کیوان شهرکی نسب

کیوان شهرکی نسب

قهوه نوشیدنی پرطرفداری است که در تمام جهان محبوبیت زیادی دارد. تجارت قهوه از لحاظ درآمد و سودآوری در رتبه دوم بعد از نفت قرار دارد.

در جهان تنها ۵۰ کشور اقلیم و آب و هوای مناسب برای رشد قهوه را داشته و به پرورش آن مشغول هستند. از بین این کشورها ۵ کشور، بخش اعظم تولید قهوه در دنیا را در اختیار دارند.

ایران نیز از کشورهایی است که قهوه را وارد می‌کند و در داخل کشور تولید قهوه وجود ندارد.

با توجه به تقاضای بالای قهوه در کشور و مصرف فراوان آن، واردات قهوه مرغوب و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

نقش اشخاص و سرمایه ها برای تامین قهوه مورد نیاز کشور بسیار تعیین کننده است و آن ها در واردات قهوه‌ و فرآوری و عرضه آن در بازار تاثیر زیادی دارند.

یکی از اشخاص بسیار فعال در بحث واردات قهوه، فرآوری و بسته بندی آن، کیوان شهرکی نسب است.

صنعت قهوه ایران

از زمان ورود قهوه به کشور و رایج شدن مصرف آن حدود ۶ قرن می‌گذرد اما هنوز صنعت آن پیشرفت قابل توجهی نداشته است. این صنعت در دنیا بسیار پردرآمد است اما در ایران هنوز به آن مرحله از سود اقتصادی بالا نرسیده است‌.

کیوان شهرکی نسب از کسانی است که با اهداف بلند مدت وارد این عرصه شده است.

با محدودیت هایی که در واردات به وجود آمد و افزایش نرخ ارز، واردات قهوه آماده نیز کاهش پیدا کرد. کیوان شهرکی نسب و دیگر فعالان صنعت قهوه تصمیم به افزایش تولید قهوه در داخل کشور گرفتند.

آقای شهرکی نسب شکل وارداتی قهوه را بیشتر به دانه های سبز قهوه اختصاص داد تا پس از فرآوری آن بتواند محصولات متنوعی را به بازار قهوه ایران عرضه کند.

همین موضوع باعث شد تا کیوان شهرکی نسب یکی از بزرگ ترین وارد کنندگان قهوه خام کشور لقب بگیرد.

کشورهایی که بیشترین قهوه از آن ها وارد می‌شود کشورهای امارات، ترکیه،. هند، اندونزی، رومانی و ایتالیا هستند.

آقای کیوان شهرکی نسب با تاسیس چندین واحد فرآوری قهوه، نقش موثری در تامین نیاز قهوه کشور دارند.

تولید قهوه در ایران

همان طور که می‌دانید دانه های سبز قهوه با روش های مختلفی فرآوری شده و پوست آن جدا می‌شود. در مرحله بعد باید این دانه ها برشته کاری یا به اصطلاح رست شوند. در پایان این مرحله دانه های قهوه به همان شکلی که می‌شناسیم تبدیل می‌شوند.

واحدهای تولید قهوه آقای شهرکی نسب مراحل مختلف فرآوری، رست، آسیاب، عصاره گیری و تولید گرانول قهوه را در داخل کشور انجام می‌دهند و قهوه با کیفیتی را در انواع مختلف عرضه می‌کنند‌. این مراحل مختلف و گسترده زمینه اشتغال برای افراد زیادی را هم فراهم کرده است.

همچنین تنوع قهوه وارداتی که آقای شهرکی نسب انجام می‌دهند بسیار بالاست و شامل همه انواع مرغوب قهوه از جمله عربیکا و روبوستا می‌شود.

صادرات قهوه

تنوع بالای قهوه وارداتی آقای شهرکی نسب زمینه تولید انواع مختلف قهوه مثل اسپرسو، ترک و فرانسه را فراهم کرده است.

این موضوع باعث شد تا بتوانند بخشی از قهوه فرآوری شده را برای اولین بار به کشورهایی مثل عراق، افغانستان و ترکیه و دیگر کشورهای همسایه صادر کنند. صادرات قهوه گامی بزرگ در توسعه صنعت قهوه کشور است که شرکت آقای شهرکی نسب در تحقق آن نقش زیادی دارد.

کشور اندونزی یکی از مرغوب ترین انواع روبوستا را تولید می‌کند. کیوان شهرکی نسب بیشترین قهوه روبوستا را از همین کشور وارد می‌کند که بهترین کیفیت را در میان قهوه های بازار دارد.

از فعالیت های مهم کیوان شهرکی نسب و شرکت او، تولید انواع قهوه فوری در داخل کشور است. علاوه بر انواع قهوه دم کردنی و میکس، قهوه فوری هم طرفدارانی دارد. واردات این نوع قهوه کاهش زیادی پیدا کرده که نیاز به بازار داخلی را افزایش داده است. همچنین با توسعه این بخش صادرات انواع قهوه فوری هم گسترش زیادی پیدا کرد.

فرهنگ سازی

با وجود این که قهوه از قرن ها پیش در کشور استفاده می‌شود اما هنوزدر بین مردم به عنوان یک نوشیدنی لوکس شناخته می‌شود و عده ای آن را تنها به عنوان تفریح مصرف می‌کنند.

یکی از اهداف بلند مدت کیوان شهرکی نسب بحث فرهنگ سازی مصرف قهوه است. قهوه نوشیدنی مفیدی است اگر به جا و درست مصرف شود و باید در زندگی روزمره مردم جایگاه بهتری داشته باشد. برنامه های مفید ایشان در افزایش تولید قهوه و به دنبال آن کاهش قیمت این محصول گامی موثر در این مسیر خواهد بود.

از مهم ترین دغدغه های کیوان شهرکی نسب و دیگر افراد فعال اقتصادی و تولیدکنندگان قهوه کشور، عرضه قهوه با کیفیت و قابل رقابت با انواع خارجی است. این موضوع تا حدودی انجام شده و کیفیت انواع قهوه های داخلی از نظر ویژگی های مختلف مثل رست، آسیاب و بسته بندی افزایش زیادی داشته است.

آقای شهرکی نسب به عنوان یک وارد کننده و صادر کننده موفق و همینطور تولید کننده برتر قهوه در ایران عنوان کرده که هدفش همواره ایجاد زمینه های اشتغال پایدار برای جوانان ایرانی بوده و همین طور در این راه از تولید کننده های نو پا و تازه ورود به عرصه تولید قهوه، حمایت همه جانبه خواهد کرد.

این کار باعث می‌شود تا تمرکز تولید کننده ها در افزایش کیفیت محصولات قهوه بیشتر شود.

تجهیزات آماده سازی قهوه

بخش مهم دیگر مربوط به قهوه، ابزار و تجهیزات آماده سازی قهوه است که هم در بخش خانگی و هم صنعتی اهمیت زیادی دارد. علاوه بر تنوع قهوه ابزاری که قهوه را با آن آماده سرو می‌کنند هم بسیار متنوع است. از دستگاه های اسپرسوساز برقی گرفته تا انواع قهوه ساز های قابل حمل و مدرن.

کیوان شهرکی نسب به تازگی در تولید و واردات این ابزار و لوازم تهیه قهوه فعالیت هایی را آغاز کرده و با هدف فراهم کردن بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات تهیه قهوه، سرمایه گذاری زیادی را در این بخش انجام داده است.

از گذشته تا به امروز اشخاص و افراد متخصص نقش زیادی در توسعه صنایع مختلف داشته اند. حمایت از اشخاصی مثل آقای شهرکی نسب باعث می‌شود تا کشور در حوزه های مختلف تولید به خودکفایی برسد.

https://k1caffe.com/