تعمیر تخصصی مبل استیل چگونه انجام می شود؟ (۵ مرحله مهم)

در سال های اخیر بسیاری از مردم به واسطه بالا رفتن قیمت خرید مبل استیل جدید، ترجیح می دهند که مبل های استیل قدیمی خودشان را تعمیر کنند. تعمیر تخصصی مبل استیل می تواند باعث تبدیل شدن یک دست مبل کهنه به یک دست مبل جدید و خاص شود. همین موضوع باعث شده تا تعمیر مبلمان، نیاز به تجربه و تخصص یک فرد داشته باشد. با توجه به اینکه برای بسیاری از افراد این سوال مطرح شده که تعمیر تخصصی مبل استیل چگونه انجام می شود؟ در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد تعمیر مبل به صورت تخصصی و مراحل مربوط به آن صحبت کنیم.

تعمیر تخصصی مبل استیل چگونه انجام می شود؟ (5 مرحله مهم)
تعمیر تخصصی مبل استیل چگونه انجام می شود؟ (۵ مرحله مهم)

مبل استیل؛ بهترین مبل برای تعمیر

مبل استیل یکی از انواع مبل های موجود در بازار است که بیشتر عروس خانم ها و افرادی که به مبل های لوکس علاقه مند هستند، از این سبک مبل استفاده می کنند. مبل های استیل با کلاف چوبی ساخته می شوند. اگرچه جنس و کیفیت کلاف های چوبی به کار رفته در این مبل ها با هم متفاوت است، اما در اکثر مبل های استیل، کیفیت کلاف به قدری خوب است که می توان تا سالیان سال از آن استفاده کرد.

همین موضوع باعث شده تا مبل استیل به عنوان بهترین مبلمان برای تعمیر شناخته شود. چرا اگر تعمیر مبلمان استیل انجام نشود، عملا نیاز به خرید یک دست مبل با کلاف جدید است که این موضوع هزینه زیادی را به دنبال خواهد داشت.

تعمیر مبل استیل
تعمیر مبل استیل

تعمیر تخصصی مبل استیل و مراحل آن

به منظور تعمیر تخصصی مبل استیل و انجام مراحل آن، لازم است که این کار را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید. به طور کلی، اگر تعمیرات مبل به صورت اصولی انجام شود، مبل هم ظاهر جذابی به خود می گیرد، هم می تواند تا سال ها برای شما ماندگاری داشته باشد. به منظور تعمیر تخصصی مبل استیل لازم است که مراحل زیر انجام شوند.

  1. بررسی دقیق مبل استیل و کلاف آن

در مرحله اول باید مبل استیل به طور دقیق بررسی شود. کلاف، میزان ترمیم مورد نیاز برای کلاف، نوع فوم و … باید به طور دقیق بررسی شوند. در چنین شرایطی اقدامات مورد نیاز برای تعمیر تخصصی مبل مشخص خواهند شد.

  1. دریافت پیشنهادهای مشتری

پس از اینکه فرد متخصص از مبل بازدید کرد، نوبت به دریافت پیشنهادهای مشتری می رسد. ممکن است برخی از مشتریان ایده های خاصی را برای تعمیر مبل داشته باشند که توجه به آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. فرد متخصص تعمیر مبل و مشتری باید به یک جمع بندی برای تعمیر مبل برسند و ایده های خودشان را جمع بندی کنند.

در این مرحله باید رنگ کلاف، نوع پارچه مبلی برای تعمیر و همچنین فومی که قرار است برای تعمیر مبل استیل مورد استفاده قرار گیرند انتخاب شوند. برای این کار لازم است که مشتری از ایده های فرد متخصص نیز کمک بگیرد و بر اساس آن ها، محصولات مورد نیاز را انتخاب کند.

  1. جدا کردن فوم و پارچه از کلاف مبل استیل

تعمیر تخصصی مبل با جدا کردن فوم و پارچه های مبلی ادامه پیدا می کند. لازم است که تمامی بخش های آسیب دیده که زیر فوم و پارچه قرار داشتند بررسی شوند تا در صورت نیاز مراحل تعمیر آن ها انجام شود.

  1. تعمیر کلاف مبل در صورت نیاز

برای تعمیر تخصصی مبل، باید کلاف مبل نیز در صورت نیاز تعمیر شود. برای این کار نیاز به رنگ کردن کلاف مبل، معرق کاری و خدمات حرفه ای تر است که هر کدام بر اساس نیاز مشتری و طرح دلخواه آن انجام می شوند.

  1. نصب مجدد فوم و پارچه جدید برای مبل

مرحله بعدی برای تعمیر تخصصی مبل، نصب مجدد فوم و پارچه برای مبلمان است. برای این کار حتما باید از فوم مورد درخواست مشتری و پارچه هایی که مشتری آن ها را انتخاب کرده است، استفاده شود. مرحله رویه کوبی و تزئین مبل نیز بر اساس طرح دلخواه مشتری در این مرحله انجام می شود و در نهایت مبل به مشتری تحویل داده خواهد شد.

تعمیر تخصصی مبل استیل و مراحل آن
تعمیر تخصصی مبل استیل و مراحل آن

تعمیر مبلمان استیل را به چه کسی بسپاریم؟

برای تعمیر تخصصی مبل استیل، باید حتما به افرادی مراجعه کنید که در این زمینه متخصص هستند. متاسفانه برخلاف باور بسیاری از شما، تعمیر مبل ها در هر مجموعه ای به صورت تخصصی انجام نمی شود. حتی ممکن است ظاهر مبل تعمیر شده فوق العاده جذاب باشد؛ اما احتمال اینکه به کلاف مبل ها توجهی نشده باشد، وجود دارد. به همین خاطر شما باید تعمیر مبل استیل را به کسی بسپارید که از کیفیت کار او خیالتان راحت باشد.

شرکت آرکانا مبل، یک شرکت تخصصی برای تعمیرات مبلمان استیل است. اگر می خواهید کار خودتان را به یک فرد یا مجموعه حرفه ای بسپارید که خیالتان از بابت نتیجه کار راحت باشد، این شرکت بهترین گزینه برای شماست. به خصوص اینکه تمامی مراحل مربوط به تعمیر مبل استیل در این مجموعه به صورت تخصصی انجام می شود.