ارزان ترین و ماندگاترین تبلیغات برای هرکسب وکار چیست؟

ارزان ترین و ماندگاترین تبلیغات برای هرکسب وکار چیست؟

در سالهای اخیر شاهد پیشرفت روزافزون صنعت چاپ و تبلیغات در کشور بودیم این پیشرفت در زمینه تولید و نشر آثار فرهنگی وهنری نیز به چشم می خورد. تولید تقویم و سررسید یکی از این موضوعات بوده که هر ساله تولیدکنندگانی خلاق با تولید یک محصول جدید و خلاقانه به نوآوری در این صنعت کمک شایانی کرده اند. در این پست میخواهیم به انواع تبلیغات ارزان و مقرون به صرفه برای هر کسب وکار بپردازیم.

انواع هدایای تبلیغاتی مناسبتی و ماندگار
تقویم رومیزی یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار پر کاربرد و ارزان قیمت نسبت به ماندگاری برای هر کسب وکار می باشد.

تقویم رومیزی ۱۴۰۱ را می‌توان یکی از بهترین هدیه‌های تبلیغاتی عنوان کرد، گفتنی است چاپ و سفارشی‌سازی تقویم رومیزی به عنوان هدیه تبلیغاتی هزینه به مراتب کمتری نسبت به روش‌های دیگر دارد.

انواع تقویم رومیزی برای هدیه دادن
تقویم رومیزی مدیریتی:
دادن یک تقویم رومیزی ۱۴۰۱ خاص نشان دهنده علاقه شما برای ارتباط هر چه بیشتر بین شما ومخاطبانی است که با شما همکاری دارند.تقویم رومیزی مدیریتی نیز از جمله همین هدایا است که معمولا جهت تقدیر یا تشکر از زحمات یک مدیر به او داده می شود.انتخاب درست یک تقویم رومیزی مدیریتی و هدیه دادن به یک مدیر باعث می شود که مدیران پس از دریافت آن حس خوشایندی نسبت به تعامل هرچه بیشتر با شما داشته باشند.

اهمیت انتخاب تقویم رومیزی مدیریتی در کسب وکار نوپا
همه مشاغل نوپا برای بیشتر دیده شدن نیاز به تبلیغات دارند و چیزی که امروزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است جذب مخاطب بیشتر برای کسب و کار یک شرکت می باشد. بهترین روش جذب مشتری و در ادامه نگهداشتن او دادن یک هدیه تبلیغاتی مدیریتی همچون تقویم رومیزی است.

جزئیات تقویم رومیزی مدیریتی
تقویم رومیزی مدیریتی همان طور که از نام آن مشخص است هدیه ایست که به مدیران و افراد عالی رتبه یک سازمان یا یک اداره و شرکت جهت تقدیر و تشکر داده می شود. این نوع تقویم رومیزی باید در بخش تولید و جلد سازی بسیار خاص باشد بطوریکه معمولا برای این نوع از تقویم رومیزی از در قسمت های پایه تقویم از روکش های چرم مصنوعی و گالینگورهای خاص استفاده می شود. همچنین این تقویم رومیزی باید در بخش طراحی و برگه های تقویم نیز به لحاظ طراحی در خور یک سازمان یا یک اداره باشد. و معمولا از موضوعات عمومی کمتر در طراحی این نوع از تقویم استفاده می شود. در بخش چاپ و متریال مصرفی برای برگه های تقویم نیز باید از مقواو گلاسه با گراماژ بالا استفاده شود.

تقویم رومیزی مدیریتی همراه با جعبه کادویی
یکی از دغدغه های مهم در انتخاب یک تقویم رومیزی شکل ارائه اون به یک مدیر یا یک مشتری است انتخاب یک تقویم رومیزی به همان اندازه مهم است که شکل ارائه آن نیز دارای حساسیت و اهمیت ویژه ای است. برای یک انتخاب درست باید همه موارد به درستی سنجیده شده و درنهایت با یک انتخاب درست می توان به نتیجه مطلوب رسید.

که همانا درخشش برند شما بصورت دائمی در یک سازمان یا یک شرکت در نظر مخاطبان است. این نوع از تقویم رومیزی حتما باید به همراه جعبه کادویی به مدیران اهدا شود . در جعبه کادویی تقویم نیز معمولا از متریال های مقوای ایندربرد و یا گلاسه با گراماژ بالا همراه با روکش سلفون استفاده می شود.

تقویم رومیزی فانتزی
این تقویم رومیزی معمولا در چند بخش با تقویم های رومیزی تفاوت دارد. بطوریکه معمولا در ابتدا در بخش طراحی این نوع تقویم از رنگها و عکس های خاص استفاده می شود. چیدمان و نوع اعداد نیز در طراحی از تقویم های دگیر متمایز است. تقویم رومیزی فانتزی در بخش تولید در سایزهای خاص تولید شده و در قسمت برش برگه های تقویم نیز معمولا از تیغ وقالب برای برش های خاص استفاده می شود. از فانتزی های دیگر تولید این نوع تقویم باید به این نکته اشاره کرد که از مقواهای فانتزی در بخش برگه های تقویم استفاده شده و معمولا از مقواهای کرافت مقوای عروسکی یا کارتی برای چاپ استفاده می گردد.

تقویم رومیزی اداری ساده
این نوع از تقویم رومیزی مدیریتی پرتقاضا ترین نوع تقویم های رومیزی سالنامه مادگراف است سایزاین تقویم رومیزی اغلب مورد علاقه مدیران است که سایز ۲۳ در ۱۶ سانتی متر می باشد. در این تقویم رومیزی سایز پایه تقویم رومیزی و برگه های تقویم معمولا یکسان است .در این نوع تقویم معمولا از مقوای گراماژ بالا جهت چاپ برگه های تقویم استفاده می شود. از مقوای ۲۰۰ گرمی,۲۵۰ گرمی و ۳۰۰ گرمی استفاده می شود.

مشخصات تقویم رومیزی ساده
در این نوع تقویم برای مقاوم سازی برگه های بعد از چاپ از روکش های یووی یا سلفون استفاده میشود.در قسمت پایه تقویم رومیزی نیز از متریال های مختلف جهت ساخت پایه استفاده میشود.

تقویم رومیزی یادداشت دار
تقویم رومیزی یادداشت دار در بخش پایه تقویم بصورت خیلی خاص تولید می شود. این تقویم رومیزی در قسمت جلوی آن معمولا برگه هایی جهت یادداشت روزانه دارد. این هدیه تبلیغاتی کاربردی بسیار پرطرفدار است و معمولا با هدیه دادن این تقویم رومیزی به مشتریان خود آنها را بسیار خوشحال خواهید کرد.

تقویم رومیزی دستیار مدیران و منشی
این نوع تقویم رومیزی در ابعاد بزرگ چاپ و تولید می گردد.این تقویم رومیزی معمولا ۵۲ هفته ای است بطوری که هر برگه آن یک هفته از تقویم رو به خود اختصاص می دهد . کاربری این تقویم برروی میز منشی و حتی در برخی از مدلهای مدیریتی آن برروی میز مدیر نیز کاربرد دارد کاربرد آن نیز معمولا برای نوشتن و یادداشت گذاری می باشد.

سایز تقویم زیر دستی مدیران یا منشی
سایز استاندارد ومعمول این تقویم که معمولا برای میز منشی چاپ و عرضه می گردد سایز ۲۵ در ۳۵ می باشد برای این نوع تقویم رومیزی از کاور و یا جلد استفاده میشود کاور با توجه به بودجه مشتری می تواند یوف و یا چرم مصنوعی و یا حتی چرم ترمو باشد.

سایز تقویم رومیزی دستیار مدیران
سایز استاندارد تقویم رومیزی دستیار مدیران ابعاد ۳۵ در ۵۰ می باشد در این نوع تقویم هم نیز معمولا از کاور های متنوع تری استفاده می شود که در قسمت پشت کاور نیز قابلیت درج لوگوی شرکت هدیه دهنده را نیز دارد.

تقویم رومیزی پانچی یا روز شمار
این نوع از تقویم رومیزی معمولا در هر اداره یا سازمانی بر روی میز کارمندان قرار گرفته است. این تقویم رومیزی در ابعاد کوچک و بصورت روز شمار طراحی می شود و بصورت صحافی پانچی برروی یک پایه معمولا چوبی یا پلاستیکی متصل شده و معمولا بسیار پرکاربرد برای هر کارمند یا منشی در ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی می باشد.