با قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال بیشتر آشنا شویم

خانم ها در دوران بارداری یا شیردهی از مکمل های غذایی برای تامین نیازهای بدن خود و کودک استفاده می کنند. یکی از مهم ترین مکمل های غذایی که بهتر است در دوران شیردهی استفاده شود قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال می باشد. این مکمل دارای تمامی مواد مورد نیاز بدن مادر و کودک است و شما می توانید با مصرف روزانه آن به راحتی بدن خود را تقویت نمایید.
کپسول یا قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال از جمله مکمل هایی است که خانم ها در دوران شیردهی استفاده می کنند. زیرا تمامی ویتامین ها و مواد معدنی که خانم ها پس از زایمان به آن نیاز دارند را تامین خواهد کرد. همچنین این محصول موجب تنظیم متابولیسم طبیعی بدن آن ها خواهد شد. در ادامه قصد داریم اطلاعات کاملی در مورد کپسول پرینامکس یوروویتال در اختیار شما مادران عزیز قرار دهیم با ما همراه باشید.
با قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال بیشتر آشنا شویم :

به طور کلی کپسول یا قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال از جمله مکمل‌های غذایی ویژه برای دوران شیردهی به شمار می ‌رود که باعث می گردد تمامی نیازهای مادر و حتی نوزادی که از شیر مادر تغذیه می کند به خوبی تامین گردد. این مکمل غذای..

خانم ها در دوران بارداری یا شیردهی از مکمل های غذایی برای تامین نیازهای بدن خود و کودک استفاده می کنند. یکی از مهم ترین مکمل های غذایی که بهتر است در دوران شیردهی استفاده شود قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال می باشد. این مکمل دارای تمامی مواد مورد نیاز بدن مادر و کودک است و شما می توانید با مصرف روزانه آن به راحتی بدن خود را تقویت نمایید.

کپسول یا قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال از جمله مکمل هایی است که خانم ها در دوران شیردهی استفاده می کنند. زیرا تمامی ویتامین ها و مواد معدنی که خانم ها پس از زایمان به آن نیاز دارند را تامین خواهد کرد. همچنین این محصول موجب تنظیم متابولیسم طبیعی بدن آن ها خواهد شد. در ادامه قصد داریم اطلاعات کاملی در مورد کپسول پرینامکس یوروویتال در اختیار شما مادران عزیز قرار دهیم با ما همراه باشید.

با قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال بیشتر آشنا شویم :

به طور کلی کپسول یا قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال از جمله مکمل‌های غذایی ویژه برای دوران شیردهی به شمار می ‌رود که باعث می گردد تمامی نیازهای مادر و حتی نوزادی که از شیر مادر تغذیه می کند به خوبی تامین گردد. این مکمل غذایی دارای تمامی ویتامین ها، املاح و اسیدهای چرب ضروری امگا ۳ می باشد که تمامی آن ها با مقدار کافی در این مکمل وجود دارند. بهتر است بدانید که در دوران بارداری جنین سعی می کند نیازهای بدن خود را از طریق ذخایری که در بدن مادر وجود دارد تامین نماید. بنابراین اگر خانم ها در دوران بارداری رژیم غذایی مناسبی نداشته باشند با گذر زمان دچار مشکلاتی همچون تحلیل رفتن بافت استخوانی، ریزش مو، کمبود ریز مغذی ‌ها و همچنین مشکلات پوستی می‌ گردند.

به طور کلی خانم ها در دوران شیردهی نیاز هایی برای سلامت خود و نوزادشان دارند که باید به آن توجه نمایند. یک موضوع مهم آن است که نوزادان در شش ماه اول زندگی خود افزایش وزن ۲ برابری را تجربه می کنند و تمامی انرژی و همچنین مواد مغذی مورد نیازی که برای رشد و تکامل آن ها نیاز است از شیر مادر تامین می گردد. بنابراین تغذیه خانم های شیرده برای تامین نیازهای سلامتی خود و نوزادشان اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد. پس استفاده از قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال یک گزینه مناسب برای تامین این نیازها به شمار می ‌رود.

ویژگی های قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال :

۱- در واقع می ‌توان گفت قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال از جمله مکمل های غذایی می باشد که موجب پیشگیری از ایجاد کمبود ویتامین ها و املاح می گردد. همچنین از بروز عوارضی که در دوران شیردهی ایجاد می‌گردد جلوگیری خواهد کرد.

۲- این محصول یک مکمل فوق العاده برای بهبود رشد نوزاد و همچنین تکامل سیستم مغزی و بینایی او به شمار می ‌رود.

۳- مادران شیرده می توانند با کمک کپسول پرینامکس یوروویتال تمامی ریزمغذی های مورد نیاز خود را تامین کنند.

۴- از دیگر ویژگی های این مکمل غذایی می توان به تامین انرژی و همچنین تامین متابولیسم طبیعی بدن مادر اشاره نمود.

۵- علاوه بر آن استفاده از این مکمل غذایی باعث محافظت از سلامت پوست، مو و ناخن مادر می گردد.

۶- از دیگر ویژگی‌ های قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره نمود.

نکاتی درباره استفاده از قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال:

  • توجه داشته باشید که قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال را در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید و آن را در جای خشک و خنک نگهداری نمایید.
  • به هیچ عنوان این قرص را بدون مشورت با پزشک یا داروساز استفاده نکنید و قبل از مصرف حتماً با پزشک خود مشورت نمایید.
  • یک موضوع بسیار مهم دیگر که باید به آن دقت کنید خودداری از مصرف بیش از اندازه کپسول پرینامکس یوروویتال می باشد.
  • همچنین این مکمل به هیچ عنوان برای کودکان مناسب نیست پس دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

شیوه مصرف :

معمولاً خانم های شیرده باید روزانه دو عدد قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال را همراه با غذا و همینطور میزان آب کافی میل کنند. البته اگر شما از کپسول این مکمل غذایی استفاده می کنید مصرف یک کپسول به صورت روزانه کافی می باشد.

ترکیبات :

همانطور که گفته شده در قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال از ویتامین ها و مواد معدنی یا املاح متفاوتی استفاده شده است که در ادامه سعی کرده ایم چند مورد از مهم ترین این ترکیبات را برای شما توضیح دهیم.

  • ویتامین ‏B12:

یکی از مهم ترین ویتامین هایی که در دوران شیردهی و بارداری مادران به آن نیاز دارند ویتامین B12 می باشد. زیرا موجب تشکیل سیستم عصبی می گردد. در واقع کمبود ویتامین B12 بسیار خطرناک است به خصوص برای نوزادانی که تنها از شیر مادر تغذیه می ‌کنند و مادر آن ها گیاهخوار می باشد. زیرا در این زمان بدن مادر دارای ذخایر بسیار کمی از ویتامین B12 است. پس این موضوع باعث می گردد تا کودک نیز دچار کمبود ویتامین B12 گردد. در نتیجه کمبود این ویتامین می تواند باعث آسیب عصبی، تاخیر در رشد یا عدم رشد و حتی کم خونی گردد. بنابراین استفاده از قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال می تواند یک گزینه عالی برای تامین ویتامین ها به خصوص ویتامین B12 باشد.

  • ویتامین C:

در واقع ویتامین C را آنتی اکسیدان اصلی شیر مادر می دانند. به همین دلیل است که میزان این ویتامین در بدن مادران بسیار مهم است و مادران شیردهی که بین ۱۴ تا ۱۸ سال سن دارند باید حدود ۱۸۰۰ میلی گرم و خانم هایی که بالای ۱۹ سال سن دارد باید حدود ۲۰۰۰ میلی گرم ویتامین C به صورت روزانه دریافت کنند تا از بروز مشکلات دیگر جلوگیری گردد. یکی از ترکیباتی که در قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال به میزان کافی وجود دارد ویتامین C می باشد.

  • ویتامین E:

یکی دیگر از ویتامین هایی که به عنوان آنتی اکسیدان اصلی در سیستم ایمنی عمل می کند و برای خانم های شیرده بسیار ضروری می باشد ویتامین E می باشد. همچنین ایت ویتامین از ایجاد رادیکال ‌های آزاد در بدن جلوگیری کرد پس از بروز آسیب سلولی نیز پیشگیری خواهد شد.

ویتامین K:

یکی دیگر از ویتامین هایی که در قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال وجود دارد وجود دارد ویتامین K می باشد. این ویتامین محلول در چربی است و از انعقاد خون جلوگیری می‌ کند. همچنین نقش مهمی در سلامت استخوان ها خواهد داشت به همین علت است که مادران شیرده به آن نیاز دارند.

  • بیوتین:

به ندرت پیش می‌ آید که خانم‌ های شیرده دچار کمبود بیوتین گردند. اما به هر حال این ویتامین در رشد نوزاد اثر بسیار زیادی دارد و باید به صورت روزانه حدود ۳۵ میلی گرم از آن در دوران شیردهی دریافت شود. البته توجه داشته باشید که مصرف بیش از اندازه یا دوز بالا از بیوتین در دوران بارداری یا شیردهی به هیچ عنوان توصیه نمی ‌شود و باید طبق نظر پزشک در میزان کافی مصرف گردد.

  • کلسیم:

معمولا در دوران بارداری نیاز به کلسیم افزایش پیدا نمی‌کند. اما اگر خانم هایی که با کمبود کلسیم مواجه هستند باردار شوند باید از مواد غذایی که دارای کلسیم هستند استفاده کنند. همچنین مادران شیرده باید در طول روز میزان مناسبی از کلسیم را دریافت نمایند که گفته می شود کلسیم مورد نیاز مادران شیرده به صورت روزانه حدود ۱۰۰۰ میلی گرم می باشد. کلسیم نیز یکی از مواد مورد نیاز بدن خانم های شیرده می باشد که در قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال وجود دارد.

  • آهن:

کمبود آهن می ‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی مانند افسردگی بعد از زایمان گردد. به همین دلیل است که به مادران شیرده توصیه می کنند از مکمل های غذایی همچون قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال برای جلوگیری از فقر آهن استفاده کند تا بتوانند بدن سالم و نوزادی پر نشاط داشته باشند.

از جمله ترکیبات دیگری که در قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ویتامین B1، ویتامین B2، نیاسین، پانتوتنیک اسید، ویتامین B6، ویتامین B12، فولیک اسید، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین A، ویتامین K، ویتامین E، بیوتین، کلسیم، فلز مس، ید، آهن، منیزیم، سلنیوم و زینک.

نتیجه گیری :

دوران شیردهی را یکی از حساس ترین دوره های زندگی خانم ها می دانند که در صورت کمبود ویتامین ها و مواد معدنی خطرات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت. بنابراین مادران در دوران شیردهی باید از مکمل های تغذیه مناسب مانند قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال استفاده کنند. این مکمل غذایی سرشار از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها یا املاح معدنی می ‌باشد. از جمله مهم ترین ترکیباتی که در این مکمل غذایی وجود دارد می توان به آهن، زینک، کلسیم فولیک اسید، نیاسین، ویتامین B12، ویتامین C، ویتامین D، بیوتین و ویتامین E اشاره نمود. علاوه بر این موارد املاح و ویتامین های دیگری نیز وجود دارند که باعث می گردند تمامی نیازهای بدن مادر به طور کامل برطرف شود. همچنین به دلیل این که نوزاد شش ماه اولیه زندگی خود را از بدن مادر تغذیه می کند نیازهای بدن و نیز برآورده خواهد شد.

نوشته با قرص پرینامکس شیردهی یوروویتال بیشتر آشنا شویم اولین بار در داروخانه آنلاین داروهلپ | داروخانه آنلاین | ارسال رایگان | darookhaneonline. پدیدار شد.