تمیزکاری آجر نما از طریق جرمگیری و شوره زدایی آجر

تمیز کردن شوره آجر نما

برای نمای آجری، یکی از مهم ترین مراحل شستشوی نما، شوره زدایی آجر نما و تمیز کاری آجر های سازه است. تمیز کردن شوره آجر های ساختمان، یعنی زدودن نمای ساختمان از آلودگی های سطحی و عمیق میان آجر نمای ملک. ممکن است فکر کنید که آلودگی از دور چنان محسوس نیست؛ اما با مقایسه تصاویر قبل و بعد از تمیزکاری آجر های شوره زده متوجه واقعیت می شوید.

دلایلی که می تواند باعث شوره زدن آجر نمای ساختمان شود و هزینه های تمیز کاری آجر را تحمیل کند، متفاوت است. یکی از دلایلی که باعث می شود آجر نما شوره بزند، وجود نمک نه تنها در ساختار آجرها بلکه در ملات مورد استفاده برای ساخت نما است. این نمک ها با آب واکنش داده و به صورت شوره روی هر آجر نمای بیرونی ظاهر می شوند. تمامی ساختمان های دارای نمای آجری، مشکل شوره را دارند. یکی از راه های شوره زدایی و تمیزکاری آجر های نما، به کارگیری مایعات نانو و آب کشی فشار قوی است.

معمولا هنگام نماشویی ساختمان، جهت تمیزکاری آجر هایی که شوره زده اند، با ترکیب مقدار معینی سفید کننده مخصوص با آب گرم شروع می کنند. مایع سفید کننده رقیق شده را جهت رفع شوره ها با اسفنج مخصوص روی آجر می مالند. زمان شستشوی نما و تمیزکاری آجر ها، از اسکراب نیز برای تمیز کردن گوشه ها و زوایای پنهان بین آجرها استفاده می شود. اگر در اثر شوره آجر های نمای ساختمان تان، لکه های سخت، منظره بدی از نمای بیرونی ساخته اند، از خدمات نماشویی ساختمان استفاده کنید.

شوره زدایی آجر، بخشی از نماشویی ساختمان است.
شوره زدایی آجر، بخشی از نماشویی ساختمان است.

تمیزکاری آجر جرم گرفته

تمیزکاری آجر های جرم گرفته، جزئی از خدمات نظافتی ساختمان، در جهت شستشوی نمای ساختمان ها است. جرم موجود روی آجر ها، در نمای ساختمان هایی با نمای آجری دیده می شود. با نماشویی ساختمان یعنی تمیزکاری آجر و جرمگیری و … می توانید ساختمان تان را از شرّ این آلودگی ها نجات دهید.

جرم های موجود روی سطح نمای آجری، می تواند به دلایل متعددی مانند تجمع گرد و غبار و سهل انگاری در نظافت نما داشته باشد. ملات و مصالح نامتناسب با شرایط جغرافیایی، دما و رطوبت، می تواند باعث ایجاد جرم روی آجر نما شود. اگر به دلیل نشت اتصالات و لوله های آب، به مرور املاح به لایه های آجر نما نفوذ کرد، در اقدامی به موقع از خدمات جرمگیری آجر نما استفاده نمایید.

تمیزکاری آجر نما، طی چرخه ای از خدمات ساختمانی و بسته به ارتفاع ساختمان، جنس جرم تشکیل شده و مصالح به کار رفته انجام می شود. جهت جرمگیری ساختمان، جرم های موجود روی سطح و بین زوایای آجر ها برداشته می شوند. در مراحل بعد نماشویی ساختمان، شست و شو و آبکشی نهایی انجام می شود و شستشوی نما از آلودگی ها به پایان می رسد.

نتیجه محسوس شستشوی نما شامل جرمگیری و شوره زدایی آجر نمای ساختمان.
نتیجه محسوس شستشوی نما شامل جرمگیری و شوره زدایی آجر نمای ساختمان.

برای تمامی خدمات کار در ارتفاع با این شماره تماس بگیرید:

۰۹۲۲۳۰۰۲۶۱۳

و به این سایت مراجعه کنید:

https://www.nemasho.com