گلنسا عزیزی مدیریت ایران کانادا

گلنسا عزیزی مدیریت ایران کانادا

به تازگی امور مهاجرتی از جمله مواردی محسوب میشود که توجه بسیاری از افراد متقاضی را به خود جلب نموده است.

تقاضای بسیار درخواست کنندگان جهت مهاجرت سبب گردیده شرکت های مهاجرتی متعددی در این حوزه فعالیت خود را آغاز کنند. یکی از معروف ترین و بنام ترین هلدینگ های مهاجرتی که امور مهاجرت را برعهده دارند شرکت ایران کانادا است.

مدیریت این شرکت به عهده خانم گلسنا عزیزی است.

گلسنا عزیزی با سال ها تجربه در زمینه مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجویان به کشورهای مختلف از جمله کانادا، جزو نام های درخشان در این زمینه به شمار می رود.

اگر قصد مهاجرت به یکی از کشورهای اروپایی را دارید توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا در مورد این شرکت مهاجرتی و سرکار خانم عزیزی توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

 

. شرکت ایران کانادا چیست و حوزه فعالیت های آن در چه زمینه ای است؟

. روال امور مهاجرتی به کشورهای اروپایی به چه صورت است؟

شرکت مهاجرتی ایران کانادا با مدیریت سرکار خانم عزیزی

شرکت مهاجرتی ایران کانادا با مدیریت سرکار خانم عزیزی

از نخستین دفاتر وصول Canadian Visa، شرکت مهاجرتی IRAN CANADA است که با مدیریت سرکار خانم عزیزی کارشناس حقوقی دادگستری و سابقه همکاری پانزده ساله با کنسولگری این کشور توانسته است بهترین و مناسب ترین شیوه های مهاجرتی را به افراد متقاضی ارائه دهد.

وی با تجربه و سوابق چندین ساله خود پرونده های موفقی را در این شرکت با توجه به صداقت و در نظر گرفتن ضوابط موجود در هر کشور مورد بررسی و رسیدگی قرار داده است که این موضوع سبب گردیده اکثر متقاضیان جهت انجام مهاجرتی مطمئن شرکت ایران کانادا را انتخاب کنند.

خانم عزیزی با کمک تیم حرفه ی و مجرب خود که همگی آنها از خبره ترین متخصصان گذرنامه (VISA) هستند به داوطلبان در امور وصول انواع ویزاهای کانادا و همینطور امور اقامتی مشاوره ها و راهنمایی های لازم را ارائه می دهند تا با انتخاب بهترین آنها مهاجرت به یادمانی را تجربه کنند.

دقت و توجه بسیار بالای خانم عزیزی و همینطور کادر کارآمد و حاذق در امور مرتبط به ویزای کانادا سبب گردیده اعتماد بی نظیری را در میان درخواست کنندگان مهاجرت به کشور کانادا کسب کنند که این موضوع برای یک شرکت مهاجرتی امری بسیار مهم و حائز اهمیت تلقی میشود.

این مجموعه مسیری که درصد پذیرش شما را جهت اخذ ویزای کانادا افزایش می دهد را معرفی و سعی می کنند تا در کلیه مراحل مهاجرتی پیوسته همراه شما باشند. وی معتقد است که بدون شک جهت دستیابی به موفقیت مسیرهای متعددی وجود دارد که بررسی آنها در تخصص و مهارت این مجموعه است.

روش انجام امور مهاجرتی از طریق شرکت ایران کانادا

همانطور که در بخش قبلی بیان کردیم حوزه فعالیت این مجموعه در حیطه امور مهاجرتی است. طبق نظر خانم عزیزی مدیریت محترم شرکت ایران کانادا، هم اکنون بیشترین ظرفیت جهت پذیرش درخواست کنندگان از دیگر کشورها به Canada اختصاص دارد.

نیاز به نیروی خبره و کارآمد انسانی سبب گردیده تا این کشور از اشخاص ماهر و قابل اعتماد و پایبند جهت ارتقاء کشور بهره مند شوند.

شرکت ایران کانادا قبل از سفر به کشور مورد نظر، زمینه کاریابی و همینطور کسب درآمد در کانادا را بر حسب مهارت ها و استعدادهای متعدد شما را مهیا میسازد و همین موضوع سبب گردیده که بیش از نود درصد از انواع پرونده های مهاجرتی به کشور کانادا با کمک کادر مجرب و خبره این مجموعه مسیر موفق و موثری را داشته باشد.

کسب شغلی مناسب مرتبط به رشته تحصیلی و در عین حال مهارت فرد متقاضی در هر کشوری، مهاجرت راحت و آسانی را برای شما به همراه دارد.

البته این امکان برای متقاضیان فاقد مدرک تحصیلی مرتبط وجود دارد که از دوره های مهارتی متعدد در کشور کانادا بهره مند شوند و بدینوسیله گواهینامه ی معتبری را وصول کنند و در نهایت شغلی متناسب به رشته تحصیلی را در این کشور اروپایی پیدا کنند. گفتنی است قبل از پیدا کردن شغل بایستی به این مورد دقت بسیار داشته باشید که اخذ گذرنامه تنها منوط به دارا بودن گواهینامه تخصصی و یا تحصیلی نیست بلکه شرکت ایران کانادا جهت رفاه حال مهاجران عزیز شرایط متعدد دیگری را به منظور پذیرش توسط دیگر کشورهای مهاجرپذیر من جمله کانادا با مدیریت سرکار خانم عزیزی در نظر گرفته است.

Travel Document

درصورتیکه قصد سکنای همیشگی کشور کانادا را دارید ولیکن با اتمام موعد اعتبار آن و یا مفقود شدن کارت مواجه شده اید، به منظور ورود به این کشور اروپایی بایستی اقدام به وصول Travel Document Canada Visa کنید که در این راستا مشاوران و کارشناسان حقوقی شرکت ایران کانادا همراه شما بوده و راهنمایی های لازم را ارائه میدهند.

موعد اعتبار پاسپورت فوق بنا بر ارزش ویزا بطور معمول از شش ماه کمتر است و فقط جهت ۱ بار ورود به این کشور صادر و در اختیار مهاجران عزیز قرار می گیرد. چنانچه جهت گرفتن گذرنامه فوق اسناد معتبر و یا دلایل قانع کننده ی ندارید، شاید مامور پرونده در کنسولگری این کشور تقاضای شما را به منظور وصول پاسپورت رد و در برخی موارد سکونت شما را ابطال می کنند. در چنین شرایطی سرکار خانم عزیزی وکیل مجرب و خبره حقوقی ما در شرکت ایران کانادا همراه شما بوده و با اعتراض نسبت به نتیجه پرونده مهاجرتی جهت رسیدگی مجدد پرونده و انجام اقدامات لازم با شما همراه بوده و در این رابطه همکاری های لازم را با کمک کادر متخصص و باتجربه خود انجام میدهند. فقط کافی است شما اسناد لازم را به شکل غیرحضوری و یا حضوری به مجموعه مهاجرتی ما در شرکت ایران کانادا ارسال کنید. کارشناسان حقوقی با سابقه و متخصص ما در این مجموعه با کسب تجربه چندین ساله در حوزه پرونده های (تراول داکیومنت)، کلیه فرایند مهاجرتی مانند جمع آوری و تنظیم مستندات لازم مطابق فرمت های استاندارد کنسولگری این کشور، ارسال پرونده و همینطور واریز Application fee را متعهد می شوند و در این راستا بهترین مشاوره ها را به شما ارائه میدهند.

در انتها بایستی خاطر نشان شویم که بالغ بر نود و پنج درصد از پرونده های تراول داکیومنت موفق توسط سرکار خانم عزیزی کارشناس حقوقی دادگستری در شرکت ایران کانادا انجام میشود که این مورد یک پوئن مثبت برای شرکت مهاجرتی فوق محسوب میشود.

نتیجه گیری

شرکت ایران کانادا با استفاده از جدیدترین شیوه ها و اطلاعات در مورد انواع پاسپورت های مهاجرتی و همینطور انتخاب خبره ترین مشاوران و کارشناسان حقوقی بهترین و موثرترین شیوه های مهاجرت به کشور کانادا را به شما معرفی می کنند و همواره تا انتهای این امر شما را همراهی خواهند کرد.