بهترین کادو تولد برای مرد

بهترین کادو تولد برای مرد

خیلی از مردم همیشه این سوال براشون مطرح میشه که کدوم برندهای لباس به عنوان کادو برای تولد مرد و کادو تولد پدر میتونه جذابیت داشته باشه

در ابتدا لازم به ذکر است که برندهای بسیار باکیفیت و خوبی در بازار وجود دارند که در این زمینه فعالیت می کنند، اما در این مقاله به چند مورد که سابقه بیشتری دارند در سایت کادوساز اشاره می کنیم.

 

  • برند آدمک

این برند در زمینه تولید لباس کودک و نوزاد تا ۵ سال فعالیت می کند. برند آدمک یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید پوشاک بچه گانه و بچه گانه است که فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۴۲ آغاز کرد.این برند اولین لباس زیر نوزاد ۱۰۰% نخی را در اوایل دهه ۶۰ تولید و به فروش رساند.

 

  • برند Topline

برند تاپ لاین از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را در زمینه پوشاک نوزاد آغاز کرد و در سال ۱۳۷۷ تولید تخصصی پوشاک نوزاد را آغاز کرد. این شرکت به دلیل کیفیت بالای محصولات خود بسیار محبوب است.

 

  • نام تجاری بی بی سی

این شرکت با ۲۰ سال سابقه در زمینه پوشاک بچه گانه و با حدود ۲۰ نمایندگی فروش در سراسر کشور یکی از برندهای مطرح پوشاک نوزاد و بچگانه در کشور محسوب می شود. این برند با استفاده از استانداردهای کیفی، خط تولید خوب، مواد و مواد اولیه درجه یک، توجه به زیبایی، لطافت و ظرافت، همتراز با برندهای معروف پوشاک نوزاد و بچگانه است.

 

  • برند Lidoland

تمامی محصولات این برند با ۴۰ سال سابقه با بهترین و با کیفیت ترین الیاف پنبه و مدرن ترین دستگاه های چاپ آلمان تولید می شوند. تمامی مواد رنگی مورد استفاده برای چاپ محصولات این شرکت دارای استاندارد CE اروپا می باشد که فاقد مواد آلاینده می باشد.

 

  • برند به آوران

این برند در زمینه تولید لباس نوزاد از پارچه های ۱۰۰% نخی فعالیت می کند. مواد اولیه به کار رفته در محصولات برند بهوران بسیار مرغوب و ضد حساسیت می باشد. این شرکت به خاطر خلاقیت رنگ و طرح در تولید لباس نوزاد بسیار معروف است.

 

برای سفارش طراحی چهره سیاه قلم در سایت کادوساز بر روی لینک زیر کلیک کنید