر که گاهی در ناحیه کمر خود دچار درد می‌شوید، کمربند طبی می‌تواند به شما در تسکین موقت کمک کند. در کنار اینکه می‌تواند به بهبود وضعیت بدن برای تسکین درد کمک کند، همچنین می‌تواند احساس گرما ایجاد کند و منجر به آب‌کردن دور شکم شود. درحالی‌که عرق کردن به‌تنهایی نمی‌تواند به کاهش وزن شما کمک کند، می‌تواند هسته بدن شما را گرم کند و به شما کمک کند کمر خود را گرم نگه‌دارید که می‌تواند در کاهش وزن و تسکین دردهای کمری کمک کننده باشد.

بیشتر بخوانیم: راز دراز نشست برای لاغری شکم

لاغری موقت

شکم بند لاغری ممکن است به کاهش وزن شما کمک نکند، اما می‌تواند به شما کمک کند در لباس‌هایتان بهتر به نظر برسید. به‌عنوان‌مثال شکم بندهای گنی می‌تواند به شما کمک کند تا ظاهری صاف‌تر و خوش‌فرم‌تر داشته باشید.

افزایش اعتمادبه‌نفس

با استفاده از شکم بند لاغری، ممکن است بلافاصله بهبودی را تجربه کنید که اعتمادبه‌نفس شما را تقویت می‌کند. با این اعتمادبه‌نفس بهبودیافته، ممکن است انگیزه بیشتری برای تلاش بیشتر برای دستیابی به حداکثر کاهش وزن خود احساس کنید. برای بهترین نتیجه، استفاده منظم از شکم بند لاغری را با مصرف غذاهای چربی سوز و ورزش ترکیب کنید.

مزایای کمربند لاغری چیست؟

شکم بند لاغری چگونه عمل می‌کند؟

شکم بند های لاغری، شکم بندهای از جنس نئوپرن هستند که توسط کسانی که می‌خواهند خوش‌فرم شوند، در اطراف شکم بسته می‌شود. هم نوع غیربرقی و هم نوع شکم بند لاغری برقی آن در بازار موجود است. وقتی شکم بندها به دور کمر بسته می‌شوند، چربی بدن را در اطراف آن ناحیه فشرده می‌کنند. این فشرده‌سازی منجر به گیر افتادن گرما و سوزاندن چربی در ناحیه مورد نظر می‌شود.

محصول پیشنهادی : شکم بند لاغری تاینور سایز XXL کد A-03

شکم بندهای لاغری نسبت به سایر ابزار کمکی برای کاهش وزن ارزان هستند و همچنین می‌توانند نتایج جلسات تمرینی شما را با چربی سوزی بیشتر بهبود دهند؛ یعنی اگر بتوانید در طول ورزش هوازی از آن استفاده کنید عالی می‌شود. آن‌ها ابزار مؤثری برای شکل دادن به بدن هستند و گاهی اوقات برای حمایت از کمر استفاده می‌شوند.

بااین‌حال همچنان نمی‌توان گفت تنها استفاده از شکم بند لاغری و عدم پیروی از یک رژیم متعادل و سالم یا ورزش منظم می‌تواند به کاهش وزن قابل‌توجهی کمک کند همان‌طورکه استفاده تنها از سایر وسایل ورزشی و کمک لاغری نیز نمی‌توانند چنین نتایجی داشته باشند؛ مثلاً اگر شما چند ساعت روی تردمیل پیاده‌روی کنید اما بعدازآن بروید و یک کیلو شیرینی خامه‌ای بخورید قطعاً با تردمیل آن‌طور که انتظار دارید وزن کم نخواهید کرد ولی اگر علاوه بر تردمیل حواستان به رژیم غذایی خود باشد و از مواد مغذی و انرژی بخش به مقدار نیاز بدن استفاده کنید قطعاً نتایج بهتری خواهید گرفت. در مورد شکم بند لاغری نیز همین امر صادق است.

بیشتر بخوانیم: راه های کاهش وزن در زمان کوتاه

چگونه از شکم بند لاغری استفاده کنیم ؟

حال نوبت پاسخ به سوال چگونه از شکم بند لاغری استفاده کنیم است. ئبرای استفاده از گن، باید کاملا آن را سفت کنید تا بدن شما را درست نگه دارد. به راحتی زیر لباس های خود بپوشید. پس از هر بار استفاده، آن را کاملا شستشو دهید.

خوبی استفاده از شکم بندهای لاغری این است که کمربندهای لاغری غیرتهاجمی هستند و خطری مانند روش‌های مختلف ازجمله لیپوساکشن یا پیکرتراشی ایجاد نمی‌کنند. بااین‌حال، قبل از استفاده از شکم بند لاغری باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید که عبارت‌اند از:

  • استفاده از شکم بندهای بسیار محکم در هوای گرم خودداری کنید زیرا باعث افزایش دمای بدن می‌شوند.
  • از پوشیدن شکم بند لاغری برای مدت طولانی خودداری کنید زیرا می‌توانند باعث تحریک پوست شوند.
  • همیشه پس از استفاده از شکم بند مایعات بیشتری بخصوص مایعات سالم مانند آب بنوشید، زیرا عملکرد تعریق بیش‌ازحد آن می‌تواند منجر به کم‌آبی و عدم تعادل سطح الکترولیت بدن شود و که عوارض کم‌آبی مانند سردرد را ایجاد خواهد کرد.
  • برای جلوگیری از هرگونه واکنش آلرژیک پوستی، زیر شکم بند لاغری از یکپارچه جلیقه یا پارچه نازک استفاده کنید.
  • افرادی که دارای دستگاه‌های ضربان‌ساز در بدن خود یا هر بیماری قلبی دیگری هستند باید استفاده از شکم بند لاغری مغناطیسی یا شکم بند لاغری برقی خودداری کنند، زیرا ممکن است با دستگاه تداخل داشته باشد مگر اینکه پزشک آن را تأیید کند.
  • اگر بیماری دیگری دارید یا هر نوع دارویی مصرف می‌کنید، قبل از استفاده از انواع کمربند لاغری حتماً با پزشک خود مشورت کنید تا بدانید استفاده از کمربند لاغری برای شرایط شما بی‌خطر است یا خیر؟
شکم بند لاغری چگونه چربی‌ها را آب می‌کند؟

بیشتر بخوانیم: سراب کرم های لاغری

کلام پایانی

در این مقاله ما بررسی کردیم که چگونه از شکم بند لاغری استفاده کنیم. امروزه در کشور ما نیز شرکت هاي مختلفي در زمينه توليد شکم بند های طبی فعاليت مي کنند. هر کدام از اين شرکت ها محصولاتي را با جنس و نوع مختلف توليد و روانه بازار کرده اند و تا حدودی نظر مشتريان را جلب کرده اند. بااین‌حال همچنان نمی‌توان گفت تنها استفاده از شکم بند لاغری و عدم پیروی از یک رژیم متعادل و سالم یا ورزش منظم می‌تواند به کاهش وزن قابل‌توجهی کمک کند همان‌طورکه استفاده تنها از سایر وسایل ورزشی و کمک لاغری نیز نمی‌توانند چنین نتایجی داشته باشند؛

نوشته چگونه از شکم بند لاغری استفاده کنیم؟ اولین بار در مجله ی دارویی. پدیدار شد.