کنترل وزن با کپسول کورکومکس

در این مقاله با عنوان «کپسول کورکومکس هلث اید» مجموعه ای از اطلاعات درباره این کپسول گردآوری کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. مخاطب ما، افرادی هستند که تصمیم دارند برای مصرف این محصول اقدام کنند و به دنبال دانستن در این باره هستند. با مطالعه این مقاله می‌توانند ابتدا آگاهی های لازم را کسب کنند.
در این مقاله داروخانه آنلاین داروهلپ به تاثیر کنترل وزن با کپسول کورکومکس خواهد پرداخت
کپسول کورکومکس هلث اید یکی از محصولات دارویی مورد استفاده برای بهبود درد و التهاب مفاصل می‌باشد.
با کپسول کورکومکس هلث اید بیشتر آشنا شویم:
کپسول کورکومکس هلث اید یک ترکیب دارویی معجزه آسا است که درد و التهاب مفاصل را درمان می‌کند. ترکیبات به کار رفته در این کپسول، به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی قادر هستند درد را تسکین داده ،التهاب را برطرف کنند و حتی از بروز انواع سرطان نیز جلوگیری کنند. البته این محصول برای کنترل وزن نیز بسیار مفید می‌باشد.
از جمله ترکیبات مفیدی که در ساخت کپسول کورکومکس هلث اید از آن استفاده شده است، پودر زنجبیل می‌باشد. این پودر گیاهی فواید زیادی برای بدن دارد و قادر است بیم..

در این مقاله با عنوان «کپسول کورکومکس هلث اید» مجموعه ای از اطلاعات درباره این کپسول گردآوری کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. مخاطب ما، افرادی هستند که تصمیم دارند برای مصرف این محصول اقدام کنند و به دنبال دانستن در این باره هستند. با مطالعه این مقاله می‌توانند ابتدا آگاهی های لازم را کسب کنند.

در این مقاله داروخانه آنلاین داروهلپ به تاثیر کنترل وزن با کپسول کورکومکس خواهد پرداخت

کپسول کورکومکس هلث اید یکی از محصولات دارویی مورد استفاده برای بهبود درد و التهاب مفاصل می‌باشد.

با کپسول کورکومکس هلث اید بیشتر آشنا شویم:

کپسول کورکومکس هلث اید یک ترکیب دارویی معجزه آسا است که درد و التهاب مفاصل را درمان می‌کند. ترکیبات به کار رفته در این کپسول، به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی قادر هستند درد را تسکین داده ،التهاب را برطرف کنند و حتی از بروز انواع سرطان نیز جلوگیری کنند. البته این محصول برای کنترل وزن نیز بسیار مفید می‌باشد.

از جمله ترکیبات مفیدی که در ساخت کپسول کورکومکس هلث اید از آن استفاده شده است، پودر زنجبیل می‌باشد. این پودر گیاهی فواید زیادی برای بدن دارد و قادر است بیماری های بسیاری را درمان کند. وجود موادی مانند جینجرول در پودر زنجبیل سبب شده است تا این پودر، خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی داشته باشد. زمانی که زنجبیل را خشک کنیم، جینجرول موجود در آن به شوگوآل تبدیل می‌شود. شوگوآل ترکیبی است که اخیرا در مقالات علمی از آن به عنوان ماده پیشگیرنده از آلزایمر نام برده شده است. با توجه به این توضیحات، واضح است که زنجبیل نقش مهمی در درمان بیماری های مفاصل، تاندون ها و حتی استخوان ها دارد.

یکی دیگر از مواد مهم و حیاتی موجود در این فراورده دارویی، ترکیبی است به نام کورکومین. کورکومین به شکل طبیعی در زردچوبه وجود دارد. این ماده یک ضد التهاب قوی است که تقریبا ۳ درصد از وزن دانه های زردچوبه را تشکیل می‌دهد. طبق استانداردهای جهانی، بدن به صورت روزانه به ۱ گرم کورکومین نیاز دارد. بدیهی است دریافت این مقدار کورکومین از طریق زردچوبه به راحتی ممکن نیست. برای دریافت این ماده مغذی می‌توانید از قرص های حاوی پودر زردچوبه مانند کپسول کورکومکس هلث اید استفاده کنید.

کورکومین به عنوان ترکیبی ضد التهاب شناخته می‌شود به همین خاطر، می‌توان آن را به جای داروهای ضد التهاب، مصرف کرد. کورکومین همچنین به خاطر خاصیت ضد آنتی اکسیدانی که دارد در درمان سرطان و پیشگیری از آن قابل استفاده است. ثابت شده است که کورکومین موجود در کپسول کورکومکس سبب مرگ سلول های سرطانی می‌شود. این ماده همچنین سبب می‌شود تا رگ های خونی تومورهای سرطانی از بین برود و سلول های سرطانی با کاهش خونرسانی مواجه شوند که در نهایت مرگ را برایشان به دنبال خواهد داشت. کورکومین از پخش شدن سلول های سرطانی در بافت های مختلف بدن نیز جلوگیری می‌کند.

آرتروز در انسان، به دنبال التهاب در مفاصل به وجود می‌آید. این بیماری مزمن، در صورتی که درمان نشود، می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. طبق تحقیقاتی که روی بیماران مبتلا به آرتروز و همچنین روماتیسم مفصلی انجام شده است، نتیجه گرفته اند، کورکومین موجود در زردچوبه و داروهای آن، می‌توانند التهاب مفاصل را درمان کنند. از این جهت، مصرف کپسول کورکومکس هلث اید، اهمیت زیادی در درمان بیماران مبتلا به آرتروز و روماتیسم های مفصلی دارد.

یکی از مزیت های مصرف کپسول کورکومکس هلث اید، داشتن ترکیباتی است که از سلول های سالم بدن در برابر رادیکالهای آزاد حفاظت می‌کنند. این ترکیبات سبب می‌شوند تا رادیکالهای آزاد ناشی از آلودگی هوا، دود سیگار، غذاهای ناسالم و… نتوانند سلول های سالم بدن را مورد هجوم قرار دهند. گزارش ها حاکی از آن است که افرادی که از این قرص استفاده می‌کنند، بروز التهابات کمتری را در مفاصل خود تجربه می‌کنند.

کپسول کورکومکس هلث اید نه تنها در درمان آرتروز، روماتیسم های مفصلی و استخوان درد موثر است، به کنترل وزن نیز کمک می‌کند. این قرص به دلیل اینکه از ترکیبات زردچوبه برخوردار است، به بالا بردن ترشح صفرا در بدن کمک می‌کند. هرچه صفرای بیشتری در بدن تولید شود، چربی های بیشتری متابولیزه می‌شوند. هضم چربی های بیشتر مساوی است با ذخیره کمتر چربی ها در بدن. به همین ترتیب، این قرص به کنترل وزن کمک شایانی خواهد کرد. در واقع زردچوبه یکی از داروهای بسیار قوی گیاهی برای کنترل وزن است که در تولید کپسول کورکومکس هلث اید از آن استفاده شده است.

کپسول کورکومکس هلث اید، منشاء کاملا گیاهی دارد و از هیچ ماده شیمیایی برای ساخت آن استفاده نشده است. تنها ترکیبات این دارو، پودر زردچوبه، پودر زنجبیل و همچنین فلفل سیاه می‌باشد. از این محصول با نام «قرص زردچوبه» نیز یاد می‌شود زیرا اصلی ترین ماده تشکیل دهنده آن، زردچوبه می‌باشد. خواص زردچوبه همانطور که گفته شد، آنقدر زیاد است که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. کمپانی هلث اید با شناخت این خواص، اقدام به تولید قرص آن نموده است. این کمپانی فلفل سیاه و زنجبیل را نیز برای تقویت این دارو، استفاده کرده است.

ویژگی های کپسول کورکومکس هلث اید

  1. یک آنتی اکسیدان قوی
  2. مناسب برای پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان
  3. موثر در درمان آرتروز
  4. مفید برای روند درمان التهابات استخوان ها
  5. تسکین دهنده درد در بیماران مبتلا به آرتروز، روماتیسم مفصلی و استخوان درد
  6. مفید برای کنترل وزن
  7. محافظت از سلول ها و بافت های سالم در برابر رادیکالهای آزاد

نکاتی درباره استفاده از کپسول کورکومکس هلث اید

  • مقدار مصرفی دارو را بدون مشورت با پزشک خود یا داروساز، افزایش ندهید. (در صورتی که بدون نسخه آن را تهیه کرده اید، طبق نحوه مصرفی که روی بروشور داخل جعبه درج شده است دارو را استفاده کنید)
  • در صورتی که مصرف دارو را برای یک نوبت، فراموش کردید، به محض یادآوری باید آن را مصرف کنید. اما در صورتی که زمان دوز بعدی مصرف دارو، نزدیک است، باید تنها همان دوز را مصرف کرده و از دو برابر کردن میزان مصرف دارو، خودداری کنید.
  • در صورتی که پس از مصرف کپسول کورکومکس هلث اید هرگونه عوارض ناشی از حساسیت به ترکیبات موجود در آن در شما بروز پیدا کرد، مصرف آن را فوری قطع کنید و پزشک خود را در جریان بگذارید.
  • خانم های باردار و مادرانی که در دوران شیردهی قرار دارند باید قبل از شروع به مصرف این دارو، از پزشک خود اجازه بگیرند.
  • در صورتی که تحت درمان با دارو یا مکمل خاصی هستید، قبل از مصرف این کپسول با پزشک مشورت کنید.
  • این فراورده دارویی را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
  • دارو را در محلی خشک و خنک نگهداری نمایید.
  • به هشدارهای روی جعبه و آنچه که روی بروشور مربوط به دارو نوشته شده است، دقت کنید.

شیوه مصرف کپسول کورکومکس هلث اید

شیوه مصرف کپسول کورکومکس هلث اید به این صورت است که باید روزانه ۲ عدد کپسول مصرف شود. مصرف این فراورده دارویی باید پس از غذا و به همراه آب کافی باشد.

ترکیبات کپسول کورکومکس هلث اید

در هر ۱۰ میلی لیتر ترکیبات
۶۰۰ mg عصاره ریشه زردچوبه
۱۰ mg عصاره ریشه زنجبیل
۵ mg عصاره دانه فلفل سیاه

مشخصات فنی کپسول کورکومکس هلث اید

  • نام تولید کننده : Health Aid Company
  • جنس مصرف کننده: عمومی
  • نوع محصول عرضه شده: کپسول
  • نام انگلیسی محصول: Health Aid Curcumax 30 Caps
  • نوع بسته بندی: جعبه مقوایی حاوی ۳۰ عدد کپسول
  • نام برند: Health Aid، هلث اید
  • کشور سازنده: انگلستان

نتیجه گیری

کپسول کورکومکس هلث اید یک محصول کاملا طبیعی از کمپانی داروسازی هلث اید انگلستان است. این دارو بر اساس خواص دارویی فوق العاده ای که زردچوبه، زنجبیل و فلفل سیاه دارد، ساخته شده است. وجود فلفل سیاه در این دارو، برای جذب بهتر پودر زردچوبه لازم است. در واقع کورکومین موجود در زردچوبه، به سختی جذب می‌شود بنابراین وجود فلفل سیاه برای جذب آن در دستگاه گوارش، ضروری است.

این محصول گیاهی خواص درمانی معجزه آسایی دارد و کاملا خالی از عوارض جانبی است. این دارو برای تسکین درد، درمان التهاب، محافظت از بدن در برابر رادیکالهای آزاد و پیشگیری از سرطان، تولید شده است. البته علاوه بر تمام این موارد، کنترل وزن نیز با این دارو امکان پذیر می‌باشد. جالب است که تمام این ویژگی های فوق العاده در یک محصول گیاهی جمع شده است. کپسول کورکومکس هلث اید، بیشتر از آنچه تصور کنید، برای بدن مفید است.

افرادی که به آرتروز، روماتیسم مفصلی و استخوان درد مبتلا هستند می‌توانند از این دارو استفاده کنند. علاوه بر آنها، افرادی که به دنبال یک داروی گیاهی برای کنترل وزن خود هستند نیز، می‌توانند این فراورده دارویی را مورد مصرف قرار دهند. البته مصرف کپسول کورکومکس هلث اید برای بانوان باردار و همچنین مادرانی که در دوران شیردهی قرار دارند، نباید خودسرانه از این دارو استفاده کنند و قبل از مصرف لازم است با پزشک خود مشورت کنند. اگرچه که تاکنون هیچگونه عوارض جانبی برای این فراورده دارویی به ثبت نرسیده است.

نوشته کنترل وزن با کپسول کورکومکس اولین بار در داروخانه آنلاین داروهلپ | داروخانه آنلاین | ارسال رایگان | darookhaneonline. پدیدار شد.