آشنایی با تور اسپانیا

آشنایی با تور اسپانیا

اسپانیا کشوری است که توانسته به‌خوبی از جاذبه‌های توریستی خود استفاده کند و به همین دلیل یک مقصد محبوب برای تور اسپانیا است. تور اسپانیا می‌تواند خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم بزند. هر تصویری که از تفریحات دارید در اسپانیا برآورده می‌شود. از آفتاب گرفتن در سواحل زیبا تا بازدید از بناهای تاریخی یا فستیوال‌های گوناگون، سفر به این کشور قطعاً برای همه افراد محبوب است. شما می‌توانید برای تور اسپانیا از طریق آژانس مسافرتی سفیران گشت بلیت رزرو نمایید.
بهترین زمان سفر

بهترین زمان سفر به اسپانیا بهار و پاییز است. گرچه باتوجه ‌به تنوع جغرافیایی بالایی که این کشور دارد. این زمان متفاوت است به طور مثال سواحل آتلانتیک در فصل پاییز باران‌های سنگینی دارد.
جاذبه‌های اصلی اسپانیا

کلیسا ساگرادا فامیلیا

این بنای تاریخی ترکیبی از نبوغ، خلاقیت، مذهب، معماری و ترکیب بی‌نظیر از سازه‌ها است. کاشی‌های رنگارنگ، سنگ‌های زینتی، شیشه‌ها به طرز حیرت‌انگیز کنار هم قرار گرفته‌اند. این کلیسا با قامتی افراشته خود به‌تنهایی توانسته سالانه میلیون‌ها را راهی شهر بارسلون در کشور اسپانیا کند.

تاریخ ساخت این کلیسا در حدود سال ۱۸۸۲ است. اگر فقط فرصت بازدید از یک مکان را در تور داشتید این مکان حیرت‌انگیز را انتخاب کنید که گوشه‌ گوشة آن پر از شگفتی است. باتوجه ‌به ماه‌های مختلف ساعت بازدید از این مکان جادویی متفاوت است که اگر با تور اسپانیا سفر کنید حتماً می‌توانید از این بنا دیدن کنید.

پارک گوئل

وقتی به این پارک سفر کنید می‌توانید نمای زیبا از شهر بارسلون را ببینید زیرا این پارک بر روی یک تپه قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد در این پارک، معماری برگرفته از طبیعت آن است. این پارک در سال ۱۹۸۴ ثبت یونسکو شده است. شما می‌توانید بلیط‌های این مکان را به‌صورت آنلاین خریداری کنید. شما با رفتن به این مکان در حقیقت بر فراز بارسلون در پارکی منحصربه‌فرد با معماری خلاقانه قدم می‌زنید.

   کاخ الحمرا

اسپانیا حلقه‌ای متصل‌کننده بین مذاهب بوده است و این در بنای کاخ الحمرا به‌خوبی قابل ‌مشاهده است. این بنای تاریخی که ثبت یونسکو شده است یک شاهکار مذهبی و تاریخی به شمار می‌رود. پیشینه‌ی تاریخی این بنا مربوط به قرن ۱۳ میلادی است. ایده‌ای برای خلق بهشت روی زمین بهترین تعبیر برای این عمارت و بنای تاریخی است.

  پارک مون جوییک

با رفتن به این پارک زیبا که در بارسلون قرار دارد قطعاً سفری هیجان‌انگیز را تجربه خواهید کرد. آثار تاریخی زیادی از جمله موزه ملی کاتالونیا، موزه کاشا فروم، نمایشگاه المپیک بارسلونا و عمده آثار خوآن میرو را می‌توان در این پارک مشاهده کرد. موزه‌ها نمایان گر قدمت یک کشور و تمدن هستند گرچه اسپانیا شاید به‌جرئت به توان گفت خود یک موزه است.

 موزه پرادو

این موزه یکی از برترین گالری‌های هنری در جهان محسوب می‌شود. اگر با تور اسپانیا سفر می‌کنید حتماً به این موزه سر بزنید. این موزه به‌قدری بزرگ است که می‌توانید چندین بار در طول سفر خود به این موزه سر بزنید و هر بار مطمئن باشید که با یک دنیا شگفتی‌های هنری مواجه می‌شوید.

سواحل کاستا دل سول

جنوب اسپانیا یک مکان محبوب برای عاشقان دریا است. سواحل کاستا دل سول یک مقصد تفریحی فوق‌العاده برای تمامی فصل‌ها است. این خط ساحلی که بیش از ۱۶۱ کیلومتر طول دارد می‌تواند یک گزینهٔ عالی برای تور اسپانیا باشد.

ساحل ال باجوندیلو

این ساحل دل‌فریب با امکانات رفاهی زیاد مثل رستوران‌‌های بی‌شماری که انواع غذاهای دریایی سرو می‌کنند وهمچنین اجاره دادن وسایل تفریحی  لذت تور تفریحی  شما را کامل می‌کند. زمین‌های بازی ایمن برای کودکان و زمین‌های والیبال ساحلی عمومی نیز از گزینه‌های جذاب این ساحل زیبا است.

منبع ایلنا