خرید کرم پودر و همه نکات ریز و درشت آن برای خریداران سختگیر

زمان مطالعه: ۳ دقیقهخرید کرم پودر در بین لوازم آرایش مشکل تر از انواع دیگر است. برخلاف مواردی مانند سایه یا رژ که مهمترین عامل در خرید سلیقه شخصی شماست. در خرید کرم پودر بهتر است به نکات گوناگونی توجه کنید.
در این مطلب سعی داریم راهنمایی ساده برای انتخاب و خرید در اختیار شما بگذاریم:
مهمترین فاکتورها در خرید کرم پودر برای خرید لوازم شخصی و همچنین آرایشی ممکن است، نکات مختلفی در ذهن شما بیاید. گاهی مد و ترند روز، گاهی برندهای خاص و حتی گاهی صرفا هزینه برای شما اهمیت پیدا می کند.
اما به جز انتخاب‌های شخصی، شما باید برای انتخاب کرم پودر مناسب گزینه های زیر را در نظر بگیرید:
نوع مصرف کرم پودر نه فقط برای کرم پودر، بلکه در هرخرید آرایشی این سوال را از خودتان بپرسید؛ قرار شما قرار است چه مصرفی از این محصول داشته باشید؟ آیا قرار است هر روز از این محصول استفاده کنید؟ یا شاید هم از آن دسته افرادی هستید که مشکلات پوستی خود را قرار است به وسیله کرم پودر بپوشانید؟ شاید هم میخواهید رنگ پوستتان را با آن تغییر دهید.
چرا این مطلب در خرید کرم پودر اهمیت دارد؟ به این دلیل که کرم پودرها در شکل های م..

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

خرید کرم پودر در بین لوازم آرایش مشکل تر از انواع دیگر است. برخلاف مواردی مانند سایه یا رژ که مهمترین عامل در خرید سلیقه شخصی شماست. در خرید کرم پودر بهتر است به نکات گوناگونی توجه کنید.

در این مطلب سعی داریم راهنمایی ساده برای انتخاب و خرید در اختیار شما بگذاریم:

مهمترین فاکتورها در خرید کرم پودر

برای خرید لوازم شخصی و همچنین آرایشی ممکن است، نکات مختلفی در ذهن شما بیاید. گاهی مد و ترند روز، گاهی برندهای خاص و حتی گاهی صرفا هزینه برای شما اهمیت پیدا می کند.

اما به جز انتخاب‌های شخصی، شما باید برای انتخاب کرم پودر مناسب گزینه های زیر را در نظر بگیرید:

نوع مصرف کرم پودر

نه فقط برای کرم پودر، بلکه در هرخرید آرایشی این سوال را از خودتان بپرسید؛ قرار شما قرار است چه مصرفی از این محصول داشته باشید؟ آیا قرار است هر روز از این محصول استفاده کنید؟ یا شاید هم از آن دسته افرادی هستید که مشکلات پوستی خود را قرار است به وسیله کرم پودر بپوشانید؟ شاید هم میخواهید رنگ پوستتان را با آن تغییر دهید.

چرا این مطلب در خرید کرم پودر اهمیت دارد؟ به این دلیل که کرم پودرها در شکل های مختلف و برای مصارف مختلف تهیه می شوند. برای مثال:

ضدآفتاب هایی که دانه های رنگی دارند. bb کرم ها، ccکرم ها وپن استیک ها و پنکیک ها همه و همه شکلی از کرم پودرهستند. اما اگر شما روزانه از کرم پودر دارید باید به سراغ ضدآفتاب رنگی یا خانواده bbکرم و امثال آن بروید. این دسته از محصولات به عنوان آرایش سبک شناخته می شوند و آسیب کم تری به پوست وارد می کنند. اما از طرف دیگر پوشانندگی آن ها کمتر از انواع دیگر کرم پودر است.

یک مثال دیگر: قصد آرایش سنگین برای یک مهمانی رسمی را دارید. میدانید که قرار است ساعت های زیادی را در یک محیط بسته بگذرانید. این بار به سراغ پن استیک ها و کرم پودرهایی با پوشندگی بالا باید بروید. اگر به دنبال زرق و برق هستید خرید کرم پودر سبک مناسب شما نیست. شما میتوانید برای مقایسه و خواندن توضیحات و نظرات خریداران به اینجا مراجعه کنید.

اهمیت نوع پوست در خرید کرم پودر

احتمالا اولین سوالی که فروشنده لوازم آرایش در زمان خرید کرم پودر از شما می پرسد، این است که شما چه نوع پوستی دارید؟ خشکی و چربی یکی از مهمترین ملاک های انتخاب کرم پودر است. چرا که این فاکتور تاثیر مستقیمی بر ماندگاری آرایش و همینطور جلوه آن دارد.

پوشش دهی مناسب

برای انتخاب درست کرم پودر نمیشود فاکتور پوشش دهی را در نظر نگرفت. در هر صورت شما از خرید خود توقع داشتن جلوه ای مناسب دارید.! اما اینکه این پوشش دهی تا چه اندازه ای باشد، امری کاملا سلیقه ای است.

انتخاب درست رنگ

نکات مختلفی برای انتخاب رنگ مناسب در کرم پودر گفته شده است. این مسئله گاهی این نکات بر اساس تناژ رنگ پوست انتخاب می‌شود. اما در اکثر مواقع تابع مد و ترند آن دوره است.

برخی کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که بر اساس فصل یک درجه روشن تر یا تیره تر از پوست خودتان انتخاب کنید.

اما برخی دیگر اعتقاد دارند که باید کاملا با رنگ طبیعی پوست شما مطابقت داشته باشد. در واقع همه پیشنهاد های این کارشناسان درست است. اما مهمترین نکته در انتخاب رنگ هنگام خرید کرم پودر این است، که شما به عنوان کسی که قرار است از آن استفاه کنید. باید از آن لذت ببرید. پس بیشتر از توجه به هر نظر کارشناسی سلیقه شخصی خودتان را در نظر بگیرید.

ما در دارو دات کام تلاش کرده ایم، تا مجموعه از بهترین کرم پودرهای برای همه سلیقه ها جمع آوری کنیم. برای رفتن به صفحه فروش کرم پودرهای ما اینجا کلیک کنید.

نوشته خرید کرم پودر و همه نکات ریز و درشت آن برای خریداران سختگیر اولین بار در مجله ی دارویی. پدیدار شد.