جذاب ترین استایل و لباس مناسب سفر به دبی چیست؟

در اینکه دبی مقصد عالی برای سفر ما ایرانیان است، شکی نیست. سواحل تمیز، دریای فوق العاده آبی و جذاب، هتل‌های لوکس و برج‌های بزرگ و سر به فلک کشیده در دبی به شما امکان یک سفر به یادماندنی می‌دهند. از طرفی آنقدر تفریحات دبی متنوع هستند که بتوانید با خیالی آسوده از آن‌ها استفاده کنید. اما مانند هر کشور دیگری برای سفر به دبی باید پوشش و لباس مناسبی داشته باشید. جذاب‌ترین استایل و لباس مردانه و زنانه دبی می‌تواند مطابق با سلیقه و نظر شخصی شما انتخاب شود. اگرچه سخت‌گیری‌های زیادی برای پوشش در دبی وجود ندارد، اما این بدین معنی نیست که می‌توانید به هر شکلی در دبی لباس پوشید و هیچ مشکلی هم برای شما پیش نیاید! با ما همراه باشید تا شما را با جذاب‌ترین استایل و لباس مناسب سفر به دبی آشنا کنیم.

قوانین پوشش برای مردان در دبی

مردان در دبی می‌توانند آزادانه لباس بپوشند. به خصوص اگر تمایل داشته باشید بیشتر در مکان‌های تفریحی مانند ساحل، رستوران‌ها، استخرها و کافی شاپ‌ها در رفت و آمد باشید. با این حال در برخی از مواقع که قرار است به مکان‌های مذهبی مانند مساجد بروید، باید پوشش کاملی داشته باشید. قانون مساجد برای پوشش آقایان است که همه بخش‌های بدن‌شان به غیر از صورت آن‌ها پوشیده باشد. به غیر از مساجد قوانین خاصی برای پوشش مردان در دبی وجود ندارند. با این حال اگر قرار است در محیط‌های محلی حضور پیدا کنید، لباس رسمی‌تر و پوشیده‌تر بپوشید تا مانند یک غریبه به شما نگاه نکنند.

قوانین پوشش برای زنان در دبی

دبی یک شهر مسلمان‌نشین است؛ اما محدودیت‌های زیادی را برای پوشاک زنان ایجاد نکرده و اکثر بانوان می‌توانند با هر نوع پوششی که دوست دارند در اکثر مکان‌ها حضور پیدا کنند. همانطور که برای ورود به مساجد برای آقایان پوشش خاصی نیاز است، خانم‌ها نیز باید با پوشش کامل و یک روپوش وارد مساجد و مکان‌های مذهبی شوند که البته روپوش در اکثر مساجد به خانم‌ها داده می‌شوند. اگرچه قوانین خاصی برای پوشش زنان در دبی وجود ندارد، اما باید برای انتخاب لباس مردانه و زنانه دقت کافی داشته باشید و مطابق با عرف لباس بپوشید. همچنین در مکان‌های رسمی بهتر است که به جای پوشیدن تاپ و شلوارک زنانه، یک پیراهن شیک یا لباس پوشیده‌تری انتخاب کنید.

لباس مردانه و زنانه برای دبی

جذاب‌ترین استایل برای سفر به دبی

اگر قصد سفر به دبی دارید، احتمالا می‌خواهید بدانید که چه لباس‌هایی را در چمدان خودتان بگذارید. همانطور که متوجه شدید محدودیت زیادی برای انتخاب لباس جهت سفر به دبی وجود ندارد و می‌توانید مطابق با سلیقه خود هر لباسی را انتخاب کنید، اما چون شهر دبی دارای آب و هوای شرجی و گرم است؛ توصیه می‌کنیم که به سراغ استایل‌های خیلی رسمی نروید و به دنبال لباس زنانه و مردانه راحت باشید.

یکی از بهترین استایل‌هایی که برای زنان و آقایان برای سفر به دبی می‌توان توصیه کرد، استایل کژوال است. این استایل به شما راحتی فوق‌العاده‌ای خواهد داد. می‌توانید از لباس‌های راحت و گشاد خودتان به عنوان یک استایل شیک و در عین حال راحت استفاده کنید.

جذاب‌ترین استایل برای سفر به دبی

برای سفر به دبی چه لباس‌هایی برداریم؟

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید یک چمدان کامل برای سفر خودتان آماده کنید که هیچ کم و کسری نداشته باشد، باید حتما لباس‌های زیر زنانه را به همراه خودتان داشته باشید. با توجه به بالا بودن قیمت خرید پوشاک در دبی، بسیار منطقی است که لباس‌های ضروری را همراه خودتان داشته باشید تا مجبور به خرید آن‌ها نشوید. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با لباس مردانه و زنانه که باید برای سفر به دبی همراه خود داشته باشید، آشنا کنیم.

مایو شنا

فرقی نمی‌کند آقا هستید یا خانم، در هر صورت برای سفر به دبی نیاز به مایو شنا خواهید داشت. اگر قصد حضور در پلاژهای خصوصی را ندارید، بهتر است که از مایوی خودتان را تا حدی پوشیده در نظر بگیرید و از انتخاب مایوهای خیلی باز خودداری کنید. حتما به همراه مایو از کلاه شنا و سایر لوازم شنا نیز استفاده خواهید کرد. به خصوص اگر هتل شما دارای استخر روباز یا سرپوشیده باشد.

لباس ساحلی

لباس ساحلی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر به دبی است. اگر از آن دسته از خانم‌هایی هستید که می‌خواهید دست در دست یار در کنار ساحل قدم بزنید و عکس‌های جذاب ثبت کنید، حتما لباس ساحلی همراه خودتان داشته باشید. لباس ساحلی برای قدم زدن در کنار ساحل، حضور در بسیاری از مکان‌های تفریحی، کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و … مناسب است و برای روزهای گرم تابستان بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

تی شرت و تاپ

تی شرت و تاپ به عنوان یک لباس مردانه و زنانه هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان ضروری است. اگر می‌خواهید یک استایل خاص، شیک و راحت داشته باشید، حتما تی شرت‌های متنوع را به همراه خودتان داشته باشید تا بتوانید با شلوار و شلوارک ست کنید. تی شرت و تاپ برای استفاده در اتاق‌های هتل نیز مناسب‌اند.

شلوار و شلوارک راحت

اگر خانم هستید بهتر است که یک شلوار زنانه مناسب برای سفر به دبی همراه خودتان داشته باشید و اگر آقا هستید از شلوارک‌های راحت نیز می‌توانید استفاده کنید. البته خانم‌ها نیز محدودیتی برای پوشیدن شلوارک در دبی ندارند، ولی اگر دوست دارید عرف را رعایت کنید و امنیت بیشتری داشته باشید، شلوار انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

روسری

روسری یکی از لباس‌هایی است که باید حتما همراه خانم‌ها باشد. به ویژه اگر در سفر به دبی قصد مراجعه به مساجد و مراکز مذهبی را داشته باشید، باید حتما از روسری استفاده کنید. روسری جای زیادی در چمدان شما نمی‌گیرد، ولی می‌تواند بسیار کاربردی باشد؛ پس یک روسری جمع و جور را در چمدان خودتان قرار دهید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله شما را با جذاب‌ترین استایل و لباس مناسب سفر به دبی آشنا کردیم. اگر دوست دارید یک سفر به یادماندنی برای سفر به دبی داشته باشید، باید به راحتی و زیبایی استایل خودتان توجه زیادی داشته باشید. برای رفتن به رستوران‌ها و کافی شاپ‌های رسمی، پوشیدن لباس‌های رسمی مهم است؛ ولی در محیط‌های غیر رسمی می‌توانید استایل کژوال و راحتی داشته باشید. خلاصه که در دبی می‌توانید برای انتخاب لباس راحت باشید، ولی سعی کنید که از عرف و حیا دور نشوید.