ایرانسل؛ حامی فرصتهای برابر برای افراد دارای معلولیت
ایرانسل با هدف تلاش برای فراگیری و دسترسیپذیری خدمات دیجیتال، از برگزاری رویداد «فرد دارای معلولیت؛ فرصتهای برابر» حمایت کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این رویداد در ادامۀ پروژههای سرمایهگذاری اجتماعی (CSI) اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، توسط مؤسسۀ نیکوکاری رعد، ۱۲ آذر ۱۴۰۰، همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت، در محل این مؤسسه به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
در این رویداد، با اجرای بخشهای مختلفی مانند برنامههای فرهنگی و هنری، سخنرانی، پنل کارشناسی و… تلاش شد تا در کنار آشنایی بیشتر با چهرههای سرشناس دارای معلولیت، مانند قهرمانان پارالمپیک، هنرمندان ورزشکاران و…، درک بهتر از مناسبسازی فرهنگی، با شعار «فرد دارای معلولیت؛ فرصت برابر»، با حضور مدیران، کارشناسان و فعالان این حوزه، پیگیری شود.
رویداد «فرد دارای معلولیت؛ فرصت برابر» با این هدف برگزار شده تا توجه همگانی به این موضوع جلب شود که هر فرد به قدر توانمندیاش میتواند و باید در ساختن جامعهاش سهیم باشد و فرد دارای معلولیت، به جای تعریف شدن با معلولیتش، با مجموعهای از توانمندیها، احساسات و رویاهای خود..
ایرانسل با هدف تلاش برای فراگیری و دسترسیپذیری خدمات دیجیتال، از برگزاری رویداد «فرد دارای معلولیت؛ فرصتهای برابر» حمایت کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این رویداد در ادامۀ پروژههای سرمایهگذاری اجتماعی (CSI) اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، توسط مؤسسۀ نیکوکاری رعد، ۱۲ آذر ۱۴۰۰، همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت، در محل این مؤسسه به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
در این رویداد، با اجرای بخشهای مختلفی مانند برنامههای فرهنگی و هنری، سخنرانی، پنل کارشناسی و… تلاش شد تا در کنار آشنایی بیشتر با چهرههای سرشناس دارای معلولیت، مانند قهرمانان پارالمپیک، هنرمندان ورزشکاران و…، درک بهتر از مناسبسازی فرهنگی، با شعار «فرد دارای معلولیت؛ فرصت برابر»، با حضور مدیران، کارشناسان و فعالان این حوزه، پیگیری شود.
رویداد «فرد دارای معلولیت؛ فرصت برابر» با این هدف برگزار شده تا توجه همگانی به این موضوع جلب شود که هر فرد به قدر توانمندیاش میتواند و باید در ساختن جامعهاش سهیم باشد و فرد دارای معلولیت، به جای تعریف شدن با معلولیتش، با مجموعهای از توانمندیها، احساسات و رویاهای خود شناخته شده و انسانی تعریف شود که باید در بستری بدون تبعیض، «برابر» با بقیه دیده شود.
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ۹ مهر ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز جهانی ناشنوایان، با هدف تلاش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، طی مراسمی با حضور دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأتمدیره، معاونان و مدیران ایرانسل و نیز نمایندگان انجمنهای مردمنهاد فعال در حوزۀ ناشنوایان و جمعی از اصحاب رسانه، در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار در ایران این امکان را فراهم کرده بود تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت کنند و در سال ۱۴۰۰ نیز، به مناسبت روز و هفتۀ جهانی ناشنوایان، به مشترکان ناشنوای خود، بستۀ اینترنت هدیه داد.
ایرانسل، نخستین ارائهدهندۀ ۵G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، طی سالهای اخیر، با انجام فعالیتهای گستردهای از جمله احداث و بازسازی مدارس در مناطق آسیبدیده از سیل، درختکاری و کمک به کاهش ردپای کربن، اهدای بستههای اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، حمایت از شرکتهای دانشبنیان و کسبوکارهای نوپا و…، سعی کرده تا در حوزۀ سرمایهگذاری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی (CSR – CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدماترسانی کند.