انواع ماساژور خانگی

انواع ماساژور خانگی

ماساژ فواید بسیار زیادی دارد ، از آن جمله میتوان به افزایش آرامش ، بهبود گردش خون ، افزایش حدود آزادی حرکت عضلات ، رفع اسپاسم ، کاهش درد ، کاهش استرس ، بهبود خواب اشاره نمود . حالا ممکن است از خود بپرسید: چند نوع ماساژور وجود دارد و کدام نوع برای من بهترین است؟

در اینجا چندین نوع ماساژور به همراه کاربردها و فواید مهم آنها را بیان مینمایم .

ماساژورهای بدن

ماساژورهای بدن دستگاه های دستی هستند که از حرکات نوسانی، ارتعاشی یا ورز دادن برای تسکین عضلات استفاده می کنند. به عنوان مثال، ماساژور امسیگ ML108 یک ماساژور بدن با کیفیت بالا است که از حرکات نوسانی برای کاهش تنش استفاده می کند.

این ماشین‌ها در طرح‌های مختلفی مانند ماساژور گردن توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند و عملکرد همه آنها کمی متفاوت است. به هر حال، یک ماساژور بدن خوب باید ایمن، کاربردی و برای استفاده آسان باشد – توصیه میگردد ، شما حتما تجربه توسط ابزار ماساژ را از دست ندهید .

این ابزارها یک انتخاب عالی برای افرادی هستند که می خواهند درد، اسپاسم و تنش کل بدن را هدف قرار دهند.

ماساژورهای پا

ماساژورهای پا این روزها که زندگی شهری و ایستادن های زیاد روی پا شایع شده است با تنوع ها و مدل های بی شماری که دربازار موجود است و شما می توانید انتخاب کنید محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. برخی از این دستگاه های ماساژور پا از فناوری نوسانی یا ارتعاشی استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از توپ ها و غلطک ها برای ماساژ نقاط فشار در پاها استفاده می کنند.

اکثر این دستگاه ها به طور باورنکردنی کاربر پسند هستند. استفاده از این ابزار ها بسیار راحت است کافی است ،شما پاهای خود را روی (یا داخل) دستگاه قرار دهید و میزان قدرت ماساژ متناسب با نیاز خود را تنظیم نماید.

پاهای شما رباط‌ها، تاندون‌ها و ماهیچه‌های مختلفی دارند، بنابراین انتخاب نوع ماساژور پا ضروری است. برخی از آنها می توانند برای بافت ظریف پای شما خیلی مناسب نباشند .بنابراین، میتوانید برای خرید ماساژور پا از توصیه پزشکان کمک بگیرید .

ماساژور تفنگی

ماساژورهای کوبه ای (یا تفنگ های ماساژ) اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و دلیل خوبی هم دارد. این دستگاه‌ها از یک حرکت چکشی سبک برای از بین بردن تنش عضلانی و اسپاسم و هدفمند استفاده می‌کنند.

ماساژور تفنگی بسیار مورد علاقه ورزشکاران است و از آن برای جلوگیری از درد و ریکاوری عضله بعد از ورزش استفاده می کنند.با این حال لازم نیست برای اینکه از این ماساژور استفاده نماید ، لزوماً ورزشکار باشید.

صندلی ماساژور

صندلی ماساژور نسبت به سایر ماساژورهای خانگی بسیار گران تر است و می توانند تا چند صد میلیون تومان قیمت داشته باشند . اما این قیمت بسیار زیاد با توجه به قابلیت ها و کیفیت خدماتی که این محصول جذاب ارائه میدهد قابل درک است. به عنوان مثال، آنها بسیار بزرگتر از سایر ابزارهای ماساژ هستند و می توانند بسیاری از قسمت های بدن شما را به طور همزمان ماساژ دهند.

در مقایسه با سایر ماساژورهای خانگی، صندلی های ماساژور مزایای بسیار زیادی دارند. آنها می توانند باعث بهبود گردش خون شوند ، اسپاسم شما را تسکین دهند و استرس را کاهش می دهند. این دستگاه‌ها برای افرادی ایده‌آل هستند که خواهان آرامش کل بدن هستند و بدشان نمی‌آید که پول اضافی برای آن خرج کنند.

سایر ابزارهای ماساژ

علاوه بر دستگاه ماساژور برقی ، ابزارهای وجود دارند که میتوان برای ماساژ از آنها استفاده نمود . تفاوت این ابزارها نسبت به ماساژور برقی در این است که شما باید آنها را به صورت دستی استفاده کنید . این ابزار ها به اندازه سایر دستگاه ها بی دردسر و شاید کارا نیستند. اما آنها هنوز هم مزایای خارق العاده ای را ارائه می دهند.

توپ های ماساژ

توپ های ماساژ یکی از مقرون به صرفه ترین انواع ماساژورهای خانگی هستند. توپ های ماساژ برای از بین بردن سفتی عضلات، باز کردن چاک راه ها و از بین بردن تنش عالی هستند. آنها همچنین برای ماساژ نقطه ای و فشاری در خانه مفید هستند. هرچند که توپ های ماساژ کاربردهای زیادی دارند، اما گزینه مناسبی برای آرامش نیستند. در عوض، آنها برای هدف قرار دادن مناطق خاصی که دچار اسپاسم هستند مناسب هستند . یک توپ ماساژ ساده و کم هزینه یک ابزار مقدماتی عالی برای ماساژ است .

فوم یا غلتک سیلیکونی

ماساژ های غلتک دو مزیت اصلی دارند: بهبود و ریکاوری پس از ورزش و افزایش انعطاف پذیری عضلات است .

بسیاری از افراد زمانی که نیاز به ایجاد کشش در نواحی بزرگ بدن دارند به سراغ غلتک های فوم می روند. به عنوان مثال، اینها برای عضلات همسترینگ ، چهارسر ران و عضلات پشت عالی هستند.

به طور کلی، این مدل از ماساژور زمانی بسیار مناسب هستند، که بدانید چگونه و چطور از آن استفاده نماید ، کاملاً همه کاره هستند.

ماساژور عصای

ماساژور عصای یکی دیگر از ابزارهای ارزان و پرکاربرد برای ماساژ آسان است. این ابزار برای ماساژ نقطه ای و رفع اسپاسم در پشت و شانه ها مفید هستند.

برای استفاده از یکی، آن را با هر دو دست بگیرید و انتهای عصا را روی پشت خود قرار دهید. سپس، آن را به سمت جلو می کشید و به اطراف حرکت می دهید تا فشار ایجاد شود و عضلات کشیده شوند.

شهرسلامت یک فروشگاه اینترنتی با تمرکز بر فروش انواع ابزارهای سلامت محور و تجهیزات پزشکی است که بیش از ۱۰ سال از تاسیس آن میگذرد . شما میتوانید با اطمینان خاطر هر نوع ابزار و تجهیزات پزشکی ، لوازم و تجهیزات ورزشی مانند دوچرخه ثابت ارزان را با بهترین قیمت و تضمین کیفیت از شهر سلامت خرید و مشاوره رایگان پیش از خرید بهره مند گردید .