بهترین مارک پوشک بچه در بازار کدام است؟

زمان مطالعه: ۷ دقیقههمان طور که می دانید، یکی از اولین و مهم‌ترین لوازم ضروری برای کودکان نو رسیده، پوشک است. انتخاب و خرید بهترین مارک پوشک بچه با این که ساده و پیش پا افتاده به نظر می‌رسد اما زمان‌بر و کمی گمراه کننده است؛ به ویژه اگر اولین بار است که خودتان را در میان دریای برندهای متنوع و متعدد تولید کننده محصولات بهداشتی کودک غرق شده ببینید.
پوشک به صورت مستقیم با پوست فرزندتان در تماس است و ریشه خیلی از بی‌قراری‌های کودک را باید در همین لباس یکبار مصرف که به نوزاد یا کودک می‌پوشانید جستجو کنید. هم چنین شما پس از ۲ سالگی فرزند خود تازه متوجه خواهید شد که در این مدت چه هزینه های کلانی برای یکی از لوازم دور ریختنی فرزند خود یعنی پوشک بچه خرج کرده اید. در نتیجه انتخاب یک مارک مناسب با بودجه و متناسب با خصوصیات کودک دلبندتان، امری خطیر و مهم است.
بهترین مارک پوشک بچه همانقدر که تغذیه نقش مهم و تاثیرگذاری در رشد و سلامت جسمی کودک دارد، استفاده از یک پوشک مناسب برای حفظ سلامت کودکانی که هنوز قادر به کنترل ادرار و مدفوع خود نیستند نیز مهم و ضروری است. از سوی دیگر برای جلوگیری از احتمال..

زمان مطالعه: ۷ دقیقه

همان طور که می دانید، یکی از اولین و مهم‌ترین لوازم ضروری برای کودکان نو رسیده، پوشک است. انتخاب و خرید بهترین مارک پوشک بچه با این که ساده و پیش پا افتاده به نظر می‌رسد اما زمان‌بر و کمی گمراه کننده است؛ به ویژه اگر اولین بار است که خودتان را در میان دریای برندهای متنوع و متعدد تولید کننده محصولات بهداشتی کودک غرق شده ببینید.

پوشک به صورت مستقیم با پوست فرزندتان در تماس است و ریشه خیلی از بی‌قراری‌های کودک را باید در همین لباس یکبار مصرف که به نوزاد یا کودک می‌پوشانید جستجو کنید. هم چنین شما پس از ۲ سالگی فرزند خود تازه متوجه خواهید شد که در این مدت چه هزینه های کلانی برای یکی از لوازم دور ریختنی فرزند خود یعنی پوشک بچه خرج کرده اید. در نتیجه انتخاب یک مارک مناسب با بودجه و متناسب با خصوصیات کودک دلبندتان، امری خطیر و مهم است.

بهترین مارک پوشک بچه

همانقدر که تغذیه نقش مهم و تاثیرگذاری در رشد و سلامت جسمی کودک دارد، استفاده از یک پوشک مناسب برای حفظ سلامت کودکانی که هنوز قادر به کنترل ادرار و مدفوع خود نیستند نیز مهم و ضروری است. از سوی دیگر برای جلوگیری از احتمال ایجاد انواع بیماری های عفونی، کلیوی، تناسلی و … باید در انتخاب مدل های پوشک بچه، حداکثر دقت و توجه را به‌ کار برد.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین مارک پوشک بچه در بازار آشنا کنیم. برای خرید پوشک بچه باید به چند نکته توجه کرد. اگر می خواهید با بهترین برند های پوشک بچه در بازار آشنا شوید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانیم: درمان بی اشتهایی کودکان + بررسی راهکارها

پوشک بچه مولفیکس (Molfix)

یکی از بهترین مارک های پوشک بچه که می توان نام برد، برند مولفیکس است. این برند ساخت کشور ترکیه است و حاوی مواد نرم کننده و لوسیون است. هم چنین معطر و ضد حساسیت است و با داشتن لایه کتان محافظ همراه با لایه عبور هوا و طراحی نازک برای جلوگیری از آزار پای کودک است.

برند مولفیکس دارای باند لاستیکی دور کمر برای جلو گیری از پس دادن و نشتی پوشک می باشد، طراحی قدیمی آن باعث آسیب رساندن بند ناف کودک میشد که در طراحی جدید یک انحنا برای آن در نظر گرفته شده که این عیب را برطرف می کند و جزو نقاط مثبت این پوشک می باشد.

هم چنین پوشک مولفیکس راحت و مناسب با بدن و سازگار با پوست است، جذب بالا و فوق العاده ای دارد و دارای خاصیت کشسان و آناتومیک است. این محصول دارای چسب های محکم و ضد حساسیت می باشد و لایه عبور هوا در این پوشک نیز ایجاد شده است. همان طور که در بالا گفتیم دارای انحنای مخصوص برای بند ناف است.

مشاهده و خرید

پوشک بچه بارلی (Barlie)

در ادامه بررسی بهترین مارک پوشک بچه باید پوشک بچه بارلی را به شما معرفی کنیم. این پوشک که دارای پودر جاذب با قدرت جذب بالا بوده و نرم و انعطاف پذیر است؛ همچنین دارای منافذ در لایه بیرونی برای عبور هوا می باشد. وجود لایه اضافه عبور دهنده برای جلوگیری از برگشت مایع به سطح پوست و ایجاد سوختگی و هم چنین بدون ایجاد حساسیت پوستی است.

نم پس ندادن یکی از نکات مهم در تعیین کیفیت پوشک است. در پوشک های بارلی پودر جاذبی استفاده می شود که جذب رطوبت را به حداکثر می رساند. از دیگر ویژگی های مطلوب پوشک بارلی می توان به لایه عبور دهنده در ساختار این آن اشاره کرد که از بازگشت ادرار به پوست نوزاد کاملا جلوگیری می کند در نتیجه پوست نوزاد همواره خشک باقی می ماند.

چسب های کناری و جلوی پوشک بارلی به گونه ای طراحی شده اند که به دفعات بتوان آن ها را بدون از دست رفتن قابلیت آن باز و بسته کرد. لطافت و انعطاف پذیری این پوشک به نوزاد کمک می کند به راحتی پاهایش را تکان دهد و احساس راحتی داشته باشد.

پوشک بچه بارلی

مشاهده و خرید

پوشک بچه مای بیبی (My Baby)

برند محبوب مای بیبی را اکثرا می شناسیم؛ حتی اگر کودک یا نوزاد هم نداشته باشید حتما نام این برند برای شما آشناست. پوشک مای بیبی نیز یکی دیگر از برندهای لیست بهترین مارک پوشک بچه است.

مای بیبی به تازگی پوشک‌های نوزاد خود را در سری «مهربان با پوست» که حاوی عصاره بابونه است، به بازار عرضه کرده است. این سری از محصولات مای بیبی، از پوست لطیف کودک دلبندتان در برابر هرگونه حساسیت محافظت می‌ کند. لایه‌ی رویی این پوشک همانند پنبه نرم بوده و لایه‌ ی تنفسی آن نیز وظیفه عبور هوا را بر عهده دارد.

لایه فوق جاذب، رطوبت را به خود جذب کرده که این عامل موجب کاهش حساسیت‌ های پوستی خواهد شد. هم چنین لایه‌ ی کشسان راحت دور ران پا، احساس بسیار راحتی را به کودک شما داده و لایه‌ ی محافظ کشسان عمودی آن هم از نشتی ادرار جلوگیری خواهد کرد.

از ویژگی‌ های پوشک بچه مای بیبی می‌ توان به چسب‌ های مطمئن و محکم، نوار های کناری با ویژگی ۳۰ درصد کشسان بیشتر، بسته شدن متناسب با بدن کودک و راحتی تحرک کودکان اشاره کرد. اگر به دنبال بهترین برند پوشک بچه ایرانی هستید، این سری از محصولات مای بیبی می‌تواند نیاز کودک شما را برطرف سازد.

پوشک بچه مای بیبی

بیشتر بخوانیم: چرا باید به کودکان مولتی ویتامین ایمیوسنس بدهیم؟

پوشک بچه مرسی (Merci)

حال به نوبت به برند مرسی در ادامه بررسی بهترین مارک پوشک بچه می رسیم. این محصول با کیفیت زیر مجموعه ای از کارخانجات گروه صنعتی گلرنگ است و با استفاده از مواد اولیه درجه یک و فناوری های به روز دنیا تولید شده است. پوسک مرسی ضد حساسیت است و و قدرت جذب زیادی دارد و هم چنین قیمت مناسبی نسبت به سایر برندها دارد.

پوشک بجه مرسی توانسته است رضایت مصرف کنندگان را جلب نموده و به یکی از بهترین برند پوشک بچه ایرانی مبدل شود. شرکت صنایع سلولزی ماریناسان در سال ۱۳۸۹ پوشک های برند مرسی را تولید و روانه بازار نمود.

محصولات این شرکت توانست با کیفیت فوق العاده خود جایگاه خوب و مناسبی در بازار را به خود اختصاص دهد. پوشک های مرسی تهیه شده از مواد اولیه درجه یک بوده ‌به طوری که کودک در حین استفاده از پوشک بچه احساس راحتی و شادابی را تجربه خواهد کرد.

پوشک‌ های برند مرسی در ۵ سایز تولید می شود. پوشک سایز ۱ این پوشک مناسب نوزادی بوده و پوشک سایز ۵ با عنوان پوشک خیلی بزرگ تولید و عرضه شده است. در روی بسته بندی های این پوشک ها سایز آن ها به همراه وزن درج شده است، تا مادران بتوانند پوشکی مناسب و استاندارد با سن و وزن کودکشان برگزینند. بی شک اطلاع داشتن از سایز پوشک مناسب یک امر ضروری بوده تا در دوره‌های مختلف رشد، فرزند اذیت نشود.

پوشک بچه مرسی

مشاهده و خرید

پوشک بچه ببم (Bebem)

پوشک بچه ببم که یکی از برندهای تقریبا جدید در بازار است، جزو یکی دیگر از موارد لیست بهترین مارک پوشک بچه است. این محصول دارای نوار های پهلو با خاصیت کشسانی و لایه خارجی پارچه مانند است. همان‌ طور که می‌ دانید اصلی‌ ترین فاکتور در انتخاب بهترین برند پوشک بچه، قدرت جذب رطوبت آن است که پوشک نوزاد ببم (Bebem) از این ویژگی برخوردار می‌ باشد.

متناسب بودن با فرم بدن نوزاد، انحنای مخصوص بند ناف جهت محافظت از بند ناف، ساختار آناتومیک بسیار ظریف، وجود نوار های پهلویی با قابلیت کشسانی برای راحتی و آزادی حرکت و لایه‌ های محافظ عمودی برای جلوگیری از نشت رطوبت از ویژگی‌ های بارز این محصول می‌ باشد.

لازم به ذکر است لایه عبور دهنده هوا جهت محافظت از پوست کودک و لایه‌ های داخلی نرم این پوشک، کمک می‌ کند تا کودک دلبند شما احساس خوب و راحتی داشته باشد. اگر قصد خرید بهترین برند پوشک نوزاد را دارید، پوشک ببم گزینه بسیار ایده آلی است.

پوشک بچه ببم

بیشتر بخوانیم: ۱۰ راهکار خانگی برای درمان یبوست کودکان

پوشک بچه پمپرز (Pampers)

پوشک نوزاد پمپرز (Pampers) مدل «Baby Dry»، محصولی آلمانی است و جزو بهترین برند پوشک بچه در بازار است که دارای کیفیت بسیار خوبی است. البته قیمت این محصول نسبت به سایر پوشک های ایرانی در بازار، بالاتر است. اما اگر دلبندتان به پوشک های دیگر حساسیت دارد، بی شک پوشک بچه پمپرز بهترین و آخرین انتخاب شماست.

از ویژگی‌ های این پوشک می‌ توان به جذب سریع مایع، تکنولوژی مایکرو پرلز و نوار های جانبی کشسان اشاره نمود. هم چنین در ساختار این پوشک بچه، از لوسین و نرم‌ کننده استفاده شده است.

پوشک پمپرز بسیار نرم و انعطاف‌ پذیر بوده و از طراحی ارگونومیک متناسب با فرم بدن نوزاد بهره می‌ برد. هم چنین وجود نوار های جانبی کشسان سبب می‌ شود تا نوزاد در مدت زمان طولانی نیز احساس راحتی زیادی داشته باشد. هم چنین نوار چسب‌ هایی که در قسمت جلو و کناری پوشک تعبیه شده، این قابلیت را دارند که به دفعات باز و بسته شوند.گفتنی است این محصول جزو بهترین برند پوشک بچه ضد حساسیت خارجی به شمار می‌ رود.

پوشک بچه پمپرز

پوشک بچه کانفی (Confy)

پوشک کودک کانفی دارای نوار های جانبی کشسانی بالا و لبه‌های جانبی ضد آب است. سطح فوقانی این محصول به علت وجود لوسیون، بسیار نرم و لطیف است.

یکی از ویژگی‌ های بارز پوشک‌ های کودک کانفی، لبه‌ های جانبی ضد آب است که از عبور رطوبت به بیرون جلوگیری می‌ نماید. هم چنین قادر است جریان هوا را به خوبی عبور دهد و تنفس راحت برای پوست نوزاد را ممکن سازد.

پوشک بچه کانفی

بیشتر بخوانیم: بهترین مکمل آهن برای کودکان

ارزانترین پوشک بچه

پس از بررسی بهترین مارک پوشک بچه، نوبت به چگونگی خرید ارزانترین پوشک بچه می‌رسد.

قیمت پوشک به عوامل زیادی بستگی دارد. از اندازه پوشک گرفته تا مواد استفاده شده در آن، بر قیمت نهایی تأثیر می گذارد.

نحوه قیمت گذاری پوشک نیز متفاوت است. برخی مارک ها تعداد پوشک های هر بسته را تغییر می دهند که این امر باعث می شود خرید بسته های با تعداد بیشتر، ارزان تر شود.

برای مقرون به صرفه‌ تر شدن پوشک بچه، تخفیف‌ ها و پیشنهاد های ویژه را از دست ندهید. بسیاری از فروشگاه‌ های بزرگ و هایپر مارکت‌ ها در فواصل مختلف تخفیف‌ های قابل توجهی برای خریداران قرار می‌ دهند. هم چنین بسیاری از آن‌ ها نیز در زمان‌ های خاصی تخفیف‌ های فصلی مناسبی ایجاد می‌ کنند.

با یک برنامه‌ ریزی مناسب می‌ توانید در زمان‌ های جشنواره فروش، پوشک‌ های مورد نیاز کودک خود را به مقدار زیاد تهیه کنید. به این ترتیب رقم قابل توجهی در هزینه‌ های خود صرفه جویی خواهید کرد.

لازم به ذکر است که در خرید پوشک بچه زیاده‌ روی نکنید. اگر چه خرید پوشک در جشنواره‌ های فروش و فصل تخفیف فروشگاه‌ ها، تصمیم عاقلانه‌ ای است، اما فراموش نکنید کودک شما در حال رشد است. کودکان به خصوص در سنین زیر دو سال از سرعت رشد بالایی برخوردار هستند.

بنابراین برای خرید پوشک بچه برنامه ریزی داشته باشید. لازم نیست فرصت‌ های خرید خود را از دست بدهید. اما سن کودک خود را هم در نظر بگیرید. اگر کودکتان در حال رشد است، شاید بهتر باشد از سایز های مختلفی انتخاب کنید.

نوشته بهترین مارک پوشک بچه در بازار کدام است؟ اولین بار در مجله ی دارویی. پدیدار شد.