تعمیرگاه بنز در تهران

تعمیرگاه بنز شهروز.jpg

تعمیرگاه بنز در تهران

مطمئنا بسیاری از افراد درباره‌ی کیفیت بالای ساخت خودروهای بنز مطلع هستند، خودروهای این کمپانی جزو خودروهای لوکس و با کیفیت محسوب می‌شود. اگر شما صاحب خودروی بنز هستید پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا مطالب مهمی درباره‌ی تعمیرگاه بنز و خدمات تخصصی که در تعمیرگاه معتبر بنز ارائه می‌شود بیشتر بیان کنیم.

نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان دارید؟ همین حالا وارد سایت شهروز شوید و با ما تماس بگیرید.

خودروهای بنز دارای تنوع در طراحی بوده و در مدل‌های شاسی بلند و سواری در بازار ایران طرفداران فراوانی دارد. بنز S500، C200، CLS500، E300، E250، E200، GLK و … برخی از انواع مدل‌های بنز در ایران هستند.

خودروهای بنز  از کیفیت بالایی برخوردار است به همین دلیل به سادگی دچار مشکل نمی‌شوند اما در صورت مواجه شدن با مشکل باید در تعمیرگاه بنز توسط کارشناسان متخصص در این حوزه مورد بررسی قرار بگیرند.

تعمیرات برق بنز

تعمیرگاه بنز در مجتمع تعمیرگاهی شهروز آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر و عیب یابی سیستم برق خودروهای بنز است. با مراجعه به این تعمیرگاه می‌توانید از خدمات این گروه از تعمیرات تخصصی برق بنز باقیمت مناسب بهره مند شوید.

مجتمع تعمیرگاهی شهروز با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر و نگهداری منظم خودروهای خارجی و وارداتی در اختیار شما مشتریان عزیز است.

این تعمیرگاه بنز با بهره‌گیری از بهترین و حرفه‌ای ترین تکنسین هایی که به‌طور تخصصی خدمات تعمیر برق بنز را انجام می‌دهند، سعی دارد تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. در ادامه به برخی تعمیراتی که به‌طور مستقیم با برق خودرو کار می‌کنند می‌پردازیم:

سانروف: امروزه اکثر خودروهای مدرن دارای سانروف هستند، خودروهای بنز نیز از این قاعده مستثنا نبوده و آپشنی به نام سانروف را برای مشتریان خود در خودروهای بنز تعبیه کرده‌اند. سانروف به طور کلی به ۲ روش برقی و دستی در خودروها وجود دارد، درصورتی‌که برق خودرو با مشکل مواجه شود عملا سانروف نیز عملکرد مطلوبی نخواهد داشت.

کروک: برخی از خودروهای بنز مخصوصا در کلاس E کروک بوده و امکان جمع شدن سقف در این خودروها وجود دارد، باز و بسته شدن سقف خودرو این امکان را به صاحب خودرو می‌دهد تا در هوای خوب بهاری سقف خودرو را باز کند و از رانندگی در هوای مطلوب لذت ببرد. توجه داشته باشید که سیستم سقف کروک نیز رابطه مستقیمی با برق خودرو دارد.

 

تعمیرگاه بنز در تهران.jpg

تعمیر گیربکس بنز

بخشی دیگر از خدماتی که در تعمیرگاه بنز ارائه می‌شود خدمات تخصصی در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای بنز است. گیربکس خودرو یکی از اجزای اصلی آن بوده و در عملکرد بهینه و مطمئن خودرو نقش اساسی دارد.

گیربکس در دو نسخه دستی و اتوماتیک تولید می‌شود. گیربکس‌های دستی اولین سیستم‌های انتقال قدرت بودند که در صنعت خودروسازی جهانی توسعه یافتند. با این حال، ساختار داخلی و ساخت گیربکس‌های اتوماتیک تا حدودی پیچیده تر از گیربکس‌های دستی است.

بنابراین تعمیر گیربکس اتوماتیک به طور قابل توجهی دشوارتر است و به مهارت و دانش زیادی نیاز دارد. توجه داشته باشید که ایرادات گیربکس گاهی با صدای اضافه، تقه زدن، بوی سوختگی، عملکرد نامطلوب در تعویض دنده همراه خواهد بود. در صورت بروز مشکل در گیربکس می‌توانید به تعمیرگاه بنز مراجعه کرده و اقدامات لازم برای رفع مشکل و تعمیر گیربکس اتوماتیک را انجام دهید.

سرویس‌ های دوره‌ای بنز

بخشی دیگر از خدمات ارائه شده در تعمیرگاه بنز انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو است. سرویس و بازدیدهای دوره‌ای منظم بخشی ضروری از تعمیر و نگهداری خودرو است و باید به طور منظم انجام شود. این امر تا حد زیادی از خرابی زودهنگام خودرو جلوگیری می‌کند و عمر مفید آن را افزایش می‌دهد.

زمانی که برای سرویس‌های دوره‌ای به مجتمع تعمیرگاهی شهروز مراجعه می‌کنید، زمانی مشخص برای بازدید بعدی به شما داده می‌شود تا سرویس‌های خودرو در زمان‌های مقرر انجام شود. در سرویس دوره‌ای خودرو مواردی چون بازدید چرخ ها و باد لاستیک ها، بررسی سطح روغن موتور و گیربکس، رفع ایرادات برقی، شناسایی ایرادات جلوبندی و رفع آن و … بررسی می‌شوند.

تعمیرگاه تخصصی بنز چه مزایایی دارد؟

مراجعه صاحبان خودروهای این برند به مرکز تخصصی تعمیر و سرویس معتبر بسیار مهم است.

در مجتمع تعمیرگاهی شهروز تیمی حرفه‌ای متشکل از کارشناسان و مکانیک‌های مجرب برای ارائه بهترین خدمات حضور دارند.

با مراجعه به این مرکز نگران هزینه تعمیرات بنز نباشید زیرا قیمت ها توسط اتحادیه تایید شده است و هیچ هزینه کاذبی وجود دریافت نمی‌شود.

در بهترین تعمیرگاه بنز، از آخرین فناوری‌های روز دنیا برای عیب یابی و تعمیر خودرو استفاده می‌شود.

در صورت نیاز به تعویض قطعات، فقط از قطعات اصلی استفاده خواهد شد، برخی از این قطعات در هیچ تعمیرگاه دیگری موجود نیست.

از دیگر مزایای این مجموعه سرعت کار متخصصین است، کارشناسان این گروه افرادی متعهد و وقت شناس هستند و ازآنجایی‌که اولویت گروه رضایت مشتری است، فرآیند تعمیر خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

هزینه تعمیرات

بسیاری از دارندگان خودروهای بنز با مشاوران ما تماس می‌گیرند و در رابطه با هزینه تعمیر موتور و یا بخش‌های دیگر خودروی خود سوال می‌کنند. توجه داشته باشید که هزینه تعمیرات خودرو بعد از شناسایی ایرادات امکان پذیر بوده و قبل از بررسی مشکلات خودرو نمی‌توان مبلغ دقیقی به مشتریان اعلام کرد.

برای برخی از دارندگان خودرو نیز این سوال مطرح می‌شود که تفاوت تعمیر خودرو در نمایندگی و تعمیرگاه معتبر بنز چیست؟ بهتر است بدانید که در تعمیرگاه بنز ابتدا تعمیر قطعات در الویت قرار دارد و در صورتی که آسیب وارده به قطعه خودرو آن‌قدر زیاد باشد که تعمیر را غیر ممکن کند، به سراغ تعویض قطعه خواهیم رفت.

اما در نمایندگی ها معمولا کمتر شاهد تعمیر قطعات هستیم و با مشاهده ایرادات در قطعه بلافاصله برای تعویض آن اقدام می‌کنند، زیرا تعمیر قطعات امری زمان بر بوده و دقت زیادی می‌طلبد، به همین دلیل است که معمولا نمایندگی ها این زمان را با تعویض قطعات کاهش می‌دهند.

چه زمانی به تعمیرگاه بنز مراجعه کنیم؟

برخی افراد تصور می‌کنند که حتما بایستی وضعیت خرابی خودرو حاد شود تا به تعمیرگاه مراجعه کنند، بهتر است بدانید که اگر بعد از علائم خرابی خودرو هرچه زودتر به تعمیرگاه مراجعه کنید آسیب کمتری به خودرو و قطعات وارد می‌شود که این امر از افزایش هزینه‌های تعمیرات جلوگیری می‌کند.

در صورتی که به دلایلی امکان مراجعه به تعمیرگاه را ندارید و خودرو توان حرکت را ندارد، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا ما با استفاده از خودروبر خودروی شما را به تعمیرگاه کیا بیاوریم و بعد از بررسی و تشخیص ایرادات نسبت به تعمیر و رفع ایرادات اقدام کنیم.

سخن پایانی

ما در تعمیرگاه بنز محیطی فراهم کرده‌ایم تا دارندگان این برند از خودرو بتوانند به راحتی و با خیالی آسوده خودروی خود را به مرکز معتبری برای تعمیر بسپارند و نگرانی بابت تعمیر اصولی و با کیفیت نداشته باشند. اگر خودروی بنز شما نیاز به تعمیر و یا سرویس دوره‌ای دارد می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آن ها مشاوره رایگان دریافت کنید و یا به مجتمع تعمیرگاهی شهروز مراجعه فرمایید.

منبع: