دپارتمان املاک سامان ۷۲۴

کسانی که علاقه به زندگی یا سرمایه گذاری در بخش شمال شهر تهران دارند، می توانند با خیال راحت محله خوش نشین ملاصدرا را انتخاب کنند. دپارتمان املاک سامان ۷۲۴ شرایط سرمایه گذاری آسان و سریع در این محله را فراهم ساخته است. محله ای با ساختمان سازی اصولی و مدرن که از دید سخت پسندان نیز یک انتخاب حرفه ای محسوب می شود.

خرید خانه
خرید خانه

محله ملاصدرا تهران در یک نگاه

ملاصدرا در بخش شمال تهران و در منطقه سه شهرداری قرار گرفته است. مسیر جغرافیایی خیابان ملاصدرا از شرق به غرب بوده و از اتوبان چمران آغاز می شود. نهایت این خیابان به محله ونک ختم خواهد شد و خیابان های شیخ بهایی، شیراز و بزرگراه کردستان نیز در مسیر دیده می شود بنابراین محله شیخ بهایی تهران نیز همانند محله ملاصدرا یک انتخاب عالی برای خرید ملک محسوب می شود. ملاصدرا به خیابان ولیعصر بسیار نزدیک است و خطوط اتوبوس تندروی تجریش_راه آهن بهترین راه دسترسی به این خیابان محسوب می شود. اتوبان چمران نیز برای تردد با خودرو انتخاب مناسبی است.

مراکز فعال در محله ملاصدرا تهران شامل بانک تجارت، دی، ملت و کشاورزی بوده و همینطور آتش نشانی، مجتمع آ. آس پی و شرکت مخابراتی شیخ بهایی نیز در این خیابان قرار گرفته است. همینطور تعداد رستوران های لوکس و مدارس این محله نیز مناسب است. وجود امکانات رفاهی در این منطقه سبب شده تا سودآوری بالایی داشته باشد و به ارزش محله افزوده است.

 

پیشنهاد شگفت انگیز دپارتمان املاک سامان ۷۲۴ برای سرمایه گذاری

معمولاً محله هایی که در تهران از نظر امکانات رفاهی شرایط خوبی دارند، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری محسوب می شوند. خیابان ملاصدرا تهران امکانات رفاهی خوبی دارد. مثلاً بیمارستان بقیه الله العظم از مهمترین مراکز درمانی این بخش محسوب می شود. مراکز خرید لوکس در این منطقه مانند مرکز خرید ونک و مرکز خرید خورشید نیز در این محدوده قرار گرفته اند. وجود بوستان های متعدد در این منطقه نشان از وضعیت آب و هوایی عالی آن دارد. بوستان سئول، بوستان سید جمال الدین اسد آبادی و … نیز در این محدوده قرار گرفته است.

یکی از پیشنهادات شگفت انگیز دپارتمان املاک  سامان ۷۲۴ خرید خانه هایی با متراژ بالا در این محدوده است این خانه ها از امکانات مناسبی برخوردار هستند و به نوعی برای سرمایه گذاری نیز کاربرد عالی دارند. وجود امکانات درمانی در این منطقه سبب شده تا یک انتخاب درجه یک محسوب شود. ارزش خرید ملک در این منطقه قابل قبول است و این موضوع سبب شده تا یک انتخاب کاملاً کاربردی محسوب شود. ساختمان های این منطقه از نظر معماری در شرایط خاصی هستند این موضوع سبب می شود تا یک انتخاب کاملاً به روز داشته باشید. البته خانه با قیمت های مناسب نیز به شما معرفی خواهد شد تا با بودجه محدود هم بتوانید خرید مناسب و قابل قبولی داشته باشید.

 

 

قیمت خرید خانه در محله ملاصدرا

از آنجایی که سوالات زیادی از سامان ۷۲۴ در مورد قیمت خانه در محله ملاصدرا تهران شده است قصد داریم یک سری فاکتورهای مهم که بر روی قیمت ملک تاثیر دارد را بررسی کنیم. در محله ملاصدرا تهران اغلب خانه ها با متراژ بالا ساخته شده اند. این خانه ها امکانات مناسبی دارند و برای کسانی که بودجه کافی برای خرید ملک دارند یک انتخاب کاملاً هوشمندانه برای سودآوری محسوب می شوند. ملاصدرا در لیست محله های گران قیمت تهران قرار گرفته است بنابراین برای خرید خانه در این محله باید بودجه بالایی در نظر گرفته شود. خانه هایی که نوساز هستند و از معماری و امکانات رفاهی بالایی برای آنها استفاده شده است معمولاً تعرفه بیشتری به نسبت خانه های قدیمی دارند. خانه هایی که متراژ پایین دارند در این محله محدود هستند و معمولاً نرخ این خانه ها نیز به دلیل محدود بودن، بالا است.

در این منطقه هیچ نوع کمبود امکانات دیده نمی شود. دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار عالی است و فضای سبز و طبیعت عالی دارد. مجتمع های تجاری در این منطقه بی نظیر هستند. این منطقه دارای مراکز آموزشی خاص و بانک و همینطور یک سری مراکز درمانی مخصوص است. این منطقه بزرگترین بوستان ها را دارد. وضعیت حمل و نقل و جابجایی نیز در منطقه ملاصدرا تهران به خوبی دیده می شود. قیمت خانه در این منطقه بر اساس موقعیت جغرافیایی و شرایط ملک در نظر گرفته می شود.

 

خانه های کلنگی محله شیخ بهایی تهران بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری

کسانی که بودجه کافی برای خرید خانه در محله ملاصدرا تهران ندارند و قصدشان سرمایه گذاری است می توانند به دنبال خانه های کلنگی منطقه شیخ بهایی بروند. محله شیخ بهایی وسعت بسیار زیادی دارد و این موضوع سبب شده تا تنوع ملک در این منطقه بیشتر باشد. هنوز هم یک سری خانه های کلنگی در این منطقه وجود دارند که انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری سودآور خواهد بود. شیخ بهایی مربوط به منطقه ۳ شهرداری تهران و از مناطق قدیمی آن محسوب می شود. شیخ بهایی خود به قسمت های شمالی و جنوبی تقسیم می شود. این محله در مرکز شهر قرار گرفته است و دسترسی از این مرحله به بوستان های مختلف زیاد است.

دسترسی به خیابان شیخ بهایی توسط سامانه اتوبوسرانی فراهم شده است. ایستگاه شیخ بهایی وابسته به بزرگراه همت است. کسانی که قصد مراجعه به بیمارستان بقیه الله دارند معمولاً این مسیر را انتخاب می کنند.

در قسمت شمالی محله شیخ بهایی تهران، مراکز خدماتی فراوانی دیده می شود. در این منطقه رستوران های زیادی وجود دارد و همینطور تعداد مراکز آموزشی نیز بیشتر است. ساختمان های اداری و دولتی در محله شیخ بهایی جنوبی قرار گرفته است. در بخش شرقی این خیابان و مجتمع بزرگ آ اس پی و ونک پارک قرار دارد. هتل و رستوران تاج محل در بخش بالایی بزرگراه واقع شده است. این رستوران از معروف ترین رستوران های بین المللی در تهران است. کسانی که علاقه به غذاها هندی دارند نیز می تواند یک تجربه بی نظیر در این منطقه داشته باشند.

قیمت ملک
قیمت ملک

وضعیت املاک در منطقه شیخ بهایی تهران

از نظر سامان ۷۲۴ شیخ بهایی تهران یک منطقه با هویتی تجاری محسوب می شود. بسیاری از ساختمان ها در این منطقه به منظور فعالیت های تجاری طراحی و اجرا شوند و مراکز رفاهی و تجارتی زیادی را شامل شده است. ساکنین اطراف شیخ بهایی این منطقه را انتخاب خوبی برای زندگی می دانند. مثلاً افراد در شهرک والفجر این منطقه را یک گزینه خوب و قابل قبول در نظر گرفته اند. فضای سبز محله شیخ بهایی تهران به نسبت منطقه ملاصدرا تهران کمتر است. این موضوع به دلیل وجود تعداد زیاد مراکز اداری و تجاری بوده که مجالی برای ساخت فضای سبز نمی دهد. یک سری بوستان ها و پارک های شاخص در این منطقه قرار دارد و خرید خانه در اطراف این بخش ها بسیار ارزشمند است.

یکی از تفاوت های جالبی که منطقه ملاصدرا و شیخ بهایی باهم دارند وجود خانه با ابعاد مختلف در منطقه شیخ بهایی است. در واقع افراد با بودجه کم نیز می توانند به راحتی در این منطقه سرمایه گذاری داشته باشند و خرید ملک نمایند. از آنجایی که خانه های کلنگی در این منطقه گسترده هستند بهتر است برای خرید ملک در ابتدا مشاوره های لازم را دریافت کنید به این ترتیب خرید بهتری خواهید داشت. یک نکته دیگر که باید بدانید قیمت خانه در محله شیخ بهایی است. دقت کنید که نوع ملک در این منطقه به واسطه سیستم رفاهی و همینطور سطح معماری قیمت گذاری می شود. برای خرید خانه به قیمت بالا نیاز است تا امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی بررسی شود. همینطور سطح خلوت بودن منطقه مورد نظر بسیار مهم است.

مشاوره های دپارتمان املاک سامان ۷۲۴ برای خرید ملک در منطقه گران تهران

خرید خانه در منطقه های گران تهران کار دشواری است به این ترتیب شرایطی فراهم شده است تا بتوانید ملک مورد نظر را با قیمت مناسب تهیه کنید. در دپارتمان املاک سامان ۷۲۴ شرایط به صورتی است که افراد در ابتدا اطلاعات کافی در ورد موقعیت جغرافیایی و همینطور بافت ملک داشته باشند. ملک هر منطقه بر اساس امکانات و موقعیت جغرافیایی قیمت گذاری می شود و قیمت ها به نسبت سایر موارد متفاوت هستند.

وضعیت ترافیک شهری نیز از موارد مهمی است که روی قیمت تاثیر می گذارد حتی تراکم جمعیت نیز باید بررسی شود. از یاد نبرید که شما می بایست شرایط آرامش و آسایش ملک مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید. زیرساخت های تعبیه شده در منطقه ملاصدرا تهران با جمعیت بالای تهران تطابق بالایی دارد و این موضوع سبب می شود تا خرید ملک در منطقه ملاصدرا یک انتخاب حرفه ای محسوب شود.

خانه های لوکس با فضای سبز در منطقه ملاصدرا بیشترین تقاضا را دارند. این خانه طراحی بی نظیری دارند و یک انتخاب درجه یک محسوب می شوند. خوشبختانه شرایط به صورتی است که خانه مورد نظر از نظر متراژ نیز نیاز خریداران را برطرف می کند.

برای خرید ملک در ملاصدرا در ابتدا به واسطه گروه املاک سامان ۷۲۴ وضعیت قیمت ها و سایر امکانات را بسنجید. دقت کنید که خانه های ملاصدرا معمولاً سایز بزرگی دارند پس چه خوب است این موضوع را نیز بررسی کنید. دپارتمان املاک سامان ۷۲۴ فایل های ارزشمندی از لیست خانه ها در اختیار شما قرار می دهد تا بررسی دقیق تری داشته باشید.