دستبند هوشمند Huawei Band ؛ امکانات + روش خرید حضوری

فرقی نمی کند که می خواهید بدانید ساعت چند است؟ یا میزان سطح اکسیژن خون شما چه مقدار است؟ در هر صورت دستبند هوشمند Huawei Band 6 اطلاعات دقیقی به شما می دهد. دستبند های هوشمند به کمک ما آمده اند تا جای ساعت و اکسسوری های سنتی را پر کنند. این گجت ها امکانات بی نظیری به ما می دهد که باعث سهولت و راحتی در زندگی ما می شود.

دستبند هوشمند Huawei Band 6

امکانات دستبند هوشمند Huawei Band 6

کاربرد مچ بند هوشمند ۶ برای ورزش و کارهای روزمره است. جایی که شما گوشی خود را نمی خواهید به دست بگیرید و فقط کافی است با یک ضربه تماس خود را برقرار کنید. دستبند هوشمند Huawei Band 6 قابلیت مدیریت تماس و پیام دارد. همچنین این گجت دارای حسگر ضربان قلب نوری، حسگر بررسی میزان سطح اکسیژن خون و شتاب سنج حرفه ای است. قاب این دستبند از جنس پلی کربنات و بندهای آن سیلیکونی بدون حساسیت ساخته شده تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

 

صفحه نمایش Huawei Band 6 از جنس AMOLED  و اندازه آن ۱٫۴۷ اینچ است. این دستبند تا ۱۴ روز نیاز به شارژ مجدد ندارد و تا ۹۶ حرکت ورزشی را توسط الگوریتم هوشمند TruSport پشتیبان می نماید.

جهت دریافت اطلاعت کامل از امکانات بی نظیر دستبند هوشمند Huawei Band 6 به سایت هوآوی در ایران بخش گجت های پوشیدنی می توانید مراجعه کنید و این محصول را بررسی و ارزیابی نمایید.

 

جدید : قانون مورفی چیست