بهترین کرم پودر برای گریم عروس

وقتی صحبت از انتخابِ کرم پودر برای عروس میشه، یک سری فاکتور بسیار مهم رو باید در نظر بگیریم مثل:

  1. موندگاری بالا ، چراکه قرار تایم زیادی رو روی پوست بمونه.
  2. مناسب برای عکاسی و نورپردازی حین عکاسی.
  3. راحت باشه روی پوست و پوست احساس سنگینی نداشته باشه.
  4. ضدرطوبت و تعریق بودن ، مخصوصا اگه قرار باشه توی فصلای گرم استفاده بشه.
  5. اکسید نشدن کرمپودر از مهم ترین ویژگی های انتخاب بهترین کرم پودر گریم عروس هست.

و … .

به همین خاطر میخوایم سه تا از بهترین کرم پودرهایی که میتونید برای عروس ها استفاده کنید رو معرفی کنیم، البته که این معرفی به معنی این نیست که نمیتونید از این محصولات برای میکاپ های شخصی استفاده کنید بلکه این معرفی برای آشنایی شما با سه تا از بهترین کرم پودرهای دنیاست.


معرفی بهترین کرم پودر گریم عروس :

استی لادر :

میتونم این محصول روبه عنوان بهترین کرم پودر به شما معرفی کنم.
چرا که تمامی ویژگی های بالا رو داره. استی لادر ، محصولی ضدآب، تعریق و رطوبته که موندگاری ۲۴ ساعته ای روی پوست داره و در کنار اینکه پوست رو خیلی قوی کاور میکنه، به هیچ عنوان سنگین نیست و به شدت طبیعی روی پوست قرار میگیره. این محصول رو انواع پوست (مخصوصا پوست چرب) میتونند استفاده کنند اما اگر پوست خیلی خشکی دارین ، حتما قبلش پوستتون رو با آبرسان و مرطوب کننده خیلی خوب هیدراته کنید.


  • مک :

همونطوری که بالا اشاره کردیم، محصولی که انتخاب میکنید باید برای عکاسی ها هم مناب باشه. به این معنی که وقتی شما در مقابل فلاش های دوربین قرار میگیرین ، محصولات آرایشی روی پوستتون فلاش بک نداشته باشه.
کرم پودر مک از اون دسته محصولاتی هست که این مشکل رو برای شما به وجود نمیاره و تحت هیچ شرایط و نورپردازی رنگ پوست شما رو تغییر نمیده.
این محصول برای انواع پوست مناسب هست ، از ویژگی های اون میتونیم به آبرسانی۸ ساعته، کنترل چربی پوست و ماندگاری ۲۴ ساعته محصول اشاره کنیم. کرم پودر مک ساختار فلوئیدی داره که فید اون رو بسیار راحت میکنه.
قیمت و خرید کرم پودر مک


نارس لانگ ویر :

کرم پودر نارس یه محصولِ ۱۶ ساعته هستش که مناسب برای افرادیه که پوست نرمال و خشکی دارند.
این محصول روهمیشه میتونیم به عنوان بهترین کرم پودر برای عروس در نظر بگیریم، هم به خاطر بافت و کاور عالی که داره و هم بخاطر ترکیب پذیری بسیار بالای کرم پودر با بقیه محصولات.
ظاهر طبیعی و نسبتا درخشانی داره و برای پوستای خشک و نرمال یه گزینه عالی هستش و درکنار همه اینها نارس محصولی ضد تعریق و رطوبته که تا ۱۶ ساعت موندگاری داره.


هدی بیوتی :

یه محصول ضدآب ، با کاور بالا و موندگاری ۲۴ ساعته هستش و دقیقا یکی از بهترین کرم پودر گریم عروس میتونه باشه . کرم پودر هدی بیوتی به تنهایی یه کاور عالی و مات به پوست میده و درواقع میشه گفت هدی بیوتی یه فیلتر واقعی هستش که روی پوست میوفته .
فرمولی که توی این محصول بکار رفته باعث میشه حالت کیکی و ماسیده به خودش نگیره و خیلی خوب روی پوست بشینه. این کرم پودر ساخت ایتالیا به هیچ عنوان اکسید یا محو نمیشه و غیر قابل انتقال روی پوست باقی میمونه .

موقع انتخاب کرم پودر، باید حواستون باشه زیرسازی که قبلش روی پوست انجام دادین میتونه روی ظاهر کرم تاثیر بالایی بزاره پس ، حتما از پرایمرهای مناسبی روی پوست استفاده کنید و نیاز پوست رو بشناسید.
در مای سفورا ما بهتون یاد میدیم که چجوری از محصولات استفاده کنید که بهترین نتیجه رو داشته باشن، این رو میتونید در بخش آموزش های ما . ببینید و در سایت با به روز ترین محصولات آرایشی آشنا بشید