خرید باتری ۵۵ آمپر واریان صبا – اطلس باتری اردلان

 

باتری ۵۵ آمپر واریان صبا، محصولی از کمپانی صبا باتری می باشد. صبا باتری به عنوان یکی از کمپانی های بزرگ در خاورمیانه با کیفیت ترین محصول را تولید و به بازار عرضه می کند. یکی از نمایندگی های شرکت صبا باتری در استان تهران فروشگاه اطلس باتری اردلان می باشد که محصولات را به قیمت کارخانه و با دارا بودن  گارانتی بلند مدت به مشتریان خود عرضه می کند. باتری ۵۵ آمپر صبا یک نوع باتری خودرو می باشد که قدرت مورد نیاز برای راه اندازی خودرو شما را فراهم می کند. باتری ماشین در واقع یک منبع انرژی برای سیستم های برقی و الکتریکی خودرو شما می باشد. باتری‌های ۵۵ آمپر صبا واریان معمولاً برای خودروهایی با موتورهای بزرگ‌تر و نیاز بیشتر به قدرت راه اندازی مورد استفاده قرار می گیرند. باتری های صبا با ظرفیت بالا و عمر زیادی همراه هستند که مناسب برای استفاده روزانه و نیازهای بیشتر خودرو ها می باشند.

 

 

مهم ترین ویژگی باتری ۵۵ آمپر واریان صبا

همان طور که گفته شد باتری ۵۵ آمپر واریان صبا از استاندارد های بسیار بالایی برخوردار می باشد و دارای ویژگی های بخصوصی می باشد که در ادامه به این موضوع می پردازیم.

طول عمر بالا

قیمت بسیار مناسب باتری ۵۵ آمپر صبا

استفاده از شبکه ای با تکنولوژی بالا

منطبق با خودروهایی که آپشن های بالایی دارند

قیمت باتری واریان صبا

خرید باتری ماشین | قیمت باتری واریان صبا مانند دیگر باتری های موجود در بازار بستگی به میزان آمپر آن دارد. قیمت باتری ماشین به دلیل فلزات و سرب هایی که در آن به کار گرفته شده نرخ جهانی دارد و نسبت به قیمت ارز تعیین می شود. قیمت های درج شده در وبسایت اطلس باتری اردلان با احتساب دریافت داغی می باشد. و دریافت داغی هم آمپر الزامی می باشد و در صورتی که داغی تحویل ندهید به ازای هر آمپر به مبلغ باتری جدید خودرو اضافه می شود. جهت اطلاع بیشتر و دقیق تر از قیمت باتری خودرو با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

خرید باتری ۵۵ آمپر واریان صبا در استان تهران

جهت خرید باتری از فروشگاه اطلس باتری اردلان استان تهران، شما عزیزان می توانید به دو روش زیر اقدام نمایید.

خرید حضوری

خرید اینترنتی

خرید حضوری

در هنگام استفاده از روش خرید حضوری می توانید به آدرس زیر درجنوب تهران مراجعه نمایید.

 

شعبه جنوب تهران: تهران. اسلامشهر. جاده ساوه رو به روی شهرک کامیونداران جنب قایق سازی ( شرکت بازرگانی اطلس باتری اردلان ) ساعات کاری: هفت روز هفته ساعت ۹:۰۰ الی ۲۰:۰۰

روش خرید به صورت اینترنتی

در هنگام استفاده از این روش با جستجو در همین سایت اطلس باتری اردلان می توانید از خرید آسان بهرمند شوید.

روش نصب باتری واریان صبا

برای نصب باتری بر روی خودرو می توانید از روش زیر استفاده نمایید:

در ابتدا خودرو خود را خاموش کرده و سوئیچ را در حالت خاموش قرار دهید.

خرید باتری پراید | پیدا کردن محل باتری : باتری معمولاً در قسمت جلویی یا عقبی موتور خودرو قرار دارد. یک باتری معمولاً دارای یک محافظ باتری است که باتری را در آن نگهداری می‌کند.

جدا کردن باتری قدیمی: ابتدا کابل منفی (سیاه) را از باتری جدا کنید، سپس کابل مثبت (قرمز) را جدا کنید. سپس محافظ باتری را باز کرده و باتری را از محل قرارگیری خود بیرون بکشید.

نصب باتری جدید: باتری جدید را در محل آن قرار داده و محافظ باتری را بسته و محکم کنید. سپس کابل مثبت (قرمز) را به سر باتری مثبت و کابل منفی (سیاه) را به سر باتری منفی متصل کنید.

تست باتری: پس از نصب باتری، اطمینان حاصل کنید که کلید خودرو را به حالت روشن (On) بچرخانید و مطمئن شوید که سیستم برقی خودرو به درستی کار می‌کند.

این مراحل ساده نصب باتری خودرو هستند، اما توجه داشته باشید که اگر هیچ تجربه‌ای در این زمینه ندارید یا احساس می‌کنید که نیازمند کمک فنی هستید، بهتر است با تکنسین های مجموعه رسالت باتری تماس بگیرید تا در اسرع وقت خودشان را به محل برسانند.

هزینه حمل و نصب باتری ۵۵ آمپر واریان صبا چقدر است؟

باتری ۵۵ آمپر صبا (واریان) | هزینه حمل و نصب باتری واریان صبا در سراسر استان تهران به صورت کاملا رایگان می باشد. ما در مجموعه اطلس باتری اردلان کلیه محصولات خود را با ارسال و نصب رایگان باتری به فروش می رسانیم.

چرا از خدمات اطلس باتری اردلان استفاده نماییم؟

– ارسال باتری در هر ساعت از شبانه روزی و ایام تعطیل در کمترین زمان ممکن – مورد بررسی قرار دادن سلامت سیستم برق خودرو توسط تکنسین های رسالت باتری – خرید باتری اورجینال و با  داشتن تاریخ تولید جدید و ارائه کارت گارانتی به مشتریان – امکان پرداخت هزینه در محل

سخن پایانی

به طور کلی، اهمیت دادن به مشخصات فنی، برند، نظرات کاربران و توصیه‌های تولیدکننده در انتخاب باتری می‌تواند به افزایش عمر و عملکرد خودرو کمک کند.