برند ناسکه کریمی در کشور خوش درخشید!

بر طبق گزارشی که از مدیر روابط عمومی وب سایت عروسکو خانم مهندس نگار زندی به دست ما رسیده است، از بیستمین دوره رتبه بندی برند های عروسی کشور در بزرگترین وب سایت راهنمایی عروسی، رتبه بندی برند های عروسی همانند هر سال به انجام رسید. از آن جایی که برنامه ریزی ها از قبل در تاریخی مشخص تعیین شده بود جدول رتبه بندی برند های عروسی کشور به صورت آنلاین و از طریق نظرات مردمی و جمع بندی هیئت ژوری که متشکل از متخصصین بر جسته در حوزه های مربوطه هستند، اعلام شد. در دقایق اول از یک استاد زیبایی که یک برند جدید و بدون سابقه در جداول رتبه بندی است، رونمایی گردید.

بالاخره در راس ساعت ۱۲ بامداد یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ که از سال گذشته برای بیستمین دوره رتبه بندی برترین برندهای عروسی کشور اعلام گردیده بود،  در چهار گروه تخصصی یعنی آتلیه های عکاسی، سالن های زیبایی ، مزون های لباس و تالارهای عروسی کشور رتبه بندی ها در یکصد جایگاه برای هر گروه انجام شد.

در سه رتبه برتر کشور از بین بیش از یک میلیون و دویست آتلیه عکاسی فعال در کشور  سه برند خوشنام آتلیه عکاسی کشور یعنی استودیو نوربین تهران، استودیو اسد الهی تهران و استودیو رسانه فیلم اهواز برترین رتبه را از آن خود کردند. در کشور و از میان بیش از دو میلیون سالن زیبایی برند زیبایی ناسکه کریمی در جایگاه یکم کشوری معرفی گردید، در گزارشی که مدیر روابط عمومی سایت عروسکو، سر کار خانم مهندس نگار زندی منتشر کرده است، بهترین برند زیبایی کشور در سال ۱۴۰۳ برند ناسکه با مدیریت ناسکه کریمی از شهر بیرانشهر رتبه یک کشوری را به نام خود کرد در گروه مزون های لباس عروس، مزون میس دفنه کرج و در گروه تالارهای عروسی تالار دیپلمات اصفهان به عنوان برترین برندها معرفی شدند.

با پایان زمان قانونی رتبه بندی برندهای عروسی کشور در سایت عروسکو، برند ناسکه کریمی امسال توانست در بین بیش از دو میلیون سالن زیبایی با کسب رضایت صد در صدی مشتریان خود و ثبت امتیاز مشتریان در وب سایت بزرگ عروسکو و همچنین جلب رضایت هنر جو ها در رشته ی میکاب و گریم خود را در میان مردم محبوب تر و حرفه ای تر  نشان دهد. بدهی است که برند ناسکه کریمی با استمرار در دریافت این جایگاه و تکرار این موفقیت ها، به زودی جایگاه بزرگ ترین و معروف ترین سالن های زیبایی کشور را در بین جوانان به ویژه عروس خانم های جوان بدست خواهد آورد. لازم به ذکر است که برند سالن زیبایی ناسکه کریمی هم اکنون در شهر مرزی پیرانشهر فعالیت می نماید.