خرید برند برای اولین بار کانکتد را در دو اندازه ساعت اصلی

این برند برای اولین بار کانکتد را در دو اندازه کیس ۴۵ و ۴۲ میلی متری عرضه می کند. این خرید ساعت  به احتمال زیاد موفقیت مدل را بیشتر می کند، زیرا اندازه کوچکتر مانند ۴۲ میلی متر قبلاً در دسترس نبوده است. یک عنصر کلیدی، البته، عملکردهای مختلفی است که ساعت ارائه می دهد. در این منظر، مطمئناً می‌تواند با محصولات محبوبی مانند اپل واچ همراه باشد و این کار را با سبک TAG Heuer انجام می‌دهد. این نیز چیزی است که این ساعت را متمایز می کند و آن را ارزش قیمت عالی می کند. قاب، بند و بند همان تجربه‌ای را که از یک TAG Heuer مکانیکی به دست می‌آورید، می‌دهند، در حالی که شما از مزیت دیگری برای شخصی‌سازی ظاهر آن با تغییر صفحه برای مطابقت با روحیه، لباس یا فعالیت خود برخوردار هستید. حتی می تواند ظاهر یک ساعت مکانیکی را تقلید کند، تا حرکت اسکلت شده آن.

یک سوال معتبر که می تواند مطرح شود این است که آنها چقدر سرمایه گذاری خوبی دارند. با توابع اضافی آنها، همه بر اساس نرم افزاری که با دستگاه های دیگر نیز در تعامل است، قابلیت اطمینان کمی وجود دارد. با این حال، همانطور که اولین نسل اپل واچ و همچنین TAG Heuer Connected ثابت کردند، آنها می توانند برای مدت زمان زیادی به کار خود ادامه دهند. در حالی که مدل های جدیدتر عملکردهای متفاوت و بیشتری دارند، این امر جذابیت مدل های قدیمی را از بین نمی برد. در حالی که بسیاری از مردم خواهان جدیدترین و بهترین ها هستند، که بر برندها برای ادامه توسعه آنها تأثیر می گذارد، ساعت های هوشمند قدیمی قدرت ماندگاری قابل توجهی دارند. این امر باعث می شود که سرمایه گذاری در یک برند جدید، به ویژه از یک برند رده بالا، جذاب تر شود.
من نمی توانم به فناوری منسوخ موفق تر از ساعت های مکانیکی فکر کنم. حتی وقتی چند صد هزار یورو یا دلار برای یک لذت توربیلون سه گانه سرمایه گذاری می کنید، از ارزان ترین ساعت کوارتز بهتر است، که به نوبه خود برایTAG Heue  یکی از اولین برندهای سوئیسی رده بالا بود که در سال ۲۰۱۵ یک ساعت هوشمند عرضه کرد و با آخرین نسل Connected که اوایل این ماه عرضه شد، همچنان به آن ادامه داد. این در حال حاضر نسل چهارم است که هر یک از آنها پیچیده تر می شوند. یک عنصر کلیدی در اینجا آوردن تجربه TAG Heuer به عرصه دیجیتال، قوی نگه داشتن DNA است. از آنجایی که TAG Heuer همیشه یک برند بسیار آوانگارد بوده است، می‌تواند به مراتب راحت‌تر از Vacheron Constantin یا Patek Philippe از فناوری جدید به عنوان توسعه  خرید ساعت اصلی برند خود استفاده کند. TAG Heuer همچنین با حفظ طراحی Connected در راستای همسویی با برادران مکانیکی و کوارتز خود، از آن نهایت استفاده را می‌برد.